Uskotteko naisen pystyvän parantamaan teidät?

kyyläävä sivustaseur

Uskoisitteko, jos löytäisitte jotenkin naisen, niin hänen pystyvän parantamaan teidän ongelmanne?
Miten elämänlaatunne paranisi naisen myötä?
Haluaako tyypillinen atm olla isä tai haluaako hän vain seksiä?
Mikä on suurin halusi tällä hetkellä?

30

273

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4tr

      Uskoisitteko, jos löytäisitte jotenkin naisen, niin hänen pystyvän parantamaan teidän ongelmanne?
      - Kyllä, luulen että elämä alkaisi tuntua mielekkäältä & tarkoitukselliselta

      Miten elämänlaatunne paranisi naisen myötä?
      - Vähemmän yksinäisyyttä, kohde omalle kiintymykselle, vastarakkaus

      Haluaako tyypillinen atm olla isä tai haluaako hän vain seksiä?
      - vaihtoehto a)

      Mikä on suurin halusi tällä hetkellä?
      - Ulospääsy tästä noidankehästä johon tunnun juuttuneeni

    • En usko, että kumppanin löytäminen voi parantaa toista. Minusta paraneminen lähtee itsestä ja sen jokainen tekee itse. Toinen voi ainoastaan tarjota uuden näkökulman ongelmaan ja sitä kautta tietty edesauttaa ongelman ratkeamista, mutta kyllä se itse on tehtävä. Tosin riippuu ongelmastakin.

      Suurin haluni tällä hetkellä olisi luoda välit lapsiini.

    • .

      No auttaisi se ainakin sen verran et lähtis se neitsyeen "katse". Olen meinaan satavarma että kaikki näkee ilmeistäni ja eleistäni, että olen neitsyt ja minun ikäiselläni miehellä se ei todellakaan ole arvostettu ominaisuus....

      • nöösi_poika

        Mikä ihme "neitsyeen katse"?


      • bxvmnxbvmxn

        Miten sen muka voisi nähdä? Käytöksestä ehkä yleensä voi nähdä, että ei ole tottunut olemaan tietynlaisissa tilanteissa.


      • dsfsdfsa

        Kiherrät vai naisille kuin pikkutyttö etusormi suussa?


      • Neitsyydessä ei ole mitään väärää eikä pahaa. Se on enemmänkin tänä päivänä kunnioitettava ominaisuus.


      • vaikka

        Tietäisinkin jonkun miehen olevan neitsyt niin ei se vaikuttaisi käyttäytymiseeni kyseistä miestä kohtaan.


    • Empä usko, no ehkä sopivanlaisen naisen kanssa voisi asiat sutviutua paremmin. Mut ei parantaa pysty, koska ei taida olla mitään parannettavaa. Hmm, suurin haluni tällä hetkellä on kyllä kerätä paljon rahaa jotenkin, tosin ainahan se mammona on mielessä.

    • 4365

      ja tietysti lisäis varmaan itseluottamustakin aika roimasti ja motivaatio tehdä jotain rakentavaa voisi nousta sieltä nollantuntumasta ees jonkinverran ylöspäin. :D

    • Parantamaan mistä?

      En minä ole sairas eikä minua tarvitse "parantaa". Minun elämänlaatuni on kiinni minusta itsestäni, eikä mistään naisesta. En piittaa isyydestä enkä seksistä. Suurin haluni on keksiä miten pysäyttää vanheneminen tai korvata rappeutuva paskaruumis keinotekoisella ja elää ikuisesti, kuolemattomat eivät tarvitse mitään seksiä tai jälkeläisiä.

    • tällaista se onnnn

      Kyllä nämä naisjutut ovat kuitenkin niin keskeisen tärkeä asia miehen elämässä, että ei niitä todellakaan millään korvata voi.
      Naisettomaksi jääminen ei suinkaan merkitse yksinomaan seksistä paitsi jäämistä, mitä se ei meilläkään edes niin paljon merkitsisi jos meillä olisi ammattilaisnaismarkkinat samalla tasolla mitä muissa n.s. liberaalin seksuaalikäyttäytymisen maissa. Tämä huomattavan suuren osan miehistä jääminen täysin vaille minkäänlaisia nais-ja seksikokemuksia on vielä siis erityispiirteenä juuri meidän kulttuurissamme.
      Naisettomuus kuitenkin johtaa myös sosiaaliseen syrjäytymiseen. Yksinäinen vailla naisseuraa oleva mies ei ole sopiva saati tervetullut parillisten joukkoon, eikä juuri mihinkään muuhunkaan joukkoon kun naisista aina on pulaa. Poikkeuksena on jotkut miesten harrastukset. Naisettomia miehiä aina myös halveksitaan ja vähätellään eikä pidetä edes miehinä. Halveksivasti naisettomiin miehiin suhtautuvat kaikki parilliset, joskin vain ne rääväsuisimmat ämmät ja äijät tulevat suoraan eteen sanomaan halveksuntansa miehen naisettomuudesta. Suurimmalla osalla tämä halveksunta on implicit heidän käytöksessään ja kyllä naisettomat miehet sen huomaavat.
      Naiseton mies ei ole työelämässäkään ainakaan uralla etenemistä ajatellen tasavertaisessa asemassa parillisten tai perheellisten miesten kanssa. Ja tämä epätasa-arvo on melkein aina niin että parillinen mies promotoidaan ennen kuin naiseton, vaikka naisettomalla miehellä olisi varaa ja haluja satsata työhön paljon enemmän.
      Ehkä merkittävin juttu naisettomaksi jäämisen seurauksista on kuitenkin lapsettomaksi jääminen. Lapsettomaksi jääminen on monin tavoin iso juttu. Se merkitsee vielä sitäkin että kaikki se varallisuus jonka lapseton mies on elämänsä aikana hankkinut päätyy hänen kuoltuaan parempiin suihin, eli niiden muiden suihin jotka naisetonta miestä koko hänen ikänsä halveksineet ja nylkeneetkin ovat verotuksen kautta ja myös työelämässä.

    • hbjyf

      Kyllä voi tavallaan sanoa, että nainen parantaisi minut.
      Ensinnäkään ei enää tarvitsisi pelätä sitä että joutuu jäämään yksin. Voisi keskittyä paremmin uraan, kun ei tarvitsisi enää miettiä mitä pitäisi tehdä saadakseen naisen. On todella henkisesti kuluttavaa kun pitää todistella olevansa hyvä mies. Naisettomuus on oikeastaan ainoa asia mikä on koskaan masentanut minua koko elämässäni. Kun ainoa murhe häviää, totta kai se parantaisi koko elämän.

      Kyllä haluan nimenomaan olla hyvä isä ja aviomies. En tiedä voiko minua ATM:ksi kutsua vaikka naisen saaminen onkin vaikeaa.
      Suurin haluni on löytää parisuhde tositarkoituksella.

      • hellan äärestä

        Olikohan muistaakseni kansallisteatterin johtaja joku nainen tässä muuassa naistenlehdessä ilmoitti, että ei naisen uran este ole yhteiskunta tai työpaikat, vaan yksinkertaisesti kotityöt.

        Minä tein naisena sen päätöksen, että jos miehen ura vaatii tukemista, tuen mutta en tue ensisijaisesti tekemällä kotitöitä. Jos elämänsä siivoaa ja silittää toisen paitoja ja pelastaa miehen monesta tiukasta paikasta, mistä poikamies joutuu itsekseen selviämään, tietää että monen menestyvän miehen takana on silti nainen. Mietin, tulisiko miehellä koskaan mieleen silti tuo, että miehen uran pahin este olisi kotityöt, jos mies haluaisi olla hyvä isä ja aviomies ja tasapuolisesti tehdä omat hommansa myös kotona ja nainen keskittyisi niihin töihinsä hyvin. Harva mies todella ilmoittaa, että taidan jäädä tästä hoitovapaalle, niin saa rouva keskittyä töihinsä. Riippumatta siitä tekeekö nimenomaista "uraa" vai ei, jokainen työpaikka kyllä vaatii panostuksensa ja vie mehut, jos niikseen antaa viedä.

        Mutta elämässä on murheitten suhde aika vakio. Kun on iso murhe, ei pikkumurheita edes muista. Ja kun puhuu pikkumurheista muille, ei kukaan muistakaan, et se isompi siellä on myös olemassa.
        Ei ongelmat lopu naiseen, siitä alkaa toisenlaiset ongelmat :D.


      • ..............

        Tyypillinen kokoomuslainen iodeologia. Mennään EU:hun, jotta ei tarvisisi jäädä yksin mutta jäätiin kuitenkin.


    • Suurin haluni

      tällä hetkellä on saada pillua. uskon, että pilun saaminen parantaisi elämänlaatuani todella paljon.

    • Vastaus kyylärille

      Ei suoraan mitenkään, ehkä vain tuo lisää elämänkokemusta ja itsevarmuutta. Jos naisen kanssa menisi hyvin, niin kyllä sillä varmasti olisi positiivinen vaikutus myös elämänlaatuu, kun on sitten yksi tukipilari enemmän jos jollain toisella alueella ei mene yhtä hyvin. En tavoittele isyyttä, mutta ei se nyt ihan poissuljettu juttu ole.

      Suurin haluni on tällä hetkellä päästä fyysiseen kontaktiin, halailla, silittää, suudella, nukkua vierässä, pitää kainalossa, kävellä käsikkäin, hivellä, harrastaa seksiä, rakastella, naida, panna, nussia...

    • Darth

      Ei ja kyllä. On näet mahdotonta oppia luottamaan toiseen ihmiseen syvästi, jos ei saa koskaan mahdollisuutta.

      Jos parisuhde käsitetään yhdessä kasvamiseksi ja vaatimus parisuhteen saamiseksi yksinäiselle on, että kaikki mitä yhdessäkasvamalla voi oppia, tulee saavuttaa ensin yksin kelvatakseen parisuhteeseen, niin vaatimushan on mahdoton.

      Yleensä tähän todetaan, että ihmiset kypsyvät eritahtiin, mutta kypsymättömäthän niitä suhteita saavat alunperinkin. Toisille vain virheet sallitaan, ja virheiden myötä kasvaa, jos kasvaa. Mutta joillekin niitä virheitä ei vain sallita ensimmäistäkään. Yksinäisiä ihmisiä tuomitaan ankarammin kuin nuoresta asti seurustelevia, jotka ovat olleet henkisesti täysiä kakaroita aloittaessaan, eikä mikään edes takaa, että he ovat jotain oppineet vaikka itseluottamus tai kuori olisikin kova.

      Tarvitsenko sitten toisen ihmisen todella parantamaan itseni? En, naurettava ajatus! Ehkä olisin tarvinnut jonkun kasvamaan rinnallani oppiakseni jotain itsestäni. Mutta fyysistä läheisyyttä korostavassa pariutumiskulttuurissa, oma näkökulmani on alunalkaen väärä. En kuitenkaan koskaan todella voisi luottaa naiseen, jolle parisuhde ei ole yhdessä kasvamista vaan saaliinjakoa ja valmiille tuloa, sillä aina on parempia saaliita kuin minä, köyhä, sosiaalisesti rajoittunut ja liian tavallinen mies.

      Ehkä on parempi yksin, oppia luottamaan itseensä ja olla läsnä itselleen. Se vaatii myös luopumista ilman syytöksiä, sillä syytökset ovat takertumista. Sekä ymmärrystä, että paljon siitä mitä on tarjolla, ei lopulta ole tavoittelemisen arvoista. Ne jotka etsivät hyvää saalista, eivät olisi edes olleet läsnä siinä parisuhteessa, mitä minä olen etsinyt.

    • sdfgerdf

      kyllä naisen saaminen parisuhteeseen helpottaisi omaa oloa. joskus sitä töissä ollessaankin kelailee et pääsispä jo kotiin ja heti päälle tulee ajatus et mitä mä siellä edes teen yksinäni:(.

      kyllä käy kateeks ku muut menee töistä esim kauppaan ja ostaa omalle puolisolleen jotain kivaa hemmotellakseen tätä. tai sit aikovat viedä tyttöystäviään syömään tai jotain. tollanen toisen huomioiminen tuo aika paljo sisältöä elämään.

      toki pitää muistaa arvostaa itteesä vaikka se naisettomuus aiheuttaaki välillä alakuloa. on ihan kiva välillä katella ittekseen leffoja tai käydä ulkona syömässä tai vaikka kuntosalilla. mut enemmän ja enemmän alkaa alakulo ottaa aikaa...

      • Tällä palstalla saa lukea harvoin mitään näin suloista. Kiitos.
        Toivottavasti pystyt taistella alakuloa vastaan.


    • mies, 30

      Toivon et saan naisen joka tekee musta paremman kuin nyt olen. Ja mä myös hänestä. Kannustaa, auttaa, tukee, neuvoo. Ja mä häntä. Kunnon pari on enemmän kuin osiensa summa.

      Kaikki suhteet ei kyl ole niin. Voi myös taantua...

      • näinkinpäin

        mut sen ekan perheriidan jälkeen ajattelet myös siitä sen ihanne naisen kanssa, että "Toivon et saan naisen joka..."


    • Ainoa mitä parisuhde voi tehdä, on tukea ongelmien ratkeamisessa. Ei se yksistään niitä voi ratkaista, ellei ongelma ole yksinäisyys/yksinjäämisen pelko. Tällä hetkellä oloa kohentaa lapsiini saatu tapaamisoikeus. Se pirirstää kummasti, kun on yrittänyt 3kk saada lapsiaan tavata eikä ole saanut. Aiemmin en edes yrittänyt masennuksen takia, koska ei olisi ollut lasten etu tavata isää, joka on masentunut/kärsii paniikkihäiriöstä.

      Muuten elämänlaatuni uskon paranevan elämän hallinnan myötä ja suunnittelemalla hieman edes tulevaisuutta. Kouluun ensin ja sitten kunnon työpaikkaan, jota kautta ratkeaa taas muita ongelmia (tulee rutiini, sosiaalinen ulottuvuus työtovereiden muodossa, rahahuolet). Uskon enemmän noiden kautta asioiden paranevan kuin parisuhteen ainakaan suoraan. Aiempi parisuhde/avioliitto vain pahensi ongelmia. Ja mitä seksiin tulee, elämässä on niin paljon muutakin kuin seksi, ettei se vaan jaksa kiinnostaa.

      • ohi-kulkija

        Oliko sulla paniikkihäiriö jo ennen suhdetta/lapsia vai tullut vasta myöhemmin?
        Paniikkihäiriöisen on aika vaikea tutustua kehenkään ja siksi saada seuraa,
        ihan siksi vaan kysäsin, kun sulla on suhde ollut ja lapsiakin.


      • ohi-kulkija kirjoitti:

        Oliko sulla paniikkihäiriö jo ennen suhdetta/lapsia vai tullut vasta myöhemmin?
        Paniikkihäiriöisen on aika vaikea tutustua kehenkään ja siksi saada seuraa,
        ihan siksi vaan kysäsin, kun sulla on suhde ollut ja lapsiakin.

        Ollut ennen. Välillä se on parempi, välillä vaikeampi


      • ohi-kulkija
        peepingtommi kirjoitti:

        Ollut ennen. Välillä se on parempi, välillä vaikeampi

        Sulla ei ole sitten ollut se niin paha, että olisit erakoitunut täysin
        sisätiloihin, koska olet onnistunut paniikkihäiriöstä huolimatta
        löytämään kumppanin itsellesi, eli olet liikkunut ihmisten ilmoilla.
        Niillä on huomattavasti surkeampi kohtalo, jotka hyvistä lääkkeistä
        huolimatta ovat linnoittautuneet kotinsa yksinäisyyteen, eivätkä
        käy missään enää, korkeintaan kerran viikossa lähikaupassa ja
        sielläkin vain siksi, koska on pakko, kun jääkaappi on tyhjä.
        Sun asiat ei ole ollenkaan mitenkään huonosti siis.


      • ohi-kulkija kirjoitti:

        Sulla ei ole sitten ollut se niin paha, että olisit erakoitunut täysin
        sisätiloihin, koska olet onnistunut paniikkihäiriöstä huolimatta
        löytämään kumppanin itsellesi, eli olet liikkunut ihmisten ilmoilla.
        Niillä on huomattavasti surkeampi kohtalo, jotka hyvistä lääkkeistä
        huolimatta ovat linnoittautuneet kotinsa yksinäisyyteen, eivätkä
        käy missään enää, korkeintaan kerran viikossa lähikaupassa ja
        sielläkin vain siksi, koska on pakko, kun jääkaappi on tyhjä.
        Sun asiat ei ole ollenkaan mitenkään huonosti siis.

        Kumppani löytyi netistä itse asiassa. Olen aikoinaan lukkiutunut kotiini n. 6kk ajaksi, tiedän hyvin mitä se on. Johtui silloisesta masennuksesta. En nyt sanonut asioiden ihan huonosti olevan, osa meni parempaan ja tietyt osat ovat solmussa yhä.


    • pahkasikanen

      Jos ei ole koskaan seurustellut, niin epäilen, että joillakin on epärealistinen suhtautumistapa seurusteluun. Nähdään vaan ne ihanat puolet ja sitten joskus kun alkaa seurustella, niin tajuaa, että alun intohimon jälkeen suhteesta löytyy myös niitä negatiivisia puolia esim. kyllästymistä, toisen tavat alkavat ärsyttää, voi olla riitoja esim. siivoamisesta ja ajankäytöstä jne.

      Minä en usko, että mies parantaisi oleellisesti elämänlaatuani. Oma kyyninen asenteeni johtuu varmasti siitä, että olen ollut aiemmin vuosikausia parisuhteissa. En usko täydellisen kumppanin löytämiseen, vaan uskon, että voi löytää mukavan ihmisen, jonka kanssa sopii seksuaalisesti yhteen ja jonka kanssa on hauskaa viettää yhdessä aikaa. Jotta suhde onnistuisi, niin se edellyttää rakkautta, intohimoa ja ennen kaikkea kummankin puolelta TAHTOA selvittää eteentulevia ongelmia puhumalla. Parisuhteessa on pitkälti kyse siitä, että haluaa asettaa oman seurustelukumppaninsa muiden ihmissuhteiden edelle esim. haluaa viettää mieluiten viikonloput seurustelukumppanin kuin omien kavereiden kanssa.

    • ATM isä

      Uskoisitteko, jos löytäisitte jotenkin naisen, niin hänen pystyvän parantamaan teidän ongelmanne?
      Mitkä ongelmat?

      Miten elämänlaatunne paranisi naisen myötä?
      Heh

      Haluaako tyypillinen atm olla isä tai haluaako hän vain seksiä?
      Olen jo isä, haluan vain seksiä.

      Mikä on suurin halusi tällä hetkellä?
      Heh

    • "Uskoisitteko, jos löytäisitte jotenkin naisen, niin hänen pystyvän parantamaan teidän ongelmanne?"
      Hmm... en näe seksuaalista yksinäisyyttä (tai miten nyt ikinä haluaakaan asian ilmaista) oikeastaan merkittävänä ongelmana. Elämänkumppanin löytämisen otan pikemminkin tavoitteena, johon pääsemättömyyskin on ihan hyväksyttävä asia, sillä elämä tällä hetkellä monilta osin hyvin. Ei ole mitään oikeaa valittamista, joten tällaisen seikan määritteleminen ongelmaksi on vähän 'kärpäsestä härkästä'.
      Todellinen ongelmani oli niin matala itsetunto ja siihen liittyvä itsetuhoinin syvä itseinho, kuin myös ympäristön silmitön vihaaminen. TÄMÄ on todellinen ongelma ja siitä pääsin yli, en vain naisten, vaan monen tekijän kautta: terapia, positiiviset sosiaaliset kokemukset (armeija, musiikkileiri jne.), pari erittäin hyvää ystävää ja myöskin omat ponnistelut. Helppoa se ei ollut, vaan vaati syvää itsetutkiskelua ja sen ongelman ytimen tunnistamista, tunnustamista ja HALUA päästää siitä eroon ikiajoiksi. Syvä itsetutkiskelu - vaikka ehkä vähän friikiltä kuulostaakin, on avain onneen. Suosittelisin tätä _kaikille_ naisia kohtaan syvää katkeruutta tunteville AT-miehille. Näin te sekä parantaisitte elämänlaatuanne että mahdollisuuksianne yhdellä iskulla.

      "Miten elämänlaatunne paranisi naisen myötä?"
      Tähän en osaa suoraan vastata, kysymys on varsin mielenkiintoinen: paraneeko se elämä siitä, että siihen tulee yksi ihminen lisää? Ehkäpä, ehkäpä ei, saattaa tuoda pelkkiä ongelmia. Mutta minähän en sitä tiedä, koska ole täysin kokematon ja täytyy tunnustaa, että tuntematon viehättää.
      Tyydytäänpä siis toteamaan vain ympäripyöreästi, että sen näkee sitten. =) Tai sitten ei näe, mutta joka tapauksessa aion tehdä sen minkä voin. Kaikilla on vain yksi elämä, koetetaan ottaa siitä kaikki irti, muttei myöskään masennuta, mikäli kaikki tavoitteet eivät toteudu. On paljon niitä ihmisiä, jotka ovat esimerkiksi ällä hetkellä samassa tilanteessa, jossa itse olin muutamia vuosia takaperin.

      "Haluaako tyypillinen atm olla isä tai haluaako hän vain seksiä?"
      En tiedä tyypillisestä ATM:stä, koska he eivät ole mikään yhtenäinen joukko, mutta itse ainakin haluan _parisuhteen_ ja läheisyyttä, ehkäpä lapsiakin sitten joskus myöhemmin.

      "Mikä on suurin halusi tällä hetkellä?"
      Eiköhän tuo edellinen vastannut siihenkin. =)

      enigmatica kuittaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      97
      2668
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      196
      1747
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      84
      1692
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1370
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      117
      1209
    6. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      884
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      83
      874
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      20
      843
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      37
      734
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      720
    Aihe