Sosiaalisuusgallup

Epäsosiaalinenko

Mitä seuraavista sosiaalista taitoa/sopeutumis/sietokykyä vaativista asioista olet tehnyt kuluneen vuoden aikana?

1) soittanut itse jollekulle
2) osallistunut kutsuille/juhliin
3) vieraillut jonkun kotona
4) yöpynyt jonkun toisen kotona/muussa paikassa jossa on muita ihmisiä
5) kutsunut jonkun omaan kotiisi
6) -"- yöksi
7) jutellut vieraan ihmisen kanssa baarissa
8) muualla kuten bussissa, laivalla tai puistossa
9) osallistunut sosiaaliseen harrastustoimintaan
10) tutustunut uuteen ihmiseen netin kautta

31

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katsotaanpa - vitonen ja kutonen ei ole toteutunut, en ainakaan ole antanut suoraa kutsua, vaan lähinnä antanut ymmärtää että on OK, jos tulee kotiini ja yöpyykin. Tosin tätä ei tarvitsenut lunastaa suunnitelmien muututtua. En sitten laske vanhempiani. Myöskään 9) ei luullakseni ole toteutunut.

      Muut on. Aika outoa. Tosin en saa päähäni 8)-kertaa, mutta olen melko varma että olen bussissa jutellut jonkun vieraan kanssa. Junassa ainakin olen.

      Yllättävää, että tuo 7)-kohtakin toteutui, koska yleensä olen keskittynyt baareissa murjottamaan tai juttelemaan korkeintaan kaverin/kavereiden kanssa, mutta viime viikonloppuna tämäkin jotenkin muuttui, kun (ja tätä olen hieman palanut halusta päästä täällä kertomaan pari päivää) pari nuorta naista teki tuttavuutta minun ja kaverini kanssa. Tytöt kylläkin häipyivät vaivihkaa sen enempiä ilmoittamatta, mutta ehdimme kuitenkin juttelemaan sen verran, että voi puhua juttelusta.

    • Tässä =>

      1) soittanut itse jollekulle EN
      2) osallistunut kutsuille/juhliin KYLLÄ
      3) vieraillut jonkun kotona EN
      4) yöpynyt jonkun toisen kotona/muussa paikassa jossa on muita ihmisiä EN
      5) kutsunut jonkun omaan kotiisi EN
      6) -"- yöksi EN
      7) jutellut vieraan ihmisen kanssa baarissa EN
      8) muualla kuten bussissa, laivalla tai puistossa KYLLÄ
      9) osallistunut sosiaaliseen harrastustoimintaan EN
      10) tutustunut uuteen ihmiseen netin kautta EN

    • Sosiaalinen N

      Kaikkiin kohtiin vastaus on kyllä. Tosin 9. kohtaa piti miettiä hetki. Vastaus riippuu siinä asiassa vähän siitä mikä lasketaan sosiaaliseksi harrastustoiminnaksi.

    • ENFP-nainen

      1-9 Joo, aika monia asioista hyvin tavallisia asioita elämässäni. BTW: Yöksi voi muuten kutsua muutakin kuin vastakkaista sukupuolta romanttisessa mielessä.
      10 En

      • kfok

        Aaa... Millaista oli samaa sukupuolta oleva yöseura romanttisessa mielessä?


      • kyssäri ENFP-naisell

        Onko yleistäkin että ENFP naiset harrastavat promiskuiteettia kaikissa sosiaalisissa suhteissaan? Pettääkö ENFP nainen miestä heti kun silmä välttää?

        t. intp


      • ENFP-nainen
        kyssäri ENFP-naisell kirjoitti:

        Onko yleistäkin että ENFP naiset harrastavat promiskuiteettia kaikissa sosiaalisissa suhteissaan? Pettääkö ENFP nainen miestä heti kun silmä välttää?

        t. intp

        Voin vastata vain omasta puolestani.

        Pettenyt en ole koskaan, en edes tilanteessa, jossa minua on petetty ja suhde on ollut pitkän aikaa hyvin tyhjä (mutta silti vielä yritetty). Seurustellessa en tanssi hitaita tai nuku kenenkään vieressä tai muutenkaan mene tilanteisiin, jossa voisi ajautua mihinkään harkitsettomaan. Parisuhteeni ovat olleet pitkiä. Joku nasipuolinen ystävä on joskus arvostellut että olen liiankin periaatteellinen, mutta kun elän arvojeni mukaan, olen onnellisempi.

        Olen flirtti, paljon hymyilevä ja tutustun helposti uusiin ihmisiin. Promiskuiteetti ei kuitenkaan kuulu tapoihini.

        Siis uskoisin, että ihmiset on erilaisia riippumatta siitä mitä persoonallisuustyyppiä ovat.


      • ENFP-nainen
        kfok kirjoitti:

        Aaa... Millaista oli samaa sukupuolta oleva yöseura romanttisessa mielessä?

        Pakko tuottaa pikkupervolle fantasimaailmallesi pettymys: Ystäviä lapsineen voi kutsua kylää. Lapset pakollisen riehunnan jälkeen unille ja äidit voi katsoa leffaa tai parantaa maailmaa.


    • Kaikkiin kyllä. Paitsi en oo varma tuosta 9:stä että mikä siihen lasketaan? Riittääkö siihen nettipelaaminen jutellen? Jos riittää niin kyllä, mut jos tarkoitetaan joukkuelajeja esim. jalkapalloa niin vastaus on ei.

    • neiti ruiskukka

      1-6 kohtiin kyllä. 7. kohtaan ei, ihan sen vuoksi etten käy baareissa. Niistä muutamista kerroistakin ku oon käynyt, on jo varmaan yli vuosi. 8 ja 9 kohtaan kyllä. 10 kohtaan ei, ainakaan silleen kunnolla, että oltais sen seurauksena nähty tms.

      • höh..

        Ruiskukkakin kutsuu miehiä ihan tosta noin vaan "yökylään" ja käy miesten luona "yökyläilemässä" kun vaan tulee riittävän komea ja supliikki mies vastaan. Tulee niin surullinen olo kun kukaan nainen ei ajattele tutustumisesta ja treffailusta sillä tavalla kuin minä.


      • neiti ruiskukka
        höh.. kirjoitti:

        Ruiskukkakin kutsuu miehiä ihan tosta noin vaan "yökylään" ja käy miesten luona "yökyläilemässä" kun vaan tulee riittävän komea ja supliikki mies vastaan. Tulee niin surullinen olo kun kukaan nainen ei ajattele tutustumisesta ja treffailusta sillä tavalla kuin minä.

        höh..vaan itelles..Kuka tässä on miehistä mitään puhunut?


      • höh..
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        höh..vaan itelles..Kuka tässä on miehistä mitään puhunut?

        Arvaahan sen mitä ne "yökyläilyt" on... Exänikin rupesi majoittamaan ulkomaalaista miestä "yökyläilemään" pariksi kuukaudeksi 5 viikkoa erostamme. Kyllä naisten yökyläilyt tiedetään :((


      • neiti ruiskukka
        höh.. kirjoitti:

        Arvaahan sen mitä ne "yökyläilyt" on... Exänikin rupesi majoittamaan ulkomaalaista miestä "yökyläilemään" pariksi kuukaudeksi 5 viikkoa erostamme. Kyllä naisten yökyläilyt tiedetään :((

        vai niin.. no arvaile vaan siellä ihan mitä haluat.


    • Älyn haamu

      1
      2 jonkinlaisiin
      3
      4 Jos jouluvierailu vanhempien luona lasketaan niin sitten olen.
      5 Yhden kaverini

      6-10 Ei osunut.

    • Yks ATM

      1 ja 3

    • nir-

      Muut paitsi 10 osui. Ilmeisesti olenkin siis sosiaalinen.

    • 1) soittanut itse jollekulle KYLLÄ
      2) osallistunut kutsuille/juhliin KYLLÄ
      3) vieraillut jonkun kotona KYLLÄ
      4) yöpynyt jonkun toisen kotona/muussa paikassa jossa on muita ihmisiä KYLLÄ
      5) kutsunut jonkun omaan kotiisi KYLLÄ
      6) -"- yöksi KYLLÄ
      7) jutellut vieraan ihmisen kanssa baarissa EI
      8) muualla kuten bussissa, laivalla tai puistossa KYLLÄ
      9) osallistunut sosiaaliseen harrastustoimintaan Tod näk EI, En tiedä mitä tämä on?
      10) tutustunut uuteen ihmiseen netin kautta KYLLÄ

    • 1) soittanut itse jollekulle
      Viikoittain

      2) osallistunut kutsuille/juhliin
      Varmaan kuukausittain tai vähän harvemmin. Nyt on piakkoin firman bileet tulossa.

      3) vieraillut jonkun kotona
      Vaihtelee. Joka toinen viikko(?). Kesällä tuli vierailtua useammin.

      4) yöpynyt jonkun toisen kotona/muussa paikassa jossa on muita ihmisiä
      Kesällä useinkin. Talvis-aikaan ei tullut yövyttyä.

      5) kutsunut jonkun omaan kotiisi
      Kuukausittain. Kesällä jälleen vilkkaampaa.

      6) -"- yöksi
      Kesällä tuli eräs henkilö kutsuttua useinkin.


      7) jutellut vieraan ihmisen kanssa baarissa
      Mietin pitkään, mutta oonhan mä käynyt baarissa varmaan neljä kertaa vuoden aikana. Ja kahdella niistä kerroista, tuli ihan hyviä keskusteluita.

      8) muualla kuten bussissa, laivalla tai puistossa
      Silloin tällöin.

      9) osallistunut sosiaaliseen harrastustoimintaan
      Harrastan aika paljon, joten kyllä. Useita kertoja viikossa.

      10) tutustunut uuteen ihmiseen netin kautta
      Kyllä.

      7 kohtaa piti miettiä, mutta oonhan mä käynyt baarissa varmaan neljä kertaa vuoden aikana. Ja kyllä juttelin.

    • Sinkkumies 33vee

      Kaikkiin kyllä.

    • leeatuulia

      Kyllä kaikkiin paitsi kutoseen; siitä on just vähän reilu vuosi kun oli kavereita yökylässä. Oisivat tervetulleita useemminkin :)

    • Miss Fury

      Minä olen myös tehnyt näistä kaikkia.

    • yksinäinen mies

      Jaa, porukalla on kova tarve boostata omaa egoaan vastamalla kaikkiin kyllä.

      Tässä omani:
      1) soittanut itse jollekulle VAIN TARPEESTA; EN SOSIAALISUUDESTA
      2) osallistunut kutsuille/juhliin FIRMAN; EN VIIHTYNYT
      3) vieraillut jonkun kotona VANHEMPIENI
      4) yöpynyt jonkun toisen kotona/muussa paikassa jossa on muita ihmisiä KS. ED.
      5) kutsunut jonkun omaan kotiisi EI
      6) -"- yöksi EI
      7) jutellut vieraan ihmisen kanssa baarissa EI
      8) muualla kuten bussissa, laivalla tai puistossa VAIN TARPEESTA; EN SOSIAALISUUDESTA
      9) osallistunut sosiaaliseen harrastustoimintaan PARI KERTAA
      10) tutustunut uuteen ihmiseen netin kautta EI

    • yksin kotona

      1) soittanut itse jollekulle Yrittänyt kyllä
      2) osallistunut kutsuille/juhliin En
      3) vieraillut jonkun kotona En
      4) yöpynyt jonkun toisen kotona/muussa paikassa jossa on muita ihmisiä En
      5) kutsunut jonkun omaan kotiisi Kyllä
      6) -"- yöksi En
      7) jutellut vieraan ihmisen kanssa baarissa Kyllä
      8) muualla kuten bussissa, laivalla tai puistossa Kyllä
      9) osallistunut sosiaaliseen harrastustoimintaan kyllä
      10) tutustunut uuteen ihmiseen netin kautta En

    • Mä myös muistelisin tehneeni noita kaikkia.
      7. kohtaa piti miettiä; olenko mä ylipäätään ollut baarissa tän vuoden puolella?

    • Kertis

      1) soittanut itse jollekulle - K
      2) osallistunut kutsuille/juhliin - K
      3) vieraillut jonkun kotona - K
      4) yöpynyt jonkun toisen kotona/muussa paikassa jossa on muita ihmisiä - K
      5) kutsunut jonkun omaan kotiisi - K
      6) -"- yöksi - E
      7) jutellut vieraan ihmisen kanssa baarissa - K
      8) muualla kuten bussissa, laivalla tai puistossa - K
      9) osallistunut sosiaaliseen harrastustoimintaan - K
      10) tutustunut uuteen ihmiseen netin kautta - E

    • kommenttini

      1) soittanut itse jollekulle - K
      2) osallistunut kutsuille/juhliin - K
      3) vieraillut jonkun kotona - K
      4) yöpynyt jonkun toisen kotona/muussa paikassa jossa on muita ihmisiä - E
      5) kutsunut jonkun omaan kotiisi - K
      6) -"- yöksi - K
      7) jutellut vieraan ihmisen kanssa baarissa - K
      8) muualla kuten bussissa, laivalla tai puistossa - K
      9) osallistunut sosiaaliseen harrastustoimintaan - E
      10) tutustunut uuteen ihmiseen netin kautta - K

      Ja silti en mielestäni ole kovinkaan sosiaalinen...

    • sdfsfdfsdfsd

      Kaikkea olen tehnyt noista (riippuu tosin miten kolme viimeistä kohtaa määritellään).

      Ei mielestäni kovinkaan sosiaalinen ihminen tarvitse olla, jotta noin on tehnyt.

      Itse haluaisin lisätä:

      11) Saanut uuden ystävän, jonka kanssa viettää aikaa viikottain (ei lasketa pelkästään töissä tai koulussa tavattavia kavereita)

    • jhvdik

      En ole varma mitä tuo sosiaaliseen harrastustoimintaan osallistuminen tarkoittaa, mutta muuten olen kyllä tehnyt nuo kaikki asiat.
      En koe olevani kovinkaan sosiaalinen ihminen.

    • ,.,.,

      1-8 kyllä
      9 kai?

    • kamalaa

      5,6,8

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      97
      2668
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      196
      1747
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      84
      1692
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1370
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      117
      1209
    6. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      884
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      83
      874
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      20
      843
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      37
      734
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      720
    Aihe