Oon tyhmä! Voitteks te kertoo mikä on sen liikkeen nimi, jossa otetaan (ei kyllä varmaan välttämättä, mut yleensä ainaki) vähän vauhtii. Sitte laitetaan molemmat kädet maahan, ja sitte heitetään jalat kehon yli. Sitte voi vaan jatkaa matkaa. En siis meinaa volttii. Voisko joku kiltti auttaa? (:
Voimistelu liike?
voimakas(ko)?
6
238
Vastaukset
- entinen voimistelija
puolivoltti
- voimistelen vieläkin
Eipäs, vaan flikki!
- vaihtoehtoja monia
Puolivoltti jos se tehdään naama menosuuntaan päin ja flikki jos se tehdään taaksepäin.
- kilpa voimistelija
Se on puolivoltti ja tarkoittaa samaa kuin eteenpäin flikki.
- Kuityhmävoiolla
Eteenflikki ja puolvoltti on kyl eri liikkeet :DD
- voimistelijatyttö
tuli mieleen siltakaato :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780