Kysymys sinkuille!

N76.

Jos sinun pitäisi valita kumppani jonkun alla oevan kriteerin perusteella niin mikä se olisi?
A. Ulkonäkö
B. Luonne
C. Varallisuus

Tämä on nyt kärjistetty kysymys, mutta jos näistä olisi pakko valita se tärkein kriteeri niin mikähän se olisi?

13

148

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaan vaikken olekkaan sinkku:

      -B, jos on pakko valita vain yksi.

      ..mutta käytännössähän se on (ainakin itselläni) A & B:n yhdistelmä mikä ratkaisee. ;)

      • lllllllgef

        No juuri näin.

        Tietysti tosielämässä myös C vaikuttaa sen verran, että jos ei ole hoitanut asioitaan ja on velkoja ulosotossa, luottotiedot menneet jne. niin se on ei kiitos.


      • lllllllgef kirjoitti:

        No juuri näin.

        Tietysti tosielämässä myös C vaikuttaa sen verran, että jos ei ole hoitanut asioitaan ja on velkoja ulosotossa, luottotiedot menneet jne. niin se on ei kiitos.

        No itseäni ei liiemmin haittaa, vaikka toisella olis luottotiedot menneet tms. Mutta haluaisin kyllä tietää mikä on se syy joka on johtanut niihin velkojen ulosottoon jne...


    • Miesrotta2

      Riippuu.

      Jos on tooooooodella hyvä ulkonäkö niin sitten ehdottomasti A.
      Muussa tapauksessa B.

      Varallisuudella ei ole mitään väliä, mutta en olekaan nainen. Hahahahahahahahahahahahahahaaaa.

    • Miss Fury

      Ehdoton B.

      Varallisuudella ei ole muutenkaan mitään merkitystä, paitsi jos sitä on liikaa.
      Ulkonäölläkään ei hirveästi. Silmän miellyttäminen on plussaa.

    • Tärkeysjärjestys menisi:

      B. Luonne
      A. Ulkonäkö
      C. Varallisuus

    • -n85

      Minulle tärkeintä miehessä on varallisuus. Olen köyhästä perheestä kotoisin ja en enää jaksa elää kituuttamalla. Samoja vaatteita joutuu väkisin käyttämään pitkään ja ei ole koskaan varaa mihinkään uuteen. Sukulaisilta saan säälistä aina kaikkia tavaroita, koska tietävät etten pysty niitä ostamaan. Lukio ikäisenä kerran kaaduin niin, että jalkaani tuli iso haava ja ensimmäinen reaktio minkä sain oli nyt äiti suuttuu, koska housut menivät polven kohdalta rikki. Sitä voi olla vaikea käsittää, jos ei itse ole köyhistä oloista lähtöisin miten paljon taloudellinen turva ja vakavaraisuus merkitsee. Isäni joi kaikki rahat mitä hän sai ja juo edelleen. Äitini ei osaa elää säästeliäästi, joten hän on velka kierteessä. Teen kaikkeni, että pääsen köyhyydestä eroon. Tällä hetkellä opiskelen ja käyn siinä sivussa töissä viikonloppuisin. Jostain syystä minua ei haittaa vaikka miehellä olisi vaikea luonne, jos hän vain on rikas ja viisas raha-asioisaan.

      • Marla Drake

        Mikset itse hanki rahaa vaan haluat kupata mahdolliselta tulevalta mieheltäsi?
        Olen itsekin köyhästä perheestä, enkä jaa perversioitasi, joten sillä on turha mitään selitellä.


    • Kyllä se on B. Eli luonteella on suurin merkitys.

    • ENFP-nainen

      Jos luonne ei osu kohdilleen, millään muulla ole merkitystä.

    • YTN

      Tärkeysjärjestys:

      1. A.
      2. B.
      3. C.

      Koska ulkonäköön kiinnittää ensimmäiseksi huomiota.
      Ja jos B:hen liittyy henkiset ominaisuudet kanssa.

    • jhbuc

      Varmaankin A
      Olen sen verran mukava ihminen, että saan paskankin luonteen yleensä muutettua hyväksi.

      Tai sitten B
      Jos hänellä olisi niin kiltti luonne, että kävisi kirurgilla tekemässä itsestään kauniin vain minun vuokseni.

      Mutta en kyllä ikinä ottaisi sekä ulkoisesti että sisäisesti rumaa naista vain varallisuuden vuoksi. Jos minulla jossain välissä tulee valtava halu rikkastua, niin sitten hankin rahat omilla ponnistuksilla.

    • sitä etsitään ed

      Ehdottomasti A. Kukaan ei kehtaa katsella rumaa kovin kauaa vaikka olisi miten mukava tai rikas tyyppi.

      Paras vaihtoehto olisi tietysti Komea ja mukava.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      99
      2735
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      199
      1804
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      92
      1773
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1390
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      126
      1386
    6. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      904
    7. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      23
      904
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      83
      894
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      784
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      753
    Aihe