Nakkejen paistaminen upporasvassa

ratikkakuski `

Minusta on tullut vanhoilla päivilläni englantilaisen aamiaisen ystävä. Nakkeja paistetaan upporasvassa, samaten munat. Oheen paahtoleipää ja papuja.
Maistuis varmaan teillekin. ;-)

25

109

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 86

      uuh herkkujen herrkkua jumalten ruokaa!! ES PÄRISEEE!

    • hirviä kipu

      Minä en ennää viiti syyvä paistettuva ruokoo ko eilettäinkin tuli vatta kipiäks ko söin koko päevän vuan paistettuva ruokoo.

    • voissa paistettu

      Tuo on laihan ravintoa. Ei sovi meille.

    • anna nakke nakuttajan olla

    • Paahtoleipä pois niin siinähän on karppaajan terveysaamiainen. Tilalle pekonia. Kovat rasvat miehen tiellä pitää.

    • Ziiselis

      Voisin ottaa kahta nakkeja.

      • zisel

        Jaaha, pitääpä oikasta foliohattua kunnolla päähän. Ajattelin nimittäin just minuutti sitten että pitäisköhän syödä pari nakkia :D


      • T: kaksi nakkia.
        zisel kirjoitti:

        Jaaha, pitääpä oikasta foliohattua kunnolla päähän. Ajattelin nimittäin just minuutti sitten että pitäisköhän syödä pari nakkia :D

        Tuu syömään.


      • zisel
        T: kaksi nakkia. kirjoitti:

        Tuu syömään.

        Muuten voisin tulla mutta tulin suihkusta ja mulla on rasvat naamassa niin en mä kehtaa.


      • Ziisel2
        zisel kirjoitti:

        Muuten voisin tulla mutta tulin suihkusta ja mulla on rasvat naamassa niin en mä kehtaa.

        Nakin rasvaa ?

        Rasvaa sinne tänne.


      • zisel
        Ziisel2 kirjoitti:

        Nakin rasvaa ?

        Rasvaa sinne tänne.

        Niveaa. Arvaa miks sitä kantsii käyttää? Siksi kun laitoin tänne kuviani ja kysyin että arvatkaa minkä ikänen olen niin keskiarvoks tuli 17v :D Pitää varmaan vaihtaa kohta merkkiä ettei ne soita sossua kun käyn alkossa.


      • Älä koskaan

      • Ei uskois.
        zisel kirjoitti:

        Niveaa. Arvaa miks sitä kantsii käyttää? Siksi kun laitoin tänne kuviani ja kysyin että arvatkaa minkä ikänen olen niin keskiarvoks tuli 17v :D Pitää varmaan vaihtaa kohta merkkiä ettei ne soita sossua kun käyn alkossa.

        Jaa. Ei ne sun kuvias ollu. Tai sitten ei ensimmäiset ollu. Tai sitten ei kolmannet ollu. Tai sitten.. Mutta ei se mitään. Ihan hauskaa juttua. Kiitti siittä. (Nyt vähän mokasin, joo näin se on)

        Siis rasvat nuorensi sinua 2 vuotta ?


      • zisel
        Ei uskois. kirjoitti:

        Jaa. Ei ne sun kuvias ollu. Tai sitten ei ensimmäiset ollu. Tai sitten ei kolmannet ollu. Tai sitten.. Mutta ei se mitään. Ihan hauskaa juttua. Kiitti siittä. (Nyt vähän mokasin, joo näin se on)

        Siis rasvat nuorensi sinua 2 vuotta ?

        Laitoin tämän: http://www.aijaa.com/v.php?i=007908316564.jpg niin ne sanoi (suurinosa) että olen 17v :D Haluutko nuden? Jos haluut niin voin vilauttaa mutta poistan sen sitten kun se on ollut tässä 2 minuuttia.


      • kiva..
        zisel kirjoitti:

        Laitoin tämän: http://www.aijaa.com/v.php?i=007908316564.jpg niin ne sanoi (suurinosa) että olen 17v :D Haluutko nuden? Jos haluut niin voin vilauttaa mutta poistan sen sitten kun se on ollut tässä 2 minuuttia.

        otsis


      • zisel
        kiva.. kirjoitti:

        otsis

        Haista vittu! XD Jumalauta tosta mun otsiksesta lähti yhtä hirvee haloo kun mun "tuhannen euron setelistä". Mä saan kuulla noista loppuelämäni.


      • Haluan nuden
        zisel kirjoitti:

        Laitoin tämän: http://www.aijaa.com/v.php?i=007908316564.jpg niin ne sanoi (suurinosa) että olen 17v :D Haluutko nuden? Jos haluut niin voin vilauttaa mutta poistan sen sitten kun se on ollut tässä 2 minuuttia.

        juu-u


      • kukalie.
        zisel kirjoitti:

        Laitoin tämän: http://www.aijaa.com/v.php?i=007908316564.jpg niin ne sanoi (suurinosa) että olen 17v :D Haluutko nuden? Jos haluut niin voin vilauttaa mutta poistan sen sitten kun se on ollut tässä 2 minuuttia.

        Mikäpäs siinä. Ihan hyvä kuva oli.


      • zisel

      • Ei riitä mihinkään.

      • zisel
        Ei riitä mihinkään. kirjoitti:

        Älä viitti. Ei tuota pysty vielä rasvaamaan.

        Täh? :D


      • *Siis*El*
        zisel kirjoitti:

        Täh? :D

        Mitä xD


      • zisel
        *Siis*El* kirjoitti:

        Mitä xD

        Kuka sinä olet? Mutta kuka SINÄ olet?? PAHA KURKI!!!


      • etkö näe.
        zisel kirjoitti:

        Kuka sinä olet? Mutta kuka SINÄ olet?? PAHA KURKI!!!

        Hyvä Kurki. Tietenkin.


      • zisel

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      334
      7599
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2244
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1652
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1499
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      116
      1211
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      76
      1193
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      935
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      925
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      823
    Aihe