Sinkkujen makuuhuoneet

ya_yaa

Miltäs näyttää sinkkujen makuuhuone? Oletteko panostaneet sisustukseen, sänkyyn ja yleiseen viihtyvyyteen? Nyt saa kertoa ihan vapaasti omasta makkarista. Olisi kiva lukea!

14

228

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A Single Man

      Samanlaiselta kuin muukin yksiö.

    • et sileeen

      Nukun olkkarin sohvalla. Makuuhuone on varastona...

    • suomiteini

      mulla valkonen iso makuuhuone jossa ei paljon muita huonekaluja parisängyn lisäks (peilit,tv,kaappi). Väriä tuo katossa oleva näyttävä tunnelmavalaisin ja punaset/violetit satiinipussilakanat.

      • Sä oot tosi

        hyvän näköinen. Haluaisin panna sua!


    • -10%

      parisänky. toivon että nainen sisustais. en osaa itse. ei viihdettä mut läppäri kulkee sylissä joten.... siistiä on eli ihan viihtyisää.

    • sinkkumees

      Mikä niistä? Kaikkia yhdistää sotku. Ei nappaa siivoaminen.

    • Lähdin alunperin etsimään kaukoidän meininkiä makkariini, eli tatamit, futonit ja itse sokerihumalassa väsätty yöpöydän tapainen.

      Mutta damn, ei taidot taida riittää. Paljon valkoista, edelleenkin - yritä siinä sitten koisia!

      Mahtaisiko bonsaipuu tehdä mitään?

    • Valkoista

      15 m2, valkoraidalliset tapetit (hohtava raita/himmeä raita) tammiparketti, pyökkilipasto jonka päällä valkoiset kynttiläjalat ja pieni, ohut 19 tuuman TV jossa sisäänrakennettu DVD, yöpöydät ja parisänky pyökinväriset, valkoiset paneeliverhot, yhdet pellavaiset, yhdet läpikuultavat, yksi taulu, valkoinen lautamallinen hylly sängyn päädyssä, siellä hopeisia kynttiläjalkoja, Alvar Aallon maljakkoja (lasisia ja valkoisia, valkoinen silkkuruusu (sellainen missä monta pientä ruusua), valkoinen rottinkiarkku sängynpäädyssä, valkoiset vekkivalaisimet hopeanvärisellä jalalla, kristallikruunu (ei roikkuvaa mallia), metalliosat hopeisia; Valkoinen kangastuoli yhdessä nurkassa, jossa koristeena valkoinen virkattu huopa, valkoinen sängynpeite, pari valkoista koristetyynyä, sitä samaa sarjaa kuin huopa, valkoiset valo-oksat valkoisessa maljakossa toisessa nurkassa. valkoiset pitkäkarvaiset matot sängyn vierssä, molemmilla puolilla, yksi kokonainen seinä täynnä valkoisia kaappeja kattoon asti (7 kpl).
      Olen panostanut sisustukseen koko talossa, yhtä paljon makuuhuoneessa kuin muissa huoneissa. Ja tällä hetkellä on menossa valkoinen vaihe, kuten huomaatte.

    • tuula-neiti

      Pölyallergikkona pidän makkarin mahdollisimman vähillä huonekaluilla mutta löytyy sieltä sängyn ja yöpöydän lisäksi soutulaitekin. Mattoja en pidä makkarissa siivouksen helpottamiseksi. Harkitsen 120 cm leveän sängyn ostamista. Nykyinen on vain 80 cm leveä. Verhot on oikeastaan aina ikkunan edessä koska naapuritalo on vain 30 metrin päässä ja näköyhteys sieltä erinomainen.

    • Se nyt näyttää sellaselta jossa pystyy itte nukkuun, ei sen ihmeempiä. Ei mun luona kukaan käykään niin aivan sama miltä näyttää. Oikeestaan koko tyyli ja trendikkyys yleensäkin on mun mielestä samantekevää, itte arvostan käytännöllisyyttä. Asiaan on syynä myöskin se että mulla ei oo taiteellista näkemystä yhtään... yleensäkin tätä voi soveltaa musta myös pukeutumiseen ja tyylitajuun myöskin.

      • hulluna hupia

        Olisko mitään tekemistä sillä jos asustaa yhä vanhempiensa nurkissa? Mikäs se nimitys nyt olikaan... peräkammarinpoika??


      • hulluna hupia kirjoitti:

        Olisko mitään tekemistä sillä jos asustaa yhä vanhempiensa nurkissa? Mikäs se nimitys nyt olikaan... peräkammarinpoika??

        Asun kylläkin omassa yksiössäni ja jo opiskeluaikana asuin. Et ei pidä paikkaansa... multa vaan puuttuu tuo taiteellisuus kokonaan, en tiedä miks?


    • Mun makuuhuonehan on hiano, kun vasta sitä maalailinkin :DD sängyn päätyseinä on siis cappuccinon värinen, jossa kolme taulua. sänkynä iso parisänky jossa tumman/vaalean violetti päiväpeitto. Tumman violetit verhot, ruskea matto. Sängyn lisäksi makkarissa tietokonepöytä, valkoinen hyllykkö ja lipasto.

    • Minun makuuhuoneeni on lähinnä toimisto/pukuhuone, jossa on sänky.
      Minulla kun on vain yksi huone käytössä.
      Omaan makuuni viihtyisä. Rahaa koko sisustukseen mennyt luultavasti alle satanen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      99
      2735
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      199
      1804
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      92
      1773
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1390
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      126
      1386
    6. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      904
    7. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      23
      904
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      83
      894
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      784
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      753
    Aihe