Meikitön nainen

xbabe

Mitä ajatuksia miehissä herättää naturelli look?

18

438

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin soon

      jos on aivan heleveetin kaunis, niin mikäs siinä... mutta tosi harva on, joten suosittelen meikkiä. Se on keksitty ihan sitä varten, notta näyttäis nätimmältä.

      • tsisiissiiss

        Miehillekki meikkiä, kiitos!
        Nii, ja se ulkonäköhön on tärkeintä.... idiot.


      • tsisisihhhiiii
        tsisiissiiss kirjoitti:

        Miehillekki meikkiä, kiitos!
        Nii, ja se ulkonäköhön on tärkeintä.... idiot.

        Joo, ja pieni kirjotusvirhehän se siellä... uuups sorry ;)


      • spiets

        Eikös sellanen meikin järjetön käyttö, mitä nykyään nuoret naiset käyttää (ei tiedä miltä oikeasti näyttävät) ole kuvottavaa? Hyh!
        Joka likka näyttää, ku olisivat sihteerejä (vaatetus) tai johonkin juhliin (vaatetus/meikki) menossa, päivällä/arkena. Vanhemmat naiset käyttävät noita meikkejä/vaatteita, jos lähtevät illalla baariin (jos edes tuollaisia).
        Tyylintaju puuttuu!
        Meikittömyys kunniaan, okei ripsari hyväksytään ;)


    • Pro YTM

      Mun nainen on kaunis ilman meikkejä ja onkin niitä ilman 70% ajastaan. Tyrmäävä meikkien kans. Luonnostaan kauniiden ei tarvitse laittaa kiloa pakkelia naamaan.

    • Sellainen on ehdottomasti positiivista. Tosin luonnollisuus muutenkin on hyvä juttu, ainakin mun mielestä.

    • 16+8

      Joillekin meikittömyys sopii kuin meisseli reikään. En minä koskaan ihmettele miksei tolla ole meikkiä tai toisella on. Oletan aina meikin tai meikittömyyden kuuluvan henkilön persoonaan.

    • Mies 28v

      Aina parempi ilman meikkiä kuin meikillä. Ainahan naama ei miellytä kuitenkaan, ja silloin meikkikään ei pelasta, mutta jos naama miellyttää muutenkin, niin meikittömyys on iso plussa.

      Minulle meikittömyys on alitajuinen viesti itsevarmuudesta. Nainen, joka ei meikkaa, kokee, että hän riittää luonnollisenakin, ja mielikuva siitä nostaa viehättävyyttä todella paljon.

      Liekö sattumaa, mutta olen käynyt nettideitin kautta treffeillä kuusi kertaa, ja se yksi nainen, joka tuli paikalle täysin meikittä, teki selkeästi parhaan vaikutuksen, vaikka hän ei ollutkaan joukon kaunein "klassisella" kauneudella mitattuna.

    • Kai se vähän riippuu meikistäkin?
      Mä en meikkaa juurikaan koskaan, mut jos meikkaan, ni en laita kun vähän meikkivoidetta ja ripsaria. Joskus johonkin juhliin jopa luomiväriä.


      Hillitty meikki menee arkena kai kenellä hyvänsä, mut ne jotka pistää kilon pakkelia ennenku lähtee edes roskia viemään ni se on vähän jo yli ampuvaa...

    • fbhsfh

      Kyllä yleensä kiinnostuneet katseeni kohdistuvat enemmän meikkiä käyttäviin naisiin kuin meikittömiin. Mutta jotkut naiset ovat kyllä tosi kauniita ilman meikkiäkin, ja jotkut naiset paljastuvat paljon rumemmiksi kun meikit on pesty pois. Tositarkoituksella haluaisin kyllä löytää sellaisen kumppanin, joka on kaunis ilman meikkiä.
      Siinä mielessä meikittömyys ei ole ollenkaan huono valinta. Jos kiinnostun meikittömästä naisesta, se on todennäköisemmin tositarkoituksella.

    • set fire to rain

      Hyvä arkiehostus on sellainen, joka ei pistä silmään. Itse käytän arkisin töissäkin vain lähinnä ripsiväriä ja sipaisun huulikiiltoa ja jos "tälläydyn", niin laitan kasvoille värivoidetta. Hiukset huitaisen yleensä ponnarille tai nopealle nutturalle. Hiukset ei ole värjätty ja käsitelty, joten ovat pitkät paksut ja kiiltävät luonnostaan. Jos käytän arkena kynsilakkaa, niin se on väritöntä tai hillityn värinen vaaleanpunainen.

      Minä meikkaan oikeastaan vain juhlia varten ja silloin laitan luomiväriä, rajaukset, huulipunaa ja kynsilakkaa jne. Haluan, että minulla on selkeä ero siinä, onko kyseessä arki vai juhla. Onhan tietysti kyse myös ajan ja rahan säästöstäkin.

      Tiedän erään naisen, joka ei uskalla näyttäytyä miehelleen ilman meikkiä, vaan hän käy vasta sänkyynmenon jälkeen pesemässä kasvot ja eka asia, jota tekee, meikkaa aamulla kasvot ennen miehen heräämistä. Minusta sellainen on jo huonon itsetunnon huippu. Ei kai mies voi siitä hermostua, jos nainen on kotona luonnollisen näköinen?

    • arvostan

      Meikittömyys on itsevarmuutta. Arvostan ihmisiä, jotka näyttävät kauniilta ilman meikkiä.

    • tyyliä pulkkaan

      Entä mitä ajatuksia naisissa herättää kanssasisaren meikitön meno?
      -naisille pieni ehostaminen voisi olla sama asia kuin vaatteiden päälle pukeminen. Saatettaisiin ottaa naapurimaan eli venäjän ladyjen mallia jotta pääsisimme heidän tasolleen ulkonäöllisesti. Tosin harvoilla lompakossa euroja niin paljon jotta..se toteutusi. Yritetään ladyt! Hei!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      99
      2735
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      199
      1804
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      92
      1773
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1390
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      126
      1386
    6. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      904
    7. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      23
      904
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      83
      894
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      784
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      753
    Aihe