Olen kirjoittanut hänelle useita viestejä, joista ensimmäisiin hän on vastannut. Olen kirjoittanut hänelle kirjeitä, jotka olen itse toimittanut hänen postilaatikkoonsa. Olen soittanut hänelle hänen kotipuhelimeensa, hänen isovanhempiensa kotipuhelimeen.
Olen jättänyt hänen kotinsa ovelle kukkia. Olen tehnyt vaikka mitä saadakseni tämän naisen. Mitä minun oikein pitää, tehdä että saan hänet? Olen epätoivoisesti rakastunut häneen.
Rakastan tulisesti yhtä naista, mitä voin tehdä?
4
263
Vastaukset 4
- Kaipaan Sua
Minulla on samantapainen ongelma. Asumme lähellä toisiamme, mutta hän tietää että olen parisuhteessa, itse hän on eronnut. Olen kertonut hänelle suoraan oman rakkauteni häneen, mutta !!! Toivoisin hänestä edes hyvää ystävää, hän tekee elämästä elämisen arvoista. Elämä hymyilee korvasta korvaan, kun pääsen hänen kanssaan juttelemaan. ISO IKÄVÄ.
- Kaipaan Sua
Joopa joo, en antanut sinulle äskeisessä viestissä vastausta, mutta jos saat sen tietoosi, niin kerro eteenpäin. Ei ole kai muuta keinoa kuin jatkaa sinnikkäästi!
- Ex Pimp
Lopeta typerät Aku Ankasta revityt jahtaamiset. Tuohan on sairasta stalkkaamsita.
Rupea kusipääksi. Toimii. - naapurin n
Suoraan sanottuna alat kyllä muistuttaa häirikköä joille määrätään lähestymiskieltoja..Jos hän ei vasataa sinulle-ei hän ole kiinnostunut.Hyväksy se ja ala harrastamaan muuta kuin häiriköintiä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561