En vastannut deitti-ilmoon koska...

ettäs näin onnnnn

Luin deitti-iloituksia Suomi24:n treffisivuilla ja olisin vastannut itseäni 10 vuotta vanhemmalle miehelle mutta....

mies oli 40 ja haki 25-40 vuotiasta naista. Sitä ennen oli vaikuttanut tosi kiinnostavalta mieheltä, mutta toi ikärajaus oli sellainen turn off, että huh, meni kaikki halu vastatata.

101

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...................

Haista ämmä paska. Miksi aina sunlaiset paviaani-nartut lukee miesten nettiprofiileja niin kuin piru raamattua? Toivottavasti vietät lopun säälittävästä elämästi enemmän yksin kuin koskaan.

• ap--

miksi se sua noin korpeaa?? Mulla on vakaa aikomus löytää hyvä mies ja luulen et jossain vaiheessa tärppää.

• 999988888888888
        ap-- kirjoitti:

miksi se sua noin korpeaa?? Mulla on vakaa aikomus löytää hyvä mies ja luulen et jossain vaiheessa tärppää.

Tällaisia nämä naisemme sitten ovat!

No jos ei mitään ikärajoja laita niin ei se 18- 80 vuotiaan naisenkaan hakeminen hyvältä näytä. Siitä nyt ainakin naiset vääntäisivät vaikka mitä, ja ei se edes vaikuta mitenkään mielekkäältä. Sitävastoin jos 40 vuotias lapseton sinkkumies hakee 25-40 vuotiasta naista, niin mitä sopimattonta siinä on? Sitä minä vaan ihmettelen.

• ap---
        999988888888888 kirjoitti:

Tällaisia nämä naisemme sitten ovat!

No jos ei mitään ikärajoja laita niin ei se 18- 80 vuotiaan naisenkaan hakeminen hyvältä näytä. Siitä nyt ainakin naiset vääntäisivät vaikka mitä, ja ei se edes vaikuta mitenkään mielekkäältä. Sitävastoin jos 40 vuotias lapseton sinkkumies hakee 25-40 vuotiasta naista, niin mitä sopimattonta siinä on? Sitä minä vaan ihmettelen.

ei se sopimatonta oo mutta jos mä olisin ollu valmis kiinnostuun itteäni 10 vee vanhemmasta miehestä niin antaa se aika huonon kuvan miehestä jos mies haluu nuoremman.

• ap----
        ap--- kirjoitti:

ei se sopimatonta oo mutta jos mä olisin ollu valmis kiinnostuun itteäni 10 vee vanhemmasta miehestä niin antaa se aika huonon kuvan miehestä jos mies haluu nuoremman.

Siis itseään nuoremman.

• ,,,,,,
        ap--- kirjoitti:

En ymmärrä miksi se antaa huonon kuvan. Voitko selventää?

• fgbwrh
        ap--- kirjoitti:

Eihän tuo ikäraja juttu tarkoita sitä, että hän välttämättä haluaa sinua nuoremman. Se tarkoittaa, että hänelle kelpaa sinua nuorempikin. Kaiken järjen mukaan hänelle kelpaa myös sinua vanhempi. Muuten hän olisi pistänyt ikähaarukaksi 25-30. Mikset valita siitä että hän haluaa sinua vanhemman?

• ap---
        ,,,,,, kirjoitti:

En ymmärrä miksi se antaa huonon kuvan. Voitko selventää?

Mikä siinä on vaikeaa? Miltä susta kuulostas jos 40 vee nainen hakisi 25-40 vee miestä?

• ap---
        fgbwrh kirjoitti:

Eihän tuo ikäraja juttu tarkoita sitä, että hän välttämättä haluaa sinua nuoremman. Se tarkoittaa, että hänelle kelpaa sinua nuorempikin. Kaiken järjen mukaan hänelle kelpaa myös sinua vanhempi. Muuten hän olisi pistänyt ikähaarukaksi 25-30. Mikset valita siitä että hän haluaa sinua vanhemman?

jutun ydin ei oo mussa, vaan hänessä. mitä hän haluu suhteessa ITSEENSÄ.

• ...............
        fgbwrh kirjoitti:

aloittajaa ilmeisesti kyrsii se että raja ei ollut 30-40. Häntä alkoi epäilyttää että mies sittenkin haluaa sen 25-vuotiaan. Kyllä tuo heikolta itsetunnolta kuulostaa. Ehkä kolmenkympin kriisiä vireillä tms.

• ............
        ap--- kirjoitti:

Mikä siinä on vaikeaa? Miltä susta kuulostas jos 40 vee nainen hakisi 25-40 vee miestä?

No en ymmärrä mikä ongelma tuossakaan olisi jos 40v nainen etsii 25-40 miestä.

En ymmärrä yhtään mikä ongelma tuossa on. Voitko selventää niin että minäkin ymmärrän?

Entä jos raja olisi ollut 35-40 - niin silloinha sinä et olisi voinut ottaa yhteyttä.
        Tai jos raja olisi ollut 30-40 niin sekö olisi sitten hyvä, koska kuitenkin 10v nuorempi kelpaa?
        Tai jos 35v nainen olisi kiinnostunut niin häntä harmittaa että alaraja on 30.

En ymmärrä ongelmaa tässä.

• ap--
        ............... kirjoitti:

aloittajaa ilmeisesti kyrsii se että raja ei ollut 30-40. Häntä alkoi epäilyttää että mies sittenkin haluaa sen 25-vuotiaan. Kyllä tuo heikolta itsetunnolta kuulostaa. Ehkä kolmenkympin kriisiä vireillä tms.

et tajua selvästikään mitä ajoin takaa.

• ..............
        ap--- kirjoitti:

Ei mee jakeluun. Siis tässä miehessäkö on nyt joku ongelma vaikket edes tunne häntä tai ole ottanut häneen minkäänlaista yhteyttä? Kuulostaa aika hullulta. Mitä jos puhuisit tämän miehen kanssa että mitä hän haluaa, etkä tee omia olettamuksia jonkin pakollisen ikärajan takia?

Hän haluaa suhteessa ITSEENSÄ ilmeisesti naisen, mutta mikähän ongelma tuossa nyt sitten oli, jos kerran itsekin olet 30-vuotias?

• ............
        ap-- kirjoitti:

et tajua selvästikään mitä ajoin takaa.

En tajua, koska et osaa selittää mikä tuo ongelma on. Kuulosta siltä että ongelma on sinun oman pääsi sisällä ja siellä pysyy. Sori vaan.

• 7+3
        ............ kirjoitti:

En ymmärrä yhtään mikä ongelma tuossa on. Voitko selventää niin että minäkin ymmärrän?

Entä jos raja olisi ollut 35-40 - niin silloinha sinä et olisi voinut ottaa yhteyttä.
        Tai jos raja olisi ollut 30-40 niin sekö olisi sitten hyvä, koska kuitenkin 10v nuorempi kelpaa?

Ehkä esim. 30-45 olisi 40-vuotiaalle realistisempi ikähaarukka. Jos ei ihan oikeasti ole iän suhteen turhan tarkka, niin siinähän tapauksessa skaala olisi ylöspäinkin laajempi, vaikka 25-50.

Mutta 25-40 antaa kyllä pinnallisen vaikutelman, ja ymmärrän ap:tä erittäin hyvin. En itsekään kiinnostuisi tuollaisesta miehestä, vaikka ikähaarukkaan sovinkin.

• ap----
        ............ kirjoitti:

Tulee sellainen epäilys että miehestä ikäeron pitää olla just niin että ennä mies on vanhempi tai vähintään samanikänen.

Hyvä raja ois musta ollu oikeestaan 25-55, mutta ok 25-45 ois vielä menny, mutta 25-40 ehdoton turn off.

• 20+10
        ............ kirjoitti:

En tajua, koska et osaa selittää mikä tuo ongelma on. Kuulosta siltä että ongelma on sinun oman pääsi sisällä ja siellä pysyy. Sori vaan.

Eikö teillä ihan oikeasti mene jakeluun?

Mies haluaa ehdottomasti itseään nuoremman naisen. Joko vähän nuoremman tai sitten melko lailla nuoremman, kunhan vain on nuorempi. Ei edes vuotta vanhempi saa olla.

Meneekö nyt jakeluun?

• ap---
        .............. kirjoitti:

Ei mee jakeluun. Siis tässä miehessäkö on nyt joku ongelma vaikket edes tunne häntä tai ole ottanut häneen minkäänlaista yhteyttä? Kuulostaa aika hullulta. Mitä jos puhuisit tämän miehen kanssa että mitä hän haluaa, etkä tee omia olettamuksia jonkin pakollisen ikärajan takia?

Hän haluaa suhteessa ITSEENSÄ ilmeisesti naisen, mutta mikähän ongelma tuossa nyt sitten oli, jos kerran itsekin olet 30-vuotias?

mä olen 10 vuotta häntä nuorempi ja mulle kelpais kymmenen vuotta itseä VANHEMPI mies jos mies on kiva. Hänelle selvästi ei kelpaa 10v itse vanhempi nainen.

• 99999900000000
        ap--- kirjoitti:

40 vuotias mies ei hae yli 40 vuotiasta naista. Tätä tällaista asiaa on ihan turha muuksi vääntää

• .........
        20+10 kirjoitti:

Eikö teillä ihan oikeasti mene jakeluun?

Mies haluaa ehdottomasti itseään nuoremman naisen. Joko vähän nuoremman tai sitten melko lailla nuoremman, kunhan vain on nuorempi. Ei edes vuotta vanhempi saa olla.

Meneekö nyt jakeluun?

Ei mene jakeluun. Miehellehän olisi kelvannut myös oman ikäinen.

Ja tuo 40v saattaa olla siinäkin mielessä rajapyykki että jos mies esim haluaa lapsia niin yli 40-vuotias nainen on riskisynnyttäjä.

• ...............
        ap--- kirjoitti:

mä olen 10 vuotta häntä nuorempi ja mulle kelpais kymmenen vuotta itseä VANHEMPI mies jos mies on kiva. Hänelle selvästi ei kelpaa 10v itse vanhempi nainen.

Oliko tuo muka yllätys? Harva mies haluaa kovin paljon itseään vanhempaa naista, mutta on aika yleistä että nuoret naiset kiinnostuvat vanhemmista miehistä.

On tosi outoa vaatia että mies haluaisi 10v vanhemman naisen. Ja joka tapauksessa sinä olet 10v nuorempi, joten mitä ihmettä oikein valitat?

• 6+13
        ......... kirjoitti:

Ja tuo 40v saattaa olla siinäkin mielessä rajapyykki että jos mies esim haluaa lapsia niin yli 40-vuotias nainen on riskisynnyttäjä.

Ja yli 40-vuotias tuore isä tulee olemaan eläkeläinen kun lapsi on teini. Olisi ajatellut lapsien tekoa nuorempana.

• ap--
        ......... kirjoitti:

mutta ei itseä vanhempi. se on ydinasia mulle.

tossa iässä jos on lapseton pitä hyväksyä se mahdollisuus ettei välttämättä enää lapsia saa. mä olen 30 ja vaikka mulla on vielä 5v riskirajaan, hyväksyn jo sen että välttämättä en saa kokea äitiyttä. jos se ois ollut mulle niin tärkeää, olisin ollut aiemmin liikkeellä.

• .............
        ap---- kirjoitti:

Tulee sellainen epäilys että miehestä ikäeron pitää olla just niin että ennä mies on vanhempi tai vähintään samanikänen.

Hyvä raja ois musta ollu oikeestaan 25-55, mutta ok 25-45 ois vielä menny, mutta 25-40 ehdoton turn off.

No huh huh. Kukahan 40v mies haluaa 55v naisen. Dream on.

En ymmärrä mikä ongelma siinä on että mies haluaa nuoremman naisen tai oman ikäisen. Se on paljon yleisempää kuin luuletkaan, enkä ymmärrä mikä ongelma siinä on, siis jos ei nyt jotain 16-v teinejä halua. 25-vuotias on kuitenkin aikuinen nainen jolla on omat mielipiteet jne.

• .............
        6+13 kirjoitti:

Ja yli 40-vuotias tuore isä tulee olemaan eläkeläinen kun lapsi on teini. Olisi ajatellut lapsien tekoa nuorempana.

"Olisi ajatellut lapsien tekoa nuorempana."

Onpa älyvapaa heitto.

Syitä voi olla useita.

• yksin kotona
        ap-- kirjoitti:

Mä olen kattellut paljon miesten ilmoituksia omalta seudultani. Suurella osalla yli 30 vee miehistä on ihannenaisen ikäraja 18-30 vuotta.En usko et monikaan alle 20 vee nainen vastailee 30 vuotialle miehille.

• ap---
        ............... kirjoitti:

Oliko tuo muka yllätys? Harva mies haluaa kovin paljon itseään vanhempaa naista, mutta on aika yleistä että nuoret naiset kiinnostuvat vanhemmista miehistä.

On tosi outoa vaatia että mies haluaisi 10v vanhemman naisen. Ja joka tapauksessa sinä olet 10v nuorempi, joten mitä ihmettä oikein valitat?

Ei ole ylltätys mutta se on vastenmielistä. sellaista miestä en vaan pysty kunnioittamaan. eli pointti ei ole mun ikä vaan periaate.

• ap---
        ............. kirjoitti:

No huh huh. Kukahan 40v mies haluaa 55v naisen. Dream on.

En ymmärrä mikä ongelma siinä on että mies haluaa nuoremman naisen tai oman ikäisen. Se on paljon yleisempää kuin luuletkaan, enkä ymmärrä mikä ongelma siinä on, siis jos ei nyt jotain 16-v teinejä halua. 25-vuotias on kuitenkin aikuinen nainen jolla on omat mielipiteet jne.

ja kuka 25 40 vuotiaan? en mä ainakaa olisi halunnut ja nytkin toi 40 vee oli ehdoton yläraja...

• ............
        ap-- kirjoitti:

mutta ei itseä vanhempi. se on ydinasia mulle.

tossa iässä jos on lapseton pitä hyväksyä se mahdollisuus ettei välttämättä enää lapsia saa. mä olen 30 ja vaikka mulla on vielä 5v riskirajaan, hyväksyn jo sen että välttämättä en saa kokea äitiyttä. jos se ois ollut mulle niin tärkeää, olisin ollut aiemmin liikkeellä.

No sulla on oikeus olla kiinnostumatta tuosta miehestä, vaikka aluksi sanoit että kiinnostuitkin, mutta pitääkö siitä julkisesti tehdä joku numero. Ihan normaalia tuo on haluta oman ikäinen tai nuorempi nainen.

• lugydre
        99999900000000 kirjoitti:

40 vuotias mies ei hae yli 40 vuotiasta naista. Tätä tällaista asiaa on ihan turha muuksi vääntää

Ai niinkö? Kyllä minulla on suurinpiirtein saman verran haarukka ylös kuin alaspäin. :) Mitään teinihömpötyksiä en enää kaipaa. Vaikka puumat on muka pop, niin rehellisyyden nimissä harvoin kyllä itseä vanhemmilta viestiä tippuu.

• ap---
        yksin kotona kirjoitti:

Mä olen kattellut paljon miesten ilmoituksia omalta seudultani. Suurella osalla yli 30 vee miehistä on ihannenaisen ikäraja 18-30 vuotta.En usko et monikaan alle 20 vee nainen vastailee 30 vuotialle miehille.

niin juuri. mä oon saanut omaan ilmooni vastauksi vanhemmilta, oman ikäisiltä ja jopa vähän nuoremmiltakin miehiltä.

• 3+5
        ............. kirjoitti:

"Olisi ajatellut lapsien tekoa nuorempana."

Onpa älyvapaa heitto.

Syitä voi olla useita.

Samoin noilla riskisynnyttäjänaisilla, oi älyn jättiläinen.

• .............
        ap--- kirjoitti:

ja kuka 25 40 vuotiaan? en mä ainakaa olisi halunnut ja nytkin toi 40 vee oli ehdoton yläraja...

Sua tuntuu kiinnostavan jotkut ylä- ja alarajat enemmän kuin ihmiset. Minä ainakin kiinnostun enemmän ihmisistä kuin heidän jostain kuvitteellisista ylä- ja alarajoistaan.

• ap---
        ............ kirjoitti:

No sulla on oikeus olla kiinnostumatta tuosta miehestä, vaikka aluksi sanoit että kiinnostuitkin, mutta pitääkö siitä julkisesti tehdä joku numero. Ihan normaalia tuo on haluta oman ikäinen tai nuorempi nainen.

numero? tää on vaan yleistä ihmettelyä, ei sen kummempaa. tietysti mä kiinnostun kestä haluun.

• ..................
        ap--- kirjoitti:

Ei ole ylltätys mutta se on vastenmielistä. sellaista miestä en vaan pysty kunnioittamaan. eli pointti ei ole mun ikä vaan periaate.

Voi olla ettet pysty sitten kunnioittamaan suurinta osaa miehistä, koska veikkaan että suurimmalle osalle 40-vuotiasta kelpaa myös 25-vuotias nainen, mutta ei se sitä tarkoita ettei 40-vuotias tai 32-vuotias kelpaisi.

Taitaa olla nyt ihan vaan myrkyn nielemisen paikka ja vähän voit pohdiskella että mikä sua OIKEASTi tuossa asiassa suututtaa. Katsopa nyt vaan syvälle sinne peiliin ja mietipä vaikka omaa ikääsi, omaa seurusteluhistoriaasi, omia toiveitasi, omaa vanhenemistasi ja sen jälkeen voit vaikka pohtia että kuinka paljon tiedät vaikka tuosta miehestä ja miksi oikeastaan suutuit asiasta.

• ap---
        99999900000000 kirjoitti:

ja mä luulen etten oo aina nainen joka ei tykkää miehistä jotka hakee itteään nuorempaa... eli itselle ne miehet vaan hallaa tekee hakemalla nuorempaa..

• .............
        3+5 kirjoitti:

Samoin noilla riskisynnyttäjänaisilla, oi älyn jättiläinen.

Heh. Ei ketään voi pakottaa ottamaan naista jota ei halua, oi älyn suurvisiiri.
        Harmi teille vanhoille naisille että olette noin ristiriidassa oman ikänne kanssa ettekä voi elää rauhassa. Jaksamista sullekin.

• ................
        ap--- kirjoitti:

ja mä luulen etten oo aina nainen joka ei tykkää miehistä jotka hakee itteään nuorempaa... eli itselle ne miehet vaan hallaa tekee hakemalla nuorempaa..

Sanoo nainen joka oli kiinnostunut 10v vanhemmasta miehestä mutta suuttui koska mieskin oli kiinnostunut hänen ikäisistään.

Naisten logiikkaa. Ei voi ymmärtää.

• ap---
        .................. kirjoitti:

Voi olla ettet pysty sitten kunnioittamaan suurinta osaa miehistä, koska veikkaan että suurimmalle osalle 40-vuotiasta kelpaa myös 25-vuotias nainen, mutta ei se sitä tarkoita ettei 40-vuotias tai 32-vuotias kelpaisi.

Taitaa olla nyt ihan vaan myrkyn nielemisen paikka ja vähän voit pohdiskella että mikä sua OIKEASTi tuossa asiassa suututtaa. Katsopa nyt vaan syvälle sinne peiliin ja mietipä vaikka omaa ikääsi, omaa seurusteluhistoriaasi, omia toiveitasi, omaa vanhenemistasi ja sen jälkeen voit vaikka pohtia että kuinka paljon tiedät vaikka tuosta miehestä ja miksi oikeastaan suutuit asiasta.

riittää että mä voin kunnioittaa yhtä. kyllä mä luulen että se yksi löytyy kun tosissani etsin.

ja kyllä mä tiedän mikä tossa mua tunnetasolla suututtaa. vanhemmat miehet on ahdistellut mua tosi paljon, kuten varmaan aika monia naisia. Nuoremmista naisista kiinnostuvat vanhat miehet on just niitä vitsejä, joille tyttöporukoissa nauretaan.

• ap----
        ............. kirjoitti:

Sua tuntuu kiinnostavan jotkut ylä- ja alarajat enemmän kuin ihmiset. Minä ainakin kiinnostun enemmän ihmisistä kuin heidän jostain kuvitteellisista ylä- ja alarajoistaan.

no mies vanhempi- nainen nuorempi on nyt sellainen klishee, ettei sitä voi olla huomaamatta.

• mitähän ne naapurit
        ap--- kirjoitti:

riittää että mä voin kunnioittaa yhtä. kyllä mä luulen että se yksi löytyy kun tosissani etsin.

ja kyllä mä tiedän mikä tossa mua tunnetasolla suututtaa. vanhemmat miehet on ahdistellut mua tosi paljon, kuten varmaan aika monia naisia. Nuoremmista naisista kiinnostuvat vanhat miehet on just niitä vitsejä, joille tyttöporukoissa nauretaan.

No onpa hyvä ettei susta tullut sitten tyttöporukan naurun kohdetta jos olisit tuon 40v miehen kanssa alkanut seurustelemaan. Onni tosiaan!

• tawetaewtawe
        ap---- kirjoitti:

no mies vanhempi- nainen nuorempi on nyt sellainen klishee, ettei sitä voi olla huomaamatta.

kliseet on totta. ja sekös sua harmittaa. jopa teinitytöillä on usein muutaman vuoden vanhempi poikaystävä. turha potkia todellisuutta vastaan.

• ap---
        ................ kirjoitti:

Sanoo nainen joka oli kiinnostunut 10v vanhemmasta miehestä mutta suuttui koska mieskin oli kiinnostunut hänen ikäisistään.

Naisten logiikkaa. Ei voi ymmärtää.

no miehellä oli aika paljon samoja kiinnostuksen kohteita kun mulla, siksi kiinnostuin iästä huolimatta.

• ap---
        mitähän ne naapurit kirjoitti:

No onpa hyvä ettei susta tullut sitten tyttöporukan naurun kohdetta jos olisit tuon 40v miehen kanssa alkanut seurustelemaan. Onni tosiaan!

naapureista viis, mutta kun itsekin pidän sellaista miestä vastenmielisenä.

• ap---
        tawetaewtawe kirjoitti:

kliseet on totta. ja sekös sua harmittaa. jopa teinitytöillä on usein muutaman vuoden vanhempi poikaystävä. turha potkia todellisuutta vastaan.

muutaman vuoden vanhempi, ei 15v vanhempi. suomessa keskimäärin ikäero taitaa olla muutaman vuoden.

ei mua harmita. mulla on ens viikolla treffit.

• yeyasyerstys
        ap--- kirjoitti:

naapureista viis, mutta kun itsekin pidän sellaista miestä vastenmielisenä.

siis pidät 40vuotiasta vastenmielisenä vaikka sanoit että olisit ollut kiinnostunut siitä. just just.

naisten logiikkaaaaaaaaaaaaa

• terawqtawee
        ap--- kirjoitti:

muutaman vuoden vanhempi, ei 15v vanhempi. suomessa keskimäärin ikäero taitaa olla muutaman vuoden.

ei mua harmita. mulla on ens viikolla treffit.

Jee jee. Sä haluat olla joku tilastollinen deittailija, ettei vaan naapurit ihmettele ja tyttökaverit naura seläntakana. Aivan sama.

Minä en kaltaistasi ahdasmielistä naista haluaisi. Muista kertoa sille deitillesi noista mielipiteistästi ettei tule yllätyksenä liian myöhään.

• ap---
        yeyasyerstys kirjoitti:

siis pidät 40vuotiasta vastenmielisenä vaikka sanoit että olisit ollut kiinnostunut siitä. just just.

naisten logiikkaaaaaaaaaaaaa

pidän vastenmielisenä miestä joka haluaa itse nuoremman, mutta jolle ei kelpaa yhtä paljon itseä vanhempi. opettele lukeamaan ja ajattelemaan.

• ap---
        terawqtawee kirjoitti:

Jee jee. Sä haluat olla joku tilastollinen deittailija, ettei vaan naapurit ihmettele ja tyttökaverit naura seläntakana. Aivan sama.

Minä en kaltaistasi ahdasmielistä naista haluaisi. Muista kertoa sille deitillesi noista mielipiteistästi ettei tule yllätyksenä liian myöhään.

höpö pöpö. mä haluan miehen joka tajuaa että mies vanhenee siinä missä nainenkin.

• on näinnnnnnnnnnnnnn

Balttian mies goes transsexual?

• kauneuden ylistäjä

oot siis katkera kun mies on kiinnostunut sua nuoremmista (ja kauniimmista) naisista?

• ap--

lähempänä hänen alarajaansa olin kuin ylärajaansa kuiteskin eli ei, en oo katkera.

• erf3gk

Mikä tuossa ikäraja jutussa nyt niin kauheaa oli? Olisiko hänen pitänyt esittää ettei alle kolmekymppiset kiinnosta häntä? Ihan varmasti 99 prosenttia 40 vuotiaista miehistä ottaisi ilolla vaimokseen 25 vuotiaan naisen. Se ei tarkoita etteikö vanhempikin kelpaisi. Ainakin tuo mies oli rehellinen. Vai onko epärehellisyys sinusta toivottava piirre miehessä?

• 00000033333333

Eihän tuon ikäinen mies nyt osuvammin voisi tätä ikäjuttua asettaa, ja asetettava se kuitenkin on koska muuten tulkitaan tämä ikäjuttu 18-80

• ap---

mun mielestä jos ikäraja ois ollut vaikka ees 25-45 niin sitten ei ois ollu niin paha. luulen ettei toi mies nyt hirveesti kuitenkaan niiltä 25 vee naisilta vastuaksia saa, var,aan itse oisin ollut aika lailla nuorimmasta päästä vastaajia. En mäkään hae mitään 18-30v miestä ku n ite oon kolkyt.

Mutta hyvä tietysti ettei valehdellut (ja jos ois, niin olisihan se jossain vaiheessa ilmi tullu).

• 7ye64u
        ap--- kirjoitti:

mun mielestä jos ikäraja ois ollut vaikka ees 25-45 niin sitten ei ois ollu niin paha. luulen ettei toi mies nyt hirveesti kuitenkaan niiltä 25 vee naisilta vastuaksia saa, var,aan itse oisin ollut aika lailla nuorimmasta päästä vastaajia. En mäkään hae mitään 18-30v miestä ku n ite oon kolkyt.

Mutta hyvä tietysti ettei valehdellut (ja jos ois, niin olisihan se jossain vaiheessa ilmi tullu).

"En mäkään hae mitään 18-30v miestä ku n ite oon kolkyt."

Et tietenkään hae, pahvi, koska sinä olet nainen eikä sinulla ole mitään syytä hakea nuorempaa miestä. Mutta miehillä on kaikki syyt hakea itseään nuorempaa naista, koska nainen huonontuu ja rupsahtaa vanhetessaan.

• ..............
        ap--- kirjoitti:

25-vuotias nainen on jo ihan eri tavalla kypsä kuin 18-vuotias teini, joten tuo sun vertauksesi on melko ontuva.

• vwegweg
        ap--- kirjoitti:

Sinä oletkin nainen. Naiset harvemmin ovat kiinnostuneita itseään nuoremmista. Samoin miehet eivät kovin usein ole kiinnostuneita itseään vanhemmista. Onko tämä oikeasti sinulle uutta tietoa?

Aika moni mies haluaa itseään nuoremman naisen ja niin näköjään myös tämä kyseessä oleva mies. Kyllähän tosi moni nainenkin haluaa itseään vanhemman miehen. Esim. aika usein 20 vuotiaat naiset pistävät miehen ikäraja toivomukseksi 20-28 tai jotain vastaavaa. Eivät he halua 19 vuotiasta.

• ap---
        7ye64u kirjoitti:

Et tietenkään hae, pahvi, koska sinä olet nainen eikä sinulla ole mitään syytä hakea nuorempaa miestä. Mutta miehillä on kaikki syyt hakea itseään nuorempaa naista, koska nainen huonontuu ja rupsahtaa vanhetessaan.

"Et tietenkään hae, pahvi, koska sinä olet nainen eikä sinulla ole mitään syytä hakea nuorempaa miestä. Mutta miehillä on kaikki syyt hakea itseään nuorempaa naista, koska nainen huonontuu ja rupsahtaa vanhetessaan."

no just tollanen ajattelutapa on musta vastenmielinen ja siksi en vastannut, kun tollasen ikärajan laittava mies tod. näk. ajattelee noin.

• 16+4
        7ye64u kirjoitti:

TÄSSÄ. Kiitos kun todistit ap:n pointin.

Sellaisen miehen kun onnistuisi löytämään, jolla ei ole tällaista asennetta...

• ap---
        vwegweg kirjoitti:

Sinä oletkin nainen. Naiset harvemmin ovat kiinnostuneita itseään nuoremmista. Samoin miehet eivät kovin usein ole kiinnostuneita itseään vanhemmista. Onko tämä oikeasti sinulle uutta tietoa?

Aika moni mies haluaa itseään nuoremman naisen ja niin näköjään myös tämä kyseessä oleva mies. Kyllähän tosi moni nainenkin haluaa itseään vanhemman miehen. Esim. aika usein 20 vuotiaat naiset pistävät miehen ikäraja toivomukseksi 20-28 tai jotain vastaavaa. Eivät he halua 19 vuotiasta.

musta kivoimman näköiset miehet on noin 25 vuotiaita. toi mies vaan muuten vaikutti tosi kivalta ja siksi olisin harkinnut sitä, vaikken yleensä kiinnostu 10 vee vanhemista.

• --------------
        ap--- kirjoitti:

"Et tietenkään hae, pahvi, koska sinä olet nainen eikä sinulla ole mitään syytä hakea nuorempaa miestä. Mutta miehillä on kaikki syyt hakea itseään nuorempaa naista, koska nainen huonontuu ja rupsahtaa vanhetessaan."

no just tollanen ajattelutapa on musta vastenmielinen ja siksi en vastannut, kun tollasen ikärajan laittava mies tod. näk. ajattelee noin.

Sinä teet kyllä nyt ihan omia tulkintoja. Miksi hänelle sitten oman ikäinen kelpaisi?

Joka tapauksessa parempi että kommunikoisit sen miehen kanssa tästä asiasta sen sijaan että repostelet omia pelkojasi (heikkoon itsetuntoon perustuvia) täällä.

• vwegweg
        ap--- kirjoitti:

musta kivoimman näköiset miehet on noin 25 vuotiaita. toi mies vaan muuten vaikutti tosi kivalta ja siksi olisin harkinnut sitä, vaikken yleensä kiinnostu 10 vee vanhemista.

Okei no sitten sinä olet poikkeus tapaus naisten joukossa, jos haluat mielummin itseäsi nuoremman miehen. Ja kukaan ei kiellä sinua hakemasta 18-30 vuotiaita miehiä jos haluat mielummin itseäsi nuoremman. Voi olla että sellaisen itsellesi myös löydät.

• ap---
        -------------- kirjoitti:

Sinä teet kyllä nyt ihan omia tulkintoja. Miksi hänelle sitten oman ikäinen kelpaisi?

Joka tapauksessa parempi että kommunikoisit sen miehen kanssa tästä asiasta sen sijaan että repostelet omia pelkojasi (heikkoon itsetuntoon perustuvia) täällä.

äh, ei mun tarvitse. ei tää nyt niin vakavaa vielä oo. Olen saanut vastauksi oman ikäisiltä ja nuoremmiltakin kivoilta miehiltä eli keskityn nyt kirjotteleen niille jotka jo alunperinkin etsii erilaisella haarukalla.

• ap----
        vwegweg kirjoitti:

Okei no sitten sinä olet poikkeus tapaus naisten joukossa, jos haluat mielummin itseäsi nuoremman miehen. Ja kukaan ei kiellä sinua hakemasta 18-30 vuotiaita miehiä jos haluat mielummin itseäsi nuoremman. Voi olla että sellaisen itsellesi myös löydät.

Kuten sanoin, kivoimman näköisiä on nuoremmat... suhteessa tietty muutkin asiat merkkaa, joten kyllä mulle kelpaa vanhempikin, kunhan sillä ei oo ittellä sellasta asennetta, että hälle kelpaa vaan nuorempi tai korkeintaan oman ikäinen...

• .............
        ap--- kirjoitti:

äh, ei mun tarvitse. ei tää nyt niin vakavaa vielä oo. Olen saanut vastauksi oman ikäisiltä ja nuoremmiltakin kivoilta miehiltä eli keskityn nyt kirjotteleen niille jotka jo alunperinkin etsii erilaisella haarukalla.

Arvasin sen. Sua kiinnostaa miehessä vaan sen haarukka.

Mekin ollaan ihmisiä, eikä mitään "käveleviä haarukoita".

• .............
        ap---- kirjoitti:

Kuten sanoin, kivoimman näköisiä on nuoremmat... suhteessa tietty muutkin asiat merkkaa, joten kyllä mulle kelpaa vanhempikin, kunhan sillä ei oo ittellä sellasta asennetta, että hälle kelpaa vaan nuorempi tai korkeintaan oman ikäinen...

Eli sullekin kelpaisi nuorempikin. Nyt jos olisit rehellinen niin laittaisit deittiprofiiliin sen ja sitten joku 30v heikolla itsetunnolla varustettu mies voisi vetää pultit siitä.

Haarukat on tärkeämpiä kuin rehellisyys, näköjään.

• ap---
        ............. kirjoitti:

Eli sullekin kelpaisi nuorempikin. Nyt jos olisit rehellinen niin laittaisit deittiprofiiliin sen ja sitten joku 30v heikolla itsetunnolla varustettu mies voisi vetää pultit siitä.

Haarukat on tärkeämpiä kuin rehellisyys, näköjään.

Mun deittiprofiilissa on 25-35 hakuna. eli 30 vee mies ois just keskivaiheilla.

• ap
        ............. kirjoitti:

Arvasin sen. Sua kiinnostaa miehessä vaan sen haarukka.

Mekin ollaan ihmisiä, eikä mitään "käveleviä haarukoita".

joo mutta se iyksilöllinen ihmisyys alkaa tulla enemmän peliin sitten kun ihmiseen tutustuu paremmin.

Luulen että oisin itekin jäänyt paitsi monta yhteydenottoa jos oisin hakenut 18-30 vee miestä.

• ............
        ap kirjoitti:

joo mutta se iyksilöllinen ihmisyys alkaa tulla enemmän peliin sitten kun ihmiseen tutustuu paremmin.

Luulen että oisin itekin jäänyt paitsi monta yhteydenottoa jos oisin hakenut 18-30 vee miestä.

18-vuotias on teini. 25-vuotias on aikuinen ihminen.

Siinä on selvä ero.

• vwegweg
        ap---- kirjoitti:

No tee miten haluat. Mutta syytä itseäsi, jos sinun on vaikea löytää miestä. Tuo että mies etsii korkeintaan oman ikäistään on nimittäin aika yleistä, kuten myös se että nainen etsii vain itseään vanhempia miehiä. Se on niin yleistä, että sitä voi kutsua normaaliksi.
        Sillä on varmasti jotain tekemistä sukupuoliroolien kanssa. Naiset ilmeisesti etsivät miestä joka tuo turvallisuuden tunteen ja se jotenkin yhdistetään mielummin vanhempiin miehiin kuin nuorempiin. Samoin miehet yleensä haluavat olla se vanhempi ja enemmän maailmaa nähnyt uros joka suojelee naarasta. Nainen ei tahdo joutua äitihahmoksi miehelle ja varmaan myös moni mies (ainakin minä) pelkää että vanhempi nainen muutuisi suhteessa helposti jossain määrin äitihahmoksi.
        Tällaiset sukupuolirooli jutut varmaan kuulostavat sinusta hullunkurisilta, mutta moni ihminen kuitenkin toimii niiden mukaan. Eli se, että mies ei hae itseään vanhempaa naista ei todellakaan aina johdu pinnallisista ulkonäkö seikoista. Onko se geeneissä vai onko se vain opittua. Sitä en osaa sanoa.

• ap---
        vwegweg kirjoitti:

No tee miten haluat. Mutta syytä itseäsi, jos sinun on vaikea löytää miestä. Tuo että mies etsii korkeintaan oman ikäistään on nimittäin aika yleistä, kuten myös se että nainen etsii vain itseään vanhempia miehiä. Se on niin yleistä, että sitä voi kutsua normaaliksi.
        Sillä on varmasti jotain tekemistä sukupuoliroolien kanssa. Naiset ilmeisesti etsivät miestä joka tuo turvallisuuden tunteen ja se jotenkin yhdistetään mielummin vanhempiin miehiin kuin nuorempiin. Samoin miehet yleensä haluavat olla se vanhempi ja enemmän maailmaa nähnyt uros joka suojelee naarasta. Nainen ei tahdo joutua äitihahmoksi miehelle ja varmaan myös moni mies (ainakin minä) pelkää että vanhempi nainen muutuisi suhteessa helposti jossain määrin äitihahmoksi.
        Tällaiset sukupuolirooli jutut varmaan kuulostavat sinusta hullunkurisilta, mutta moni ihminen kuitenkin toimii niiden mukaan. Eli se, että mies ei hae itseään vanhempaa naista ei todellakaan aina johdu pinnallisista ulkonäkö seikoista. Onko se geeneissä vai onko se vain opittua. Sitä en osaa sanoa.

en mä usko että on vaikeaa. olen saanut kivasti vastauksia. riittää kun löydän yhden hyvän.

• elämän kevät

Voi pyhä elämä että naisilla voi olla huono itsetunto, ja miten paljon naiset vihaavatkaan toisiaan!

• ap----

Ei tää ole itsetuntokysymys enkä mä naisia vihaa. Miks ihmeessä vihaisin? enkä tuota ilmon jättänyttä miestä. Tää on periaate kysymys: jos mä hyväksyn vanhemman miehen, pitäisi miehenkin hyväksyä itselleen vanhempi nainen.

• samoilla linjoilla,,

naiset eivät vihaa toisiaan, mutta tahtovat olla alusta asti sitä mitä toinen etsii.
      ymmärrän hyvin mitä aloittaja hakee viestissään, tympäsee yhteydenotot joiden profiilissa etsitään 10vee nuorempaa, hittoako ne sit lähestyy.

• ------------------

Eli aloittajaa etsi treffi-ilmoitusta jossa lukee hänen itsensä nimi.

Eikä tuo mies etsinyt 10v nuorempaa vaan yhtä hyvin hän etsi oman ikäistään 40v, mutta nuorempikin kelpaa jos muuten synkkaa jne.

Vähän on taas heikkoa itsetuntoa liikenteessä kun tulkitaan niin että siellä joku setä pervo NIMENOMAAN etsii 25v naista. Jos näin olisi niin hän olisi ehkä maininnut että "etsin 25v naista" eikä 25-40. Ymmärrätkö?

Sitä paitsi 25-vuotias ei ole enää mikään lapsi tai teini, joten en ymmärrä tuohtumusta siitäkään syystä.

• ap---
        ------------------ kirjoitti:

Eli aloittajaa etsi treffi-ilmoitusta jossa lukee hänen itsensä nimi.

Eikä tuo mies etsinyt 10v nuorempaa vaan yhtä hyvin hän etsi oman ikäistään 40v, mutta nuorempikin kelpaa jos muuten synkkaa jne.

Vähän on taas heikkoa itsetuntoa liikenteessä kun tulkitaan niin että siellä joku setä pervo NIMENOMAAN etsii 25v naista. Jos näin olisi niin hän olisi ehkä maininnut että "etsin 25v naista" eikä 25-40. Ymmärrätkö?

Sitä paitsi 25-vuotias ei ole enää mikään lapsi tai teini, joten en ymmärrä tuohtumusta siitäkään syystä.

tajuatko sä että sille ei olisi kelvannut itseä vanhempi? mutta itsestään selvästi olettti, että HÄN kelpaisi nuoremmalle...

• .................
        ap--- kirjoitti:

tajuatko sä että sille ei olisi kelvannut itseä vanhempi? mutta itsestään selvästi olettti, että HÄN kelpaisi nuoremmalle...

No en kyllä tuosta ymmärrä että hän mitään itsestään olettaa. Vaikuttaa siltä että sinä teet ihan omia tulkintojasi TÄYSIN TUNTEMATTOMASTA MIEHESTÄ.

Itsekin olisit ollut kiinnostunut vaikka olet 10v nuorempi, joten eikö hän ollut sitten oikeassa?

Jokaisella on oikeus olla kiinnostumatta itseään vanhemmista tai kiinnostua nuoremmista tai vanhemmista tai mistä hyvänsä. Teet ihan ihmeellisiä johtopäätöksiä ja tuomitse tuntemattoman ihmisen ihan oudosta syystä.

En ymmärrä senkään takia että olet itse 10v nuorempi ja sanot että olisit ollut kiinnostunut, mutta nyt se maagiset viisi vuotta onkin sitten joku hirveä raja.

Vaikuttaa tosiaan siltä että sua vain harmittaa että oli laittanut rajan juuri sinun ikääsi alemmaksi.

• ap---
        ................. kirjoitti:

No en kyllä tuosta ymmärrä että hän mitään itsestään olettaa. Vaikuttaa siltä että sinä teet ihan omia tulkintojasi TÄYSIN TUNTEMATTOMASTA MIEHESTÄ.

Itsekin olisit ollut kiinnostunut vaikka olet 10v nuorempi, joten eikö hän ollut sitten oikeassa?

Jokaisella on oikeus olla kiinnostumatta itseään vanhemmista tai kiinnostua nuoremmista tai vanhemmista tai mistä hyvänsä. Teet ihan ihmeellisiä johtopäätöksiä ja tuomitse tuntemattoman ihmisen ihan oudosta syystä.

En ymmärrä senkään takia että olet itse 10v nuorempi ja sanot että olisit ollut kiinnostunut, mutta nyt se maagiset viisi vuotta onkin sitten joku hirveä raja.

Vaikuttaa tosiaan siltä että sua vain harmittaa että oli laittanut rajan juuri sinun ikääsi alemmaksi.

ei vaan periaate. vaikka se alaraja ois ollu 30 vee, niin silti se ois ollut mulle turn off.

• ...................
        ap--- kirjoitti:

Vitttu mikä psyko miestenvihaaja sinäkin mahdat olla. Et voi oikeasti olla edes nainen, oot pelkkä provo :D Joku raja luulis naistenkin tyhmyydellä olevan. Olet härski idiootti.

• vwegwerg
        ap--- kirjoitti:

Miksei hän kelpaisi itseään nuoremmalle naiselle? Suurimmassa osassa maailman mies ja nais suhteissa mies on naista vanhempi. Se on täysin normaalia. Suhteet joissa nainen olisi vanhempi eivät ole kovinkaan yleisiä.

Vai tarkoitatko että hän itsestään selvästi oletti kelpaavansa selvästi itseään nuoremmille? No se taas on ihan oma olettamuksesi vain. Todennäköisesti hän ei todellakaan kuvittele saavansa vastauksia 25 vuotiailta. Ei välttämättä edes 30 vuotiailta. Hän kuitenkin pisti rehellisesti ikärajaksi sen minkä ikäisten naisten kanssa voisi kuvitella alkavansa suhteeseen.

• .............
        ap--- kirjoitti:

ei vaan periaate. vaikka se alaraja ois ollu 30 vee, niin silti se ois ollut mulle turn off.

Niinpä niin. Eli tässä tullaan taas tähän että naisille pitää aina kaunistella asioita. Jos hänelle kelpaisi vain 40-65, niin mitä sinä sitten ruikuttaisit, kun olet liian nuori tuohon haarukkaan?

Ihmeellisiä periaatteita.

• taw4etata
        vwegwerg kirjoitti:

Miksei hän kelpaisi itseään nuoremmalle naiselle? Suurimmassa osassa maailman mies ja nais suhteissa mies on naista vanhempi. Se on täysin normaalia. Suhteet joissa nainen olisi vanhempi eivät ole kovinkaan yleisiä.

Vai tarkoitatko että hän itsestään selvästi oletti kelpaavansa selvästi itseään nuoremmille? No se taas on ihan oma olettamuksesi vain. Todennäköisesti hän ei todellakaan kuvittele saavansa vastauksia 25 vuotiailta. Ei välttämättä edes 30 vuotiailta. Hän kuitenkin pisti rehellisesti ikärajaksi sen minkä ikäisten naisten kanssa voisi kuvitella alkavansa suhteeseen.

Nimenomaan. Naiset vetävät pultteja tästä ikäasiasta koska pelkäävät tuota omaa "rupsahtamistaan". Jos olisi hyvä itsetunto niin tuollainen olisi ihan yks p*skan hailee ja olennaista olisi niiden ihmisten toimeentuleminen ja persoonallisuus ja sellaiset asiat jolla on oikeasti jotain merkitystä eikä joku onneton ikärajaus jossain deittiprofiilissa.

• ap---
        taw4etata kirjoitti:

Nimenomaan. Naiset vetävät pultteja tästä ikäasiasta koska pelkäävät tuota omaa "rupsahtamistaan". Jos olisi hyvä itsetunto niin tuollainen olisi ihan yks p*skan hailee ja olennaista olisi niiden ihmisten toimeentuleminen ja persoonallisuus ja sellaiset asiat jolla on oikeasti jotain merkitystä eikä joku onneton ikärajaus jossain deittiprofiilissa.

jos mä pelkäisin rupsahtamista niin kai mä sitten haluisin itteäni vanhemman miehen? sen rinnallahan voisin aina tuntea itseni nuoreksi...

• ............
        ap--- kirjoitti:

jos mä pelkäisin rupsahtamista niin kai mä sitten haluisin itteäni vanhemman miehen? sen rinnallahan voisin aina tuntea itseni nuoreksi...

No ehkä just sen takia kiinnostuit tuosta 40v miehestä, mutta harmistuit siitä että sille ehkä kelpais suakin nuorempi.

• ap---
        ............ kirjoitti:

No ehkä just sen takia kiinnostuit tuosta 40v miehestä, mutta harmistuit siitä että sille ehkä kelpais suakin nuorempi.

Kelpaisi joo, mutta varmasti kelpaisin mäkin paremmin kuin hyvin. luulen, että oisin ollut nuorimmasta päästä hänestä kiinnostuneita. ei kai miehet muutenkaan niin hirveesti vastauksia saa.

eli saahan sitä toivoa.

• viisastunut täti

En minäkään koskaan vastannut/ ottanut yhteyttä jos mies oli 50-55 v ja etsi 25-35 vuotiasta naista.
      Minusta se vaan ei oikein tuntunut hyvältä.Jokainenhan saa etsiä mitä haluaa ja laittaa kriteereiksi mitä haluaa, onneksi saan itse päättää kenelle vastaan/ kirjoitan.
      Jotenkin vaan menee maku itseään 20 vuotta nuorempia hakevista miehistä.
      Minulla haitari oli - 10 vuotta, se on mielestäni realistista.

Eräs mies kirjoitti kerran kivasti, että hän etsii suunnilleen samanikäistä ( 50 v.) naista, jonka kanssa voi muistella samoja koettuja asioita esim. tv-sarjat,bändit ym ym.
      Minusta se oli mukavasti sanottu ja ajateltu.Kaikki ei onneksi vain ajattele , että pääsisi pan...maan nuorta tyttöä.

• 33333366666677

No tuo -10 ei kyllä ole kovin realistinen tavoite 50 vuotiaalle naiselle. Voihan tämän ikäinen nainenkin jonkun itseään nuoremmankin miehen saada mutta silloin joutuu ainakin tinkimään kaikesta muusta kuin iästä.

• ap
        33333366666677 kirjoitti:

No tuo -10 ei kyllä ole kovin realistinen tavoite 50 vuotiaalle naiselle. Voihan tämän ikäinen nainenkin jonkun itseään nuoremmankin miehen saada mutta silloin joutuu ainakin tinkimään kaikesta muusta kuin iästä.

Mut kun se 25-40 ei oo realistinen miehellekään... luulen et laittamalla tollasen ikärajan karsii myös ne muutamat 30-35 vuotiasta vastaajat, joille tuo nuoremman hakeminen on turn off

• .............
        ap kirjoitti:

Mut kun se 25-40 ei oo realistinen miehellekään... luulen et laittamalla tollasen ikärajan karsii myös ne muutamat 30-35 vuotiasta vastaajat, joille tuo nuoremman hakeminen on turn off

Ehkä se on tahalleen siinä että kaltaisesti ahdasmieliset naiset tipahtaa pois.

Ymmärtäsin vielä jos 18v naisen etsiminen olisi turn off, mutta ainakin minun mielestä 25-vuotias on aikuinen nainen jolla on oma identiteeti ja sellaista ei mitkään namusetät huijaa mihinkään.

Muutenkin sun jutut on ihan ristiriitaisia, koska sanot että 30-vuoden asettaminen alarajaksi olisi myös turn off vaikka itse olet 30v ja olit kiinnostunut miehestä.

Naisten logiikkaa.

• ap---
        ............. kirjoitti:

Ehkä se on tahalleen siinä että kaltaisesti ahdasmieliset naiset tipahtaa pois.

Ymmärtäsin vielä jos 18v naisen etsiminen olisi turn off, mutta ainakin minun mielestä 25-vuotias on aikuinen nainen jolla on oma identiteeti ja sellaista ei mitkään namusetät huijaa mihinkään.

Muutenkin sun jutut on ihan ristiriitaisia, koska sanot että 30-vuoden asettaminen alarajaksi olisi myös turn off vaikka itse olet 30v ja olit kiinnostunut miehestä.

Naisten logiikkaa.

kuten sanoin jo mulle ratkaisevaa ei ollu se alaraja vaan minkä ikäistä itseensä verrattuna haki.

• ...................
        ap--- kirjoitti:

kuten sanoin jo mulle ratkaisevaa ei ollu se alaraja vaan minkä ikäistä itseensä verrattuna haki.

Eli sä luit sitä niin että se hakee vain 25-vuotiasta, vaikka se haki yhtä hyvin myös 40-vuotiasta.

Jos yhtään miettisit mikä parisuhteessa on oikeasti tärkeää, niin ehkä ymmärtäisit, mutta sulle on ilmeisesti tärkeämpää tyttöporukoissa naureskella ihmisten ikäeroille, joten joo joo. Hyvää yötä.

• ap---
        ................... kirjoitti:

Eli sä luit sitä niin että se hakee vain 25-vuotiasta, vaikka se haki yhtä hyvin myös 40-vuotiasta.

Jos yhtään miettisit mikä parisuhteessa on oikeasti tärkeää, niin ehkä ymmärtäisit, mutta sulle on ilmeisesti tärkeämpää tyttöporukoissa naureskella ihmisten ikäeroille, joten joo joo. Hyvää yötä.

mutta ei yhtä hyvin 55-vuotiasta.

joo joo ja hyvää yötä.

• kijuh

Minulla on myös sama linja. Jos esim. 40-v ikäinen mies etsii 18-40-v ikäistä naista, niin en vastaa hänelle. Kyse on siitä, että tuollainen mies arvostaa ihan liikaa nuoruutta ja kauneutta. Minulle kyse on siitä, että tuo on mieheltä ehdoton vaatimus, jota hän haluaa eikä vain "vähän sinnepäin" oleva toivomus. Minä en 40-v ikäisenä viitsi vastata tuollaiselle.

Itse olen etsinyt miestä ikäluokasta 35-45 -v, koska minusta tuohon ikähaarukkaan osuvan kanssa parisuhde tuntuisi luonnistuvan parhaiten ja elämäntilannekin olisi samankaltaisempi (opinnot, perhesuunnitelmat, työ jne).

• teen-lover-MAN

Jos nainen on miestä vanhempi, mies on perverssi äidinnussija.

Terve mies kiihoittuu itseään nuoremmista 15v naisista.

• .................

Suuret ikäerot käyvät hyvin vakipanojen etsintään, liekö sellainen herralla mielessä. Plussaa vain, koska suhdetta ei kannata kauheasti ajatella ja ihastumiset on helpompi pitää kurissa.

• Me

No, minusta 40v mies LIIIIIIIIIIIIIIAN VANHA 30v naiselle!

En semmosta vanhusta edes pitkällä keppillä kosketa, hyi helvetti!

• ...........

Älä sinä teinix tule tänne nyt kun aikuiset puhuu.

• next please

No niin. Ratkaistaanpas tämä nyt kertaheitolla.

Vanhan viisauden mukaan miehelle sopivan ikäinen nainen on "oma ikä jaettuna kahdella plus seitsemän".

Eli 40v miehelle se olisi: 40:2 = 20 7 = 27-vuotias!

Siinä mielessä ap on kyllä oikeassa että ikäraja olisi pitänyt asettaa 27-40 eikä 25-40!

En muuten tiedä pitääkö ikäraja valita viiden vuoden tarkkuudella vai miten, mutta kyllä kahden vuoden virhemarginaali hyväksytään, joten tuo mies oli laittanut aivan oikein tuon ikähaarukan.

Case closed.

• gagaw

Tuo ehkä toimi aikaan, kun karrikoidusti mies hankki elannon ja nainen oli talouden- ja lastenhoitaja. Yhteistä oli jaettu sänky. Toki suuri ikäerokin voi onnistua, jos pari on poikkeuksellisen yhteensopiva.

• hypätkää järveen

VOI V*I*T*T*U TEILLÄ ON NAISILLA ON HUONO ITSETUNTO.
      ETTE TULE IKINÄ SAAMAAN MIESTÄ TOLLA MENOLLA JA IHAN OIKEIN!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1349
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      977
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      370
      808
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      123
      692
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56