Ai että osaa olla älyttömiä ihmisiä. No, viime kesänä ku mun kaverit oli pelaamas rantalentis, ni pallo lentiki sit vähän kauemman. Mun kaveri sit meni hakee sen ja ei ois ikinä uskonu,mitä siel kentän ulkopuolel ruohikos oli! Tyhjä lasinen kaljapullo oli rikottu ja se rikkonainen reuna oli jätetty törröttämään heinikkoon ylöspäin...ja mun kamu astu siihen...Se koski tosi paljon ja se jouduttiin ompelemaan. Pari viikkoo mun kamu käveli kepeillä. Sitä vaan et vaik ois miten kännis tahansa ni vois ees vähän aatella..tosi älytöntä!
Haloo ihmiset
Mie vuan
1
1149
Vastaukset
- pelailija
Monesti ollaan kentän laidalta kerätty siruja roskiin ku joku on pullon rikkonut. Siruja löytyy vaikka roskis ei olis kovin kaukana.
Siinä voi käydä ikävästi jos siruihin astuu oikein kunnolla ja aikaa parantumiseen vie todellakin jos joutuu tikkaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541073
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4111012- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651