Mistä netistä UGGit? Voiko pestä pesukoneessa?

uggsbuggsluggs

Moi!

Lueskelin tuossa vanhempia ketjuja, mutta en oikein saanut vastausta.

Eli oletteko tilanneet ulkomailta (Briteistä, Jenkeistä, Australiasta) UGGeja? Mikä sivusto olisi luotettava ja mitä ovat maksaneet tullien kera noin suunnilleen? Onko kaikilla jääneet saappaat tulliin vai ovatko tulleet suoraan postiin?

Olen hiukan kyllästynyt Suomen järkyttävään hintatasoon UGG-saappaissa ja ajattelin tilata seuraavat ulkomailta. En vain oikein luota mihinkään sivustoon ja pelkään, että alkavat tullissa soimata feikeiksi ja ottavat saappaat minulta pois vaikka olisivatkin ihan aidot.

En myöskään haluaisi saada koon W6 sijaan W9 jne. Kun näitäkin sattuu paljon, että tilaat värin Sand ja saat Chestnutin tai koko on väärin jne. Näitä mokiahan käy suomalaisillekin vaatteiden verkkokaupoille usein.

Sitten toinen kysysmys. Miten olette pesseet UGGit? Mulla on yhdet aika onnettomassa kunnossa olevat ja ajattelin viskata ihan pesukoneeseen villapesuun ja sen jälkeen kuivausrumpuun. Lieneeköhän kengistä tämän jälkeen mitään jäljellä??? Pohdin myös kalliin UGG pesuaineen sijasta ihan perinteistä shampoota ja föönausta päälle :D

5

1417

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • essikkä

Sellanen kauppa kun heimdall.ee myy myös noita Uggien tyylisiä kenkiä. Tosin hinnat on sielläkin melko kovat.

Mulla olisi myytävänä sinne lahjakortti jolla saa -51% alennusta mistä tahansa kenkäparista. Jos jotkakuta kiinnostaa niin sähköpostia voi laittaa osoitteeseen [email protected]
      Lahjakortin hinta on 10e.

• piste.

nahkavaatteita tai jalkineita ei pestä pesukoneessa.

• ...

Ihan muutama viikko sitten tilasin USA:n Ebaystä bailey triplet button -UGGit, jäi kaikenkaikkiaan maksamaan tulleineen ja postikuluineen vajaat 200 €. Myyjä oli "oikea" kenkäkauppa, joka oli saanut 99.98% positiivisia palautteita, ja maksu tapahtu paypalilla.
      Tilaamisen jälkeen meni 2-3 viikkoa että popot oli Suomen tullissa, siitä pari päivää ja kotona.
      ja ainiin, ihan on aidotkin vielä, hologrammit sun muut löytyy;)

• dih

www.snowboots-us.com olen itse tilannut kahdet eikä mitään valittamista. aitoja uggeja en menisi todellakaan heivaamaan pesukoneeseen, vaan pinnan puhdistaisin tarpeen mukaan mokkaharjalla/sienellä/mikälie onkaan, tarkoitettu nimenomaa mokan puhdistukseen. ja ennen käyttöä ehdottomasti kannattaa suihkuttaa kenkäsuoja-ainetta (sellaista joka sopii materiaalille).

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      930
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      798
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      497
      769
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      697
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      586
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      35
      563
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      170
      528
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe