Onhan noita pikaruokaloita, rasvaisia pikaruokaloita jossa safkat suorastaan valuvat vyötärölle ikinä lähtien. Sinne menemme vain koska safkat saa nopeasti, helposti...
Mitäs olisitte mieltä pikaruokalasta, vaikka jos Hese alkaisi tuottamaan meidän kansalaisten keskuuteen vain terveellistä ruokaa, kuituja, proteiinija vitamiineja, mahdollisimman vähän säilöntäaineita ja muita mössöjä?
Minä ainakin maksaisin mieluusti pari lisäeuroja että saisin 8 euron edestä muutakin kuin kolestroolia ja rasvaa.
MacHealth
8
189
Vastaukset
- fiowejrioj
Kuka nyt pikaruokalaan haluaa jotain MacRehulautasta mennä syömään ? Ei helevetti.....ne on eri firmat sitä varten.
- McSpudari
Kun mukahauskasti lainaat purilaisbaarin nimeä, tekisit sen edes oikein. Nimen alku on Mc, ei Mac, joka viittaa omenapuljun tietokoneisiin.
- fiowejrioj
Ai kauheeta, kun tuli lainattua väärin....syö p**settäs, ääliö.
- McSpudari
fiowejrioj kirjoitti:
Ai kauheeta, kun tuli lainattua väärin....syö p**settäs, ääliö.
Jos älyäisit jotain, olisit älynnyt, etten viestinyt sinulle vaan aloittajalle. Mutta kun olet ääliö.
- fiowejrioj
McSpudari kirjoitti:
Jos älyäisit jotain, olisit älynnyt, etten viestinyt sinulle vaan aloittajalle. Mutta kun olet ääliö.
Silti, lutkuta anustas, ääliö.
- McSalaatti
Minä ainakin tykkäisin ideasta. Valikoimassa voisi olla normi mättöruoan lisäksi terveellisempiä vaihtoehtoja ja parempia salaatteja. Siellä kun "joutuu" käymään kun lapset tahtoo kaupunkireissulla hampurilaiselle ja itse en niistä juuri välitä niin oishan se mukava
saada jotain muuta kun hampurilaista ja ranskalaisia. - karkkitehti
Ne annokset on tehty muokattavaksi. Minäkin, jos perheen kanssa jonnekin pikaruokalaan mennään, otan cokis zeron ja ruisfilehampurilaisen ilman majoneesia, pihviä tai friteerattuja sipuleita; eli siihen jää ruisleipää, maustekurkkua, salaattia ja tomaattia. Terveellisempää, eikä tarvitse maksaa seitsemää euroa salaatista, vaan saa kaiken myös halvemmalla.
- fat boostinen
Kun minä olen nälissäni otan mcmenun extramajoneeseilla ja quatrocheeseillä, harvemmin olen joten en käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854012
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353041Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992253Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312008Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271801- 311790
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell651743Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271547Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91517- 281501