Häiritseekö muitakin nuo sairaat viestit?

Hätääntynyt nainen

Minulle tuli ahdistunut olo luettuani mielestäni sairaan (tai sairaiden) miesten kirjoittamia viestejä, joissa he ihannoivat pedofilismiä. Mielestäni tuollainen on sairasta ja tuomittavaa. Siinä toisessa viestissä mies kertoi jopa tyttärestäänkin, ei suorasti mutta mainitsi kuitenkin.

Minulle tulee aina paha mieli, kun joku kertoo edes leikillään (osoittaa huonoa makua) rikoksista lapsia kohtaan. Miksi pitää pilata lapsen tulevaisuus ja aiheuttaa tälle elinikäinen murhe...

Mietin onko kyseinen kirjoittaja mieletään sairas ja onko hän kenties jo ehtinyt tehdä saastaiset tekonsa. Hänet pitäisi laittaa hoitoon ja hänen lapsensa huostaanottaa. Jos joku leikillään kirjoittaa noin kuvottavia viestejä niin hänelläkin täytyy olla sairasmieli. Lapsi on yhteiskunnan turvattomin jäsen, niin kauan kunnes joku havaitsee hänen hätänsä. Teini-ikäinenkin on lapsi hän ei ole henkisesti kehittynyt omaksi persoonakseen. Lapsia pitää suojella tuollaisilta mielipuolilta, jotka haluavat vahinkoitaa heitä!

101

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atm=jätettä

      No tuollaisia mielisairaita p'askoja nämä palstan "kunnon miehet" ovat.

      • keskustelu auttaa

        Sinäkin saat vastata tuohon kysymykseen.


      • lalalaa

        tällä palstalla ei ole pakko olla


    • Kyllä häiritse.

      Tämä palstan miehet OVAT sairaita ja ihmetelyt pitkän miksi suomessa heidän kaltaiset PEDOFIILIT ovat vapalla.
      Kemiaalinen kastrointi olisi oikea ratkaisu heidän kohdalla.

      • askjlfsdlkfj

        Lähde sinä natsilutka muualle. Mene rotua jalostamaan kotimaahasi.


      • "Tämä palstan miehet OVAT sairaita ja ihmetelyt pitkän miksi suomessa heidän kaltaiset PEDOFIILIT ovat vapalla."

        Pitäisikö tästä loukkaantua? (Ai niin mutta minua ei kai lasketa mieheksi, vaan joksikin neutriksi. Vähän niin kuin eräs naistuttavani kerran seurassani haukkui "kaikki miehiä", ja meni hiljaiseksi sitten kun rohkeninkin mainita että niin, kyllähän minäkiin muuten olen mies. Ei vissiin ollut tajunnut).


      • lsdafjkaskl
        LordBoredom kirjoitti:

        "Tämä palstan miehet OVAT sairaita ja ihmetelyt pitkän miksi suomessa heidän kaltaiset PEDOFIILIT ovat vapalla."

        Pitäisikö tästä loukkaantua? (Ai niin mutta minua ei kai lasketa mieheksi, vaan joksikin neutriksi. Vähän niin kuin eräs naistuttavani kerran seurassani haukkui "kaikki miehiä", ja meni hiljaiseksi sitten kun rohkeninkin mainita että niin, kyllähän minäkiin muuten olen mies. Ei vissiin ollut tajunnut).

        Me on ihan yhtä hullu provo kuin nuo pedojuttuja kirjoittelevatkin. Ei yhtään sen parempi. Ei sen jutuista kannattaa välittää. Se kirjoittelee täällä jatkuvasti siitä kuinka rumat ja tyhmät ihmiset pitäisi tappaa tai ainakin sulkea leireille. =natsi


      • -neuvo-
        askjlfsdlkfj kirjoitti:

        Lähde sinä natsilutka muualle. Mene rotua jalostamaan kotimaahasi.

        me_bella nosta kunnian loukkaus! Tuo kommentti on selvästi kohdistettavissa sinuun, koska se on vastattu sinun viestiisi!


      • dslksfkjsdkl
        -neuvo- kirjoitti:

        me_bella nosta kunnian loukkaus! Tuo kommentti on selvästi kohdistettavissa sinuun, koska se on vastattu sinun viestiisi!

        Venäläisestä naistenlehdestä kuvansa pöllinyt provofeikki tekee kantelun kunnianloukkauksesta? BUUAUAHAHAHAHAHAHHAH


      • palsta-rumilukset
        dslksfkjsdkl kirjoitti:

        Venäläisestä naistenlehdestä kuvansa pöllinyt provofeikki tekee kantelun kunnianloukkauksesta? BUUAUAHAHAHAHAHAHHAH

        Hehe, tämä typerä vanha kanttura luuli, että me-bellan kuva olisi aito :)


      • :D
        LordBoredom kirjoitti:

        "Tämä palstan miehet OVAT sairaita ja ihmetelyt pitkän miksi suomessa heidän kaltaiset PEDOFIILIT ovat vapalla."

        Pitäisikö tästä loukkaantua? (Ai niin mutta minua ei kai lasketa mieheksi, vaan joksikin neutriksi. Vähän niin kuin eräs naistuttavani kerran seurassani haukkui "kaikki miehiä", ja meni hiljaiseksi sitten kun rohkeninkin mainita että niin, kyllähän minäkiin muuten olen mies. Ei vissiin ollut tajunnut).

        Sinä olet parempi kuin mies.


      • jooozzzzzzzzz

        Puhut paskaa, ja niin tyhmä et sinäkään ole ettetkö tietäisi paskaa puhuvasi. Olet juuri niitä jotka haluavat leimata kaikki vailla naisseuraa elävät miehet kelvottomiksi luusereiksi ja seksuaalisesti perversseiksi ja nimenomaan vaarallisiksi pedofiileiksi.
        Minäkin erääseen viestiketjuun kirjoitin, että olen harrastanut vähän netin mallipimujen kanssa chattailua ja ylipäätänsä seurannut heidän chattailuaan saitilla ja miesten kommentteja, ja että minulla on näiden mallien kuvia koneeni taustakuvina. Sieltä tuli sellaista tyypillistä inhottavaksi sairaaksi perverssiksi vanhaksi äijäksi tuomitsevaa kommenttia. Yhdessä väitti minun runkkaavan näitä pimuja katseellani j.n.e. Ja kun muutamaan niihin vastasin, niin sitten menikin koko viestiketju sensuuriin. Siinä oli juuri kaltaisiesi paskaämmien kommentteja ja herjoja minusta. Ja kun sitten varmasti itsekkin huomasivat miten he kommenteillaan kertovat vain omista paskoistaan ja paskakokemuksistaan niin piti sensuroida koko viestiketju.
        Samoin jos sanoo käyvänsä esim. Tallinnassa niin tulee sitä juttua miten siellä on paljon huoria ja että siksi siellä käyn. En tiedä paljonko siellä on huoria, kun minä en sellaisten palveluja käytä enkä niistä mitään tiedä. Jokseenkin varma olen kuitenkin siitä, että näitä juttua kehitellään paljon ihan tyhjästä.

        Te ette tiedä mitään siitä miinkälainen mies esim. minä olen ja olen ollut. Mutta kyllä minä sen hyvin tiedän, että kaltaisiasi ämmiä meillä riittää ja äijiä myös. Et osaa kuvitellakkaan miten hyvin perillä tällaisita asioista olen, saati että ymmärtäisit mitään niistä keinoista millä olen tällaisista sioista hyvinkin tietoiseksi tullut,Tosin en tällaisiin juttuhin edes keinoja tarvitse, sillä jo naamanilmeistä minä näen pelkällä ohimenevällä vilkaisulla.


      • Miina Loivastijyrkkä
        LordBoredom kirjoitti:

        "Tämä palstan miehet OVAT sairaita ja ihmetelyt pitkän miksi suomessa heidän kaltaiset PEDOFIILIT ovat vapalla."

        Pitäisikö tästä loukkaantua? (Ai niin mutta minua ei kai lasketa mieheksi, vaan joksikin neutriksi. Vähän niin kuin eräs naistuttavani kerran seurassani haukkui "kaikki miehiä", ja meni hiljaiseksi sitten kun rohkeninkin mainita että niin, kyllähän minäkiin muuten olen mies. Ei vissiin ollut tajunnut).

        Syy miksi te kunnollisemmatkin miehet saatte rapaa niskaanne ja teidätkin leimataan nimikkeen KAIKKI miehet alle ja syyllisiksi kulloinkin esillä olevaan paskaan asiaan on, että te lähes poikkeuksetta olette vaiti silloin kun joku vajakki näitä paskajuttujaan suoltaa ja hiljaisuus tulkitaan hiljaiseksi hyväksynnäksi. Jos avaisitte suunne niissä kohdissa useammin ja ilmaisisitte niille mulkuille, ettette todellakaan allekirjoita heidän sanomisiaan ja hyväksy heidän käytöstään, niin erottuisitte joukosta ja teitä ei aiheetta leimattaisi väärin oletuksin.

        Nyt olette kuitenkin usein hiljaa silloin kun joku sairas paska riehuu kaikkien palstalla olevien miesten nimiin tai sitten käytätte puheenvuoron vain saadaksenne siinä sivussa siivellä arvostella naisia jos ei muuta niin yleistämisestä, sen sijaan että ilmaisisitte omaavanne erilaisen ajattelumaailman niistä häröistä.

        Enemmistössä asiattomissa ketjuissa on vain lukuisien miesten puolustuspuheenvuoroja ja selkääntaputtelua ääliöille ja fiksummat miehet ovat hiljaa.

        Millainen kuva itselläsi jäisi jos täällä olisi äänessä vain vastaavanlaisia naishäiriköitä ja toisenlaiset naiset loistaisivat poissaolollaan hiljaa tai puhuisivat vain päästäkseen sopivan tilaisuuden tullen haukkumaan kaikkia miehiä?


      • laskjflöka
        Miina Loivastijyrkkä kirjoitti:

        Syy miksi te kunnollisemmatkin miehet saatte rapaa niskaanne ja teidätkin leimataan nimikkeen KAIKKI miehet alle ja syyllisiksi kulloinkin esillä olevaan paskaan asiaan on, että te lähes poikkeuksetta olette vaiti silloin kun joku vajakki näitä paskajuttujaan suoltaa ja hiljaisuus tulkitaan hiljaiseksi hyväksynnäksi. Jos avaisitte suunne niissä kohdissa useammin ja ilmaisisitte niille mulkuille, ettette todellakaan allekirjoita heidän sanomisiaan ja hyväksy heidän käytöstään, niin erottuisitte joukosta ja teitä ei aiheetta leimattaisi väärin oletuksin.

        Nyt olette kuitenkin usein hiljaa silloin kun joku sairas paska riehuu kaikkien palstalla olevien miesten nimiin tai sitten käytätte puheenvuoron vain saadaksenne siinä sivussa siivellä arvostella naisia jos ei muuta niin yleistämisestä, sen sijaan että ilmaisisitte omaavanne erilaisen ajattelumaailman niistä häröistä.

        Enemmistössä asiattomissa ketjuissa on vain lukuisien miesten puolustuspuheenvuoroja ja selkääntaputtelua ääliöille ja fiksummat miehet ovat hiljaa.

        Millainen kuva itselläsi jäisi jos täällä olisi äänessä vain vastaavanlaisia naishäiriköitä ja toisenlaiset naiset loistaisivat poissaolollaan hiljaa tai puhuisivat vain päästäkseen sopivan tilaisuuden tullen haukkumaan kaikkia miehiä?

        Yhden käden sormilla pystyn laskemaan kerrat kun olen nähnyt jonkun naiskirjoittajan puolustavan yksinäisiä miehiä narttuhyeenojen haukkumisilta. Täällä on naisia jotka haukkuvat jatkuvasti miehiä ja haluavat selkeästi tuhota ja syrjäyttää lopullisesti ne miehet jotka jo valmiiksi ovat heikommassa asemassa. Mablab on kerran puolustanut miehiä, Leeatuulia samoin. Kenenkään muun naisen en ole ikinä nähnyt sanovan poikittaista sanaa kun yksinäisiä miehiä haukutaan ja poljetaan.


      • ketä trollataan
        palsta-rumilukset kirjoitti:

        Hehe, tämä typerä vanha kanttura luuli, että me-bellan kuva olisi aito :)

        hehe, te idiootit luulitte, että neuvoja oli tosissaan..t a i sit ootte kaikki yks iso ja tyhmä provofeikki


      • Miina Loivastijyrkkä kirjoitti:

        Syy miksi te kunnollisemmatkin miehet saatte rapaa niskaanne ja teidätkin leimataan nimikkeen KAIKKI miehet alle ja syyllisiksi kulloinkin esillä olevaan paskaan asiaan on, että te lähes poikkeuksetta olette vaiti silloin kun joku vajakki näitä paskajuttujaan suoltaa ja hiljaisuus tulkitaan hiljaiseksi hyväksynnäksi. Jos avaisitte suunne niissä kohdissa useammin ja ilmaisisitte niille mulkuille, ettette todellakaan allekirjoita heidän sanomisiaan ja hyväksy heidän käytöstään, niin erottuisitte joukosta ja teitä ei aiheetta leimattaisi väärin oletuksin.

        Nyt olette kuitenkin usein hiljaa silloin kun joku sairas paska riehuu kaikkien palstalla olevien miesten nimiin tai sitten käytätte puheenvuoron vain saadaksenne siinä sivussa siivellä arvostella naisia jos ei muuta niin yleistämisestä, sen sijaan että ilmaisisitte omaavanne erilaisen ajattelumaailman niistä häröistä.

        Enemmistössä asiattomissa ketjuissa on vain lukuisien miesten puolustuspuheenvuoroja ja selkääntaputtelua ääliöille ja fiksummat miehet ovat hiljaa.

        Millainen kuva itselläsi jäisi jos täällä olisi äänessä vain vastaavanlaisia naishäiriköitä ja toisenlaiset naiset loistaisivat poissaolollaan hiljaa tai puhuisivat vain päästäkseen sopivan tilaisuuden tullen haukkumaan kaikkia miehiä?

        "Syy miksi te kunnollisemmatkin miehet saatte rapaa niskaanne ja teidätkin leimataan nimikkeen KAIKKI miehet alle ja syyllisiksi kulloinkin esillä olevaan paskaan asiaan on, että te lähes poikkeuksetta olette vaiti silloin kun joku vajakki näitä paskajuttujaan suoltaa ja hiljaisuus tulkitaan hiljaiseksi hyväksynnäksi"

        Voi vitun vittu! Montako kertaa puolustin Mablabia haukkumisketjuissa? Montako kertaa Eewulia, kun älynhaamut savustivat häntä ulos palstalta? Enkä tietääkseni ole ollut ainoa mies, joka on yrittänyt sanoa vastaan kun trollit ovat suoltaneet paskaa automaattivaihteella. Ja silti, SILTI, ainoa kiitos jota siitäkin saamme on se, että ne samat trollit haukkuvat "pillunnuolija-aisureiksi" ja naiset syyttävät siitä, kun emme koskaan sano mitään.

        Nuo Älyn haamut usein kommentoivat "ritarointiyrityksiin", että emme me silti "pillua saa". En ole sitä odottanutkaan, mutta odottaisin sitä ettei minun ja muiden jatkuvasti odotettaisi osoittavan jotain ritarillisuutta ikään kuin todistaaksemme ettemme ole samaa sakkia kuin nuo jotkut. Ne on varmaan sitten oikeassa kun sanovat, ettei kannata "mielistellä naisia" vaan "sanoa asiat niin kuin ne ovat" eli perseillä niin kuin hekin. Vissiin ihan helvetin sama sitten.


      • Miina Loivastijyrkkä kirjoitti:

        Syy miksi te kunnollisemmatkin miehet saatte rapaa niskaanne ja teidätkin leimataan nimikkeen KAIKKI miehet alle ja syyllisiksi kulloinkin esillä olevaan paskaan asiaan on, että te lähes poikkeuksetta olette vaiti silloin kun joku vajakki näitä paskajuttujaan suoltaa ja hiljaisuus tulkitaan hiljaiseksi hyväksynnäksi. Jos avaisitte suunne niissä kohdissa useammin ja ilmaisisitte niille mulkuille, ettette todellakaan allekirjoita heidän sanomisiaan ja hyväksy heidän käytöstään, niin erottuisitte joukosta ja teitä ei aiheetta leimattaisi väärin oletuksin.

        Nyt olette kuitenkin usein hiljaa silloin kun joku sairas paska riehuu kaikkien palstalla olevien miesten nimiin tai sitten käytätte puheenvuoron vain saadaksenne siinä sivussa siivellä arvostella naisia jos ei muuta niin yleistämisestä, sen sijaan että ilmaisisitte omaavanne erilaisen ajattelumaailman niistä häröistä.

        Enemmistössä asiattomissa ketjuissa on vain lukuisien miesten puolustuspuheenvuoroja ja selkääntaputtelua ääliöille ja fiksummat miehet ovat hiljaa.

        Millainen kuva itselläsi jäisi jos täällä olisi äänessä vain vastaavanlaisia naishäiriköitä ja toisenlaiset naiset loistaisivat poissaolollaan hiljaa tai puhuisivat vain päästäkseen sopivan tilaisuuden tullen haukkumaan kaikkia miehiä?

        LB on ollut etunenässä muutaman muun nimimerkin kanssa puollustamassa esim mua ja ottanut omalla kuivan ironisella tavallaan kantaa moneen törkyviestiin useaankin otteeseen. Asia on tämän koneen äärellä huomioitu kyllä. Ovat tehneet niin, vaikka sellaisesta saa täällä yleensä saa huutelijoilta pelkkää paskaa niskaan. Jos siis yritetään löytää ne palstan oikeesti fiksuimmat ja lopetetaan puolin ja toisin sellainen turha yleistäminen. Trolleja täällä on vaikka mitä tekisi, mutta olisi kiva jos ihmiset uskaltaisi edes kirjoittaa vakiintuneilla nimimerkeillä vaikkei profiilia tekisi, kun edes vakiintuneita nimimerkkejä käyttävät jättäisi toisensa rauhaan.


      • Se"paskamainen ämmä"
        jooozzzzzzzzz kirjoitti:

        Puhut paskaa, ja niin tyhmä et sinäkään ole ettetkö tietäisi paskaa puhuvasi. Olet juuri niitä jotka haluavat leimata kaikki vailla naisseuraa elävät miehet kelvottomiksi luusereiksi ja seksuaalisesti perversseiksi ja nimenomaan vaarallisiksi pedofiileiksi.
        Minäkin erääseen viestiketjuun kirjoitin, että olen harrastanut vähän netin mallipimujen kanssa chattailua ja ylipäätänsä seurannut heidän chattailuaan saitilla ja miesten kommentteja, ja että minulla on näiden mallien kuvia koneeni taustakuvina. Sieltä tuli sellaista tyypillistä inhottavaksi sairaaksi perverssiksi vanhaksi äijäksi tuomitsevaa kommenttia. Yhdessä väitti minun runkkaavan näitä pimuja katseellani j.n.e. Ja kun muutamaan niihin vastasin, niin sitten menikin koko viestiketju sensuuriin. Siinä oli juuri kaltaisiesi paskaämmien kommentteja ja herjoja minusta. Ja kun sitten varmasti itsekkin huomasivat miten he kommenteillaan kertovat vain omista paskoistaan ja paskakokemuksistaan niin piti sensuroida koko viestiketju.
        Samoin jos sanoo käyvänsä esim. Tallinnassa niin tulee sitä juttua miten siellä on paljon huoria ja että siksi siellä käyn. En tiedä paljonko siellä on huoria, kun minä en sellaisten palveluja käytä enkä niistä mitään tiedä. Jokseenkin varma olen kuitenkin siitä, että näitä juttua kehitellään paljon ihan tyhjästä.

        Te ette tiedä mitään siitä miinkälainen mies esim. minä olen ja olen ollut. Mutta kyllä minä sen hyvin tiedän, että kaltaisiasi ämmiä meillä riittää ja äijiä myös. Et osaa kuvitellakkaan miten hyvin perillä tällaisita asioista olen, saati että ymmärtäisit mitään niistä keinoista millä olen tällaisista sioista hyvinkin tietoiseksi tullut,Tosin en tällaisiin juttuhin edes keinoja tarvitse, sillä jo naamanilmeistä minä näen pelkällä ohimenevällä vilkaisulla.

        Laitat sanoja suuhuni joita en ole sanonut. Sen lisäksi vielä nimittelet. Että mitäpä luulet, kummasta meistä nyt jää se paskamainen mielikuva?


      • täydentoimittaja
        Miina Loivastijyrkkä kirjoitti:

        Syy miksi te kunnollisemmatkin miehet saatte rapaa niskaanne ja teidätkin leimataan nimikkeen KAIKKI miehet alle ja syyllisiksi kulloinkin esillä olevaan paskaan asiaan on, että te lähes poikkeuksetta olette vaiti silloin kun joku vajakki näitä paskajuttujaan suoltaa ja hiljaisuus tulkitaan hiljaiseksi hyväksynnäksi. Jos avaisitte suunne niissä kohdissa useammin ja ilmaisisitte niille mulkuille, ettette todellakaan allekirjoita heidän sanomisiaan ja hyväksy heidän käytöstään, niin erottuisitte joukosta ja teitä ei aiheetta leimattaisi väärin oletuksin.

        Nyt olette kuitenkin usein hiljaa silloin kun joku sairas paska riehuu kaikkien palstalla olevien miesten nimiin tai sitten käytätte puheenvuoron vain saadaksenne siinä sivussa siivellä arvostella naisia jos ei muuta niin yleistämisestä, sen sijaan että ilmaisisitte omaavanne erilaisen ajattelumaailman niistä häröistä.

        Enemmistössä asiattomissa ketjuissa on vain lukuisien miesten puolustuspuheenvuoroja ja selkääntaputtelua ääliöille ja fiksummat miehet ovat hiljaa.

        Millainen kuva itselläsi jäisi jos täällä olisi äänessä vain vastaavanlaisia naishäiriköitä ja toisenlaiset naiset loistaisivat poissaolollaan hiljaa tai puhuisivat vain päästäkseen sopivan tilaisuuden tullen haukkumaan kaikkia miehiä?

        Ei siitä ole mitään hyötyä, että vastustaa niiden vajakkikirjoittajien juttuja. Sama sonta palaa kymmenkertaisesti hetken päästä.

        Tehän olette tasa-arvoisia, taistelkaa omasta puolestanne. Jotain negatiivistakin siitä tasa-arvosta seuraa. Ei ketään yksittäistä mieskirjoittajaakaan tulla puolustamaan kuin hyvin harvoin.

        Ja vielä, olen joskus availlut suutani, mitään positiivista ei tapahtunut. Kenenkään kannalta.


      • Miina Loivastijyrkkä
        täydentoimittaja kirjoitti:

        Ei siitä ole mitään hyötyä, että vastustaa niiden vajakkikirjoittajien juttuja. Sama sonta palaa kymmenkertaisesti hetken päästä.

        Tehän olette tasa-arvoisia, taistelkaa omasta puolestanne. Jotain negatiivistakin siitä tasa-arvosta seuraa. Ei ketään yksittäistä mieskirjoittajaakaan tulla puolustamaan kuin hyvin harvoin.

        Ja vielä, olen joskus availlut suutani, mitään positiivista ei tapahtunut. Kenenkään kannalta.

        Ei tuossa nyt siitä ollut kyse etteivätkö naiset osaisi ja pystyisi itsekin puolustautumaan, vaan siitä että jos joku härö riehuu ja kaikki muut miehet ovat hiljaa eivätkä ilmaise olevansa eri mieltä, niin siitä jää helposti se käsitys että KAIKKI palstan miehet ovat samaa mieltä vaikka näin ei olisikaan.

        Anteeksi nyt vain kauheasti, kun koetin selvittää mikä on ainakin yksi syy näihin moniin yleistyksiin, joissa syyttömätkin leimautuu paskoiksi. Näemmä asiallisellakin kirjoituksella, millä koettaa vain kertoa miksi näin käy saa täällä vain agressiivisen vastaanoton ja haukkuja päällensä. Omiin silmiini ei ole osunut niitä viestiketjuja joissa esimerkiksi Lord on häröistä eriävän mielipiteensä ilmaissut, koska olen verrattain uusi tällä palstalla. Niissä ketjuissa joita silmiini on nyt viimeaikoina osunut ovat valitettavan usein järkevien miesten kommentit loistaneet poissaoloillaan.

        Oikeastaan tämä toimii hyvänä esimerkkinä asiasta. Syöksyitte kyllä hyeenalaumana minun kimppuuni, joka yritin vain kertoa miksi rapaa roiskuu syyttömienkin niskaan, mutta itse viestiketjun aiheeseen pedofiiliviesteihin ette ottaneet kantaa vaan siitä olette hiljaa ja tällöin herkästi jää se mielikuva, että porukka on siitä samaa mieltä. Näemmä ainakin minun kirjoitukseni sai teidät reagoimaan ärhäkämmin ja ilmeisesti sitten pedofiilia on teistä paljon pienempi paha kuin kertoa mahdollisia syitä miksi kunnollisetkin miehet saavat rapaa niskaansa.

        Poistun palstalta ja etsin vähemmän vihamielistä porukkaa, joten voitte henkäistä helpotuksesta, että ainakin yksi kamala potentiaalinen yleistäjä tai yleistäjien ymmärtäjä katoaa ja jättää teidät näiden pedofiilien sekaan, jotka selvästi mieluisampaa ja vähemmän vastenmielistä seuraa. Huomattavasti vähemmän ainakin sai palstan vakkareilta haukkuja kuin minä selitykselläni miksi ihmiset herkästi leimaa kunnollisiakin.


      • 6+12
        Miina Loivastijyrkkä kirjoitti:

        Syy miksi te kunnollisemmatkin miehet saatte rapaa niskaanne ja teidätkin leimataan nimikkeen KAIKKI miehet alle ja syyllisiksi kulloinkin esillä olevaan paskaan asiaan on, että te lähes poikkeuksetta olette vaiti silloin kun joku vajakki näitä paskajuttujaan suoltaa ja hiljaisuus tulkitaan hiljaiseksi hyväksynnäksi. Jos avaisitte suunne niissä kohdissa useammin ja ilmaisisitte niille mulkuille, ettette todellakaan allekirjoita heidän sanomisiaan ja hyväksy heidän käytöstään, niin erottuisitte joukosta ja teitä ei aiheetta leimattaisi väärin oletuksin.

        Nyt olette kuitenkin usein hiljaa silloin kun joku sairas paska riehuu kaikkien palstalla olevien miesten nimiin tai sitten käytätte puheenvuoron vain saadaksenne siinä sivussa siivellä arvostella naisia jos ei muuta niin yleistämisestä, sen sijaan että ilmaisisitte omaavanne erilaisen ajattelumaailman niistä häröistä.

        Enemmistössä asiattomissa ketjuissa on vain lukuisien miesten puolustuspuheenvuoroja ja selkääntaputtelua ääliöille ja fiksummat miehet ovat hiljaa.

        Millainen kuva itselläsi jäisi jos täällä olisi äänessä vain vastaavanlaisia naishäiriköitä ja toisenlaiset naiset loistaisivat poissaolollaan hiljaa tai puhuisivat vain päästäkseen sopivan tilaisuuden tullen haukkumaan kaikkia miehiä?

        Mikä velvollisuus kenelläkään on lukea ala-arvoisia ketjuja? Eikö ole normaali reaktio suhtatua niihin samalla lailla kun vastenmieliseen telkkariohjelmaan kuten BB:hen, hypätä suoraan ylitse.


      • Normaali M
        6+12 kirjoitti:

        Mikä velvollisuus kenelläkään on lukea ala-arvoisia ketjuja? Eikö ole normaali reaktio suhtatua niihin samalla lailla kun vastenmieliseen telkkariohjelmaan kuten BB:hen, hypätä suoraan ylitse.

        Eiväthän nämä edellä olevat tai sinä tai minäkään ole hypännyt tätäkään ketjua vain yli. Päin vastoin olemme tulleet tänne ja keskustelemme aivan muusta saastan keskellä ottamatta kantaa kuitenkaan tuohon saastaan tässä viestiketjussa kantaa. Minäkin voin jollain tasolla ymmärtää miksi silloin meidätkin voidaan laskea olevan samaa mieltä pedofiilien kanssa väärinkäsityksenä vaikka näin ei ainakaan omalta kohdaltani ole. Minua on oksettaneet nämä sairaat viestit myös ja olen kyllä asian ilmaissutkin se ketju vain sensuroitiin näköjään jo.


      • 6+12
        Normaali M kirjoitti:

        Eiväthän nämä edellä olevat tai sinä tai minäkään ole hypännyt tätäkään ketjua vain yli. Päin vastoin olemme tulleet tänne ja keskustelemme aivan muusta saastan keskellä ottamatta kantaa kuitenkaan tuohon saastaan tässä viestiketjussa kantaa. Minäkin voin jollain tasolla ymmärtää miksi silloin meidätkin voidaan laskea olevan samaa mieltä pedofiilien kanssa väärinkäsityksenä vaikka näin ei ainakaan omalta kohdaltani ole. Minua on oksettaneet nämä sairaat viestit myös ja olen kyllä asian ilmaissutkin se ketju vain sensuroitiin näköjään jo.

        Jos tämän ketjun otsikko olisi ollut esim. "kuolaan 13-kesäisiä" en olisi avannut sitä ollenkaan. Sellainen on kuvottavaa. En silti näe velvollisuudeksi käydä irtisanoutumassa jokaisesta paskaketjusta.


      • Normaali M
        6+12 kirjoitti:

        Jos tämän ketjun otsikko olisi ollut esim. "kuolaan 13-kesäisiä" en olisi avannut sitä ollenkaan. Sellainen on kuvottavaa. En silti näe velvollisuudeksi käydä irtisanoutumassa jokaisesta paskaketjusta.

        Ei se kenenkään velvollisuus olekaan. Ei vain tarvitse sitten ihmetellä ja valittaa mikäli tulee leimatuksi samanlaiseksi, jos ei kantaansa ilmaise.


      • lalalaa

        ja sinun kivitys olisi oikea ratkaisu kanssa ?


      • lalalaa
        LordBoredom kirjoitti:

        "Tämä palstan miehet OVAT sairaita ja ihmetelyt pitkän miksi suomessa heidän kaltaiset PEDOFIILIT ovat vapalla."

        Pitäisikö tästä loukkaantua? (Ai niin mutta minua ei kai lasketa mieheksi, vaan joksikin neutriksi. Vähän niin kuin eräs naistuttavani kerran seurassani haukkui "kaikki miehiä", ja meni hiljaiseksi sitten kun rohkeninkin mainita että niin, kyllähän minäkiin muuten olen mies. Ei vissiin ollut tajunnut).

        jep , minäkin olen vain atm eli ali -ihminen , joten voin puhua mitä vain kun en ole edes koppakuoriaista arvokkaampi , naisten mielestä siis ...joo-o


      • lalalaa

        ja kummasti viihdyt heidän kanssa keskustelemassa :D


      • täydentoimittaja
        Miina Loivastijyrkkä kirjoitti:

        Ei tuossa nyt siitä ollut kyse etteivätkö naiset osaisi ja pystyisi itsekin puolustautumaan, vaan siitä että jos joku härö riehuu ja kaikki muut miehet ovat hiljaa eivätkä ilmaise olevansa eri mieltä, niin siitä jää helposti se käsitys että KAIKKI palstan miehet ovat samaa mieltä vaikka näin ei olisikaan.

        Anteeksi nyt vain kauheasti, kun koetin selvittää mikä on ainakin yksi syy näihin moniin yleistyksiin, joissa syyttömätkin leimautuu paskoiksi. Näemmä asiallisellakin kirjoituksella, millä koettaa vain kertoa miksi näin käy saa täällä vain agressiivisen vastaanoton ja haukkuja päällensä. Omiin silmiini ei ole osunut niitä viestiketjuja joissa esimerkiksi Lord on häröistä eriävän mielipiteensä ilmaissut, koska olen verrattain uusi tällä palstalla. Niissä ketjuissa joita silmiini on nyt viimeaikoina osunut ovat valitettavan usein järkevien miesten kommentit loistaneet poissaoloillaan.

        Oikeastaan tämä toimii hyvänä esimerkkinä asiasta. Syöksyitte kyllä hyeenalaumana minun kimppuuni, joka yritin vain kertoa miksi rapaa roiskuu syyttömienkin niskaan, mutta itse viestiketjun aiheeseen pedofiiliviesteihin ette ottaneet kantaa vaan siitä olette hiljaa ja tällöin herkästi jää se mielikuva, että porukka on siitä samaa mieltä. Näemmä ainakin minun kirjoitukseni sai teidät reagoimaan ärhäkämmin ja ilmeisesti sitten pedofiilia on teistä paljon pienempi paha kuin kertoa mahdollisia syitä miksi kunnollisetkin miehet saavat rapaa niskaansa.

        Poistun palstalta ja etsin vähemmän vihamielistä porukkaa, joten voitte henkäistä helpotuksesta, että ainakin yksi kamala potentiaalinen yleistäjä tai yleistäjien ymmärtäjä katoaa ja jättää teidät näiden pedofiilien sekaan, jotka selvästi mieluisampaa ja vähemmän vastenmielistä seuraa. Huomattavasti vähemmän ainakin sai palstan vakkareilta haukkuja kuin minä selitykselläni miksi ihmiset herkästi leimaa kunnollisiakin.

        Eihän noissa vastauksissa ollut juuri mitään vihamielistä sua kohtaan, ei tuo sun oma viestisikään niitä kilteimpiä ollut. Täällä on haukuttu pedoprovoilijat moneen kertaan, ei tänne jaksa tulla (silloin harvemmin kun tulee) aina tuomitsemaan niitä tyyppejä, jotka a) eivät voi olla tosissaan, b) ovat niin syvällä jossain, että sinne ei järjen valo paista.


      • nir-
        Miina Loivastijyrkkä kirjoitti:

        Ei tuossa nyt siitä ollut kyse etteivätkö naiset osaisi ja pystyisi itsekin puolustautumaan, vaan siitä että jos joku härö riehuu ja kaikki muut miehet ovat hiljaa eivätkä ilmaise olevansa eri mieltä, niin siitä jää helposti se käsitys että KAIKKI palstan miehet ovat samaa mieltä vaikka näin ei olisikaan.

        Anteeksi nyt vain kauheasti, kun koetin selvittää mikä on ainakin yksi syy näihin moniin yleistyksiin, joissa syyttömätkin leimautuu paskoiksi. Näemmä asiallisellakin kirjoituksella, millä koettaa vain kertoa miksi näin käy saa täällä vain agressiivisen vastaanoton ja haukkuja päällensä. Omiin silmiini ei ole osunut niitä viestiketjuja joissa esimerkiksi Lord on häröistä eriävän mielipiteensä ilmaissut, koska olen verrattain uusi tällä palstalla. Niissä ketjuissa joita silmiini on nyt viimeaikoina osunut ovat valitettavan usein järkevien miesten kommentit loistaneet poissaoloillaan.

        Oikeastaan tämä toimii hyvänä esimerkkinä asiasta. Syöksyitte kyllä hyeenalaumana minun kimppuuni, joka yritin vain kertoa miksi rapaa roiskuu syyttömienkin niskaan, mutta itse viestiketjun aiheeseen pedofiiliviesteihin ette ottaneet kantaa vaan siitä olette hiljaa ja tällöin herkästi jää se mielikuva, että porukka on siitä samaa mieltä. Näemmä ainakin minun kirjoitukseni sai teidät reagoimaan ärhäkämmin ja ilmeisesti sitten pedofiilia on teistä paljon pienempi paha kuin kertoa mahdollisia syitä miksi kunnollisetkin miehet saavat rapaa niskaansa.

        Poistun palstalta ja etsin vähemmän vihamielistä porukkaa, joten voitte henkäistä helpotuksesta, että ainakin yksi kamala potentiaalinen yleistäjä tai yleistäjien ymmärtäjä katoaa ja jättää teidät näiden pedofiilien sekaan, jotka selvästi mieluisampaa ja vähemmän vastenmielistä seuraa. Huomattavasti vähemmän ainakin sai palstan vakkareilta haukkuja kuin minä selitykselläni miksi ihmiset herkästi leimaa kunnollisiakin.

        "Ei tuossa nyt siitä ollut kyse etteivätkö naiset osaisi ja pystyisi itsekin puolustautumaan, vaan siitä että jos joku härö riehuu ja kaikki muut miehet ovat hiljaa eivätkä ilmaise olevansa eri mieltä, niin siitä jää helposti se käsitys että KAIKKI palstan miehet ovat samaa mieltä vaikka näin ei olisikaan."

        Jos kaikkiin provomielessä heitettyihin, älyttömiin tai laittomiin viesteihin ryhdytään vastaamaan, seuraa siitä ainoastaan se, että palstan suosituimmat viestiketjut ovat tuollaisia ja aloittaja (tai kiusaaja/pedofiili/trolli) saa juuri sen mitä haluaa. Pian palstalla ei muuta olisikaan (eipä täällä juuri nyt olekaan).

        Parhaiten toimii "Ilmoita asiaton viesti", jota on syytäkin käyttää aina kun viesti on asiaton. Jos kukaan ei vastaisi idiooteille, eivät he jaksaisi kauan trollata.


      • gvnvnv
        LordBoredom kirjoitti:

        "Syy miksi te kunnollisemmatkin miehet saatte rapaa niskaanne ja teidätkin leimataan nimikkeen KAIKKI miehet alle ja syyllisiksi kulloinkin esillä olevaan paskaan asiaan on, että te lähes poikkeuksetta olette vaiti silloin kun joku vajakki näitä paskajuttujaan suoltaa ja hiljaisuus tulkitaan hiljaiseksi hyväksynnäksi"

        Voi vitun vittu! Montako kertaa puolustin Mablabia haukkumisketjuissa? Montako kertaa Eewulia, kun älynhaamut savustivat häntä ulos palstalta? Enkä tietääkseni ole ollut ainoa mies, joka on yrittänyt sanoa vastaan kun trollit ovat suoltaneet paskaa automaattivaihteella. Ja silti, SILTI, ainoa kiitos jota siitäkin saamme on se, että ne samat trollit haukkuvat "pillunnuolija-aisureiksi" ja naiset syyttävät siitä, kun emme koskaan sano mitään.

        Nuo Älyn haamut usein kommentoivat "ritarointiyrityksiin", että emme me silti "pillua saa". En ole sitä odottanutkaan, mutta odottaisin sitä ettei minun ja muiden jatkuvasti odotettaisi osoittavan jotain ritarillisuutta ikään kuin todistaaksemme ettemme ole samaa sakkia kuin nuo jotkut. Ne on varmaan sitten oikeassa kun sanovat, ettei kannata "mielistellä naisia" vaan "sanoa asiat niin kuin ne ovat" eli perseillä niin kuin hekin. Vissiin ihan helvetin sama sitten.

        Eihän sun tai teidän tarvitse sitä ritarillisista lähtökohdista tehdä. Toki se on hienoa ja ihailtavaa, mutta näin palstalla harvemmin liikkuvien naisten mielestä olisi ihan kiva havaita, että tavalliset, normaalit miehet eivät ole kadonneet mihinkään, vaan kertovat oman, eriävän kantansa johonkin sontaan.


      • bvvbv
        nir- kirjoitti:

        "Ei tuossa nyt siitä ollut kyse etteivätkö naiset osaisi ja pystyisi itsekin puolustautumaan, vaan siitä että jos joku härö riehuu ja kaikki muut miehet ovat hiljaa eivätkä ilmaise olevansa eri mieltä, niin siitä jää helposti se käsitys että KAIKKI palstan miehet ovat samaa mieltä vaikka näin ei olisikaan."

        Jos kaikkiin provomielessä heitettyihin, älyttömiin tai laittomiin viesteihin ryhdytään vastaamaan, seuraa siitä ainoastaan se, että palstan suosituimmat viestiketjut ovat tuollaisia ja aloittaja (tai kiusaaja/pedofiili/trolli) saa juuri sen mitä haluaa. Pian palstalla ei muuta olisikaan (eipä täällä juuri nyt olekaan).

        Parhaiten toimii "Ilmoita asiaton viesti", jota on syytäkin käyttää aina kun viesti on asiaton. Jos kukaan ei vastaisi idiooteille, eivät he jaksaisi kauan trollata.

        Puhut kyllä asiaa, huomiotahan he eniten haluavat ja toiseksi purkaa pahaa oloaan.

        Mutta pieni näpäytys olisi edes klikata sitä miinusta, jos nyt sattuu sen sontaviestin avaamaan, vaikka sitten sen poistaakseen. Aloitus, joka katoaa lähes tyhjänä ja miinustettuna tuskin saa aikaan motivaatiota jatkaa paskan suoltamista.


    • Niiden kirjoittajien tavoite on nimenomaan raivostuttaa itsetarkoituksellisen provosoivilla viesteillä muita palstalaisia. Siitä voit olla aivan varma, että tyttärestään kertoneella nimimerkillä ei varmasti ole tytärtä, eikä naista jonka kanssa saada tyttäriä tehdä eikä luultavasti hirveästi mahkuja sellaista naista löytääkään.

      • hätääntynyt nainen

        Entä jos onkin ja lapsi on vaarassa!!! Suhtaudun tälläisiin asioihin aina vakavuudella, tälläisillä asioilla ei saa leikkiä!!!


      • lkdfjsdklö
        hätääntynyt nainen kirjoitti:

        Entä jos onkin ja lapsi on vaarassa!!! Suhtaudun tälläisiin asioihin aina vakavuudella, tälläisillä asioilla ei saa leikkiä!!!

        Suhtautuisitko yhtä suurella vakavuudella jos joku yksinäinen mies kirjoittaisi tänne että on menossa tekemään itsemurhan ja homma viimeistä silausta vaille valmis?


      • vastaus on ei
        lkdfjsdklö kirjoitti:

        Suhtautuisitko yhtä suurella vakavuudella jos joku yksinäinen mies kirjoittaisi tänne että on menossa tekemään itsemurhan ja homma viimeistä silausta vaille valmis?

        Sellainen ei laske kurpan markkina-arvoa.


      • No arvaa?
        lkdfjsdklö kirjoitti:

        Suhtautuisitko yhtä suurella vakavuudella jos joku yksinäinen mies kirjoittaisi tänne että on menossa tekemään itsemurhan ja homma viimeistä silausta vaille valmis?

        Vapaaehtoinen itsemurha ja toisen hengen/terveyden vaarantaminen ovat vähän eri suuruusluokan asioita.


      • lsdldäldkä
        No arvaa? kirjoitti:

        Vapaaehtoinen itsemurha ja toisen hengen/terveyden vaarantaminen ovat vähän eri suuruusluokan asioita.

        Sanoisit suoraan että et välitä yhtään mitään vaikka kaikille yksinäisille miehille kävisi mitä kamalaa. Et ole aidosti empaattinen vaan koet empatiaa vain kohteisiin jotka liittyvät jotenkin sinuun. (lapset liittyvät aina naisiin koska naiset tekevät lapsia)


      • hätääntynyt nainen

        Miksi nimittelet naisia? En ole mikään huora. Pitääkö minun pian kirjoittaa omalla nimimerkilläni tähän ketjuun, jotta voin itse nostaa sinua vastaan kunnianloukkauksen! Ja poliisille ilmoitan kaikista mahdollisista viesteistäsi missä märäntynyt moraalisia oikein löyhkää!


      • No arvaa?
        lsdldäldkä kirjoitti:

        Sanoisit suoraan että et välitä yhtään mitään vaikka kaikille yksinäisille miehille kävisi mitä kamalaa. Et ole aidosti empaattinen vaan koet empatiaa vain kohteisiin jotka liittyvät jotenkin sinuun. (lapset liittyvät aina naisiin koska naiset tekevät lapsia)

        Empatiani on aina niiden puolella, joihin ulkopuoliset kohdistavat oikeudetonta väkivaltaa tai sen uhkaa. Ei, vieraat lapset, miehet tai naiset eivät liity minuun, mutta he ovat kaikki ihmisiä.

        Halveksin ihmisiä, jotka rinnastavat itsemurhan murhaan. Ilmeisesti ei ole kapasiteettia ymmärtää tuotakaan eroa.


      • hätääntynyt nainen
        lsdldäldkä kirjoitti:

        Sanoisit suoraan että et välitä yhtään mitään vaikka kaikille yksinäisille miehille kävisi mitä kamalaa. Et ole aidosti empaattinen vaan koet empatiaa vain kohteisiin jotka liittyvät jotenkin sinuun. (lapset liittyvät aina naisiin koska naiset tekevät lapsia)

        No sano sitten suoraan kuka sitä itsaria oikein yrittää? Voin kyllä yrittää keskustella hänen kanssaan, mutta se voi sotkea hänen ajatuksensa entisestään. En ole ammattilainen, mutta voin selvittää mistä hän saisi tukea vaikeaan tilanteenseensa.

        Eikä itsemurha ole koskaan ratkaisu, mihinkään ongelmiin! Aina jää ihmisiä kaipaamaan kuollutta ihmistä! Jokainen henkilö on korvaamaton, joten älkää satuttako itseänne!

        Aikuinen on itse vastuussa teoissaan toisin kuin lapsi joka on avuton. Sen takia pidän tällä hetkellä lapsia tärkeämmässä asemassa kuin tuntemattomia miehiä.


      • keskustelu auttaa
        hätääntynyt nainen kirjoitti:

        Miksi nimittelet naisia? En ole mikään huora. Pitääkö minun pian kirjoittaa omalla nimimerkilläni tähän ketjuun, jotta voin itse nostaa sinua vastaan kunnianloukkauksen! Ja poliisille ilmoitan kaikista mahdollisista viesteistäsi missä märäntynyt moraalisia oikein löyhkää!

        Hyvä idea, kunhan vastaat etkä pakoile.


      • lsldsksöslölsö
        No arvaa? kirjoitti:

        Empatiani on aina niiden puolella, joihin ulkopuoliset kohdistavat oikeudetonta väkivaltaa tai sen uhkaa. Ei, vieraat lapset, miehet tai naiset eivät liity minuun, mutta he ovat kaikki ihmisiä.

        Halveksin ihmisiä, jotka rinnastavat itsemurhan murhaan. Ilmeisesti ei ole kapasiteettia ymmärtää tuotakaan eroa.

        Itsemurha on sinun empatiakyvyttömyytesi tekemä murha.


      • näin onnnnnnn

        Ei nämä ämmät niin saatanan typeriä ole etteivätkö he tietäisi tällaisten juttujen olevan pelkkiä provoja. Haluavat vaan nimenomaan takertua niihin ikäänkuin ne olisivat tosia, siksi kun se palvelee heidän propakantarkoituksiaan. Eihän nämä samat ämmät usko mitään myönteisempää jutttua jos eivät voi tulkita sitä niin että se palvelisi heidän tavoitteitaan.


      • ggggggggggggghhhhhh
        hätääntynyt nainen kirjoitti:

        Miksi nimittelet naisia? En ole mikään huora. Pitääkö minun pian kirjoittaa omalla nimimerkilläni tähän ketjuun, jotta voin itse nostaa sinua vastaan kunnianloukkauksen! Ja poliisille ilmoitan kaikista mahdollisista viesteistäsi missä märäntynyt moraalisia oikein löyhkää!

        En ainakaan minä usko että olet huora, enkä sellaiseksi lähtisi nimittelemään. minä siis tulkitsen huoran tässä ammattilaisnaiseksi. Olen jokseenkin vakuuttunut siitä, että sinä olet tyypillinen amatöörinainen, ja myös ilmeisesti jo ainakin parhaat päiväsi naisena hyvinkin elänyt.


      • ketjua näkemättä
        näin onnnnnnn kirjoitti:

        Ei nämä ämmät niin saatanan typeriä ole etteivätkö he tietäisi tällaisten juttujen olevan pelkkiä provoja. Haluavat vaan nimenomaan takertua niihin ikäänkuin ne olisivat tosia, siksi kun se palvelee heidän propakantarkoituksiaan. Eihän nämä samat ämmät usko mitään myönteisempää jutttua jos eivät voi tulkita sitä niin että se palvelisi heidän tavoitteitaan.

        Terveen aikuisen näkulmasta mies, joka provoilee insestillä on todella todella sairas. Ei hän, joka reagoi provoiluun. Reagointi on välittämistä. Nykypäivänä kukaan ei välitä mistään eikä läheisistään, ja luultavasti juuri siksi ihmiset keskimäärin voivat huonosti.


      • naisen luonne
        ketjua näkemättä kirjoitti:

        Terveen aikuisen näkulmasta mies, joka provoilee insestillä on todella todella sairas. Ei hän, joka reagoi provoiluun. Reagointi on välittämistä. Nykypäivänä kukaan ei välitä mistään eikä läheisistään, ja luultavasti juuri siksi ihmiset keskimäärin voivat huonosti.

        Ei todellakaan kannata välittää varsinkaan naisista ja heidän kohtalostaan. Aina pitää käyttää ja repiä omaksi hyväkseen sen minkä ikinä irti saa. Jos näin ei tee niin siitä seuraa vain se, että sitäkin enemmän myöhemmässä vaiheessa naiset kaatavat paskaa silmille. Naiset taatusti kaatavat kaiken paskan sen miehen silmille joka on naisiin oikeasti heitä arvostavasti suhtautunut, eikä ole siis heitä hyväkseen käyttänyt. Tällinen mies ei ole naisille mies eikä mikään vaan surkea luuseri, perverssi vaarallinen sairas epämies.


      • Kai liian ruma naise
        naisen luonne kirjoitti:

        Ei todellakaan kannata välittää varsinkaan naisista ja heidän kohtalostaan. Aina pitää käyttää ja repiä omaksi hyväkseen sen minkä ikinä irti saa. Jos näin ei tee niin siitä seuraa vain se, että sitäkin enemmän myöhemmässä vaiheessa naiset kaatavat paskaa silmille. Naiset taatusti kaatavat kaiken paskan sen miehen silmille joka on naisiin oikeasti heitä arvostavasti suhtautunut, eikä ole siis heitä hyväkseen käyttänyt. Tällinen mies ei ole naisille mies eikä mikään vaan surkea luuseri, perverssi vaarallinen sairas epämies.

        Mikäli minä kohtaan koskaan sellaisen minua todella arvostavan ja rakastavan miehen, joka ei tallo tunteitani katuojaan ja loukkaa minua joka käänteessä tahallisesti ja se tavallinen mies vielä aidosti välittää minusta ja osoittaa sen jotenkin, että tiedän hänen olevan minusta kiinnostunut niin olen valmis tekemään melkein mitä vain sen miehen ja sellaisen suhteen eteen. Sellaiset miehet eivät vain ole koskaan minusta kiinnostuneita koska en ole tarpeeksi kaunis. Aivan kuten tämän palstan hokema kuuluu, rumalla naisella ei tee mitään. Minun kaltaiseni naiset eivät kelpaa, jotka osaamme tavallista kilttiä ja naista arvostavasti kohtelevaa miestä arvostaa koska emme ole kauniita. Me saamme osaksemme vain halveksuvaa käytöstä tai välinpitämättömyyttä.


      • Herrasmies vm -74
        Kai liian ruma naise kirjoitti:

        Mikäli minä kohtaan koskaan sellaisen minua todella arvostavan ja rakastavan miehen, joka ei tallo tunteitani katuojaan ja loukkaa minua joka käänteessä tahallisesti ja se tavallinen mies vielä aidosti välittää minusta ja osoittaa sen jotenkin, että tiedän hänen olevan minusta kiinnostunut niin olen valmis tekemään melkein mitä vain sen miehen ja sellaisen suhteen eteen. Sellaiset miehet eivät vain ole koskaan minusta kiinnostuneita koska en ole tarpeeksi kaunis. Aivan kuten tämän palstan hokema kuuluu, rumalla naisella ei tee mitään. Minun kaltaiseni naiset eivät kelpaa, jotka osaamme tavallista kilttiä ja naista arvostavasti kohtelevaa miestä arvostaa koska emme ole kauniita. Me saamme osaksemme vain halveksuvaa käytöstä tai välinpitämättömyyttä.

        Ja mikä pakko teidän on muka olla plösöjä? Naisen naamallahan ei ole juuri väliä, jos kroppa on pantavassa kunnossa. Eli nainen kyllä voi halutessaan hyvin helposti ryhtyä kauniiksi, kunhan sulattaa ne ylimääräiset kilot pois. Plösöt naiset ovat iljettäviä!


      • nihni
        hätääntynyt nainen kirjoitti:

        Entä jos onkin ja lapsi on vaarassa!!! Suhtaudun tälläisiin asioihin aina vakavuudella, tälläisillä asioilla ei saa leikkiä!!!

        no mitäpä olit ajatellut asialle tehdä ??


    • Provoavat vaan

      Ei sillä mitään lapsia ole. Se on sellainen nyhjäke, joka yrittää vaan ärsyttää ihmisiä hinnalla millä hyvänsä, saadakseen osakseen edes jotain huomiota.

      Siinä olet oikeassa, että nuo pedojutut eivät ole hauskoja edes mustana huumorina. Nuo arat pikku pallopäät eivät vaan tajua sitäkään, mutta ovathan he muutenkin elämästä vieraantuneita tapauksia.

    • Toinen huolestunut

      Henkilö on pahasti sairas! En kuitenkaan usko, että hänellä on lapsia, mutta viesteistä selkeästi havaitsee, että mikäli tilaisuus vain tulee, niin hän lapsiin sekaantuu. Se tarpeeksi huolestuttavaa jo sinällään. Toivottavasti laitoit jokaisesta niistä viesteistä poliisille ilmoituksen, etkä tyytynyt vain tekemään ilmoitusta ylläpidolle. Ylläpito poistaa vain viestit, mutta ei puutu kyseisen henkilön viestittelyyn tai rikolliseen toimintaan. Itse ilmoitukset laitoin poliisille, mutta tietäen poliisien jutturuuhkat ja henkilöstöpulan etenkin nettirikoksiin liittyen, niin satunnaisen yhden ihmisen tekemät ilmoitukset eivät valitettavasti välttämättä riitä. Mutta mikäli tarpeeksi moni eri ihminen niitä ilmoituksia samoista viesteistä laittaa, niin poliisi pakoitetumpi asiaan puuttumaan ja herkemmin sen silloin tekeekin. Kyseinen henkilö on saatava hoitoon ja edesvastuuseen sairaasta toiminnastaan. Nyt siihen hyvä tilaisuus kun tyyppi jo yhdessä viestissä tunnustaakin olevansa pedofiili.
      Pistäkää mahdollisimman moni ilmoitusta poliisille, niin maailma olisi edes hiukan turvallisempi paikka lapsille, kun tuo yksi edes saataisiin kiinni.

      • g4wqåo

        Näiden kommenttien kirjoittaja tuskin on pedofiili, koska nämä ovat aivan liian kiinnostuneita ikäisistään, joilta kerjäävät huomiota tässäkin keskustelussa.


      • en uskoooooo
        g4wqåo kirjoitti:

        Näiden kommenttien kirjoittaja tuskin on pedofiili, koska nämä ovat aivan liian kiinnostuneita ikäisistään, joilta kerjäävät huomiota tässäkin keskustelussa.

        En usko minäkään että joku oikeasti pedofiili tällaisella palstalla paljon viihtyisi.


      • lalalaa
        en uskoooooo kirjoitti:

        En usko minäkään että joku oikeasti pedofiili tällaisella palstalla paljon viihtyisi.

        jep , pedoillakin se raja jossain on


    • tee.Aaa.Tee.Ämm

      Mikä teitä riepoo? Mistä veditte päähänne että minulla olisi tytär? Olen alta 30-vuotias. Halusin vain tietää miksi teitä vaivaa jos tyttärenne seurustelevat jonkun kunnon miehen kanssa?

      • Sinusta tein

        poliisille ilmoituksen siitä viestistäsi 13-vuotiaasta. Toivottavasti pistävät ainakin ip-osoitteesi tarkkailuun. On jo aika saada pedopaskat kuriin. Muistakaa, että ihmiset, jotka eivät tee mitään mahdollistavat noiden sairaiden yksilöiden toiminnan. Ei se mitään vaikka viestisi poistettiin, kun ehdin tallentaa osoitteen, niin se voidaan kyllä jäljittää.


      • tee.Aaa.Tee.Ämm
        Sinusta tein kirjoitti:

        poliisille ilmoituksen siitä viestistäsi 13-vuotiaasta. Toivottavasti pistävät ainakin ip-osoitteesi tarkkailuun. On jo aika saada pedopaskat kuriin. Muistakaa, että ihmiset, jotka eivät tee mitään mahdollistavat noiden sairaiden yksilöiden toiminnan. Ei se mitään vaikka viestisi poistettiin, kun ehdin tallentaa osoitteen, niin se voidaan kyllä jäljittää.

        Tuo on suloista tuo teidän "normaalien" ihmisten poliisin pelko ja sillä pelottelu. Tiedän kyllä että kaikki viestini voidaan "jäljittää", ei sinun tarvitse sillä yrittää minua pelotella.
        Kuitenkin:

        A) Älä viitsi häiritä poliisia turhilla yhteydenotoilla. Viesteissäni ei ollut mitään rikollista. Ainoastaan mielestäsi moraalisesti arveluttavaa. Pedoseksuaalisuuskaan ei ole rikos. Ja tiedoksi, että tässä ei nyt edes puhuta pedoseksuaalisuudesta (=kiinnostus esimurrosikäisiin), vaan kiinnostuksesta teini-ikäisiin tyttöihin.

        B) Olisitko ystävällinen ja vastaisit avauksessani esitettyyn kysymykseen, kiukuttelemisen sijaan.


      • Korjaan..
        tee.Aaa.Tee.Ämm kirjoitti:

        Tuo on suloista tuo teidän "normaalien" ihmisten poliisin pelko ja sillä pelottelu. Tiedän kyllä että kaikki viestini voidaan "jäljittää", ei sinun tarvitse sillä yrittää minua pelotella.
        Kuitenkin:

        A) Älä viitsi häiritä poliisia turhilla yhteydenotoilla. Viesteissäni ei ollut mitään rikollista. Ainoastaan mielestäsi moraalisesti arveluttavaa. Pedoseksuaalisuuskaan ei ole rikos. Ja tiedoksi, että tässä ei nyt edes puhuta pedoseksuaalisuudesta (=kiinnostus esimurrosikäisiin), vaan kiinnostuksesta teini-ikäisiin tyttöihin.

        B) Olisitko ystävällinen ja vastaisit avauksessani esitettyyn kysymykseen, kiukuttelemisen sijaan.

        Taisitkin kirjoittaa 11-vuotiaasta. Mitä sinä pelkäät, jos kerran poliisille ilmoitukset ovat turhia?


    • ~cissi~

      En ole lukenut ni en osaa tohon sanoa muuta kuin että tuskin ne kirjoittajat vielä miehiä on. 12-15 -vuotiailla on tollanen huumorintaju ja se vaan pitää kestää kun ne on niitä yhteiskunnan turvattomia jäseniä joita tässä suojellaan :D

      • Älä yritä

        Kyllä täällä moni aikuinen mies on ilmaissut kiinnostuksensa lapsiin.


      • Tietoisku

        Tämä tyyppi on henkisesti jälkeenjäänyt kolmekymppinen. Käyttää täällä useita eri nimimerkkejä.


    • Poistuivat

      Kahdesta laitoin poliisille ilmoituksen. Kyllä ne silti löytyvät kun laitoin osoitteen.

    • 11+18

      Miksi ihmeessä tälle palstalle pitää voida kirjoittaa rekisteröitymättä? Tekisi varmasti tällaisten idioottien kirjoittelusta edes vähän hankalampaa, kun bännitty sähköpostiosoite lakkaa palstalle kelpaamasta, ja tämä joutuu luomaan uuden tai uusia uutta tunnusta varten.

      Lain mukaan palvelun ylläpitäjällä ON toimitusvastuu, ja velvollisuus poistaa häiritsevät viestit.

      Tämä palvelu on saanut kansan suussa naurettavan maineen juuri tämän lahaisen tason takia. Tänne jos tekee minkä tahansa aiheen, siihen vastataan lennosta ilman rekisteröityä nimimerkkiä ja yleensä todella asiattomasti.

      Tämän kirjoitan ilman rekisteröityä nimimerkkiäni syystä, että olen kyllästynyt saamaan uhkaavia ja rienaavia viestejä sähköpostiini joka kerran jälkeen kun olen tämän asian palstalla kyseenalaistanut.

      • googleta uusi palsta

        Pakottaako joku sinua tätä palstaa seuraamaan tai kirjoittamaan?


      • erkoih

        Nimimerkkien rekisteröintipakko ei ratkaise ongelmaa. Niitä nimimerkkejä voi rekisteröidä vaikka Mikki Hiiri nimellä ja ilmaisia sähköpostiosotteita saa rajattomasti. Niiden tilien luominen ja rekisteröinti ei kerran tehtyä vie edes paljoa aikaa ja bannit eivät kestä koskaan pitkiä aikoja, joten aiemmin bannatut nimimerkit voi ottaa taas jonkin ajan päästä uudelleen käyttöön ja sillä aikaa käyttää muita nimimerkkejään.
        Rekisteröintipakko tappaa vain asiallisempaa keskustelua, koska monet täysin asiallisesti keskustelevat tahtovat säilyttää anonymiteettinsä ja juuri sinun laillasi välttyä siltä, että otetaan täällä häiriköiden taholta silmätikuiksi. Häiriköiden toimintaa rekisteröinti ei vähentäisi mitenkään, mutta asiallisia keskustelijoita se verottaisi huimasti. Aivan kuten on käynyt chat-huoneidenkin osalla rekisteröintipakon jälkeen.


      • 5+14
        erkoih kirjoitti:

        Nimimerkkien rekisteröintipakko ei ratkaise ongelmaa. Niitä nimimerkkejä voi rekisteröidä vaikka Mikki Hiiri nimellä ja ilmaisia sähköpostiosotteita saa rajattomasti. Niiden tilien luominen ja rekisteröinti ei kerran tehtyä vie edes paljoa aikaa ja bannit eivät kestä koskaan pitkiä aikoja, joten aiemmin bannatut nimimerkit voi ottaa taas jonkin ajan päästä uudelleen käyttöön ja sillä aikaa käyttää muita nimimerkkejään.
        Rekisteröintipakko tappaa vain asiallisempaa keskustelua, koska monet täysin asiallisesti keskustelevat tahtovat säilyttää anonymiteettinsä ja juuri sinun laillasi välttyä siltä, että otetaan täällä häiriköiden taholta silmätikuiksi. Häiriköiden toimintaa rekisteröinti ei vähentäisi mitenkään, mutta asiallisia keskustelijoita se verottaisi huimasti. Aivan kuten on käynyt chat-huoneidenkin osalla rekisteröintipakon jälkeen.

        Toisaalta, eipä näy esim. Facebookissa tai monilla muilla rekisteröintipakon omaavilla foorumeilla tällaista käytöstä. MuroBBS on toinen hyvä esimerkki, mielipiteet on yleisen sanan palstalla sielläkin usein kärkkäitä, mutta eivät useinkaan suoraan epäkohteliaita tai hyökkääviä kuten täällä.

        Kyllä tämä on ihan S24:n omaa leimautumista ja palstan oma ongelma.


      • Nalle Luppis.
        5+14 kirjoitti:

        Toisaalta, eipä näy esim. Facebookissa tai monilla muilla rekisteröintipakon omaavilla foorumeilla tällaista käytöstä. MuroBBS on toinen hyvä esimerkki, mielipiteet on yleisen sanan palstalla sielläkin usein kärkkäitä, mutta eivät useinkaan suoraan epäkohteliaita tai hyökkääviä kuten täällä.

        Kyllä tämä on ihan S24:n omaa leimautumista ja palstan oma ongelma.

        Facebookiin liitetään ystäviä ja jokainen kontrolloi sisältöä jo pelkästään sillä keitä sinne liittää. Se on täysin eri asia.


      • Kun ei.

        Sen verran tiedän, että rekkautumiseen ei edes tarvitse sp. osoitetta.


      • asdjfldaks
        5+14 kirjoitti:

        Toisaalta, eipä näy esim. Facebookissa tai monilla muilla rekisteröintipakon omaavilla foorumeilla tällaista käytöstä. MuroBBS on toinen hyvä esimerkki, mielipiteet on yleisen sanan palstalla sielläkin usein kärkkäitä, mutta eivät useinkaan suoraan epäkohteliaita tai hyökkääviä kuten täällä.

        Kyllä tämä on ihan S24:n omaa leimautumista ja palstan oma ongelma.

        Millä tavalla pedofiiliksi syytteleminen on kohteliasta? Minä en mitään millään lailla pedofiiliudeksi viiittavaa ole kirjoittanutkaan, mutta ihmettelen sitä miten te elämäänne pettyneet ja pelimiesten pettämiksi tulleet naiset jaksatte täällä haukkua ja herjata yksinäisiä miehiä mm pedofiileiksi mutta myös monilla muilla nimillä. Ja tuo Me provofeikki jaksaa kirjoittaa niitä juttuja rumien ja tyhmien tappamisesta. Täytyy silläkin olla jotain vikaa nupissa. Että kertokaa nyt minulle millä tavalla te olette kohteliaita. Minä harvemmin alan törkeäksi täällä, mutta pahoja naisia kohtaan täytyy olla tiukka. Te yritätte tuhota yksinäiset miehet. En pysty leimaamaan mitään pedofiili-tyyppistä leimaa teille, koska teidän sairaudellenne ei ole mitään nimikettä. Sairaus se silti on. Elämä ja pelimiehet ovat teidät pettäneet, ja te haluatte kostaa sen yksinäisille ja surkeille miehille.


      • yyti.
        asdjfldaks kirjoitti:

        Millä tavalla pedofiiliksi syytteleminen on kohteliasta? Minä en mitään millään lailla pedofiiliudeksi viiittavaa ole kirjoittanutkaan, mutta ihmettelen sitä miten te elämäänne pettyneet ja pelimiesten pettämiksi tulleet naiset jaksatte täällä haukkua ja herjata yksinäisiä miehiä mm pedofiileiksi mutta myös monilla muilla nimillä. Ja tuo Me provofeikki jaksaa kirjoittaa niitä juttuja rumien ja tyhmien tappamisesta. Täytyy silläkin olla jotain vikaa nupissa. Että kertokaa nyt minulle millä tavalla te olette kohteliaita. Minä harvemmin alan törkeäksi täällä, mutta pahoja naisia kohtaan täytyy olla tiukka. Te yritätte tuhota yksinäiset miehet. En pysty leimaamaan mitään pedofiili-tyyppistä leimaa teille, koska teidän sairaudellenne ei ole mitään nimikettä. Sairaus se silti on. Elämä ja pelimiehet ovat teidät pettäneet, ja te haluatte kostaa sen yksinäisille ja surkeille miehille.

        ei täällä ole leimattu nyt asiattomasti ketään pedofiiliksi. tyyppi jopa itse myönsi yhdessä viestissään mikä nyt jo poistettu että on pedofiili. mutta puolustele sinä vain sitä pedofiilia ja hyökkää naisten kimppuun jutullasi. ei miehen yksinäisyys ole kenestäkään halveksuttava asia eikä siitä vedetä sellaista johtopäätöstä että joku olisi pedofiili, mutta ne jo poistetut viestit eivät jättäneet tulkinnanvaraa minkä varmasti poliisikin toteaa saadessaan ne usean ilmoitukset mitä niistä ehdittiin tehdä


      • äösdäfölkösk
        yyti. kirjoitti:

        ei täällä ole leimattu nyt asiattomasti ketään pedofiiliksi. tyyppi jopa itse myönsi yhdessä viestissään mikä nyt jo poistettu että on pedofiili. mutta puolustele sinä vain sitä pedofiilia ja hyökkää naisten kimppuun jutullasi. ei miehen yksinäisyys ole kenestäkään halveksuttava asia eikä siitä vedetä sellaista johtopäätöstä että joku olisi pedofiili, mutta ne jo poistetut viestit eivät jättäneet tulkinnanvaraa minkä varmasti poliisikin toteaa saadessaan ne usean ilmoitukset mitä niistä ehdittiin tehdä

        Huomaatko että ehdit taas ehdottaa että poliisin tulisi tehdä jotain toimia minua kohtaan kun kehtaan asettua teitä vastaan? Sääliksi käy teitä naisia. Teillä ei ole mitään jäljellä. Kyllä vanheneminen on kamala paikka naiselle jos ei edes miestä ole vierellä. Sen voi päätellä teidän vihasta jolla te yritätte tuhota yksinäiset miehet ja käytätte heitä sijaissyntipukkeina.


      • verkkopankki
        erkoih kirjoitti:

        Nimimerkkien rekisteröintipakko ei ratkaise ongelmaa. Niitä nimimerkkejä voi rekisteröidä vaikka Mikki Hiiri nimellä ja ilmaisia sähköpostiosotteita saa rajattomasti. Niiden tilien luominen ja rekisteröinti ei kerran tehtyä vie edes paljoa aikaa ja bannit eivät kestä koskaan pitkiä aikoja, joten aiemmin bannatut nimimerkit voi ottaa taas jonkin ajan päästä uudelleen käyttöön ja sillä aikaa käyttää muita nimimerkkejään.
        Rekisteröintipakko tappaa vain asiallisempaa keskustelua, koska monet täysin asiallisesti keskustelevat tahtovat säilyttää anonymiteettinsä ja juuri sinun laillasi välttyä siltä, että otetaan täällä häiriköiden taholta silmätikuiksi. Häiriköiden toimintaa rekisteröinti ei vähentäisi mitenkään, mutta asiallisia keskustelijoita se verottaisi huimasti. Aivan kuten on käynyt chat-huoneidenkin osalla rekisteröintipakon jälkeen.

        Henkilöllisyyden tunnistaminen verkkopankin kautta voisi olla ratkaisu ongelmaan.


      • seliseli.
        äösdäfölkösk kirjoitti:

        Huomaatko että ehdit taas ehdottaa että poliisin tulisi tehdä jotain toimia minua kohtaan kun kehtaan asettua teitä vastaan? Sääliksi käy teitä naisia. Teillä ei ole mitään jäljellä. Kyllä vanheneminen on kamala paikka naiselle jos ei edes miestä ole vierellä. Sen voi päätellä teidän vihasta jolla te yritätte tuhota yksinäiset miehet ja käytätte heitä sijaissyntipukkeina.

        Saatte sitten poliisille selittää kuinka lapsirakkaita oikeasti olette.


      • seliseli.
        äösdäfölkösk kirjoitti:

        Huomaatko että ehdit taas ehdottaa että poliisin tulisi tehdä jotain toimia minua kohtaan kun kehtaan asettua teitä vastaan? Sääliksi käy teitä naisia. Teillä ei ole mitään jäljellä. Kyllä vanheneminen on kamala paikka naiselle jos ei edes miestä ole vierellä. Sen voi päätellä teidän vihasta jolla te yritätte tuhota yksinäiset miehet ja käytätte heitä sijaissyntipukkeina.

        Saatte sitten poliisille selittää kuinka lapsirakkaita oikeasti olette.


      • 5+14
        Nalle Luppis. kirjoitti:

        Facebookiin liitetään ystäviä ja jokainen kontrolloi sisältöä jo pelkästään sillä keitä sinne liittää. Se on täysin eri asia.

        Tarkoitin niitä yleisiä osioita siellä, esim. tykkäämisten kohteiden palstoja. En tietenkään omaa seinää jolle omat kaverit kirjoittelevat.


      • aölsdflö
        seliseli. kirjoitti:

        Saatte sitten poliisille selittää kuinka lapsirakkaita oikeasti olette.

        Minä en ole kirjoittanut yhtään viestiä, joka liittyisi millään tapaa teinityttöihin. Minä vain ihmettelen sitä, millainen säälittävä, kastematoa alhaisempi naisenkaltainen olento saa tyydytyksensä siitä, että yrittää tuhota yksinäiset miehet. (tai liian rumat ja tyhmät ihmiset, kuten natsi-Me:n tapauksessa)


      • Anonyymi
        5+14 kirjoitti:

        Tarkoitin niitä yleisiä osioita siellä, esim. tykkäämisten kohteiden palstoja. En tietenkään omaa seinää jolle omat kaverit kirjoittelevat.

        Facebookiin suurin osa ihmisistä on rekisteröitynyt oikealla nimellään, koska siten tuttavat voivat löytää heidät ja ottaa yhteyttä. Kyllä minä asiattomuuksiin sielläkin olen törmännyt niillä kaikille julkisilla palstoilla niiden taholta jotka ovat feikki nimellä profiilin luoneet. Tämän kaltaiselle keskustelufoorumille ei koskaan tulla saamaan kuin korkeintaan kourallinen niitä ihmisiä jotka aidon oikean nimensä antaisi ja keskustelisi täällä avoimesti työkavereidensa, esimiestensä, sukulaistensa, asiakkaidensa jne silmissä tunnistettavana. Vähemmistö nytkään rekisteröityneistä nimimerkin suojista kirjoittavista käyttäjistä on omaa nimeään antanut vaikka siivosti kirjoittelisivatkin ja muutoin rehellisiä ihmisiä ovatkin. Rekisteröintipakko ei tosiaan olisi ratkaisu nettihäiriköintiin, mutta veisi pois ne vähäisetkin asiallisemmat kirjoittelijat muualle missä rekisteröintipakkoa ei ole ja hiljentäisi palstan lopulta lähes pelkäksi häiriköiden temmellyspaikaksi.


      • theunconvenienttruth
        Anonyymi kirjoitti:

        Facebookiin suurin osa ihmisistä on rekisteröitynyt oikealla nimellään, koska siten tuttavat voivat löytää heidät ja ottaa yhteyttä. Kyllä minä asiattomuuksiin sielläkin olen törmännyt niillä kaikille julkisilla palstoilla niiden taholta jotka ovat feikki nimellä profiilin luoneet. Tämän kaltaiselle keskustelufoorumille ei koskaan tulla saamaan kuin korkeintaan kourallinen niitä ihmisiä jotka aidon oikean nimensä antaisi ja keskustelisi täällä avoimesti työkavereidensa, esimiestensä, sukulaistensa, asiakkaidensa jne silmissä tunnistettavana. Vähemmistö nytkään rekisteröityneistä nimimerkin suojista kirjoittavista käyttäjistä on omaa nimeään antanut vaikka siivosti kirjoittelisivatkin ja muutoin rehellisiä ihmisiä ovatkin. Rekisteröintipakko ei tosiaan olisi ratkaisu nettihäiriköintiin, mutta veisi pois ne vähäisetkin asiallisemmat kirjoittelijat muualle missä rekisteröintipakkoa ei ole ja hiljentäisi palstan lopulta lähes pelkäksi häiriköiden temmellyspaikaksi.

        En ole itsekään törmännyt palstoihin jossa olisi tällä laajuudella potaskaa ja asiattomuuksia kuin S24, ja se johtuu yksinomaan siitä ettei täällä ole rekisteröintipakkoa. Rekisteröityminen on alan sääntö kaikkialla muualla, ja ne paikat ovatkin asiallisempia kuin S24. Tämän palstan etu on massa, paha vaan että suuri osa siitä massasta on sitä roskaa.


      • ihan kuka vaan
        theunconvenienttruth kirjoitti:

        En ole itsekään törmännyt palstoihin jossa olisi tällä laajuudella potaskaa ja asiattomuuksia kuin S24, ja se johtuu yksinomaan siitä ettei täällä ole rekisteröintipakkoa. Rekisteröityminen on alan sääntö kaikkialla muualla, ja ne paikat ovatkin asiallisempia kuin S24. Tämän palstan etu on massa, paha vaan että suuri osa siitä massasta on sitä roskaa.

        Palstan etu on tosiaan massa ja vastausten nopeus. Siitä tosin taitaa johtua sekin, että aivan kaikentasoiset kirjoittelijat tulevat tuuttailemaan tänne mielipiteitään. En ole missään nähnyt tällaista määrää asiatonta kirjoittelua tai idioottimaista provoilua.

        Rekisteröintipakko voisi olla ihan hyvä keino, kaikkialla jossa on rekisteröintipaikko on edes joku tolkku kirjoittelussa. Rekisteröinnissä on se hyvä puoli, että ihmiset muistavat tai voivat tarkistaakin henkilön viestihistoriaa, eli jos haluaa päteä palstalla tulevaisuudessa kannattaa pitää ainakin jostain tasosta kiinni.


    • vxcxvcxvcsfdsdf

      Kuka täällä pedofiliasta kirjoittaa. Seksin harrastaminen 16-vuotiaan kanssa tai edes 15-vuotiaan kanssa ei ole pedofiliaa.

      • arvon alennus

        Tämä menee kuuroille korville kun rupsahtamistaan pelkääville kurpille puhutaan.


      • tyui

        Tyyppi kirjoitellut myös 11v ja 13v ikäisistä. Olisit hiljaa kun et mistään kerran tiedä.


      • Niin, sukukypsyyden saavuttaneita tyttöjä ei himoitse enään pedofiilit, vaan normaalit terveet miehet! Toki joukossa voi jokunen efebofiili olla, mutta ainahan isoon joukkoon monenlaista vipeltäjää mahtuu, heh.


      • Hävettää puolestanne
        stalemate81 kirjoitti:

        Niin, sukukypsyyden saavuttaneita tyttöjä ei himoitse enään pedofiilit, vaan normaalit terveet miehet! Toki joukossa voi jokunen efebofiili olla, mutta ainahan isoon joukkoon monenlaista vipeltäjää mahtuu, heh.

        Normaalit terveet miehet eivät himoitse 11-16v ikäisiä lapsia vaikka niillä miten olisi kuukautiset alkaneet.

        Minä olen normaali ja terve mies samoin tuttavani ja yksikään meistä ei himoitse sen ikäisiä jotka ovat monelta osin edelleen aivan lapsia olivatpa kuukautiset sitten alkaneet tai eivät.

        Mene levittämään sairasta propagandaasi ja provoamaan muualle. Ei selkärankaa omaavan miehen puhetta puolustella ala-ikäisiin sekaantuvia tai heittää edes mautonta läppää asiasta provoillen. Luulisi tuon ikäisen jo sen verran ymmärtävän eikä olevan enään joku räkänokkainen poikanen joka tuollaista tyhmyyttään voi vielä tehdä. Sinun ikäiselläsi ei ole enään puolustusta sellaiseen typeryyteen. Pilaatte meidän kaikkien oikeasti kunnollisten ja normaalien miesten maineet noilla perseilyillänne. Nyt ryhtiä vähän mies!


      • mitä paskaa!
        stalemate81 kirjoitti:

        Niin, sukukypsyyden saavuttaneita tyttöjä ei himoitse enään pedofiilit, vaan normaalit terveet miehet! Toki joukossa voi jokunen efebofiili olla, mutta ainahan isoon joukkoon monenlaista vipeltäjää mahtuu, heh.

        Onko 11 ja 13 vuotiaat sinun mielestäsi sukukypsiä? Kehtaat siis väittää, että he olisivat henkisesti valmiita äideiksi?!


      • Hävettää puolestanne kirjoitti:

        Normaalit terveet miehet eivät himoitse 11-16v ikäisiä lapsia vaikka niillä miten olisi kuukautiset alkaneet.

        Minä olen normaali ja terve mies samoin tuttavani ja yksikään meistä ei himoitse sen ikäisiä jotka ovat monelta osin edelleen aivan lapsia olivatpa kuukautiset sitten alkaneet tai eivät.

        Mene levittämään sairasta propagandaasi ja provoamaan muualle. Ei selkärankaa omaavan miehen puhetta puolustella ala-ikäisiin sekaantuvia tai heittää edes mautonta läppää asiasta provoillen. Luulisi tuon ikäisen jo sen verran ymmärtävän eikä olevan enään joku räkänokkainen poikanen joka tuollaista tyhmyyttään voi vielä tehdä. Sinun ikäiselläsi ei ole enään puolustusta sellaiseen typeryyteen. Pilaatte meidän kaikkien oikeasti kunnollisten ja normaalien miesten maineet noilla perseilyillänne. Nyt ryhtiä vähän mies!

        Lähinnä tässä kevyehkösti ketuttaa vauhkoilijoiden tapa leimata ihmisiä erittäin vakavilla nimityksillä, ilman minkäänlaisia perusteita. 16-vuotiaaseen seksuaalista vetoa tunteva ei melko varmasti ole PEDOFIILI (11-vuotiaaseen sen sijaan hyvinkin varmasti sellainen on), homojen adoptio-oikeutta tai kirkollista vihkimistä vastustava ei välttämättä ole HOMOFOOBIKKO, eikä maahanmuuttajien perheenyhdistämiskäytäntöjä kyseenalaistava välttämättä ole RASISTI. Näin vain muutamia esimerkkejä mainitakseni...

        Olen tästä pedofilia-termin kokemasta inflaatiosta esittänyt myös aikaisemmin asiallisesti huoleni, mutta nyt tuli nokkelasti lähdettyä kevyen provoilun tielle. Pidän itseäni kuitenkin myös KUNNOLLISENA MIEHENÄ, joten voit riisua haarniskan ja piilottaa peitsen, täällä ei ole enään mitään nähtävää.


      • cvxcvxfdsfsd
        tyui kirjoitti:

        Tyyppi kirjoitellut myös 11v ja 13v ikäisistä. Olisit hiljaa kun et mistään kerran tiedä.

        Tiedän paljonkin, joten en viitsi olla hiljaa ja katsoa kun muut kävelee päin seinää.


      • vcxxcvdfssdffsd
        mitä paskaa! kirjoitti:

        Onko 11 ja 13 vuotiaat sinun mielestäsi sukukypsiä? Kehtaat siis väittää, että he olisivat henkisesti valmiita äideiksi?!

        Katso pedofiilin määritelmä sanakirjasta niin et lauo noita typeryyksiäsi.

        Onko seksin harrastamisen edellytys, että on valmis äidiksi? Taitaisi jäädä aika monelta seksit harrastamatta jos tuo olisi kriteeri.

        No ehkä uskonnollisten ahtaissa mielissä.


      • Joku raja ehkä?
        mitä paskaa! kirjoitti:

        Onko 11 ja 13 vuotiaat sinun mielestäsi sukukypsiä? Kehtaat siis väittää, että he olisivat henkisesti valmiita äideiksi?!

        Eli jos nussii, täytyy olla henkisesti valmis vanhemmaksi. Ei jumalauta, kyllä näillä palstoilla oikeasti liikkuu niin lapsellista porukkaa, ettei mitään rajaa! Menepä sinäkin kotiin kasvamaan ja anna teinien päättää omista nussimisistaan, kyllä he noin keskimäärin ovat paljon järkevämpää ja vastuullisempaa sakkia kuin sinä, joka olet pikkukakaran tasolla.


      • nihni
        Hävettää puolestanne kirjoitti:

        Normaalit terveet miehet eivät himoitse 11-16v ikäisiä lapsia vaikka niillä miten olisi kuukautiset alkaneet.

        Minä olen normaali ja terve mies samoin tuttavani ja yksikään meistä ei himoitse sen ikäisiä jotka ovat monelta osin edelleen aivan lapsia olivatpa kuukautiset sitten alkaneet tai eivät.

        Mene levittämään sairasta propagandaasi ja provoamaan muualle. Ei selkärankaa omaavan miehen puhetta puolustella ala-ikäisiin sekaantuvia tai heittää edes mautonta läppää asiasta provoillen. Luulisi tuon ikäisen jo sen verran ymmärtävän eikä olevan enään joku räkänokkainen poikanen joka tuollaista tyhmyyttään voi vielä tehdä. Sinun ikäiselläsi ei ole enään puolustusta sellaiseen typeryyteen. Pilaatte meidän kaikkien oikeasti kunnollisten ja normaalien miesten maineet noilla perseilyillänne. Nyt ryhtiä vähän mies!

        olet epänormaali nainen.


    • trolli-päivi

      Ennen häiritsi, sitten ärsytti, nykyään ei kiinnosta pätkääkään. Nämä tyypit luulevat olevansa niin shokeeraavia että ihan haukottaa.

    • 10+5

      laitoin sekä poliisin nettivinkkiin että pelastakaa lapset nettivinkkiin, ylläpitohan ei näitä hulluja bannaa vaikka sillä on viime kädessä vastuu.

    • Joo häiritseehän se siinä määrin että en lue paljoa palstaa nykyisin ja olenkin ajatellut vetäytyä kokonaan tältä palstalta, et se taitaa kohtapuoliin olla jäähyväisten aika kuten on moni muukin kirjoittaja tehnyt.

    • siis mistä kyse on?

    • lalalaa

      ei häiritse , olet ehkä ymmärtänyt väärin.

    • nuori 13v nainen

      ei häiritse.

    • Talonpoikaisjärki

      Täytyy ymmärtää, että kaikkien vankiloiden ja hoitolaitosten sairailla ihmisillä on tänne pääsy netin kautta.

      Täytyy myös ymmärtä,ä että nykyaikana täytyy olla suvaitsevainen poliitikkojen mielestä. Mitään ei saa kieltää eikä mitään vastaan saa olla muuten olet suvaitsematon.

      Tällaisia nämä Suomalaiset politikkomme. Itse ostaisin vankilapalvelut venäjältä. Suoritettuaan vankilan Suomen kansalaisuus olisi mennyt.

      Elikä ei olisi asiaa Suomeen.

    • 87AAAAAAAAAAAAAAA

      Minäkin taidan vielä ruveta pedojuttuja väsäämään, kun ne näyttävät noin kiinnostavan.

    • 13v kaunis tyttö

      minua ei häiritse tämän palstan sairaat ja tuomittavat miehet , päinvastoin ;D

    • suomihuora=15nussima
    • AGHHJJJJDKKKKKKK

      Mä sain tänään ostarilta mukaani pari ihan nuorta teiniä

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      99
      2735
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      199
      1804
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      92
      1773
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1390
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      126
      1386
    6. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      904
    7. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      23
      904
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      83
      894
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      784
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      753
    Aihe