miehet ja pojat ohoi!!!

hmhmhmhmh

Semmosta kysyttävää mulla vaan olis, että jos näätte nätin tytön ja menette puhumaan hänelle ja selviääkin että hän seurustelee, niin lopahtaako kiinnostus heti?? Haittaako vaikka hän seurustelisi? Tuleeko ollenkaan mieleen että hän voi silti olla onneton?

Mä oon oneton parisuhteessa enkä osaa päästää irti. Toivon että joku ihana mies joskus ihastuis muhun ja sais mut pääsee irti suhteesta ja rakastumaan itteensä : )

40

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyi yökk

      En arvosta kaltaisiasi saattaen vaihdettavia naisia. Jos et osaa jättää miestä, jonka kanssa olet onneton, niin saat pysyä onnettomana minun puolestani vaikka olisit kuinka nätti.

    • Älyn haamu

      Olet lutka! Painu helvettiin!

      • No mutta Äly?

        Sinähän sanoit ettei lutka kirjoittele tänne?


      • Älyn haamu
        No mutta Äly? kirjoitti:

        Sinähän sanoit ettei lutka kirjoittele tänne?

        Yli 90 prosenttia suomalaisnaisista on lutkia.


      • Älyn haamu

        Se "minun" lutkani, THE lutka ei kirjoittele tänne.


      • aloittajaaaa

        älkääs nyt lutkitelko :DD
        Mä en uulkaas tarkottanut mitään pahaa tällä mun viestillä! Mä oon vaan mun mieheen jotenkin niin kiintynyt etten osaa päästää irti vaikka olen onneton :(

        No mutta ette voikkaan tietää mun tilannetta kun en ole edes sitä tänne kunnolla kertonut : )


      • tiedetään tiedetään
        aloittajaaaa kirjoitti:

        älkääs nyt lutkitelko :DD
        Mä en uulkaas tarkottanut mitään pahaa tällä mun viestillä! Mä oon vaan mun mieheen jotenkin niin kiintynyt etten osaa päästää irti vaikka olen onneton :(

        No mutta ette voikkaan tietää mun tilannetta kun en ole edes sitä tänne kunnolla kertonut : )

        Olet jo kertonut riittävästi. Haluat miehen joka tykkää pokailla varattuja naisia ja sen lisäksi haluat pettää miestäsi johon olet muka "kiintynyt". Olet selkärangaton naisolento.


    • Voi luoja

      Sinäkö et itse uskalla jutella miehille ja pojille vaan odotat tuttuun Suomalaisen naisen tapaan valmista ja tuut sitten ruikuttamaan tänne kun et saa ketään? Mutta tosiaan perääsi jaat säännöllisesti sillä pitäähän sitä kokemusta olla ainakin sadasta miehestä. Sun kaltaiset ruikuttajat kannattaa kiertää kaukaa.

    • aloittajaaaa

      Täällä suomi24 pörrää nähtävästi vaan nää lapselliset dissaaja paskat : )) ei pahalla.

      Missä vaiheessa oon sanonut että haluun että joku alkaa pokaamaan muo? Selvennetään sen verran että haluan että joku mies lähestyy minua ehkä enemmän kaveripohjalta, mutta sitten ihastuu. En puhu mistää naisten kaatajasta. Toiseks mä en oo puhunu mitään pettämisestä missään. Tottakai jättäisin mun miehen eka. Enkä edes alkais eron jälkeen heti seurustelemaan. En kaipais mitään vakavaa heti.

      Anteeks nyt kauheesti kun mulle on elämäni aikana sattunut asioita joitten takia oon todella ujo. En uskalla lähestyä KETÄÄN. Kai nyt ihmisellä saa olla unelmia? Miks pitää heti tiedän ihmisten olla noin hyökkääviä?? : (((

      Tulee huono mieli tommosestä! Mä en itteeni jaa vittu kenellekkään...

      • Haamun haamu

        Toi on alhaista pitää entistä miestä varalla tietäen kuitenkin että dumppaat sen heti sopivan tilaisuuden tullen.
        No, trollille on turha vastata tosissaan.


      • ......

        Niin, ei tietenkään mitään vakavaa heti, että kunhan vähän paneskellaan vaan ja katsotaan että tulisko siitä mitään.

        Jos haluat jättää miehesi niin jätä se nyt, äläkä pidä varalla kunnes parempi löytyy tilalle. Tuollaiseen selkärangattomaan touhuun ei täältä sulle sympatiaa heru.


      • aloittajaa
        ...... kirjoitti:

        Niin, ei tietenkään mitään vakavaa heti, että kunhan vähän paneskellaan vaan ja katsotaan että tulisko siitä mitään.

        Jos haluat jättää miehesi niin jätä se nyt, äläkä pidä varalla kunnes parempi löytyy tilalle. Tuollaiseen selkärangattomaan touhuun ei täältä sulle sympatiaa heru.

        ja sitä vielä että nykysessä suhteessa tein sen virheen että menin sänkyyn liian nopeesti. Sitä virhettä en halua enää toistaa. Haluun tehä sen vasta sitten kun henkilö oikeesti merkkaa mulle jotain : ))


    • aloittajaaaaaaa

      Joo voi ehkä olla myönnetään myönnetään.... Mutta mitä mä voin tehdä? kertositko sen mulle? Mitä voin tehdä jos en pysty jättämään häntä? Miks elämä on niin vaikeeta? : ((

      Mistä sä päättelet että oon joku trolli? Sori en. Trollaajat on perseestä ja ne kuluttaa vaa muitten ihmisten aikaa.

      • Maailma on sairas

        Ekoilla treffeillä heti sänkyyn kun edellinen pano jätti toissa päivänä niin johan se parin päivän jälkeen panettaakin kummasti ja varsinkin kun sai vielä ilmaiset pöperöt niin pitäähän se jotenkin palkita.


      • aloittajaaa
        Maailma on sairas kirjoitti:

        Ekoilla treffeillä heti sänkyyn kun edellinen pano jätti toissa päivänä niin johan se parin päivän jälkeen panettaakin kummasti ja varsinkin kun sai vielä ilmaiset pöperöt niin pitäähän se jotenkin palkita.

        Hah... voin kyllä ymmärtää teidän katkeruutenne!!! Kirjottelettehan te täällä sinkut palstalla :DD


    • alottajaa

      Mitäää?? Miten toi liittyy mitenkää mihinkään??

    • Jos tulee ilmi, että nainen seurustelee niin jää homma ainakin minun osalta siihen. Maailmassa on sen verran kiinnostavia sinkkunaisia, että varatuista en ala tappelemaan.

      Harvemmin edes ne kaverisuhteet, jotka näistä jutteluista ovat syntyneet, on muuta kuin yksi nimi lisää facebookin listassa, eli kovin hanakasti en kaverisuhteitakaan yritä solmia ellei toinen satu olemaan jotenkin erikoisen kiinnostava (syynä esim. harrastukset, kiinnostuksen kohteet tai muuten vaan hyvät jutut).

      En muutenkaan ole kovin innostunut ideasta, että toimisin naisen pelastajana hänen omasta onnettumuuden tunteesta. Sellaiset suhteet harvemmin johtavat mihinkään fiksuun tulokseen, ennemminkin päinvastoin.

    • 678tc87ty7vp

      ei pätkääkään kiinnosta tollaset huorat !

    • Ei lennosta uuteen

      Ei välttämättä kiinnostus lopahtaisi, mutta en minä alkaisi toisten suhteeseen sekaantumaan ja varattua piirittämään.

      Eniten minua häiritsee se, että sinä haluaisit vaihtaa suhteestasi suoraan uuteen suhteeseen.

      Reilumpaa olisi erota ensin nykyisestä miehestäsi ja toipua erosta rauhassa ihan omillaan. Vasta sitten uutta suhdetta, kun olet ollut jonkin aikaa yksiksesi. Vai oletko niin läheisriippuvainen, ettet osaa olla ilman miestä?

      Miltä sinusta itsestäsi tuntuisi, jos olisit suhteessa ja joku päivä mies vaan ilmoittaisi että suhde loppuu, hänellä on jo uusi suhde valmiina?

    • Ilman muuta lopahtaa

      Eroa ensin entisestä suhteestasi, opettele elämään itsesi kanssa. Vasta sitten ala katsella uutta miestä. Tuollainen touhu on vastenmielistä.

    • näin täällä

      No ei varmaan kiinnostus vielä lopahda mutta käytös kylläkin, en rupea aktiivisesti iskemään varattua. Sitten vaan jään seuraamaan tilannetta että muuttuuko se vapaaksi.

    • Jos tulee tietoon, että nainen seurustelee, ni ainakin mun mielenkiinto lopahtaa saman tein.
      Halveksin yli kaiken ihmisiä, jotka tieten tahtoen sekaantuu varattuun ihmiseen. X(

      • aloittaja taaaaasen

        Juu olen todella läheisriippuvainen! Mieheni on saanut mut ihan koukkuun. Hän manipuloi muo ja saa mut aina uskomaan että mä olen kaiken pahan alku ja juuri. Hänellä on aina musta jotain pahaa sanottavaa. Aina jotain vikana ulkonäöss, vaatteissa tai luonteessa. Aina hän haukkuu mun kavereiden tai sukulaisten luonnetta ja ulkonäköä. On hän käynyt usein käsiksikin muhun. Muutamia kertoja hakannut täysiä selkään tai johonkin käteen. Pari kertaa kuristanut niin että luulin jo että nyt se on menoa. Veitselläkin on uhattu (toki jälkikäteen sanottu että ei ikinä vois sitä käyttää). Silti riidan tullen joskus sanoo että tekis mieli tappaa mut kuun oon nii kauhee ja ilkee yms.

        Mun itsetunto on ihan paskana! Vihaan itseäni :(((
        Siksi kaipaan muiden ihmisten hyväksyntää ja "ihailua"...

        Kai nää tv rakkaus ohjelmat on pehmentänyt mun pään kun en saa haaveilla paremmasta.... Itse en tiedä miksi en osaa ja pysty miestäni jättämään. Olen ihan neuvoton. Näin ei voi jatkua mutta mitään en osaa tehdä : (

        Mutta ettehän te miehet tämmösiä asioita saa tietää hetken puhuttuanne.... :)


      • sorry.
        aloittaja taaaaasen kirjoitti:

        Juu olen todella läheisriippuvainen! Mieheni on saanut mut ihan koukkuun. Hän manipuloi muo ja saa mut aina uskomaan että mä olen kaiken pahan alku ja juuri. Hänellä on aina musta jotain pahaa sanottavaa. Aina jotain vikana ulkonäöss, vaatteissa tai luonteessa. Aina hän haukkuu mun kavereiden tai sukulaisten luonnetta ja ulkonäköä. On hän käynyt usein käsiksikin muhun. Muutamia kertoja hakannut täysiä selkään tai johonkin käteen. Pari kertaa kuristanut niin että luulin jo että nyt se on menoa. Veitselläkin on uhattu (toki jälkikäteen sanottu että ei ikinä vois sitä käyttää). Silti riidan tullen joskus sanoo että tekis mieli tappaa mut kuun oon nii kauhee ja ilkee yms.

        Mun itsetunto on ihan paskana! Vihaan itseäni :(((
        Siksi kaipaan muiden ihmisten hyväksyntää ja "ihailua"...

        Kai nää tv rakkaus ohjelmat on pehmentänyt mun pään kun en saa haaveilla paremmasta.... Itse en tiedä miksi en osaa ja pysty miestäni jättämään. Olen ihan neuvoton. Näin ei voi jatkua mutta mitään en osaa tehdä : (

        Mutta ettehän te miehet tämmösiä asioita saa tietää hetken puhuttuanne.... :)

        1) Miehesi on täys paska, joka sietääkin jättää
        2) Kunnon miehiä ei kiinnosta iskeä varattua
        3) -"- naisia jotka valikoivat itselleen tuollaisia paskiaisia


      • aloittaja taaaaasen kirjoitti:

        Juu olen todella läheisriippuvainen! Mieheni on saanut mut ihan koukkuun. Hän manipuloi muo ja saa mut aina uskomaan että mä olen kaiken pahan alku ja juuri. Hänellä on aina musta jotain pahaa sanottavaa. Aina jotain vikana ulkonäöss, vaatteissa tai luonteessa. Aina hän haukkuu mun kavereiden tai sukulaisten luonnetta ja ulkonäköä. On hän käynyt usein käsiksikin muhun. Muutamia kertoja hakannut täysiä selkään tai johonkin käteen. Pari kertaa kuristanut niin että luulin jo että nyt se on menoa. Veitselläkin on uhattu (toki jälkikäteen sanottu että ei ikinä vois sitä käyttää). Silti riidan tullen joskus sanoo että tekis mieli tappaa mut kuun oon nii kauhee ja ilkee yms.

        Mun itsetunto on ihan paskana! Vihaan itseäni :(((
        Siksi kaipaan muiden ihmisten hyväksyntää ja "ihailua"...

        Kai nää tv rakkaus ohjelmat on pehmentänyt mun pään kun en saa haaveilla paremmasta.... Itse en tiedä miksi en osaa ja pysty miestäni jättämään. Olen ihan neuvoton. Näin ei voi jatkua mutta mitään en osaa tehdä : (

        Mutta ettehän te miehet tämmösiä asioita saa tietää hetken puhuttuanne.... :)

        Saa ja pitääkin haaveilla. =)
        Mutta ensin ero nykyisestä miehestä ja sitten sinkkuna tutustumaan muihin miehiin.
        Elämän tosiasioita on se, että sellaista ihmistä ei olekkaan jota ilman et pärjäisi. Sun on ensin vaan opittava pärjäämään itsesi kanssa...


      • hakkaamaton
        aloittaja taaaaasen kirjoitti:

        Juu olen todella läheisriippuvainen! Mieheni on saanut mut ihan koukkuun. Hän manipuloi muo ja saa mut aina uskomaan että mä olen kaiken pahan alku ja juuri. Hänellä on aina musta jotain pahaa sanottavaa. Aina jotain vikana ulkonäöss, vaatteissa tai luonteessa. Aina hän haukkuu mun kavereiden tai sukulaisten luonnetta ja ulkonäköä. On hän käynyt usein käsiksikin muhun. Muutamia kertoja hakannut täysiä selkään tai johonkin käteen. Pari kertaa kuristanut niin että luulin jo että nyt se on menoa. Veitselläkin on uhattu (toki jälkikäteen sanottu että ei ikinä vois sitä käyttää). Silti riidan tullen joskus sanoo että tekis mieli tappaa mut kuun oon nii kauhee ja ilkee yms.

        Mun itsetunto on ihan paskana! Vihaan itseäni :(((
        Siksi kaipaan muiden ihmisten hyväksyntää ja "ihailua"...

        Kai nää tv rakkaus ohjelmat on pehmentänyt mun pään kun en saa haaveilla paremmasta.... Itse en tiedä miksi en osaa ja pysty miestäni jättämään. Olen ihan neuvoton. Näin ei voi jatkua mutta mitään en osaa tehdä : (

        Mutta ettehän te miehet tämmösiä asioita saa tietää hetken puhuttuanne.... :)

        Äkkiä nyt jätät sen roiston. Ja poliisille puhumaan pahoinpitelystä. On erittäin väärin antaa tuollaisen jatkua. Tappaa sinut vielä, tai sitten seuraavan naisen, tai sitten jos sen uuden miehen löydät, tappaa teidät molemmat.

        Kaikkein vähiten haluaisin suhteeseen naisen kanssa, joka seurustelee väkivaltaisen miehen kanssa jota ei ole halunnut jättää.


    • Todellakin haittaa ja kiinnostus loppuu välittömästi. Pitää olla ehdottomasti sinkku ennen kuin edes ajattelen kiinnostuvani kenestäkään.

    • YTM-EVP

      No ihmisenä mielenkiinto ei siihen lopahda, mutta mahdollisena seurustelukumppanina kyllä. En missään nimessä halua alkaa seurustelemaan sellaisen naisen kanssa, joka tarvitsee uuden miehen uskaltaakseen lopettaa vanhan suhteen. Kun ottaa saattaen vaihdettavan naisen, niin sellaisen myös saa. Kyllä ihmisen pitää pystyä lopettamaan huono suhde omaehtoisesti ja alkaa vasta sitten katselemaan uutta.

    • deft

      Mä ainakin kunnioitan ihmisten omia päätöksiä sen verran, että mun kiinnostus lopahtaa.
      Totta tuo kuitenkin...että voihan sitä olla onnettomasti suhteessa, mutta mun mielestä sen voisi mainita. Häpeää sitten sitä suhdettaan tai ei.

      Se, että sä olet onneton parisuhteessas, ei tarkoita sitä että jonkun toisen voisi kuvitella tulevan "pelastamaan" sut. Itse sun pitää olla vahva ja irrottaa siitä suhteesta.

      ...mutta tän kaiken jokainen vissiin itsekin tajuaa.

    • Kiinnostus loppuu heti.
      Parisuhteessa elävä ei oletusarvoisesti etsi uutta seurustelusuhdetta.

      Jos etsii, niin se on vielä suurempi turn-off. En todellakaan alkaisi seukkaamaan sellaisen naisen kanssa. Mistä sitä tietäisi, milloin hän keksii uudelleen vain yhtäkkiä lähteä jonkun muun matkaan.

    • TondeMään88

      Ei mulla ainakaan lopahda. Poikaystävä ei ole este, se on hidaste. Ja sitä paitsi ne parhaan näköset tytöt on just niitä varattuja, vapaaksi jääneet on usein niitä pullukoita jne. Eli jos poikaystävä mainitaan keskustelussa, niin sivuutan asian, tai olen että ai jaa, vähän niin kun tyttö olis kertonu että mulla on muuten lemmikkimarsu. Sitten vaan ehdottamaan treffejä. Tosi usein on onnannu. Olen pannu jotain kymmentä seurustelevaa muijaa.

      • Tässähän tämä ajatus varmaan kiteytyikin aika hyvin..

        Varattu nainen, joka kuitenkin katselee ympärilleen "sillä silmällä" kelpaa hyvin panoksi miehelle, joka ei ole kiinnostunut parisuhteesta hänen kanssan.


    • ...

      On tapahtunut. Tottakai haittaa. Olen häipynyt paikalta.
      Miksi tuhlata energiaa enempää naiseen joka on varattu.
      Ties vaikka nainen nostaisi metelin ja kutsuisi miehensä paikalle ja saisin turpaani.

      Ja vaikka nainen salaa, tai avoimesti, haluaisi jonkun toisen miehen niin en ota sitä riskiä että joutuisin ottamaan yhteen tämän nykyisen miehen kanssa, koska tämä mies todennäköisesti olisi asiasta eri mieltä. Lisäksi hairahduksesta tulisi äkkiä yleisiä juoruja vaikka mitään nykyistä miestä ei olisikaan paikalla.

      Jos taas nainen ei kertoisi olevansa varattu, vaikka olisikin, ja asia selviäisi myöhemmin niin häipyisin silloinkin - ja vikkelästi. Jos nainen pettää nykyistään niin miten voisin luottaa sellaiseen ihmiseen jatkossa, yhtä lailla hän voisi pettää myöhemmin minua.

      Pistäköön poikki myksänsä kanssa ja palataan, ehkä, asiaan myöhemmin.

    • aloittajaaaaa

      No nyt on tullu jo vähän asiallisempia komentteja kiiiiitoos : )))))

      Auttakaa muo.. miten pääsen miehestäni yli ja jättäisin hänet? Kaikista parasta olis jos hän muuttuisi ja alkais kunnioittaa muo semmosena kun olen. Sitten ehkä mun tunteet taas palais. Mut niinkun on todettu niin ihmistä ei voi muuttaa. Vaikka mieheni on muo muuttanut mielinmäärin sellaiseks kun haluasi mun olevan. Oon liian vietävissä.

      Oon parille kaverille näit kertonu ja ne ihmettelee miksi oon edelleen tän miehen kanssa. Niin miksi? En tiedä! yli 2 vuotta on kuitenkin pitkä aika ja olen kiintynyt häneen. En osaa enään olla ilman häntä. Ollaan niin läheisiä......

      Joku sanoi et mun pitää opetella elämään itseni kanssa. En mä osaaa!!! Oon kadottanut itteni tähän suhteeseen!! Mulla ei ole mitään jos jätän mieheni : (((((

    • wouldya grow up?

      Miksi sä AP yrität sysätä vastuun elämästäsi jollekin muulle? Aikuisen ihmisen elämään kuuluu se, että pitää ihan itse tehdä myös niitä ikäviäkin asioita. Olet ilmeisesti vielä teinityttö, joka ei uskalla tehdä rohkeita valintoja, vaan yrität vaan kellua virran mukana ja toivoa, että joku sut korjaa parempaan talteen.

      Tässäpä sulle tädiltä muutamia tosielämän vinkkejä:

      1. Keskustele kunnolla miehesi kanssa. Haluaako kumpikin jatkaa suhdetta? Mitä kumpikin haluaa suhteelta? Mitkä on pelisäännöt? Jos tunteita ei ole riittävästi tai jompi kumpi kohtelee toista huonosti, niin sitten erotaan.

      2. Kun on eronnut, pitää surra ja miettiä, että mitä itse teki suhteessa väärin. Sitten kun on surrut tarpeeksi, niin sitten voi katsella uutta miestä

      3. Heti ensimmäistä vastaantulevaa miestä ei tarvitse ottaa. Ei ole myöskään pakko valita sellaista, joka hakkaa, komentaa ja halveksii sinua. Ikävä kyllä sinun kaltainen päättämätön ihminen saa yleensä seurustelukumppaniksi todella voimakastahtoisen ihmisen, koska sellainen määräilijä ei tulisi toimeen sellaisen ihmisen kanssa, joka vaatii tasa-arvoisempaa kohtelua.

      4. Kun löydät hyvän miehen, pidä siitä kiinni. Hyvässä suhteessa on arvostusta, kunnioitusta, rakkautta, hyvää seksiä ja kommunikointitaitoa. Pidä huoli, että myös itse osaat kohdella miestä samalla tavalla. Suhde ei parane sillä, että itket siitä täällä netissä.

      Lyhyesti sanottuna: KASVA AIKUISEKSI

      • alottajaaaaaa

        Mulla ei ole kokemusta tälläsistä asioista joten en osaa toimia! Haluisin et joku auttais muo... edes pikkasen! Mieheni on mun ensimmäinen poikaystävä. En ole ikinä eronnut kenestäkään.. En ole ikinä menettänyt ketään tärkeätä.

        Mieheltä ja multa puuttuu kommunikaatiokyky keskenämme. Jos keskustelemme tämmöisistä asioista lopputuloksena on riita. Ja riita tarkoittaa sitä että saan haukut ja mut alistetaan aivan täysin. ja silloin mulle tulee taas olo että olen väärässä ja mä oon se kusipää.....Tiedän jo että hän haluaa jatkaa suhdetta, hän on niin sanonut.

        Tällä hetkellä mun on vaikea kohdella miestäni hyvin sillä tunteet eivät ole kovin vahvat verrattuna mitä ne on ollut. Hän saa mulle myös jatkuvasti ärsyyntymisen tunteen aikaan...


        Ja vielä lopuks... Mun mielestä toi on aika raukkaa tulla tänne tytöttelemään ja alentaa toista kun muutenkin paha olla. Ja kyllä olen vielä nuori, mutta mun ei tarvitse tietää ja osata vielä kaikkea. Mä olen silti aikuinen. En tietenkään yhtä elämää nähnyt kun sinä. Ei kaikkea vaan osaa itsestään ja automaattisesti.

        Sulla kun tuntuu olevan tota kokemusta, nii opettaisitko vaikka miten jättää hänet?


      • Rohkeutta vaan
        alottajaaaaaa kirjoitti:

        Mulla ei ole kokemusta tälläsistä asioista joten en osaa toimia! Haluisin et joku auttais muo... edes pikkasen! Mieheni on mun ensimmäinen poikaystävä. En ole ikinä eronnut kenestäkään.. En ole ikinä menettänyt ketään tärkeätä.

        Mieheltä ja multa puuttuu kommunikaatiokyky keskenämme. Jos keskustelemme tämmöisistä asioista lopputuloksena on riita. Ja riita tarkoittaa sitä että saan haukut ja mut alistetaan aivan täysin. ja silloin mulle tulee taas olo että olen väärässä ja mä oon se kusipää.....Tiedän jo että hän haluaa jatkaa suhdetta, hän on niin sanonut.

        Tällä hetkellä mun on vaikea kohdella miestäni hyvin sillä tunteet eivät ole kovin vahvat verrattuna mitä ne on ollut. Hän saa mulle myös jatkuvasti ärsyyntymisen tunteen aikaan...


        Ja vielä lopuks... Mun mielestä toi on aika raukkaa tulla tänne tytöttelemään ja alentaa toista kun muutenkin paha olla. Ja kyllä olen vielä nuori, mutta mun ei tarvitse tietää ja osata vielä kaikkea. Mä olen silti aikuinen. En tietenkään yhtä elämää nähnyt kun sinä. Ei kaikkea vaan osaa itsestään ja automaattisesti.

        Sulla kun tuntuu olevan tota kokemusta, nii opettaisitko vaikka miten jättää hänet?

        No vastasit jo omaan kysymykseesi. Jos suhteessa ei ole hyvä olla, ettekä voi keskustella asioista, niin sitten on parempi erota. Ei se miehesi tosiaan yhtäkkiä muuksi muutu, varsinkaan jos hän syyttää kaikesta sinua.

        Eroon ei tarvita toisen lupaa. Sinulla on oikeus tehdä se päätös ihan itse. Tietysti on hyvä ensin yrittää korjata suhde, mutta jos ei voi edes keskustella, niin se on melko mahdotonta.

        Tuhannet ja tuhannet ihmiset ovat eronneet ennen sinua ja selvinneet siitä hengissä. Sinun täytyy silti ihan itse tehdä se päätös. Sinulla on vastuu omasta elämästäsi. Ei miehelläsi, ei kavereillasi, eikä muilla ihmisillä.

        Jos tunnet itsesi alistetuksi etkä halua sitä olla, niin miksi jatkaa itsensä kiusaamista? Luultavasti voit paremmin yksinkin, kunhan pääset erosta yli.


    • bswfrh

      Kyllä ainakin suuri osa mielenkiinnosta lopahtaa jos nainen paljastuu varatuksi. Kerran yksi nainen antoi numeronsa vaikka olikin varattu. Soitin hänelle kyllä kerran juuri siksi koska ajattelin että hän saattaisi olla onnettomassa suhteessa.
      Hänellä oli kuitenkin silloin kiireitä.
      Toista kertaa en soittanut. Ajattelin että jos hän oikeasti on huonossa suhteessa, niin hänen pitäisi olla edes vähän oma aloitteinen ja ottaa itse yhteyttä.
      Annoin hänelle ainakin mahdollisuuden.

    • hmm??

      Täällä kans mielenkiinto lopahtaa, jos kyseessäystävää on varattu. En haluaisi sellaista naisystävää itselleni.

      Mietinkin et on näillä saatossa vaihtaneilla yleensä kaikki "kotona"?
      Eroprosessihan on iso asia aina. Ja jos aikuinen ihminen kohtaa eron niin yleensähän se käsitellään suurimmaksi osaksi yksin ja omassa rauhassa.
      Se on asia joka vaatii todella sitä omaa aikaa.

      Mut entä tällänen tyyppi sit, joka saatossa eroaa? Missä välissä hän käsittelee eronsa? Vai käsitteleekö ollenkaan. Vai lol käsitteleekö uuden kumppanin kainalossa. No mut mun mielestä sairasta touhua...

    • Reipas Mies

      Ai, mies pitää vaihtaa "laadukkaampaan" sekä jännempään? Kun kommunikaatiot on toisen jyräystä henkisesti niin mikä mies se sellainen on?

      No hyvä baari iskijä-ei nössö uivelo-tiedetään.

      Jätä se ukkosi ja ole reilusti sinkku niin kuvio on helpompi. Mikäli olet läheis riippuvainen jo hänestä kaikki miehen oikut niellen, olet jo menetetty tapaus. Voit vain koettaa kuten tavallista, koettaa rakastaa hänet sellaiseksi kuin ennen. Jos mies ei vastaa yritykseesi, kulut henkisesti. Onko se sen arvoista. Päätä itse.

      Moni mies ei tajua mitä tekee väärin kun parisuhde muuttuu rutiiniksi. Ehkä sinun nyt pitäs uskaltaa muuttaa rutiineja-kuten ne suhteen alussa olivat.

      Ei normi mies haluakkaan vongata toisen omaa, se on nääs PLEIJEREIDEN työtä se.

      Kunnian mies ei kolmio draamaan lähde-se on minun motto vaikka viimeiseen asti. Hyvää alkavaa viikonloppua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      97
      2668
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      196
      1747
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      84
      1692
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1370
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      117
      1209
    6. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      884
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      83
      874
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      20
      843
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      37
      734
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      720
    Aihe