Miesten nurkkaus

kaarne.

Haluatko naisen olevan tasaveroinen kumppani vai hieman alistetussa asemassa oleva kotipiika?

20

90

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rlkkih

      Luin otsikon ensin väärin miesten runkkaus. LOL

      • kaarne.

        Opettele lukemaan.

        Lukihäiriöinen nulikka...


      • fsdasd

        Joskus alitajunta tekee omia päätelmiään nopeammin kuin mieli kerkiää lukemaan.


    • mies, 30

      Olen tottunut olemaan fiksujen naisten ympäröimänä enkä kotonakaan kaipaa muuta.

      Eli tasaveroinen.

      Yllättäen kaikki naiset ei sitä halua... heikoksi heittäytyminen on turnoff.

      • kaarne.

        Normaali nainen haluaa alistua.


      • määrittele
        kaarne. kirjoitti:

        Normaali nainen haluaa alistua.

        alistua


      • kaarne.
        määrittele kirjoitti:

        alistua

        Vaikeaa määritellä kun en ole itse nainen.

        Naiset haluavat, että mies on se joka määrää.

        Eivät toki myönnä tätä...


      • molemmat oikeassa
        kaarne. kirjoitti:

        Vaikeaa määritellä kun en ole itse nainen.

        Naiset haluavat, että mies on se joka määrää.

        Eivät toki myönnä tätä...

        Noinhan se usein on, mut onko se varsinaista alistumista... ainakaan kotipiiaksi. Ja onhan eri asia ottaa ohjat sängyssä tai suhteen etenemisessä (tekemällä eka aloite) kuin ihan kaikessa arkielämässä.


    • Porsasssss

      Nöyrä, hiljainen ja alistuva tietysti.

    • asdfasdfdsad

      Tasaveroinen kumppani. Mutta minulla on käsitys etteivät naiset enää kunnioita suomalaista miestä tasaveroisena kumppanina. Jos 80% nuorista ei halunnut suomalaista miestä, niin se antaa jo osviittaa, kumpi kunnioittaakaan vähemmän.

    • Tasa-arvosetä

      Haluan että nainen on ehkä noin prosentein 55-45 alistetussa asemassa. Jos suhde on täysin tasavertainen, nainen alkaa luultavasti jossain vaiheessa pitää miestä vähän nössönä, ja joko lopettaa suhteen tai yleinen kiukuttelu lisääntyy.

      • onko totta

        tuota voi kompensoida sillä että on hyvin miehekäs muualla? tuskin poliisit kotonaan machoilee.


      • Mursunkaataja
        onko totta kirjoitti:

        tuota voi kompensoida sillä että on hyvin miehekäs muualla? tuskin poliisit kotonaan machoilee.

        Komppaus ja tasavertainen suhde miellyttää eniten.


      • tasa-arvosetä
        onko totta kirjoitti:

        tuota voi kompensoida sillä että on hyvin miehekäs muualla? tuskin poliisit kotonaan machoilee.

        Ei tuossa ole kysymys machoilusta. Ja jos poliisi on hyvin miehekäs poissa kotoa, ei se nainen sitä näe, eikä se siihen vaikuta?


      • 20
        tasa-arvosetä kirjoitti:

        Ei tuossa ole kysymys machoilusta. Ja jos poliisi on hyvin miehekäs poissa kotoa, ei se nainen sitä näe, eikä se siihen vaikuta?

        niin niin mut se on kiinnnostunut siitä koska se on poliisi eli miehekäs mies. ei sitä tartte nähdä sen kummemmin. sama kun naiset jotka on hulluna urheilijoihin. niissä suhteissa näyttää nainen monesti hoitavan arjen ja muutenkin määräävän kaapin paikan, mies nössönä vierellään. mies toteuttaa sitten sitä alistamistaan vastustajiinsa kentällä.


    • Älyn haamu

      Nainen on niin henkisiltä kuin fyysisiltä voimavaroiltaan vajavainen mieheen nähden eli tasa-arvo on mahdottomuus.

    • fgweg

      Haluaisin sellaisen suhteen jossa molemmat haluavat alistua toisilleen. Eli siinä mielessä tasaveroisen kumppanin. Oikea rakkaus on mielestäni monella tapaa alistuva tunne. :)

    • Hyvä kumppani on tietynlainen mukava, avulias, jne.. eli ei todellakaan alistettu vaan fifty-fifty tasaveroinen jonka kanssa voi tehdä vähän kaikkea. Mut yksi asia on varma luonteeltaan nainen ei saa olla alistuva (kynnysmatto) vaan pitää olla haastetta että pitää puolensa.

    • hushus

      Tämän piti olla MIESTEN nurkkaus.. mutta täällähän on kaikki naiset heti pistämässä miinusta järkeviin kommentteihin

    • Kertis

      Kun on tottunut niin lapsuudenkodissa kuin työpaikoillakin (minulla on ollut naisesimiehiä ja olen tehnyt paljon yhteistyötä pätevien naispuolisten asiantuntijoiden kanssa) siihen, että tasa-arvoisuus on oletusarvoinen toimintamalli, niin muunlainen suhdemallikin tuntuisi aika vieraalta.

      Toinen asia on sitten se, että mikään perässävedettävä tapaus en haluaisi tuntea olevani: toisin sanoen luontevinta olisi kokea olevansa vähintään yhtä aktiivinen tai vähän aktiivisempi ja aloitteellisempi kuin mitä kumppani on. Pystyn kehittämään aika paljon ideoita ja ehdotuksia, joita saa kehua tai kritisoida - mieluummin niin kuin että mukaudutaan ja mökötetään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      99
      2735
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      199
      1804
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      92
      1773
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1390
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      126
      1386
    6. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      904
    7. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      23
      904
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      83
      894
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      784
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      753
    Aihe