Millainen olisi treffiprofiilisi?

vvtr

Millaisen treffiprofiilin kirjoittaisit itsestäsi, jos päättäisit laatia sellaisen? Vastaukset ovat tervetulleita myös kaikilta niiltä, jotka eivät oikeasti aio pistää profiilia nettiin.

107

164

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sellaisen

      Sellaisen tosi hyvän, niin että kaikki naiset rakastuis muhun.

    • Mulla oli deittiprofiili alkukesästä. Sain jopa kaksi viiden tähden arvostelua siitä. Kirjoitin sen ikään kuin kiitoskirjeeksi rakastetulle aviomiehelleni 10-vuotis hääpäivän kunniaksi. Kuvailin siinä parisuhdetta, jollainen olisi mielestäni hyvä. Asioita, joita arvostan miehessä ja miksi. Asioita, joita ajattelen mulla olevan annettavana suhteessa. Varmaan saman tai hyvin saman tyyppisen laittaisin tai sitten jotain ihan muuta.

      • Armas J. Pulla

        No saitko miestä?


      • Armas J. Pulla kirjoitti:

        No saitko miestä?

        En saanut parisuhdetta.


      • Öh-höh
        mablab kirjoitti:

        En saanut parisuhdetta.

        Mutta perääsi annoit kuitenkin?


      • Älä kiertele
        mablab kirjoitti:

        En saanut parisuhdetta.

        Niin, mutta saitko miestä?


      • ......

        Mihin entinen äijäsi hävisi?


      • 123123123
        Älä kiertele kirjoitti:

        Niin, mutta saitko miestä?

        Sai sai. Sandwichkin kävi tutuksi.


      • 123123123 kirjoitti:

        Sai sai. Sandwichkin kävi tutuksi.

        Tietysti, tietysti, mukana oli minä, mies, naapurin Liisa, bussikuskini Mohammad ja 15 pingviiniä. Siinä oli kuulkaas poijaat sämpylällä täytettä.


      • ...... kirjoitti:

        Mihin entinen äijäsi hävisi?

        Mikä entinen äijä? Mistä me puhutaan?


      • ...............
        mablab kirjoitti:

        Mikä entinen äijä? Mistä me puhutaan?

        Se mies, jonka kanssa makasit ennen kuin sinkkuunnuit (= jätit sen).


      • deft
        mablab kirjoitti:

        Tietysti, tietysti, mukana oli minä, mies, naapurin Liisa, bussikuskini Mohammad ja 15 pingviiniä. Siinä oli kuulkaas poijaat sämpylällä täytettä.

        Voitaisiin siis turvallisin mielin sanoa että kannatti laittaa profiili pystyyn...?
        Voi juku....naapurin Liisakin. En olisi siitä ikinä uskonut. Kaikkea sä saatkin toisissa ihmisissä aikaan.


    • Eka poikaystävän kanssa sukset ristissä vuonna 1999. Viisi vuotta sotkettiin.
      Nyt olen ollut sinkku aika lailla nelisen vuotta.

      • Poikaystävän haamu

        Elätkö vuodessa 2003?


      • Ghost of Christmas
        Poikaystävän haamu kirjoitti:

        Elätkö vuodessa 2003?

        tai 2004? tai 2009?


      • Poikaystävän haamu kirjoitti:

        Elätkö vuodessa 2003?

        No en, vaan vuoden 1999 jälkeen olin 6 vuotta sinkkuna ja sitten oli suhde numero 2, joka päättyi neljä vuotta sitten.


      • Utelias Hitler
        mablab kirjoitti:

        No en, vaan vuoden 1999 jälkeen olin 6 vuotta sinkkuna ja sitten oli suhde numero 2, joka päättyi neljä vuotta sitten.

        Minkälaisia oli poikaystävät. Oliko KTMiä vai ATMiä vai YTMiä? Varmaan jotain akateemisiä rillipäitä, alemman keskitason miehiä? Osuiko oikeaan?


      • Utelias Hitler kirjoitti:

        Minkälaisia oli poikaystävät. Oliko KTMiä vai ATMiä vai YTMiä? Varmaan jotain akateemisiä rillipäitä, alemman keskitason miehiä? Osuiko oikeaan?

        Ensimmäinen oli duunari, iso kokoinen, mua 5 vuotta vanhempi, hauska mies, paljon kavereita. Tietääkseni sillä on ollut elämässään 2 naista tähän mennessä, joista toinen olen minä. Tumma.

        Toinen sairaseläkkeellä, mua 3 vuotta vanhempi, AMK-koulutus, takana 1 suhde ennen mua, tämän hetken tilanteesta en tiedä. Normaalivartaloinen, mua 2cm pitempi. Vaalea. Ei juuri kavereita. Opiskeli harrastuksena avoimessa yliopistossa.

        Niin että mitä ne nyt sitten oli? Alatteko te nyt sitten kiusata mua näistä? Kun te olette niin hemmetin julmia välillä.


      • Utelias Hitler
        mablab kirjoitti:

        Ensimmäinen oli duunari, iso kokoinen, mua 5 vuotta vanhempi, hauska mies, paljon kavereita. Tietääkseni sillä on ollut elämässään 2 naista tähän mennessä, joista toinen olen minä. Tumma.

        Toinen sairaseläkkeellä, mua 3 vuotta vanhempi, AMK-koulutus, takana 1 suhde ennen mua, tämän hetken tilanteesta en tiedä. Normaalivartaloinen, mua 2cm pitempi. Vaalea. Ei juuri kavereita. Opiskeli harrastuksena avoimessa yliopistossa.

        Niin että mitä ne nyt sitten oli? Alatteko te nyt sitten kiusata mua näistä? Kun te olette niin hemmetin julmia välillä.

        Ketkä "te". Täällä on kuule yksilöitä vain.

        Mikä sun oma koulutus on?


      • qwerty....
        mablab kirjoitti:

        Ensimmäinen oli duunari, iso kokoinen, mua 5 vuotta vanhempi, hauska mies, paljon kavereita. Tietääkseni sillä on ollut elämässään 2 naista tähän mennessä, joista toinen olen minä. Tumma.

        Toinen sairaseläkkeellä, mua 3 vuotta vanhempi, AMK-koulutus, takana 1 suhde ennen mua, tämän hetken tilanteesta en tiedä. Normaalivartaloinen, mua 2cm pitempi. Vaalea. Ei juuri kavereita. Opiskeli harrastuksena avoimessa yliopistossa.

        Niin että mitä ne nyt sitten oli? Alatteko te nyt sitten kiusata mua näistä? Kun te olette niin hemmetin julmia välillä.

        Ei tässä oikeastaan muuta selvinnyt kuin se että YTMn kanssa olit teininä. On se varmaan vaikeaa tottua siihen tasoon mitä nyttemmin saat kun olet YTMn kanssa kerran ollut ja mennyt sen vielä pois potkimaan.


      • -------
        qwerty.... kirjoitti:

        Ei tässä oikeastaan muuta selvinnyt kuin se että YTMn kanssa olit teininä. On se varmaan vaikeaa tottua siihen tasoon mitä nyttemmin saat kun olet YTMn kanssa kerran ollut ja mennyt sen vielä pois potkimaan.

        Ei nuo kyllä YTMiltä kuulosta. Ensimmäinen KTM ja toinen on AKTM.


      • qwerty.... kirjoitti:

        Ei tässä oikeastaan muuta selvinnyt kuin se että YTMn kanssa olit teininä. On se varmaan vaikeaa tottua siihen tasoon mitä nyttemmin saat kun olet YTMn kanssa kerran ollut ja mennyt sen vielä pois potkimaan.

        Mun ensimmäinen poikaystävä on siis sun mielestä YTM? Millä perusteella? Sen vuoksi, että sillä on paljon ystäviä, vaikka naista se ei tunnu löytävän?


      • qwerty....
        ------- kirjoitti:

        Ei nuo kyllä YTMiltä kuulosta. Ensimmäinen KTM ja toinen on AKTM.

        Isokokoinen ja tumma duunariäijä joka on hauska seuramies ja jolla on paljon kavereita, ja jolla on ollut varmasti enemmän naisia kuin mabbis tietää. KTM?????


      • Utelias Hitler kirjoitti:

        Ketkä "te". Täällä on kuule yksilöitä vain.

        Mikä sun oma koulutus on?

        Onko täällä vain yksilöitä?
        Tuo on sinänsä uusi ajatus. Te määrittelette itsenne kuitenkin koko ajan ryhmän kautta. Olisi sinänsä mielenkiintoista, jos korostaisitte omaa yksilöllisyyttänne enemmän. Etsitte eroja välillä.

        Opiskelen AMKssa. Siis vielä ylioppilas.


      • Utelias Hitler
        mablab kirjoitti:

        Onko täällä vain yksilöitä?
        Tuo on sinänsä uusi ajatus. Te määrittelette itsenne kuitenkin koko ajan ryhmän kautta. Olisi sinänsä mielenkiintoista, jos korostaisitte omaa yksilöllisyyttänne enemmän. Etsitte eroja välillä.

        Opiskelen AMKssa. Siis vielä ylioppilas.

        Edelleenkin, ketkä helvetin "te"?


      • qwerty.... kirjoitti:

        Isokokoinen ja tumma duunariäijä joka on hauska seuramies ja jolla on paljon kavereita, ja jolla on ollut varmasti enemmän naisia kuin mabbis tietää. KTM?????

        Mahdollisesti. Sitten se on kyllä muuttunut paljon. Se oli todella onneton naisten kanssa silloin muinoin. Se oli naisten läsnäollessa ujohko. Siis silloin. Voihan se olla että se on muuttunut ja kaataa nykyään naista kuin heinää.


      • ......
        qwerty.... kirjoitti:

        Isokokoinen ja tumma duunariäijä joka on hauska seuramies ja jolla on paljon kavereita, ja jolla on ollut varmasti enemmän naisia kuin mabbis tietää. KTM?????

        Aika perusjampalta kuulostaa, enkä näe mitään syytä olla uskomatta Mablabia että vain kaksi naista ollut.


      • Utelias Hitler kirjoitti:

        Edelleenkin, ketkä helvetin "te"?

        Sä et siis ole ATM?
        Anteeksi.


      • qwerty....
        ...... kirjoitti:

        Aika perusjampalta kuulostaa, enkä näe mitään syytä olla uskomatta Mablabia että vain kaksi naista ollut.

        Minkä takia mablabin exä kertoisi mablabille siitä kuinka paljon hänellä on naisia nykyään?


      • ...... kirjoitti:

        Aika perusjampalta kuulostaa, enkä näe mitään syytä olla uskomatta Mablabia että vain kaksi naista ollut.

        Kaikki sen kaverit oli YTMiä siihen aikaan. Se nauratti naisia ja sen kaverit vei naiset sitten yöksi kotiin.


      • Utelias Hitler
        mablab kirjoitti:

        Sä et siis ole ATM?
        Anteeksi.

        Olen ZTM.

        Saat tämän kerran.

        Mitä opiskelet?


      • .......
        qwerty.... kirjoitti:

        Minkä takia mablabin exä kertoisi mablabille siitä kuinka paljon hänellä on naisia nykyään?

        No jos se on ollut monta vuotta suhteessa sen kanssa, niin eiköhän se tunne sen luonteen aika hyvin. Aika harvasta tulee panoeinoa tuosta vaan.


      • Utelias Hitler kirjoitti:

        Olen ZTM.

        Saat tämän kerran.

        Mitä opiskelet?

        Zetor-mies, miellyttävää vaihtelua.
        Hyvää päivää. Ojentaa tassua.

        Sosiaalialaa.


      • qwerty...
        ....... kirjoitti:

        No jos se on ollut monta vuotta suhteessa sen kanssa, niin eiköhän se tunne sen luonteen aika hyvin. Aika harvasta tulee panoeinoa tuosta vaan.

        Mablab ajattelee sitä hetkeä kun tutustui exäänsä. 20 vuotiaana moni mies on vielä aika ujo pikkupoika vaikka olisikin naisten mieleen. Sitten kun ovat eronneet niin mies onkin ollut paitsi entistä enemmän naisten mieleen niin myös 5 vuotta naisen kanssa elänyt kokenut mies. Jos ei noilla mablabin antamilla tiedoilla YTM niin vähintään YKTM.


      • ....... kirjoitti:

        No jos se on ollut monta vuotta suhteessa sen kanssa, niin eiköhän se tunne sen luonteen aika hyvin. Aika harvasta tulee panoeinoa tuosta vaan.

        En ole sen kanssa ollut tekemisissä kauheasti viime vuosina. En tiedä miten se muuttui sen toisen suhteensa jälkeen, se nainen teki sille yhden pahimmista tempuista mitä miehelle tehdä voi. Sellainen muuttaa ketä tahansa. Katkeruus muuttaa ihmistä.


      • Älyn haamu
        mablab kirjoitti:

        En ole sen kanssa ollut tekemisissä kauheasti viime vuosina. En tiedä miten se muuttui sen toisen suhteensa jälkeen, se nainen teki sille yhden pahimmista tempuista mitä miehelle tehdä voi. Sellainen muuttaa ketä tahansa. Katkeruus muuttaa ihmistä.

        Ei taida YTM:t enää kelpuuttaa sua kun et edes naamaasi vaivaudu kampaamaan.


      • Utelias Hitler kirjoitti:

        Olen ZTM.

        Saat tämän kerran.

        Mitä opiskelet?

        Melko haastava nimimerkki, Utelias Hitler. onko sille olemassa taustaa?


      • --------------------
        mablab kirjoitti:

        Onko täällä vain yksilöitä?
        Tuo on sinänsä uusi ajatus. Te määrittelette itsenne kuitenkin koko ajan ryhmän kautta. Olisi sinänsä mielenkiintoista, jos korostaisitte omaa yksilöllisyyttänne enemmän. Etsitte eroja välillä.

        Opiskelen AMKssa. Siis vielä ylioppilas.

        Ja olet kolmekymppinen? Miksi et ole valmistunut jo?


      • Jos et tiennyt niin
        mablab kirjoitti:

        Zetor-mies, miellyttävää vaihtelua.
        Hyvää päivää. Ojentaa tassua.

        Sosiaalialaa.

        Sosionomit kuuluvat biojäteastiaan.


      • Älyn haamu kirjoitti:

        Ei taida YTM:t enää kelpuuttaa sua kun et edes naamaasi vaivaudu kampaamaan.

        Ei, ei kelpuuta, mutten mä YTMiä haluakaan. Tahdon Nuorta ATM lihaa! Puspus, suloinen murumussukkani. Mun vanhan, ruman naisen hormoonit villiintyy taas kun sä puhut mulle!


      • fdtfgkhjiå8ypdtjcfm
        qwerty.... kirjoitti:

        Isokokoinen ja tumma duunariäijä joka on hauska seuramies ja jolla on paljon kavereita, ja jolla on ollut varmasti enemmän naisia kuin mabbis tietää. KTM?????

        Nimenomaan nuoret duunariäijät takoo tiliä samaan aikaan kun 5 vuotta nuoremmat nuoret naiset kitkuttaa opintotuolle. Tottakai se nostaa miehen tasoa.


      • -------------------- kirjoitti:

        Ja olet kolmekymppinen? Miksi et ole valmistunut jo?

        Koska aloitin opiskelut vasta jokin aika sitten. Siksi.


      • Jos et tiennyt niin kirjoitti:

        Sosionomit kuuluvat biojäteastiaan.

        Juu, siellä on ihanan lämmintä, pehmeää ja muhevaa.


      • Helppo arvata
        mablab kirjoitti:

        Koska aloitin opiskelut vasta jokin aika sitten. Siksi.

        Elitkö duunarisonnisi siivellä vuodet ennen sitä?


      • Joku roti
        mablab kirjoitti:

        Juu, siellä on ihanan lämmintä, pehmeää ja muhevaa.

        Sosiaalialan koulutukset ovat verrattavissa Hitlerjugendiin mitä tulee ideologian (feminismi) pakkosyöttöön ja aivopesuun. Ne pitäisi kieltää kokonaan rikollisina ihmisyyttä vastaan.


      • Helppo arvata kirjoitti:

        Elitkö duunarisonnisi siivellä vuodet ennen sitä?

        En. Olin töissä.


      • Hitler ATM
        Joku roti kirjoitti:

        Sosiaalialan koulutukset ovat verrattavissa Hitlerjugendiin mitä tulee ideologian (feminismi) pakkosyöttöön ja aivopesuun. Ne pitäisi kieltää kokonaan rikollisina ihmisyyttä vastaan.

        Näin on. Sairaalat pitäisi myös lakkauttaa, koska sairaat ja heikot edustaa rappiota. Vain vahvat ja terveet eläköön!


      • Utelias Hitler
        mablab kirjoitti:

        Melko haastava nimimerkki, Utelias Hitler. onko sille olemassa taustaa?

        Uteliaan Aatun pikkuserkku.


      • -------
        qwerty... kirjoitti:

        Mablab ajattelee sitä hetkeä kun tutustui exäänsä. 20 vuotiaana moni mies on vielä aika ujo pikkupoika vaikka olisikin naisten mieleen. Sitten kun ovat eronneet niin mies onkin ollut paitsi entistä enemmän naisten mieleen niin myös 5 vuotta naisen kanssa elänyt kokenut mies. Jos ei noilla mablabin antamilla tiedoilla YTM niin vähintään YKTM.

        Eli itse olet pieni, vaalea ja huumorintajuton ja kaveriton, koska luulet että vastakkaisilla ominaisuuksilla saa naisia kaatamalla.


      • Joku roti kirjoitti:

        Sosiaalialan koulutukset ovat verrattavissa Hitlerjugendiin mitä tulee ideologian (feminismi) pakkosyöttöön ja aivopesuun. Ne pitäisi kieltää kokonaan rikollisina ihmisyyttä vastaan.

        Mä lupaan kertoa nämä terveiset kaikille. Pyydän kuuluttamaan radiossa.


      • Utelias Hitler kirjoitti:

        Uteliaan Aatun pikkuserkku.

        :D Sovitaan niin sitten.


      • Eli..
        Utelias Hitler kirjoitti:

        Olen ZTM.

        Saat tämän kerran.

        Mitä opiskelet?

        Zero = Nollatason mies.


      • numero uno
        mablab kirjoitti:

        No en, vaan vuoden 1999 jälkeen olin 6 vuotta sinkkuna ja sitten oli suhde numero 2, joka päättyi neljä vuotta sitten.

        Yllättävän paljon jaksat vastailla näiden joidenkin superjunttien kysymyksiin.


      • numero uno kirjoitti:

        Yllättävän paljon jaksat vastailla näiden joidenkin superjunttien kysymyksiin.

        Tylsyyttä. Hyvin pitkälle hetkellistä tylsyyttä.


      • deft
        mablab kirjoitti:

        Kaikki sen kaverit oli YTMiä siihen aikaan. Se nauratti naisia ja sen kaverit vei naiset sitten yöksi kotiin.

        Luonnon laki. Ja onhan se elokuvissakin nähty. Nainen ei tee miehen huumorintajulla mitään.


      • logiikan mestari
        mablab kirjoitti:

        Mun ensimmäinen poikaystävä on siis sun mielestä YTM? Millä perusteella? Sen vuoksi, että sillä on paljon ystäviä, vaikka naista se ei tunnu löytävän?

        No saihan se sinut. Tuskin suostuit säälistä.


    • "Aika lailla"

      Oletko muka ollut 4 vuotta ilman meisseliä? En usko.

      • 123123123

        Naiset kutsuvat itseään sinkuiksi vaikka saisivat meisseliä moneltakin suunnalta.


      • Pisin "kuiva kausi" toistaiseksi oli sellainen rapia 6 vuotta, my darling.


    • Haamujen haamu

      Paljon sulla on kiloja?

      • Tarpeeksi, ettei tuuli vie mukanaan.


      • puntari inc
        mablab kirjoitti:

        Tarpeeksi, ettei tuuli vie mukanaan.

        Jo yli 50 kg se on liikaa.


      • puntari inc kirjoitti:

        Jo yli 50 kg se on liikaa.

        Voin kertoa painavani enemmän kuin 50kg, joten kyllä, mulla on ihan liikaa painoa. Harmi, meistä olisi muuten voinut tulla jotain niiiiiiiiin kaunista ja upeaa. Taas jään itkemään yksin yöhön.


      • Vaan vertailuna
        mablab kirjoitti:

        Voin kertoa painavani enemmän kuin 50kg, joten kyllä, mulla on ihan liikaa painoa. Harmi, meistä olisi muuten voinut tulla jotain niiiiiiiiin kaunista ja upeaa. Taas jään itkemään yksin yöhön.

        Viron likat ei paina paljon yli 50 kilon.


      • Vaan vertailuna kirjoitti:

        Viron likat ei paina paljon yli 50 kilon.

        Kiitos tiedosta. Ehkä tarvitsen tätä tietoa vielä joskus jossain.


      • ,,,,,,,,
        Vaan vertailuna kirjoitti:

        Viron likat ei paina paljon yli 50 kilon.

        Ovat kuitenkin yli 50 kg eli läskejä.


      • ämpäripäää
        Vaan vertailuna kirjoitti:

        Viron likat ei paina paljon yli 50 kilon.

        Kaunein nainen on 140 cm pitkä thaimaalainen persjalk...säihkysääri, joka painaa alle 50 ainakin nuorena ja jonka rinnalla 160 cm ATM:kin saa tuntea itsensä Mieheksi.


    • Jäniksen käpälä

      Thai-tytön voi ottaa syliin, suomalaista ei kun reisiluu katkeaa eikä saa happea.

      • Vaari 70w?

        Minkäs sille voi jos ruman osteoporoosimiehen taso ei parempaan riitä.


    • 09876tsrebjnkö

      Thai-naiset ovat tasokkaampia järjestään kuin suomalaiset viljapossuemakot.

      • Mid-Jet

        Ja järjestään ainoita jotka ovat suomalaista ATM:ää lyhyempiä.


      • Mitä v ttua
        Mid-Jet kirjoitti:

        Ja järjestään ainoita jotka ovat suomalaista ATM:ää lyhyempiä.

        ATM lyhyt?

        t: 187 cm


      • Älyn haamu
        Mitä v ttua kirjoitti:

        ATM lyhyt?

        t: 187 cm

        Luit väärin.

        ATM:llä lyhyt.

        t. 13,5cm


      • lyhyitä ovat
        Mitä v ttua kirjoitti:

        ATM lyhyt?

        t: 187 cm

        Olet poikkeus joka vahvistaa säännön. Jotkut thai-naisetkin ovat yli 170 cm. ATM:n keskipituus lienee max 165.


      • Näin on
        Älyn haamu kirjoitti:

        Luit väärin.

        ATM:llä lyhyt.

        t. 13,5cm

        Sekin on totta.


      • Nysien nysä
        Älyn haamu kirjoitti:

        Luit väärin.

        ATM:llä lyhyt.

        t. 13,5cm

        Mulla vielä lyhyempi - mutta vaan velttona!


    • käviskö tällänen?

      Olen itsekäs paskiainen.

      Hyvänäköinen, särmikäs ja karismaattinen ovat osuvia adjektiiveja kuvaamaan minua. Olen tarpeeksi nuori tekemään sen, sekä tarpeeksi vanha tekemään sen oikein. Minun seurassa ihmiset oleilevat kuullakseen ja nähdäkseen mitä sanon tai teen seuraavaksi. Osa heistä pitää minua täysin sietämättömänä kusipäänä ja loput vaan eivät saa tarpeeksi minusta, olemuksestani ja huumoristani.

      Olen hauskaa seuraa, mutta minulla ei ole aikaa emotionaalisille hysteerikoille tai sinun pikku draamallesi. Olen myös älykäs ja koulutettu sekä en välitä mitä kukaan minusta ajattelee. Teen mitä haluan, milloin haluan, mutta varmaan tajusit sen jo itsekin!

      Mitä minä etsin? Sinä hyvän näköinen, fiksu ja kulturelli nainen, jolla on munaa olla oma itsensä; maratoonikieli etsii sinua! Moniorgasminen kokemus ilman lisäkustannuksia!

      • korkeatasoinen ATM

        Juuri tuota naiset oikeasti haluavat, mutta kunniallinen ATM ei koskaan alennu tuollaiseen.


    • Mulla on treffiprofiili... se on kovin suorasanainen. En viitsi alkaa itseäni ylistämään, vaan tuon esille myös niitä ei niin positiivisia piirteitä itsestäni.
      Onhan niitä yhteydenottoja tullut, muutama oikeinkin varteenotettava vaihtoehto on viestiä pistänyt, mut usein tulee tunne että niillä kiinnostavilla henkilöillä on kauhea kiire pistää se parisuhde pystyyn, kun taas minä haluaisin mielelläni käyttää aikaa tutustumiseen...

      • deft

        Aika on häilyväinen käsite. Jos sanoo, että haluaisi käyttää aikaa tutustumiseen, niin sen voi saada hyvinkin helposti kuulostamaan siltä, että vain pitkittäisi suoranaisen "anteeksi, mutta et ole minun tyyppiäni"-hokeman lausumista. Tai siis...näin miehenä voin sanoa miehistä, että ketään sellaista miestä en tunne joka "haluaisi käyttää aikaa tutustumiseen", vaan se tutustuminen tehdään suhtkoht intensiivisesti (huom! ei intiimisti, välttämättä). Suurin osa(?) naisista taasen tahtoo ensin sen kaverin ja sitten vasta katsotaan josko jotain tunteita olisi.
        Omasta puolestani mä voin sanoa, että mä en jaksa sitä "leikkimistä" enää. Ei tällä iällä jotenkin koe järkeväksi ryhtyä ihmissuhteisiin pitkän tutustumisen jälkeen.


      • deft kirjoitti:

        Aika on häilyväinen käsite. Jos sanoo, että haluaisi käyttää aikaa tutustumiseen, niin sen voi saada hyvinkin helposti kuulostamaan siltä, että vain pitkittäisi suoranaisen "anteeksi, mutta et ole minun tyyppiäni"-hokeman lausumista. Tai siis...näin miehenä voin sanoa miehistä, että ketään sellaista miestä en tunne joka "haluaisi käyttää aikaa tutustumiseen", vaan se tutustuminen tehdään suhtkoht intensiivisesti (huom! ei intiimisti, välttämättä). Suurin osa(?) naisista taasen tahtoo ensin sen kaverin ja sitten vasta katsotaan josko jotain tunteita olisi.
        Omasta puolestani mä voin sanoa, että mä en jaksa sitä "leikkimistä" enää. Ei tällä iällä jotenkin koe järkeväksi ryhtyä ihmissuhteisiin pitkän tutustumisen jälkeen.

        En mä tahdo ensin kaveria, ja sitten vasta katsotaan josko jotain tunteita olisi. Niiden tunteiden pitää edes pienesti syttyä heti. Jos näin käy, ryhdytään tutustumaan. Jos taas ei käy, sanon suoraan ettei tullut sellasta "tunnetta", mutta kavereita voidaan olla, jos muutoin synkkaa


      • deft
        likka-85 kirjoitti:

        En mä tahdo ensin kaveria, ja sitten vasta katsotaan josko jotain tunteita olisi. Niiden tunteiden pitää edes pienesti syttyä heti. Jos näin käy, ryhdytään tutustumaan. Jos taas ei käy, sanon suoraan ettei tullut sellasta "tunnetta", mutta kavereita voidaan olla, jos muutoin synkkaa

        No niin. Tämähän olikin jo sitten rehellistä puhetta, hienoa.
        Mulla on toistaiseksi mielenkiintoa toisia ihmisiä kohtaan vaikkei olisikaan tunteita...heti. Siinä voi tuntea olevansa aivan yhtä erikoinen kuin kuka tahansa muukin. Miinus sitten (paremman sanan puutteessa) todelliset mielenhäiriöiset kanssa elävät.
        Miten toi toimii/on toiminut, että kavereita voidaan olla, jos toisella on niitä "tunteita" kehittynyt?


      • deft kirjoitti:

        No niin. Tämähän olikin jo sitten rehellistä puhetta, hienoa.
        Mulla on toistaiseksi mielenkiintoa toisia ihmisiä kohtaan vaikkei olisikaan tunteita...heti. Siinä voi tuntea olevansa aivan yhtä erikoinen kuin kuka tahansa muukin. Miinus sitten (paremman sanan puutteessa) todelliset mielenhäiriöiset kanssa elävät.
        Miten toi toimii/on toiminut, että kavereita voidaan olla, jos toisella on niitä "tunteita" kehittynyt?

        kyllä se ihan hyvin on toiminut, vaikka välillä on joillekin täytynyt muistuttaa että kavereita vaan..
        Just oli tässä yötä yks frendi... on oltu kavereita melkeen kymmenen vuotta, ja se on alusta asti ollu muhun ihastunut. Ensimmäistä kertaa nyt oli sellanen tilanne, et ollaan molemmat sinkkuja joten yö meni kokolailla siinä kun jutusteltiin asioita selviksi...
        Mullei edelleenkään oo kehittynyt mitään tunteita tätä kundia kohtaan, eikä meillä mitään seksuaalista kanssakäymistäkään oo koskaan ollut, ei edes nyt... mutta oon kyl useesti miettinyt et miltä seksi tämän henkilön kanssa mahtaisi tuntua....
        En vaan osaa ajatella itseäni sängyssä hyvän ystävän kanssa, koska pelkään että se ystävyys jotenkin muuttuisi seksin myötä....


    • Varmaan tälläinen

      Moi

      Täällä 35 -vuotias mies (180/73) joka etsii seuraa vailla olevaa 24-40 -vuotiasta naista treffeille tai muuten vain yhteisen tekemisen merkeissä (ihan vain vaikka seuraksi ilman sen kummempaa aktivittettia). Tarkoituksena löytää pidempiaikaista seuraa, (mahdollisesti kumppani loppuelämäksi). Jos kiinnostuit niin ota yhteyttä, niin katsotaan mitä tuleman pitää, ja kysymällä saa lisää tietoa.

      • hyvä aihe

        Plussaa siitä, että joku sentään tarttui alkuperäiseen topiciin eikä lähtenyt vääntämään sitä sivuraiteille säoottollanen/enkäoo-pölinöillä.


    • raaputusarpa

      Ei ole oikein mun osaamisalaani, mutta jotain tällaista:

      Sympaattiselle Naiselle

      Haluatko viedä seurusteluneitsyyden mieheltä, joka ei etsi vain ketä tahansa, vaan fiksua persoonaa, jonka kanssa voi todella kokea molemminpuolista yhteisymmärrystä, rakkautta ja kunnioitusta? Hymy ja huumorintaju, syvällisyys ja kohtuullinen liikunnallisuus kruunaisivat kokonaisuuden.

      Koet, ettei sen paremmin paikoilleen jääminen kuin jatkuva suorittaminenkaan ole sinulle itsetarkoitus. Olen puolestasi iloinen, jos nautit ammatistasi, mutta toisaalta työ saa mieluummin olla vain työtä kuin kaiken energian vievä taakka.

      Vaikka matkailu tai harrasteet mukavia ovatkin, meidän ei ole tarpeen luetella toisillemme viittäkymmentä maata, joissa olen käynyt tai joissa pitää ehdottomasti käydä, enkä puolta tusinaa toinen toistaan trendikkäämpää harrastusta, joita on syytä listata vaikuttaakseen kiinnostavalta. Jos olet samanhenkinen ihminen, löydämme mistään listoista riippumatta elämäämme sisältöä, kokemuksia ja muistettavaa tulevien vuosien varalle. Luultavasti keräisimme niitä useammin muualta kuin tilaisuuksista, joihin parhaimpiin laittautuminen on tarpeen.

      Ihannekumppani
      Sukupuoli Nainen
      Ikä 25-37
      Pituus 155-170 cm
      Paino 45-65 kg
      Ruumiinrakenne Hoikka, Normaali, Urheilullinen
      Siviilisääty Sinkku, Eronnut, Leski
      Seksuaalinen suuntautuminen Heteroseksuaali
      Koulutus Ammattikorkeakoulu, Yliopisto-/korkeakouluopintoja, Maisterin/tohtorin tutkinto
      Maakunta Uusimaa

      • fattygirl

        Aika kivalta kuulostaa. Täytän kaikki kohdat paitsi painon. Olen painoindeksin mukaan normaalipainossa, mutta sinulle liian lihava. Tosi usein törmään tähän ongelmaan, kun vastaan tulee muuten kiinnostava profiili. Täytyy varmaan ruveta laihduttamaan, vaikka olen terve, liikunnallinen ja itse ihan tyytyväinen kroppaani. Tylsää. :(


      • taewtaewtwetaw

        Tosiaan, liian tiukat ihannemitat. Mitä väliä onko 170 vai 171 tai jos on 66kg niin onko se ehdoton ei? Entä jos on 155cm ja 65kg? Tai 170cm ja 45kg?


      • s24 sucks
        taewtaewtwetaw kirjoitti:

        Tosiaan, liian tiukat ihannemitat. Mitä väliä onko 170 vai 171 tai jos on 66kg niin onko se ehdoton ei? Entä jos on 155cm ja 65kg? Tai 170cm ja 45kg?

        S24:n templaatti tarjoaa pituus- ja painovaihtoehtoja vain 5:n kg/cm:n portaissa.


      • s24 sucks kirjoitti:

        S24:n templaatti tarjoaa pituus- ja painovaihtoehtoja vain 5:n kg/cm:n portaissa.

        Parempi varmuuden vuoksi siis laittaa se 65 kuin 70, ettei kukaan norsu tule laittamaan hulluuksissaan viestiä.


      • sillitrooli
        mablab kirjoitti:

        Parempi varmuuden vuoksi siis laittaa se 65 kuin 70, ettei kukaan norsu tule laittamaan hulluuksissaan viestiä.

        Olen nähnyt naisten kirjoittavan täällä palstoilla, että on ällöttävää, jos miehellä on laaja väli painohaarukassa treffi-ilmoituksessa. Nämä asiaa kommentoineet naiset ovat nähneet asian niin, että miehelle ei ole mitään väliä naisen painolla ja siinä on heidän mielestään jotain vikaa.

        Mielestäni tämä kuvastaa hyvin naisten ajattelua näissä jutuissa, mies ei vaan yksinkertaisesti voi tehdä oikein. Mitä tahansa tekeekin, niin aina iskee turn off -kyltti naamaan.


      • 12+6
        sillitrooli kirjoitti:

        Olen nähnyt naisten kirjoittavan täällä palstoilla, että on ällöttävää, jos miehellä on laaja väli painohaarukassa treffi-ilmoituksessa. Nämä asiaa kommentoineet naiset ovat nähneet asian niin, että miehelle ei ole mitään väliä naisen painolla ja siinä on heidän mielestään jotain vikaa.

        Mielestäni tämä kuvastaa hyvin naisten ajattelua näissä jutuissa, mies ei vaan yksinkertaisesti voi tehdä oikein. Mitä tahansa tekeekin, niin aina iskee turn off -kyltti naamaan.

        Noiden liian tiukat rajat-vastauksien rivien välistä voi myös lukea tiettyjä oletuksia miehuudesta vaikka mistä me tiedetään onko esimerkin laatija esim 160cm/50kg...


      • sillitrooli kirjoitti:

        Olen nähnyt naisten kirjoittavan täällä palstoilla, että on ällöttävää, jos miehellä on laaja väli painohaarukassa treffi-ilmoituksessa. Nämä asiaa kommentoineet naiset ovat nähneet asian niin, että miehelle ei ole mitään väliä naisen painolla ja siinä on heidän mielestään jotain vikaa.

        Mielestäni tämä kuvastaa hyvin naisten ajattelua näissä jutuissa, mies ei vaan yksinkertaisesti voi tehdä oikein. Mitä tahansa tekeekin, niin aina iskee turn off -kyltti naamaan.

        Mulle sellaista kirjoitusta ei ole sattunut silmiin tällä palstalla. Luulisin, että joillekin naisille se varmasti voi ollakin niin. He voivat ehkä ajatella, että mitä jäsentyneempi kuva miehellä on siitä mitä hän hakee, sitä valmiimpi hän on sitoutumaan. Mä ajattelen sen toisinpäin, mitä laajemman haarukan mies itselleen sallii, sitä avoimempi hän on sen suhteen, millainen nainen saattaa olla se, joka saa miehen haluamaan sitoutumista. Hän on valmis joustamaan saadakseen sen mihin uskoo ja mikä tuntuu hyvältä, on se sitten 5kiloa tai naisen koulutus tai jokin muu raja tai reunaehto.

        Me naiset emme ole homogeeninen ryhmä, joka jakaa samat mielipiteet kaikista asioista. Ei ole sellaista Sillitroolia, joka olisi kaikkien naisten mieleen. Yhtä vähän kuin on olemassa sellainen Mablab, jonka kanssa kaikki maailman miehet haluaisivat olla.


      • fattygirl
        sillitrooli kirjoitti:

        Olen nähnyt naisten kirjoittavan täällä palstoilla, että on ällöttävää, jos miehellä on laaja väli painohaarukassa treffi-ilmoituksessa. Nämä asiaa kommentoineet naiset ovat nähneet asian niin, että miehelle ei ole mitään väliä naisen painolla ja siinä on heidän mielestään jotain vikaa.

        Mielestäni tämä kuvastaa hyvin naisten ajattelua näissä jutuissa, mies ei vaan yksinkertaisesti voi tehdä oikein. Mitä tahansa tekeekin, niin aina iskee turn off -kyltti naamaan.

        Mä en ole tollasta nähnyt, että on ällöä, jos on liian laaja skaala. Hhmm.. Voi toki olla, että jotkut on sitä mieltä.

        Kaikkiahan ei voi tietenkään miellyttää. Jos yrittäisin muokata itsestäni sellaisen kuin näillä palstoilla vaaditaan niin sairastuisin varmaan skitsofreniaan. Jollekin joku piirre on turn off ja joku muu taas inhoaa jotain muuta.

        Tässä tapauksessa pointtini oli vaan se, että huomaan aika usein olevani miesten painorajoihin liian läski, vaikka olen normaalipainossa. Peilistä katsoo ihan kivannäköinen nainen, mut tällaisista jutuista vaan tulee taas mieleen, että olenkohan sittenkin liian lihava.

        Ja älkää nyt otattako tätä niin, että vaatisin miehiltä jotain laajempaa ihannenaisen painohaitaria. Toki mies saa hakea naista ihan millä kriteereillä tahansa. Tulee vaan välillä mieleen, että tekis mieli ottaa yhteyttä mutta, en sitten kehtaa kun en täytä vaatimuksia... Tällaista pohdiskelua.


      • sillitrooli
        mablab kirjoitti:

        Mulle sellaista kirjoitusta ei ole sattunut silmiin tällä palstalla. Luulisin, että joillekin naisille se varmasti voi ollakin niin. He voivat ehkä ajatella, että mitä jäsentyneempi kuva miehellä on siitä mitä hän hakee, sitä valmiimpi hän on sitoutumaan. Mä ajattelen sen toisinpäin, mitä laajemman haarukan mies itselleen sallii, sitä avoimempi hän on sen suhteen, millainen nainen saattaa olla se, joka saa miehen haluamaan sitoutumista. Hän on valmis joustamaan saadakseen sen mihin uskoo ja mikä tuntuu hyvältä, on se sitten 5kiloa tai naisen koulutus tai jokin muu raja tai reunaehto.

        Me naiset emme ole homogeeninen ryhmä, joka jakaa samat mielipiteet kaikista asioista. Ei ole sellaista Sillitroolia, joka olisi kaikkien naisten mieleen. Yhtä vähän kuin on olemassa sellainen Mablab, jonka kanssa kaikki maailman miehet haluaisivat olla.

        Ei tarviikaan olla sellaista sillitroolia, lähinnä tässä oli kai kyse asiasta ihan toisinpäin. Siis että naiset haluavat asettaa hyvin tiukat ehdot miehelle, ja ne ehdot ovat sitten siihen suuntaan, että kaikki muutkin naiset hakevat juuri samanlaista miestä (naiset siis hakevat tiukoilla ehdoillaan suositun miehen prototyyppia). Samalla kuitenkin nämä samat naiset haluavat, että se heidän hamuamansa suosittu mies hakisi hyvin tiukoilla kriteereillä, mutta ei suosittua naista, vaan juuri tasan sellaista naista, kun tämä tiukat kriteerit nainen sattuu itse olemaan. Jotenkin epärealistinen lähtökohta koko hommalle.

        Ja minä en edes sitten kritisoinut tätä asiaa nettitreffailijan näkökulmasta, kun olen deittipalstat todennut jo vuosia sitten itselleni ihan ajanhaaskuuksi. Kritisoin sitä vain siitä näkökulmasta, että jos naiset nyt ehkä haluaisivat sen suositun miehensä sieltä löytää, niin tuo tapa haittaa jo sitäkin hommaa.


      • sillitrooli
        fattygirl kirjoitti:

        Mä en ole tollasta nähnyt, että on ällöä, jos on liian laaja skaala. Hhmm.. Voi toki olla, että jotkut on sitä mieltä.

        Kaikkiahan ei voi tietenkään miellyttää. Jos yrittäisin muokata itsestäni sellaisen kuin näillä palstoilla vaaditaan niin sairastuisin varmaan skitsofreniaan. Jollekin joku piirre on turn off ja joku muu taas inhoaa jotain muuta.

        Tässä tapauksessa pointtini oli vaan se, että huomaan aika usein olevani miesten painorajoihin liian läski, vaikka olen normaalipainossa. Peilistä katsoo ihan kivannäköinen nainen, mut tällaisista jutuista vaan tulee taas mieleen, että olenkohan sittenkin liian lihava.

        Ja älkää nyt otattako tätä niin, että vaatisin miehiltä jotain laajempaa ihannenaisen painohaitaria. Toki mies saa hakea naista ihan millä kriteereillä tahansa. Tulee vaan välillä mieleen, että tekis mieli ottaa yhteyttä mutta, en sitten kehtaa kun en täytä vaatimuksia... Tällaista pohdiskelua.

        Jossain nettitreffi- tai ihannemies-/ ihannenainen -palstoilla olen sellaisia juttuja lukenut.


      • sillitrooli kirjoitti:

        Ei tarviikaan olla sellaista sillitroolia, lähinnä tässä oli kai kyse asiasta ihan toisinpäin. Siis että naiset haluavat asettaa hyvin tiukat ehdot miehelle, ja ne ehdot ovat sitten siihen suuntaan, että kaikki muutkin naiset hakevat juuri samanlaista miestä (naiset siis hakevat tiukoilla ehdoillaan suositun miehen prototyyppia). Samalla kuitenkin nämä samat naiset haluavat, että se heidän hamuamansa suosittu mies hakisi hyvin tiukoilla kriteereillä, mutta ei suosittua naista, vaan juuri tasan sellaista naista, kun tämä tiukat kriteerit nainen sattuu itse olemaan. Jotenkin epärealistinen lähtökohta koko hommalle.

        Ja minä en edes sitten kritisoinut tätä asiaa nettitreffailijan näkökulmasta, kun olen deittipalstat todennut jo vuosia sitten itselleni ihan ajanhaaskuuksi. Kritisoin sitä vain siitä näkökulmasta, että jos naiset nyt ehkä haluaisivat sen suositun miehensä sieltä löytää, niin tuo tapa haittaa jo sitäkin hommaa.

        Mä en tiedä muitten naisten kriteereistä. Voin uskoa niiden olevan tiukat, jos kerran niin väität. En ole missään vaiheessa selannut naisten profiileja, varmaan siksi, koska olisin lannistunut omassa etsinnässäni kovan kilpailun vuoksi. Siksi kuitenkin mun osalta tämä keskustelu on mahdoton.


      • 14+6
        fattygirl kirjoitti:

        Mä en ole tollasta nähnyt, että on ällöä, jos on liian laaja skaala. Hhmm.. Voi toki olla, että jotkut on sitä mieltä.

        Kaikkiahan ei voi tietenkään miellyttää. Jos yrittäisin muokata itsestäni sellaisen kuin näillä palstoilla vaaditaan niin sairastuisin varmaan skitsofreniaan. Jollekin joku piirre on turn off ja joku muu taas inhoaa jotain muuta.

        Tässä tapauksessa pointtini oli vaan se, että huomaan aika usein olevani miesten painorajoihin liian läski, vaikka olen normaalipainossa. Peilistä katsoo ihan kivannäköinen nainen, mut tällaisista jutuista vaan tulee taas mieleen, että olenkohan sittenkin liian lihava.

        Ja älkää nyt otattako tätä niin, että vaatisin miehiltä jotain laajempaa ihannenaisen painohaitaria. Toki mies saa hakea naista ihan millä kriteereillä tahansa. Tulee vaan välillä mieleen, että tekis mieli ottaa yhteyttä mutta, en sitten kehtaa kun en täytä vaatimuksia... Tällaista pohdiskelua.

        Voi kuule niitä löytyy, yksiä ällöttää, että ihanne kumppanille annetaan mittoja ylipäätään, toisia ällöttää kun skaala on liian suuri, kolmansia ällöttää kun skaala on liian pieni, neljänsiä ällöttää kun jonkun ihanne kumppani on laiha/lihava/pitkä/pätkä ja kaikkia ällöttää jos nyt ei itse satu osumaan niihin ihanne mittoihin vaikka profiili itsessään ei kiinnostaisi pätkääkään.


      • Raaputusarpa
        fattygirl kirjoitti:

        Aika kivalta kuulostaa. Täytän kaikki kohdat paitsi painon. Olen painoindeksin mukaan normaalipainossa, mutta sinulle liian lihava. Tosi usein törmään tähän ongelmaan, kun vastaan tulee muuten kiinnostava profiili. Täytyy varmaan ruveta laihduttamaan, vaikka olen terve, liikunnallinen ja itse ihan tyytyväinen kroppaani. Tylsää. :(

        Hei

        Kiva että keskustelua on herännyt. Ei ollu tarkoitus saada ketään tuntemaan itseään liian läskiksi, ja jos painoindeksisikin sanoo, että olet normaali, niin varmasti et sitä ole. Eihän se kilon tai sentin päälle koskaan ole, mutta kun joku suuntaa-antava haarukka piti aloituksen hengessä heittää... ja päädyin laittamaan sellaiset lukemat, joilla saan olla se vähemmän pieni osapuoli, rajoittunutta ehkä, mutta näin nyt tällä kertaa. Hauskaa viikonlopun jatkoa!


      • Hyvä ilmo

        Hyvä profiili sinulla raaputusarpa. Se kertoo ehkä enemmän sisäisestä minästäsi kuin monen muun. Tietysti se vetoaa ehkä juuri naisiin, jotka etsivät ensisijaisesti miestä, jonka kanssa älyllinen henkinen yhteys olisi mahdollista rakkauden lisäksi. Mutta veikkaan, että se on juuri tarkoituksesikin.

        Vaikka itse etsin samaa, en vastaisi profiilisi. Syy ei profiilifisi, vaan en jaksaisi miettiä vastaanko etsimääsi ja jos joku kriteeri ei täyty, onko sillä väliä (osalle on, osalle ei). En ole deitti-ilmoituksia kuin jonkun kertaa selannut, mutta tuntuu, että sama ilmiö on yleinen. Jos löytäisi jonkun kiinnostavalla tavalla kirjoittavan ihmisen, on vaatimuksissa varmasti joku kohta joka ei sovi. Sellaisia, joiden lyhyestä kirjoituksesta jo näkyy tietty ajattelukyky, ei näy usein.

        Toisin sanoen, jos lähtisin mukaan virtuaalirakkauden tuuliin, tekisin varmasti oman profiilin ja jättäisin aloitteen teon vastapuolelle. Vielä en tosin ole sellaisessa "vaiheessa", että harkitsisin asiaa edes ajatuksen tasolla.


      • 7+13
        mablab kirjoitti:

        Mä en tiedä muitten naisten kriteereistä. Voin uskoa niiden olevan tiukat, jos kerran niin väität. En ole missään vaiheessa selannut naisten profiileja, varmaan siksi, koska olisin lannistunut omassa etsinnässäni kovan kilpailun vuoksi. Siksi kuitenkin mun osalta tämä keskustelu on mahdoton.

        No kuten realismus tuolla kirjoitti, niin kun viestiä tosiaan tulee ovista ja ikkunoista, kyllä kai silloin on helppo vääntää niitä filttereitä tiukemmalle, jopa liian tiukalle, ihan mukavuudenhalun nimissä vaikkei livenä olisi niin kranttu.


      • on noita
        fattygirl kirjoitti:

        Mä en ole tollasta nähnyt, että on ällöä, jos on liian laaja skaala. Hhmm.. Voi toki olla, että jotkut on sitä mieltä.

        Kaikkiahan ei voi tietenkään miellyttää. Jos yrittäisin muokata itsestäni sellaisen kuin näillä palstoilla vaaditaan niin sairastuisin varmaan skitsofreniaan. Jollekin joku piirre on turn off ja joku muu taas inhoaa jotain muuta.

        Tässä tapauksessa pointtini oli vaan se, että huomaan aika usein olevani miesten painorajoihin liian läski, vaikka olen normaalipainossa. Peilistä katsoo ihan kivannäköinen nainen, mut tällaisista jutuista vaan tulee taas mieleen, että olenkohan sittenkin liian lihava.

        Ja älkää nyt otattako tätä niin, että vaatisin miehiltä jotain laajempaa ihannenaisen painohaitaria. Toki mies saa hakea naista ihan millä kriteereillä tahansa. Tulee vaan välillä mieleen, että tekis mieli ottaa yhteyttä mutta, en sitten kehtaa kun en täytä vaatimuksia... Tällaista pohdiskelua.

        Laaja skaala näyttää ärsyttävän ainakin silloin, jos se jättää tilaa "itseään tasokkaammille" yhteydenottajille...

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020125


    • Onhan tuota sellainen ollutkin vaihtelevasti viime vuodesta lähtien, mutta oman alueen tarjonta mun kriteereihin on aika niukkaa (muutama osuma vain)... niistäkin kun kattoo niin hep he hakee aivan muunlaista kuin itte oon joten olen pistänyt profiilin syrjään ja passiivisena kattelen vain.

      Mut pistäisin sellasen jossa kerron ittestäni että tällänen vaan hieman eri tavalla sanottuna... tosin oikeesti siihen pitää kyllä panostaa aika paljon, koska tarjontaa meistä miehistä on niin hirmu paljon että pitäis pystyä erottumaan joukosta jotenkin. Vaikka livessä erotunkin aika helposti muista niin netissä saman homman tekeminen on huomattavasti hankalampaa. No joo tällaisia mietteitä mulla vaan.

    • Mielenkiintoista, että tässäkin tuli noista ihannekumppanin mitoista tällaista senttien laskemista.

      Ensinnäkään en ymmärrä miten jotakuta voi arvostella ihannekumppanin mittojen vääryydestä tai epärealistisuudesta, sillä kyseessähän on juurikin profiilin laatijan mielipide, saahan sitä kukin ihannoida ihan mitä itse haluaa. Jos ne mitat ovat kovin utopistiset niin lähinnähän se kertoo profiilin laatijan maailmankuvasta tai sen tulkinnasta.

      Toisekseen ihmettelen miksi ihmeessä niitä ihannekumppanin mittoja luetaan täysin ehdottomana miniminä? Kukaan aikuistunut ihminen ei rupea yhden tai kahden sentin tai kilon perään huutelemaan kunhan kokonaisuus miellyttää, mutta profiilia on aika mahdotonta luoda jos ei sitä "rajaa" aseta johonkin, sillä tuota "yksi sentti sinne tai tänne" huutelua voi harrastaa luki siinä pituudessa sitten 150cm tai 190cm, eli kyseessä on lähinnä loputon suo kun aina jostain se tyytymätön yksilö löytyy.

      Myöskin tulee pitää mielessä, että nuo asetetut mitat ovat yleensä niitä "ihannekumppanin" mittoja, eli ei todellakaan mikään vähimmäisvaatimus, sillä tuskin se ihastuminen tapahtuu kunhan ensin mittanauhalla ja vaa'alla on ensin ehdokas tarkistettu . Lähinnä pitäisin noita lukuja suuntaa antavina, en absoluuttisina totuuksina.

      Jos toinen on sitten tosiaan niin lukee niitä mittoja sentin ja kilon tarkkuudella niin taitaa koko kaveri olla sen verta kakara vielä, että ihan vaan parempi jättää se tutustuminen väliin. Sama myös toisinpäin, eli jos toista ei halua lähestyä koska ihannekumppanin mitat heittää parilla sentillä/kilolla niin pitäisi omaa käsitystä itsestä miettiä kun itselle täysin tuntemattomia henkilöitäkin pitää alitajuisesti "miellyttää".

      • Joku tuossa aiemmin näköjään tulkitsikin tilannetta hauskasti sanomalla:

        "kaikkia ällöttää jos nyt ei itse satu osumaan niihin ihanne mittoihin vaikka profiili itsessään ei kiinnostaisi pätkääkään".

        Taitaa tuo hyväksynnän hakeminen olla meillä jokaisella aika syvässä. Jos jonkun henkilökohtainen mielipide oman ihannekumppanin mitoista ärsyttää.


      • Raaputusarpa

        Peukku tästä!


    • Minä tyhmä M

      Oli profiili täällä ja treffeillä (ennen)....ehkä voisin laittaa seuraavanlaisen:
      Hei olen mielenterveysongelmista kärsivä 40 hoikka, ei normaali, tyhmä (äö 121-130) rumaksikin haukuttu ammattikoulun käynyt, nykyisin ? työtön / kuntoutuksessa ? entinen työpaikka syrjitty ja koulukiusattu.
      Harrastuksia ei ole ja luultavasti olisin parisuhteessa läheisriippuvainen.
      Kuntoilun olen lopettanut ja terveet elämäntavat ovat menneisyyttä tällähetkellä.
      Tulevaisuudelta en odota paljoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      99
      2725
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      199
      1794
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      91
      1757
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1390
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      123
      1338
    6. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      904
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      83
      894
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      23
      894
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      784
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      753
    Aihe