sinkkuna on kiva olla

nallema1

Sinkkuna on ihana olla! En halua lapsia enkä seksiä, joten mihin minä miestä tarvitsisinkaan?
No välillä olisi kiva saada hellyttä ja haleja, mutta paremmaltahan se hellyyskin tuntuu kun sitä harvoin saa :) Vakituisessa suhteessa se ei ole semmoista jännittävää :)
Pidän enemmän ihastumisesta kuin seurustelusta.
Muut kaverit vakiintuu ja perustaa perhettä mutta minusta se on ahdistavan tuntuista. Liian sitovaa. Olen kyllä seurustellut ja asunut miehen kanssa. Nyt olen puolivuotta asunut yksin ja voi että mikä ihana rauha! Ei tule miesten kavereita kylään. Saa kuunnella sitä musiikkia mitä itse haluaa. Sängyssä on enemmän tilaa ja kukaan ei ole tyhjentämässä jääkaappia tai sotkemassa asuntoa :)
Joillekin parisuhde sopii, mutta minulle sopii paremmin sinkkuna oleminen. Toivottavasti en koskaan unohda millaista oli asua miehen kanssa etten uudestaan siihen paskaan astu.

5

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä niin.

      Jääpähän enemmän miehiä meille muille jotka osataan miehessä arvostaa muutakin kuin munaa.

    • jk

      vai niin

      • -,-,

        sähän olet puheliaaksi heittäytynyt


    • Joo onhan tää ihan kivaa, vaikkakaan en ole aloittajan tapaan asunut vastakkaisen sukupuolen kanssa. Joten se juttu on kokematta että millaistahan se olis? No joo aina voi kuvitella asioita millaisia ne olis.

    • Mr Groove

      Minusta on kivaa olla seurusteleva sinkku. On omaa tilaa, mutta on myös seksiä, rakkautta ja läheisyyttä. Emme ole naisystäväni kanssa suunnittelemassa yhteenmuuttoa, kun molemmat ovat todella tyytyväisiä tilanteeseen. Muutaman päivän tapaamistauot pitävät suhteen todella intohimoisena. Suosittelen muillekin vaihtoehtona totaalisinkkuuden ja parisuhteen väliltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      97
      2668
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      196
      1747
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      84
      1692
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1370
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      117
      1209
    6. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      884
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      83
      874
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      20
      843
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      37
      734
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      720
    Aihe