Kääretorttu

LeskiN51v

Olisko kellään kääretortun ohjetta jok aolis luonmtaisesti gluteeniton ja myös munaton .

4

1129

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äiti leipoo

Googletin ja löytyihin niitä, tässä yksi suoraan kopiotu;
      Kääretorttu

--------------------------------------------------------------------------------
      Alexis Nikkinen voitti tällä reseptillä vuoden 2005 kokki-diplomin!

1,5 dl sokeria
      1 dl margariinia(sulatettuna)
      2 dl säilykepersikan lientä
      4 dl vehnäjauhoja
      2 tl vaniliinisokeria
      2,5 tl leivinjauhetta

täyte:
      2 dl kermaa
      0,5 dl sokeria
      2-3 dl hilloa (mansikka, omena tms.)
      koristeita, esim. kokonaisia marjoja, persikanviipaleita

Yhdistä kuivat aineet keskenään ja lisää ne rasva-persikkaliemi-seokseen. Älä vaivaa. Paista 200 asteessa 20-30 minuuttia uunipellillä.
      Vatkaa kerma vaahdoksi, lisää sokeri. Yhdistä suurin osa kermasta hillon kanssa, jätä osa tortun koristeluun.
      Kumoa valmis torttupohja sokeroidulle leivinpaperille. Levitä hillo-kermavaahtoseos päälle ja kääri rullalle lämpimänä. Jätä saumakohta pohjalle. Jäähdytä ja päällystä kermavaahdolla ja muilla koristeilla.

Kokeile variaatioita: Sekoita kermavaahdon sekaan hillon asemesta sulatettua carob- tai valkosuklaata, ja koristele suklaarouheella.

• mitähäh ?

Ja mistäs lähtien vehnäjauho on ollut gluteiinitonta , äiti ?

• normiaineet

jotkut haluaa tosiaan päteä tyyliin pakko päästä vastaamaan ekana - ja pieleen meni.

Itse laittaisin kääretorttuun kaakaojauhetta ja perunajauhoa, niitä löytyy joka taloudesta (kaakao ei tietenkään sokeroitu Oboy vaan esim. Van Houten).
        Olen tehnyt myös luontaisesti gluteenittomista jauhoista pikkuleipiä, piirakanpohjia jne ja hyvin on onnistuneet, jauhot on tietty kalliimpia kuin tavalliset.

• äiti leipoo
        normiaineet kirjoitti:

jotkut haluaa tosiaan päteä tyyliin pakko päästä vastaamaan ekana - ja pieleen meni.

Itse laittaisin kääretorttuun kaakaojauhetta ja perunajauhoa, niitä löytyy joka taloudesta (kaakao ei tietenkään sokeroitu Oboy vaan esim. Van Houten).
        Olen tehnyt myös luontaisesti gluteenittomista jauhoista pikkuleipiä, piirakanpohjia jne ja hyvin on onnistuneet, jauhot on tietty kalliimpia kuin tavalliset.

Hei, ei ollut pätemisen tarvetta vaan huonosti luettu kysymys. Olen pahoillani.
        Vehnäjauhot voi korvata kuten sanoit kaakaojauholla ja perunajauhoilla.
        Gluteenitonta jauhoa en ole käyttänyt kääretorttuun, vaan olen tehnyt tuon
        sinun mainitsemasi ohjeen mukaan.
        Vielä kerran, lupaan lukea kysymykset tarkemmin.
        Hyvää päivän jatkoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1762
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      110
      783
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      674
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      638
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      52
      601
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      20
      590
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      556
    Aihe