Halpiskahvilassa maksaa pikkukahvi ja omenakakun pala 6 euroa.
Samalla hinnalla ostaa kaupasta kahvipaketin ja jää vielä euro hedupeleihin.
Tolkuttomat hinnat
18
62
Vastaukset
- Vai niinkö
Presidentikahvi on alepassa nyt tarjouksessa 3.99 paketti
No niin on! :0
Kerro osoitteesi ja laita pannu tippumaan.- xbabe
Ei tämä ollut mikään kahvikekkerit-ilmoitus.
xbabe kirjoitti:
Ei tämä ollut mikään kahvikekkerit-ilmoitus.
Niin ei, mut mä kutsuinkin itseni :D
- Oletko, Sxthsense
Sxthsense kirjoitti:
Niin ei, mut mä kutsuinkin itseni :D
koskaan nähnyt peräaukkoasi?
(peilaamalla tai valokuvaamalla) Oletko, Sxthsense kirjoitti:
koskaan nähnyt peräaukkoasi?
(peilaamalla tai valokuvaamalla)Sinä olet ääliö :) Onko kukaan kertonut sitä sinulle? :)
Sxthsense kirjoitti:
Sinä olet ääliö :) Onko kukaan kertonut sitä sinulle? :)
Mutta luuletko sinä oikeasti, että naiset haluavat keskustella peräaukoista? :)
- Mä oon peilaamalla
Sxthsense kirjoitti:
Mutta luuletko sinä oikeasti, että naiset haluavat keskustella peräaukoista? :)
ja samalla piereskelin, se näytti koomiselta kun se läpätti sillei, katso joskus itsekin :D
Mä oon peilaamalla kirjoitti:
ja samalla piereskelin, se näytti koomiselta kun se läpätti sillei, katso joskus itsekin :D
eeh. peilaan mieluummin tätä ylälättyä... Eihän se ei häiritse ketään, jos teet sen yksin kotonas :}
- Mites sitten
Sxthsense kirjoitti:
eeh. peilaan mieluummin tätä ylälättyä... Eihän se ei häiritse ketään, jos teet sen yksin kotonas :}
pelkästä piereskelystä keskustelu? Kipeän mahan pierut ja ek:t* haisee pahalle (tai hyvälle omasta mielestä). Haisteletko koskaan omia pierujasi peiton alla, kuten minä?
*ennen kakkaa
- Miespuolinen kaveri
Tiedän erään nuoren naisen, joka tekee treffejä Helsingin keskustan lähellä olevaan kahvilaan miesten kanssa muutamia kertoja päivässä äitinsä omistaa sen kahvilan.
Tapaamisen jälkeen ilmoittaa, että ei nyt synkannut. Muutaman euron siitä tulee lisätuloa. Ajan kanssa enemmänkin.- JarkoRuutuJokereihin
Kai se joskus antaa pimperoa jos komea mies osuu kohdalle?
- Miespuolinen kaveri
JarkoRuutuJokereihin kirjoitti:
Kai se joskus antaa pimperoa jos komea mies osuu kohdalle?
Tietääkseni ei jakele muille kuin kumppanilleen ripsipiirakkaa. Muuten se on ihan rehellinen mutta käyttää pientä vedätystä lisätäkseen myyntiä. Sen verran onnellisesti ovat kimpassa, että tuskin se pettää miestään. Mullekaan ei ole koskaan flirtannut vaikka ollaan tunnettu melkein 10v ajan toisemme.
Se on kyllä totta. Kahvin kahvila- ja baarihinnat on törkeitä. Ilmankos jengi ostaa mieluummin bissen, kuin kupin kahvia. Halvempi litrahinta...
- xbabe
Niin varmaan, mutta silloin jää kahvihammasta kolottamaan.
xbabe kirjoitti:
Niin varmaan, mutta silloin jää kahvihammasta kolottamaan.
Nojaa... Kyllä litra kahvia päivässä on ihan riittävästi. Litra kaljaa päivässä ei taida kaljasiepolle riittää...
No ei tuo mielestäni ole minkään halpiskahvilan hinta. Sitä paitsi siinä ei makseta kahvista ja omenakakusta vaan paikasta, missä se nautitaan ja sen jälkeen vielä lorvitaan tunti kaupalla.
Roomassa muuten kahvi maksoi vain puolet, jos sen otti mukaan. Näin pitäisi Suomessakin tehdä, niin kansa ymmärtäisi, mistä hinta muodostuu.Nii-i. Ei muutaku kotona kahavit termariin ja puistonpenkille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4491289- 641116
- 61852
- 61805
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18737Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k100723- 72694
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49671- 62664
- 27663