GOLF PRO KOULUTTAJIA / GREEN CARD KURSSIT / YKSITYISTUNNIT

Älä osta sikaa säkis

Parhaat golfopettajat pääkaupunkiseudulla.

Espoon GS, pro Harri Minkkinen, Talma, pro Jouko Mikkola, Tali, prot Jani Saarinen ja Henrikki Tolonen (prot hyviä,), Hirsala, pro Ville Kalliala (hyvä pro), Keimola, prot Urpo Kuukauppi ja Markku Louhio (Louhio oli vuoden pro vähän aikaa sitten), Kullo, pro Jan Forsell (oikein hyvä), Kurk, prot David Brumpton, Nigel Miller ja Lauri hurri (Brumpton ja Miller erittäin kokeneita), Kytäjä, pro Antti Vaalas (oikein hyvä), Master, prot Tommi Stude, Sverre Klaile ja Antti Mäihäniemi (hyviksi mainittuja), Nevas, prot Akseli Parkkila ja Joni Toivola, Nurmijärvi, pro Peter Hagström, Peuramaa, prot Harri Murtonen ja Sauli Suomela (ainakin Murtonen on hyvä), Pickala, pro Mika Piltz (erittäin hyvä), Sarfvik, pro Riku Soravuo (erittäin hyvä), Suur-Helsingin Golf, pro Lauri hurri, Tuusula, prot Ari Savolainen ja Sami Wächter (molemmat jees), Virvik Porvoo Tapio Santala (hyvä). Vuosaari, pro Jyry-Jussi Peltomäki (eräs parhaista).

Se, kuka on hyvä pro, on tietysti makuasia, mutta tässä hyvä lista lajista kiinnostuneille ja Pron opetusta kaipaaville. Seurojen tarkemmat tiedot löydät
esim osoitteesta www.golf.fi

3

2995

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hänen kurssilla ollu

miksi toi Lauri on laitettu ''''' ? Suur-Helsingin Lakiston kentällä Harri on hyvä, jaksoi käydä jokaista opettamassa yksitellen ja muutenkin asian mukainen opettaja.

• Sitä en tiedä, mutta otin pari vuotta sitten häneltä yksityistunnin ja ei ainakaan minua jaksanut opettaa koko tuntia -> ei hyvä.

• Ootko käyny testaamassa näistä jokaisen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      1922
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      600
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      25
      490
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      58
      437
    5. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      37
      435
    6. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      53
      395
    7. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      393
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      387
    9. Mitä uskot että

Välillämme käy?
      Ikävä
      32
      381
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      39