Eli jos kaveripiirisä on sinkkuja, niin voiko tulla niiden kaltaiseksi?
Itselläni ei tosin ole edes niitä kavereitakaan :D
Onko sinkkuus tarttuvaa?
3
72
Vastaukset
Ei ainakaan mun kohdalla, vaikka kaverit koostuvat lähes pelkästään muista sinkuista... varattuja ei ole paljoa.
- -Juha-81
Jos ei tarttuvaa, niin ainakin kaikilla muilla tuntemillani sinkuilla on samankaltaisia tapoja kuin minulla. Itsekäs ajankäyttö (haluttomuus sitoutua toisten aikatauluihin), vähäinen kotona viihtyminen, omalaatuiset harrastukset... olisiko sinkkuuden taustalla jokin sellainen yhteinen tekijä joka pudottaa ihmisen pois "parisuhteeseen kelpaavan tyypin muotista"?
- leeatuulia
Ei kai se nyt tarttuvaa ole, mutta oon kyllä miettinyt joskus, että kerääkö sinkkuus ihmisiä jotenkin yhteen. Tai onko sinkuilla joku sellainen yhdistävä tekijä, joka vetää hyvinkin erilaiset persoonat yhteen. Miun parhaimmat kaverit on kaikki nimittäin sinkkuja, ja ollaan tosi hyviä ystäviä, vaikka tosi erilaisia kaikinpuolin ollaankin. Ei se sinkkuus tosin määrittele meijän suhteita mitenkään, tehtäisiin samoja asioita varmaan vaikka oltaisiin kaikki varattujakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574