Luullut pömppöä raskaudeksi?

vaaran paikka

Onko sinulle käynyt koskaan näin? Oletko erehtynyt onnittelemaan jotakuta raskaudesta vaikkei tosiaan olisi pitänyt!!! Tai onko sinun ylipainoa tai pientä turvotuspömppää luultu raskaudeksi?


Mä tiedän pari kertaa kun tutuilta naisilta - toinen varsinkaan ei ollut lihava - on udeltu että oletkohan raskaana. En tosin ollut läsnä vaan itse kertoivat joten en tiedä miten vaivautunut tunnelma tuli. En kuitenkaan ikinä uskaltaisi kysyä keneltäkään. Kun varsinkin laihoilla on vaikea erottaa onko pömpöttävä siiderimassu vai rakkauden hedelmä (ainakin kerran olen luullut opiskelukaveria vain plösähtäneeksi vaikka vauvahan siellä on ollut).

19

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhgjkGASDGHSLD

      kerran onnittelin erästä naista kun luulin että se odotti vauvaa, jätin tosin kertomatta että mistä syystä, ja tämä kiitti. nainen olikin saanut ylennyksen! maha tosin näytti turvonneelta. täpärällä oli.

      aika junttimaista udella suoraan, että ootkohan raskaana. oma virheenihän oli täysin inhimillinen. ei siis ollut tahallista vittuilua, kun kerran onnittelinkin.

    • Kerran.

      Purskahdin nauruun kun yksi tuttu mies niin luuli. Ennen menkkoja alavatsa saattaa vähän pömpöttää. Siideri/ kalja pöhöttää vatsan yläosaa eikä näytä yhtään samalta kuin raskaus. Mutta tää oli kai jotain mukahauskaa provoilua..

      • op

        No sori en ole niin perillä mikä turvottaa mitäkin. Joskus vain hoikillakin näkee pyöreyttä joka näyttää ihan samalle kuin raskaus.

        Ei ollu tarkoitus provoilla ollenkaan. Mun mielestä mielenkiintoinen aihe ja ainakin mulle tuli yllätyksenä ettei naiset välttämättä siitä suutu. Luulin että se on pahimpia kommentteja


      • No.
        op kirjoitti:

        No sori en ole niin perillä mikä turvottaa mitäkin. Joskus vain hoikillakin näkee pyöreyttä joka näyttää ihan samalle kuin raskaus.

        Ei ollu tarkoitus provoilla ollenkaan. Mun mielestä mielenkiintoinen aihe ja ainakin mulle tuli yllätyksenä ettei naiset välttämättä siitä suutu. Luulin että se on pahimpia kommentteja

        Jos nainen on lihava, niin se lihavuus näkyy yleensä ensimmäisenä muualla kuin vatsassa. Miehet taas voi lihota vain vatsasta, mikä tosiaan näyttää siltä että olisivat raskaana.


      • No.
        No. kirjoitti:

        Jos nainen on lihava, niin se lihavuus näkyy yleensä ensimmäisenä muualla kuin vatsassa. Miehet taas voi lihota vain vatsasta, mikä tosiaan näyttää siltä että olisivat raskaana.

        En siis tarkoita etteivätkö miehet lihoisi muualtakin kuin vatsasta, mutta voivat lihota vain vatsasta. :D Eli jalat ja peppu on miehellä tikkuja, mutta maha voi olla valtava.


      • 12+15
        No. kirjoitti:

        Jos nainen on lihava, niin se lihavuus näkyy yleensä ensimmäisenä muualla kuin vatsassa. Miehet taas voi lihota vain vatsasta, mikä tosiaan näyttää siltä että olisivat raskaana.

        "Miehet taas voi lihota vain vatsasta, mikä tosiaan näyttää siltä että olisivat raskaana."

        Toivottavasti et kuitenkaan ole ikinä onnitellut miestä kun olet kuvitellut että hän on raskaana! =D


      • Kumpumaha
        op kirjoitti:

        No sori en ole niin perillä mikä turvottaa mitäkin. Joskus vain hoikillakin näkee pyöreyttä joka näyttää ihan samalle kuin raskaus.

        Ei ollu tarkoitus provoilla ollenkaan. Mun mielestä mielenkiintoinen aihe ja ainakin mulle tuli yllätyksenä ettei naiset välttämättä siitä suutu. Luulin että se on pahimpia kommentteja

        Katsos kultamussukka, naiset tuntevat oman kroppansa. Naiset tietävät, että houkkuudesta ja kuntoilusta huolimatta aikuisen naisen maha välillä pömpöttää. Naiset tietävät miten harvinaista, lähes mahdotonta pyykkilautavatsa naiselle on. Naiset myös tietävät sen, että monet vetävät vatsaa sisään valokuvissa ja mainoskuvien naisien kurveja on suoristettu PhotoShopissa.

        Naiset erottavat miehiä paremmin sen valheellisen naiskuvan, minkä media on meille syöttänyt = naisen vatsa on kohollaan vaan raskaana


    • Ei oo

      Ei ole, mutta olen kerran myös luullut raskausta pömpäksi. En myöskään kehtaisi kysyä kovin helpolla kummasta kyse.

    • xcvxcvcvxdsffsd

      En varmuuden vuoksi puhu mitään. Tosin eipä kuulu muutenkaan tapoihini onnitella, ellei siihen ole aihetta. Valtaosa naisista saa lapsen halutessaan, ei kovin onniteltava suoritus.

    • Empä oo onnitellut ketään asian tiimoilta ainakaan valheellisesti, koska itse osaan sen erottaa hyvin selvästi mikä on oikea raskaus ja mikä ei. Miksikö näin? No asiaan olen amatöörimaisesti perehtynyt.

    • Melkein...

      En onneksi ole, kerran oli kyllä lähellä, meidän toimistoon tuli nainen, joka istui mun vieressä koko päivän, opetin hänellen jotain. Olin ihan varma, että hän on raskaana suurin piirtein loppuvaiheessa, mutta en onneksi kommentoinut asiaa päivän aikana. Loppupäivästä puhuttiin jo vähän henkilökohtaisempia asioita, ja hän kertoi, että oli juuri ruvennut seurustelemaan, ja että ei ollut lapsia.

    • -

      Itse en ole luullut vaan minua on luultu mutta eipä luulla enää:)

      • op.

        Tuntuko pahalta?


      • -
        op. kirjoitti:

        Tuntuko pahalta?

        Mitäpä luulisit? Todellakin


    • niina.

      Minulta on kahesti kysytty ootanko vauvaa ja pahalta kyllä tuntu.
      Enkä oo mikään pullukka ees.

    • vp

      Okei okei olin siis oikeilla jäljillä kun laitoin nimimerkiksikin "vaaran paikka"...

      • tästä asiasta

        Radio Helsingin juontajat saivat kuulla kunniansa udeltuaan Vappu Pimiältä tämän mahdollisesta raskaudesta.

        Vappu Pimiä raivostui eilen radiohaastattelussa, kun Radio Helsingin aamuohjelman juontajat Harri Niemi ja Tuuli Hongisto utelivat juuri kihlautuneen tähden mahdollisista vauvauutisista.

        Vappu on kertonut avoimesti kihlautumisestaan ja esitellyt näyttävää kihlasormustaan Tanssii tähtien kanssa -lähetyksessä. Raskausutelut olivat hänelle kuitenkin liikaa.


    • paksuna

      Mua on onniteltu kun lihoin nopeasti yhdessä elämäni vaiheessa.Pakko myöntää, että loukkasi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      99
      2735
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      199
      1804
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      92
      1773
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1390
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      126
      1386
    6. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      904
    7. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      23
      904
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      83
      894
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      784
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      753
    Aihe