Olisko kellään kääretortun ohjetta jok aolis luonmtaisesti gluteeniton ja myös munaton .
Kääretorttu
4
975
Vastaukset
- äiti leipoo
Googletin ja löytyihin niitä, tässä yksi suoraan kopiotu;
Kääretorttu
--------------------------------------------------------------------------------
Alexis Nikkinen voitti tällä reseptillä vuoden 2005 kokki-diplomin!
1,5 dl sokeria
1 dl margariinia(sulatettuna)
2 dl säilykepersikan lientä
4 dl vehnäjauhoja
2 tl vaniliinisokeria
2,5 tl leivinjauhetta
täyte:
2 dl kermaa
0,5 dl sokeria
2-3 dl hilloa (mansikka, omena tms.)
koristeita, esim. kokonaisia marjoja, persikanviipaleita
Yhdistä kuivat aineet keskenään ja lisää ne rasva-persikkaliemi-seokseen. Älä vaivaa. Paista 200 asteessa 20-30 minuuttia uunipellillä.
Vatkaa kerma vaahdoksi, lisää sokeri. Yhdistä suurin osa kermasta hillon kanssa, jätä osa tortun koristeluun.
Kumoa valmis torttupohja sokeroidulle leivinpaperille. Levitä hillo-kermavaahtoseos päälle ja kääri rullalle lämpimänä. Jätä saumakohta pohjalle. Jäähdytä ja päällystä kermavaahdolla ja muilla koristeilla.
Kokeile variaatioita: Sekoita kermavaahdon sekaan hillon asemesta sulatettua carob- tai valkosuklaata, ja koristele suklaarouheella.- mitähäh ?
Ja mistäs lähtien vehnäjauho on ollut gluteiinitonta , äiti ?
- normiaineet
jotkut haluaa tosiaan päteä tyyliin pakko päästä vastaamaan ekana - ja pieleen meni.
Itse laittaisin kääretorttuun kaakaojauhetta ja perunajauhoa, niitä löytyy joka taloudesta (kaakao ei tietenkään sokeroitu Oboy vaan esim. Van Houten).
Olen tehnyt myös luontaisesti gluteenittomista jauhoista pikkuleipiä, piirakanpohjia jne ja hyvin on onnistuneet, jauhot on tietty kalliimpia kuin tavalliset. - äiti leipoo
normiaineet kirjoitti:
jotkut haluaa tosiaan päteä tyyliin pakko päästä vastaamaan ekana - ja pieleen meni.
Itse laittaisin kääretorttuun kaakaojauhetta ja perunajauhoa, niitä löytyy joka taloudesta (kaakao ei tietenkään sokeroitu Oboy vaan esim. Van Houten).
Olen tehnyt myös luontaisesti gluteenittomista jauhoista pikkuleipiä, piirakanpohjia jne ja hyvin on onnistuneet, jauhot on tietty kalliimpia kuin tavalliset.Hei, ei ollut pätemisen tarvetta vaan huonosti luettu kysymys. Olen pahoillani.
Vehnäjauhot voi korvata kuten sanoit kaakaojauholla ja perunajauhoilla.
Gluteenitonta jauhoa en ole käyttänyt kääretorttuun, vaan olen tehnyt tuon
sinun mainitsemasi ohjeen mukaan.
Vielä kerran, lupaan lukea kysymykset tarkemmin.
Hyvää päivän jatkoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1725558Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621327Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne241262Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321233Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.108988