Miten sut on isketty

Benchmarking

Kertokaas miten olette tulleet isketyksi? Pitkää piiritystä työpaikalla vai yhden baari-illan röyhkeä takiainen?

14

250

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • relaxander

      Voit olla varma, että harva nainen ilmaisee sen näin: "yhden baari-illan röyhkeä takiainen".

      • moka.

        olet oikeassa. en vain keksinyt parempaakaan tapaa kuvata. mielestäni toi nimittäin kuvaa aika osuvasti.

        ja voihan olla et jos on kyseessä joku exä niin tollasta kieltä vois käyttää?


    • näin se menee

      Naiset isketään aina sinnikkäällä piirityksellä. Se alun yök-tyyppi, alkaa jotenkin kummassa aina kiinnostamaan kun se jaksaa piirittää, vaikka aluksi ollaankin ihan että hyi yök mikä tyyppi, en ainakaan ton kaa ala olee.

      • totta.

        silti olisi kiva kuulla onnistuneista tapauksista. palstalaiset voisi ottaa mallia. ei tarttis kulkee "kaikki naiset on tämmösiä" -uskomusten varassa


      • Random-janari

        Mun mielestä kaikki missä tavoitteena on seurustelu tai pelkkä seksi on iskemistä, oli aikajänne mikä tahansa.


      • 9

        niin ymmärrän mitä tarkoitat.

        riippuu ehkä siitä kuinka suunnitelmallista piiritys on? eihän kaikki lähde illan perusteella matkaan vaikka kuka tulisi iskeen joten on pakko piirittää kunnes antautuu.


      • pelurin totuus

        Kaikki on iskettävissä. Kaikki ei vain osaa iskeä.


    • tuula-neiti

      Pitkää piiritystä netissä, ensin suomi24:ssä ja sitten jatkoa fb:ssä. Loppua kohti tihentynyttä viestien vaihtoa (yhä enenevässä määrin intiimiä) ja naisen tunteisiin vetoavaa maanittelua joka saa naisen tuntemaan lähestulkoon pelastajaksi jos hän kutsuu miehen treffeille/kahville. Ovela kaava.

    • Minua ei ole isketty. Yritetty on tietenkin.

    • SinkkuS.

      Sehän riippuu ihan tyypistä! Jos mies satuu olemaan juuri sellainen minkälaista etsin. Luonne, ulkonäkö, käytös. " Kaikki natsaa" tyyppi. Siinä sitten mitään iskemistä edes tarvita. Kaikki lonksahtaa silloin paikoilleen ihan luonnostaan. Jos molemmat vielä on vapaita, sen parempi.. Siinä ei sitten tarvi kauaakaan aikaa tuhlata kun jo tapaillaan säännöllisesti. En tykkää mistään ihme "pelailuistä" ihmissuhteissa. Sitä joko ollaan tai ei olla!

      Mutta, mutta... Eipä ole sitä vertaista vaan vastaan kävellyt. Baareissa en käy, enää. Enkä sieltä koskaan ole kumppania löytänytkään.

      Persoonallisuus on valttia. Sen tulevan puolison voi löytää miten tahansa!
      Sitäpä odotellessa, eikä se hakemalla löydy . Kysymys on oikeasta ajoituksesta.

      Tämä oma sinkkuuteni masentaa jo aika paljon, ei ole yksin hyvä ):... Toivon niin että tämä pian muuttuu... Kyllä mut sais jo joku ihana mies iskeäkin (:

    • Pohdia

      Benchmarking Benchmarking Benchmarking Benchmarking Benchmarking Serendipity Serendipity, Neutralneteork

    • Mut ainakin on todella helppo iskeä siis livessä ei tartte kuin sanoa selvin päin että "aletaaks oleen?". Kerran kun on niin tapahtunutkin. Eli suoralla ehdotuksella helposti, mitään ihmissuhde peliä mä en suostu pelaan.

    • 21

      Mitä toi kaikki natsaa merkitsee

      mitä siihen ns. kaikkeen kuuluu

      eikö vastakohdat ole ne jotka viehättää?

    • kohtelias mies baari

      Viimeisin ihastukseni tuli juttelemaan baarissa. Mies tervehti ja istui aika lähelle, mutta ei liian lähelle. Katseemme kohtasivat. Hän kyseli illastani ja kertoi omasta päivästään, josta aukesi mielenkiintoinen keskustelu. Sitten hän pyysi minut tanssimaan ja tanssi lähellä mutta ei koskettanut. Juttelimme vielä ja annoin hänelle kyydin kotiin autolla kun olin. Matkalla hän ehdotti että pysähtyisimme katsomaan auringonnousua. Katselimme sitä rauhassa sylikkäin. Suutelimme ja vaihdoimme puhelinnumeroita ennen kuin lähdin omaan kotiini. Sovimme tapaavamme seuraavana aamuna uimarannalla ja silloinhän oli hauska ja kohtelias. Hyvin toimi. Edelleen ihastunut, aikaa kulunut n. 2kk.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      99
      2725
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      199
      1794
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      91
      1757
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1390
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      123
      1338
    6. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      904
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      83
      894
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      23
      894
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      784
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      753
    Aihe