Olisko kellään kääretortun ohjetta jok aolis luonmtaisesti gluteeniton ja myös munaton .
Kääretorttu
4
950
Vastaukset
- äiti leipoo
Googletin ja löytyihin niitä, tässä yksi suoraan kopiotu;
Kääretorttu
--------------------------------------------------------------------------------
Alexis Nikkinen voitti tällä reseptillä vuoden 2005 kokki-diplomin!
1,5 dl sokeria
1 dl margariinia(sulatettuna)
2 dl säilykepersikan lientä
4 dl vehnäjauhoja
2 tl vaniliinisokeria
2,5 tl leivinjauhetta
täyte:
2 dl kermaa
0,5 dl sokeria
2-3 dl hilloa (mansikka, omena tms.)
koristeita, esim. kokonaisia marjoja, persikanviipaleita
Yhdistä kuivat aineet keskenään ja lisää ne rasva-persikkaliemi-seokseen. Älä vaivaa. Paista 200 asteessa 20-30 minuuttia uunipellillä.
Vatkaa kerma vaahdoksi, lisää sokeri. Yhdistä suurin osa kermasta hillon kanssa, jätä osa tortun koristeluun.
Kumoa valmis torttupohja sokeroidulle leivinpaperille. Levitä hillo-kermavaahtoseos päälle ja kääri rullalle lämpimänä. Jätä saumakohta pohjalle. Jäähdytä ja päällystä kermavaahdolla ja muilla koristeilla.
Kokeile variaatioita: Sekoita kermavaahdon sekaan hillon asemesta sulatettua carob- tai valkosuklaata, ja koristele suklaarouheella.- mitähäh ?
Ja mistäs lähtien vehnäjauho on ollut gluteiinitonta , äiti ?
- normiaineet
jotkut haluaa tosiaan päteä tyyliin pakko päästä vastaamaan ekana - ja pieleen meni.
Itse laittaisin kääretorttuun kaakaojauhetta ja perunajauhoa, niitä löytyy joka taloudesta (kaakao ei tietenkään sokeroitu Oboy vaan esim. Van Houten).
Olen tehnyt myös luontaisesti gluteenittomista jauhoista pikkuleipiä, piirakanpohjia jne ja hyvin on onnistuneet, jauhot on tietty kalliimpia kuin tavalliset. - äiti leipoo
normiaineet kirjoitti:
jotkut haluaa tosiaan päteä tyyliin pakko päästä vastaamaan ekana - ja pieleen meni.
Itse laittaisin kääretorttuun kaakaojauhetta ja perunajauhoa, niitä löytyy joka taloudesta (kaakao ei tietenkään sokeroitu Oboy vaan esim. Van Houten).
Olen tehnyt myös luontaisesti gluteenittomista jauhoista pikkuleipiä, piirakanpohjia jne ja hyvin on onnistuneet, jauhot on tietty kalliimpia kuin tavalliset.Hei, ei ollut pätemisen tarvetta vaan huonosti luettu kysymys. Olen pahoillani.
Vehnäjauhot voi korvata kuten sanoit kaakaojauholla ja perunajauhoilla.
Gluteenitonta jauhoa en ole käyttänyt kääretorttuun, vaan olen tehnyt tuon
sinun mainitsemasi ohjeen mukaan.
Vielä kerran, lupaan lukea kysymykset tarkemmin.
Hyvää päivän jatkoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236798Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka231011- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713