Nainen päätti treffit pillimehun takia.

Voihan rotta x)

Luin tässä hiljattain mtv3:en klikkaa mua -sarjan kotisivulta katsojien kirjoittamia karmeimpia treffitarinoita. Eräs juttu niistä sai minut kovasti hämmästelemään, ja ajattelin että ovatko jotkut naiset todellakin noin nirsoja nipottajia.

Juttu oli mennyt näin, että mies ja nainen olivat tutustuneet netissä ja olivat nyt ensitreffeillä jossain kahvilassa. Nainen oli tilannut itselleen kahvin, mutta se mies ei tilannutkaan kahvia, vaan pillimehun! Tämä, kun aikamies tilaakin itselleen pillimehun kahvilassa, niin oli ollut ehdoton turn-off sille naiselle ja hän oli päättänyt treffit hyvin äkkiä siihen. Siis täh? Kaikkihan eivät juo kahvia ollenkaan, ja tämä mieskin ilmeisesti kuului niihin. Olisihan hän tietenkin voinut ottaa teetä, tai sanoa suoraan, että en ole tottunut juomaan kahvia mutta otan jotain muuta, mutta kuitenkin, eikö ole aika mitättömästä syystä pitänyt treffit päättää? Monilla meistähän on jotain tiettyjä tapoja ja tottumuksia, niin kuin esim. tuo että ei juo kahvia ollenkaan, ja tällaisten ei pitäisi tehdä ihmisestä yhtään huonompaa. Ei tiedä kuinka hyvä ja mukava tämä mies olisi ollut sille naiselle muuten, mutta kun hän erehtyi ensitreffeillä tilaamaan itselleen pillimehun kahvin sijaan. Tästä näkee, että joillekin naisille ei mikään riitä ja heitä on vaikea miellyttää.

167

6319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu näin on

Niin. Osa naisista on hyvin kapeakatseisia vammaisia nipoja. Ei sellaisiin kannata aikaa tuhlata. Jos naisella ei ole yhtään avarakatseisuutta eikä huumorintajua, niin kamala sellaista olisi tapailla. Nipottaakoot yksikseen prinsessa-asenteensa kanssa.

• HAHAH! voin sanoa, että tiedän monia miehiä, jotka ovat turhia huumorintajuttomia nipottajia! en eläisi päivääkään sellaisen tyypin kanssa. mun suhteissa kun on aina ollut niin, että jos joku naputtaa, se on mies en minä. eli rollit vaihtuneet. mä olen äijä, mies on valittava ämmä! ei näitä enää. ikinä.

• 28
        ansukan kirjoitti:

HAHAH! voin sanoa, että tiedän monia miehiä, jotka ovat turhia huumorintajuttomia nipottajia! en eläisi päivääkään sellaisen tyypin kanssa. mun suhteissa kun on aina ollut niin, että jos joku naputtaa, se on mies en minä. eli rollit vaihtuneet. mä olen äijä, mies on valittava ämmä! ei näitä enää. ikinä.

itse en tunne yhtään ainutta nipottajamiestä.. lienee enneminkin jokin taruolento

• ....................
        ansukan kirjoitti:

HAHAH! voin sanoa, että tiedän monia miehiä, jotka ovat turhia huumorintajuttomia nipottajia! en eläisi päivääkään sellaisen tyypin kanssa. mun suhteissa kun on aina ollut niin, että jos joku naputtaa, se on mies en minä. eli rollit vaihtuneet. mä olen äijä, mies on valittava ämmä! ei näitä enää. ikinä.

Ja säkin loukkaannuit ja samantien negatiivisesti vastasit miehen kirjoittamaan kommenttiin. Parantuiko itsetuntosi tuosta? Lapsellista.

• kfsjlksdgjpdsg
        ansukan kirjoitti:

Tyyppillinen katkeroituneen naisen kommentti. Hanki elämä.

• :-?
        ansukan kirjoitti:

Olen kokenut aivan samaa mies nipottaa ja valittaa kun teen kaiken väärin en osaa puhua saati käyttäytyä tai tehdä mitään ainakin nää netti tuttavuudet järestään sellaisia. Yrittävät raukat alistaa tytön ja nostaa omaa heikkoo ekoonsa mut lyhyeen jää sellainen yritys.

• Malle Babbe
        kfsjlksdgjpdsg kirjoitti:

Olikohan pillimehu naiselle merkki siitä että ko. miehellä on jo perhe jossa on pieniä lapsia? Eli ei tuu mittään tästä hommasta...

• Pillimehu 36v
        Malle Babbe kirjoitti:

Olikohan pillimehu naiselle merkki siitä että ko. miehellä on jo perhe jossa on pieniä lapsia? Eli ei tuu mittään tästä hommasta...

No voi herran pieksut sentään. Kyllä minäkin olen pillimehuja aika paljon elämäni aikana juonut, viimeksi pari viikkoa sitten, eikä minulla kuitenkaan ole lapsia. Ihme tulkitsijoita ja merkkien etsijöitä nämä jotkut sinkkunaiset. Tutustukaa nyt edes kunnolla siihen mieheen ennenkuin teette suurempia tulkintoja, jos oikeasti haluatte jonkun kumppanin löytää.

• Ehkä niin
        :-? kirjoitti:

Olen kokenut aivan samaa mies nipottaa ja valittaa kun teen kaiken väärin en osaa puhua saati käyttäytyä tai tehdä mitään ainakin nää netti tuttavuudet järestään sellaisia. Yrittävät raukat alistaa tytön ja nostaa omaa heikkoo ekoonsa mut lyhyeen jää sellainen yritys.

... tai sitten et ihan oikeasti osaa puhua ja käyttäytyä.

• Aina väärinpäin
        28 kirjoitti:

itse en tunne yhtään ainutta nipottajamiestä.. lienee enneminkin jokin taruolento

Onnekas olet kun et tunne (tai ehkä kenelläkään ei ole ollut syytä nipottaa). Minäpä tunnen sellaisen taruolennon. Ihan pitkiä saarnoja osaa pitää milloin mistäkin. Minä olen se boheemi ja hän täydellinen. En juo, polta tai vieraissa käy.Ihan kaikenlaisista pienistä arkiasioista ja kommunikaatiosta on kyse.

Mutta miehethän eivät nipota vaan sanovat aina aiheesta. Logiikka menee näin: jos hän toimii jotenkin virheellisesti, syy on minun koska en ole varmistanut että hän on ymmärtänyt sanomani.

• YTM-VPK

Täytyypä tästä lähtien ihan periaatteessa juoda pillumehua ensitreffeillä.

• duubiduu

Oottepas tyhmiä, jos uskotte tuohon. Tai typerää yleistystä nyt ainakin.

• hiihö

Naisen valitusta, koska tietävät pitävän paikkansa, mutta eivät voi myöntää.

• Mr Groove

Sille miehelle oli parempi, että tilasi pillimehun ja testasi naisen luonteen. Mun ATM opiskelukaveri teki vaimoonsa vaikutuksen juomalla Tuttelia ensitreffeillä. Nainen oli ajatellut ensin, että mitä v****a, mutta sanonut sitten, "jos sulla on munaa tuohon, niin sitten vaikka mihin". Hervottomaksi nauruksihan se oli mennyt, heillä molemmilla on kieltämättä sairaan hyvä huumorintaju. Ovat vieläkin onnellisesti naimisissa ja heillä on neljä lasta. Kaveri ei koskaan valmistunut ja on tehnyt kaikenlaisia hanttihommia sekä elänyt vaimonsa palkalla. Muuten hän on varmasti loistomies naiselleen.

• Mr Groove

Unohdin mainita, että heidän neljän lapsensa nimet alkavat T-kirjaimella - voihan Tutteli :D

• Taagibörsta

Nainen on mulle vain pill....limehu!

• Reipas Mies

Pistää miettimään, miten "veitsen terällä" joutuisi elämään tuollaisen nipottaja naisen kanssa jos sinne asti skabassa pääsisi?

En millään usko että niin täydellistä miestä on jos naisen elämä on noin pienestä kiinni miestä valkatessa

• Minä ihmitelen,että niin pienestä asiasta treffi päätti.Minun ystävälle kävi niin,että mies tuli toisesta kaupungista kysymättä ,saako nukkua hänen asunnossa. Mies jopa itselle ei ostanut mitään kahvileipä tai ruoka. Ehkä hän luule,että nainen sitten itse huolehti kaikkista...Niin mies mietti,että voi hurmata nainen

• Just joo!

En ymmärtänyt mistä on kysymys? Naisista vai miehistä?

• 32
        larisag kirjoitti:

Minä ihmitelen,että niin pienestä asiasta treffi päätti.Minun ystävälle kävi niin,että mies tuli toisesta kaupungista kysymättä ,saako nukkua hänen asunnossa. Mies jopa itselle ei ostanut mitään kahvileipä tai ruoka. Ehkä hän luule,että nainen sitten itse huolehti kaikkista...Niin mies mietti,että voi hurmata nainen

niin ehkä hän testasi onko nainen sellainen joka jättää heti ensimmäisen ongelman ilmaannuttua..

• .....

No onhan se nyt vähän outoa tilata kahvilassa pillimehu. Kertoo ainakin paljon miehen tilannetajusta. Ravintolassa sitten nakit muusilla.. :)

• vcxvxfdsfsds

Aika kumma, että heillä on pillimehua myynnissä jos sellaisen juominen ei ole suotavaa kahvilassa.

• en minäkään olisi
        vcxvxfdsfsds kirjoitti:

Aika kumma, että heillä on pillimehua myynnissä jos sellaisen juominen ei ole suotavaa kahvilassa.

Todennäköisesti siellä oli lastenhoitoWC.kin mutta ei liene suotavaa että aikuinen mies menee sinne vaippojaan vaihtamaan.

Lapset lapsina ja miehet erikseen.

• hohhoijaa teitä

No johan on älytöntä.

Olen nainen ja juon todella usein pillimehua. Syyt siihen ovat, että kofeiinipitoiset juomat alkavat hikoiluttaa ja pissattaa, eikä kumpikaan ole kiva asia, etenkään treffeillä. Hiilihapollisia juomia en tykkää juoda, kun kerääntyy ilmaa mahaan. Jäljelle jää pillimehu, ellei sitten ole tarjolla tuoremehua. Joskus nuo tuoremehutkin sitten ovat joitain ällöimeliä neljä hedelmää juomia. Kahviloiden kaakaot ovat myös liian imeliä, eikä maha kestä sitä maitoa.. hohhoijaa.

Jos mies olisi juonut vain vettä kahvilassa, oisko se sitten myös ollut kauhea katastrofi? Olisiko ajateltu, että mies on köyhä tai jopa aivan p.a? Tai nuuka?

• cvxcvxfsfdsfds
        hohhoijaa teitä kirjoitti:

No johan on älytöntä.

Olen nainen ja juon todella usein pillimehua. Syyt siihen ovat, että kofeiinipitoiset juomat alkavat hikoiluttaa ja pissattaa, eikä kumpikaan ole kiva asia, etenkään treffeillä. Hiilihapollisia juomia en tykkää juoda, kun kerääntyy ilmaa mahaan. Jäljelle jää pillimehu, ellei sitten ole tarjolla tuoremehua. Joskus nuo tuoremehutkin sitten ovat joitain ällöimeliä neljä hedelmää juomia. Kahviloiden kaakaot ovat myös liian imeliä, eikä maha kestä sitä maitoa.. hohhoijaa.

Jos mies olisi juonut vain vettä kahvilassa, oisko se sitten myös ollut kauhea katastrofi? Olisiko ajateltu, että mies on köyhä tai jopa aivan p.a? Tai nuuka?

Todennäköisesti suhde olisi kaatunut viimeistään siihen, että miehellä olisi ollut kotona punaiset lakanat, tyttöjen väri.

• kfnowjfweigh0+3
        cvxcvxfsfdsfds kirjoitti:

Todennäköisesti suhde olisi kaatunut viimeistään siihen, että miehellä olisi ollut kotona punaiset lakanat, tyttöjen väri.

aika seksististä.

• typerä äiti

Minä, aikuinen ihminen ja neljän lapsen äiti, saatan tilata kahvilassa pillimehun, ihan siksi kun kahvia en juo kuin aamulla ja töissä, eikä kahvi auta jos janottaa.

• A

Mun poika (3) oli huutanut päiväkodissa/tarhassa,että "ei oo punanen tyttöjen väli,kaikki välit kuuluu kaikille!" Fiksu muksu.

• "nannaatekee"

ET YMMÄRTÄNYT MIEHEN "VIHJETTÄ". NAINEN OLISI KYLLÄ
        SAANUT IMEÄ MUUTÄ KUIN PILLIÄ TREFFIEN ONNISTUESSA:))
        EI MUUTEN YMMÄRTÄNYT SE TREFFIKUMPPANIKAAN.......

• loeva

No ei kai nyt punaisiin vielä olis kaatunut, mutta jos olis ollu vaaleenpunaset satiiniset niin sitte ehkä.

• +7++7+7+7
        loeva kirjoitti:

No ei kai nyt punaisiin vielä olis kaatunut, mutta jos olis ollu vaaleenpunaset satiiniset niin sitte ehkä.

no kyllä pahvisesta pillimehusta tulee hieman lapsellinen olo. Miksei ottanut limua, vettä tai teetä tai ei mitään. tyse

• ddjfjfhjfhyj
        en minäkään olisi kirjoitti:

Todennäköisesti siellä oli lastenhoitoWC.kin mutta ei liene suotavaa että aikuinen mies menee sinne vaippojaan vaihtamaan.

Samaa mieltä! Miehinen mies olisi tilannut tuplaviskin ja vetänyt perseet olalle sen nipottavan ämmän alkaessa vituttamaan!

• hii ho

Ei vaan naisten loputtomasta valittamisesta ja dorkailusta.

• Pillimehua kaikille!
        +7++7+7+7 kirjoitti:

no kyllä pahvisesta pillimehusta tulee hieman lapsellinen olo. Miksei ottanut limua, vettä tai teetä tai ei mitään. tyse

Pillimehu on hyvää, kantsis sunki kokeilla ;D

• Pöh ja pah

Miten niin outoa? Jos siellä ei ole muuta mieleistä juomaa, niin siitä vaan. Kummaa analysointia tuollainen.

• Karigrandi
        en minäkään olisi kirjoitti:

Ei jumankekka sentään, eihän pillimehu ole automaattisesti lasten juoma!! Kyseessähän on vain isomman mehutölkin pienennetty kerta-annosmuoto, johon on laitettu käytön helpottamiseksi pilli mukaan. Pillimehuna saa esim. vitaminoituja tuoremehujakin, ja vaikka kyseessä olisi ollut joku mansikka-Trip, niin ei sekään ole pelkästään lapsille tarkoitettu.

• nn--20

No ehkä mies oli niin vastenmielinen,että nainen sanoi tuon pillimehun vain tekosyyksi jotta pääsisi äkkiä pois. Aika huonoa käytöstä kyllä,mutta eipä kaikkia voi miellyttää.

• xvcxvcfdsfsd

Tuskin hän sanoi mitään syytä.

• hohhelishoijakkataho

Niih. Miehessähän se vika aina on.

• PikkuKonjakki

En vastaa sanon vuan-En kyllä ihmettele,nyky menoa seuranneena.

• voi kokeilla

Jos ei nyt ihan inhon väristyksiä kahvista saa, niin tutustumisvaiheessa on hyödyllistä vähän peesata. Ottaa sitä kahvia, jos haluaa miellyttää toista. Ottaa leivoskin, jos toinen haluaa.

• trip grandii

Kyllä mä tiedän ihan järjellisiä fiksuja aikuisia, jotka eivät juo sen paremmin kahvia kuin teetäkään. Eikä kaikki tykkää limustakaan. Mä muuten itsekin juon yksin kahvilassa käydessä aika usein pillimehua, koska en juo kahvia, teetä harvoin, limu käy hampaisiin eikä vesi sovi oikein pullan tai leivoksen kanssa, joten pillimehu on ihan kelpo valinta:)

Kyllä, minun sydän todennäköisesti heltyisi, jos mies joisi treffeillä pillimehua:))

• fhksdhkssfs

Kiteytän tämän topicin niin, että aika vakava on nainen, jos pelkän pillimehun takia antaa lemput. Toisaalta vähän lapsellista on juoda pillimehua treffeillä.

• ei voi aina tietää

Minä olen torpannut yhden jannun valkoisten kenkien vuoksi. Oliko sekin lapsellista?

• Mies1985
        ei voi aina tietää kirjoitti:

Minä olen torpannut yhden jannun valkoisten kenkien vuoksi. Oliko sekin lapsellista?

Ei. Se vain todistaa naisten miniseksuaalisuudesta.

• M30.
        Mies1985 kirjoitti:

Ei. Se vain todistaa naisten miniseksuaalisuudesta.

Valkokenkäisten miesten naiset ovat maksiseksuaalisia vai?

• vastaus.........

Kyllä oli

• ei voi aina tietää
        vastaus......... kirjoitti:

Kyllä oli

Niin minustakin. Valkoiset kengät pitäisi kieltää lailla.

• carrie new york

Ja minä olisin halunnut ehdottomasti jatkaa miehen kanssa, joka pitää valkoisia kenkiä!

• Älyn haamu
        carrie new york kirjoitti:

Ja minä olisin halunnut ehdottomasti jatkaa miehen kanssa, joka pitää valkoisia kenkiä!

mutta kun se mies ei tainnut olla homo. Sorry

• carrie new york
        Älyn haamu kirjoitti:

mutta kun se mies ei tainnut olla homo. Sorry

ja minä en ole mies.

• valkoiset tossut

Niin minustakin. Valkoiset kengät pitäisi kieltää lailla.

Mitä pahaa on valkoisissa kengissä? Itselläni on usein valkoiset skeittitossut tai adidas superstarit, ja perinteiset tummahkon siniset farkut siihen päälle. Sehän on varsin perinteinen amerikkalainen pukeutumistyyli.

• valkoiset tossut

• ccvggg
        valkoiset tossut kirjoitti:

Vähän tähän tyyliin, paitsi käytän sinisempiä farkkuja eivätkä ne roiku niin paljoa
        http://fashionbombdaily.com/wp-content/uploads/2011/04/Trey-Songz-white-sneakers.jpg

Itselläni myös hieman sama tyyli, mutta ei tuo iske vanhempiin naisiin, nuorempiin kylläkin. Vanhempien tai vanhanaikaisten naisen mielestä miehellä pitää olla aina mustat kengät.

Yksi kerta olin jossain pienessä kylässä baarissa ja yksi tyttö oli ihan myyty kun minulla oli niin valkoiset kengät, minun oli pakko olla hänen mukaansa varakas =,D. Taisi kyseisen kylän miehillä olla lähinnä bensalenkkareita.

• Valkokaulus

Hmm,ehkäpä mies vain halusi ilmaista näin tuoremehun muodossa että:Nainen vain oli.Hmm,hieman vanhanaikainen hänelle.

• Mr Big, NYC

ja minä en ole mies.

Etkä nyt oikein tainnut tajuta... :D!

• carrie new york
        Mr Big, NYC kirjoitti:

Etkä nyt oikein tainnut tajuta... :D!

Kumpi meistä on neiti? Ajattelet minun ajattelevan liian monimutkaisesti, vaikka vastaukseni oli aivan looginen!

• ccvggg kirjoitti:

Itselläni myös hieman sama tyyli, mutta ei tuo iske vanhempiin naisiin, nuorempiin kylläkin. Vanhempien tai vanhanaikaisten naisen mielestä miehellä pitää olla aina mustat kengät.

Yksi kerta olin jossain pienessä kylässä baarissa ja yksi tyttö oli ihan myyty kun minulla oli niin valkoiset kengät, minun oli pakko olla hänen mukaansa varakas =,D. Taisi kyseisen kylän miehillä olla lähinnä bensalenkkareita.

Oikein hyvä tyyli :)

En siis olekaan vanha tai vanhanaikainen, huh.

• ei voi aina tietää kirjoitti:

no tavallaan joo, koska kengät voi aina vaihtaa ,. mieshän voi pukeutua mauttomasti koska valitsee vaatteensa itse, mut jatkossahan nainen voisi toimia makutuomarina ;)

• hii ho

Oli, mutta eihän pikku prinsessa sitä nyt tajunnut.

• ei voi aina tietää kirjoitti:

Ei, se oli ihan oikein, eipähän jätkä joutunut kärsimään pikkumaisuuksistasi enempää.

On aina hyvä, jos toivottomat luonteet (puolin ja toisin) karsiutuvat reilusti heti sen sijaan että toivottomuus alkaisi selvitä vasta joskus kuukausien päästä.

Minusta kaikille ensitreffinipottajille pitäisi jakaa mitalit rehellisyydestä ja vastapuolen elämän tuhlaamatta jättämisestä.

• Ei enää sinkku

Erittäin lapsellista. Mies oli ehkä tyylitajuton, mutta mahdollisesti helposti koulutettavissa. Aina kannattaisi hieman paremmin tutustua.

• Jos on totta,

niin kyllä on pöllö syy. Onhan se vähän ehkä erikoista jos ollut puhe että mennään kahville, mutta silti.

• Tavan toukohousu

Pillimehu on rohkean miehen valinta. Siitä voi päätellä ettei mies alistu sosiaalisten paineiden alla, vaan tilaa kahvilassa mieluisensa juoman huolimatta siitä että saattaa aiheuttaa paheksuntaa. Toisaalta tämä mies voi myös lähteä verkkareissa ulos, käyttää vyön sijasta henkseleitä tai laittaa sateella jalkaan kumisaappaat. Tämä alkaa jo olla nykyajan kosmopoliitin naisen sietokyvyn rajoilla.

• ljkyi

Pillimehumiehen jalassa on siniset suomiverkkarit, ja lahkeet pillimehumies työntää siististi tennissukkien sisällä ja jalkaan laittaa sandaalit. Neonkeltainen vyölaukku kuuluu tottakai asiaan, kuten hapsottava takatukkakin. Punertavat viikset saattaa myös löytyä.

• dj sasha
        ljkyi kirjoitti:

Pillimehumiehen jalassa on siniset suomiverkkarit, ja lahkeet pillimehumies työntää siististi tennissukkien sisällä ja jalkaan laittaa sandaalit. Neonkeltainen vyölaukku kuuluu tottakai asiaan, kuten hapsottava takatukkakin. Punertavat viikset saattaa myös löytyä.

Entä jos tyylikkäästi pukeutunut pilkesilmäinen mies ottaisi huumorilla (tottakai!)pillimehun, olisiko se eri juttu?

• Vidunder

Ha! En mä sitten saakaan naista kun käyn kurosateessa kumisaappaissa töihin! ::DD

• ihan haukkumatta

No olisin ihmetellyt kanssa jos mies pillimehun ottais. Se vaan on jotenkin kummallista ja lapsille kuuluvaa,,,

• turha tapaus olet

Se kertoo vain sen, että olet samanlaine nirppanokka kuin kertomuksen "nainen". Lapset muuten nauravat ja itkevät, onko sekin lapsellista aikuiselta?

• hii ho

Naisetkin ovat sekä kummallisia että lapsellisia, mutta ottaa joku niitäkin.

• Mies28ererfv

perkele NAISET!!!!!JOS MIES HALUAA JUODA MEHUA JA MYÖS TYKKÄÄ MEHUSTA TULEE MIEHELLÄ OLLA OIKEUS JUODA MEHUA!!!!!!!!!!!!

• Eikä tule olla

Kyllä te varmaan tiedätte mikä siitä ohuesta pillistä tulee mieleen.

• Mies1985

Jollain tavalla ymmärrän että pillimehu on vähän outo valinta mutta toisaalta harmiton valinta.

Naisellehan tuokin sallittaisiin kuten vaaleanpunaiset vaatteet ja pehmolelut. Miehen rooli on vähän vaikeampi ja mutkikkaampi.

Itsekkin tykkään paeta tuota miehen maailman verta, väkivaltaa ja naisten eläimellisen seksuaalisuuden miellyttämistä välillä lällymaailmaan ja entistä vähemmän jaksaa miettiä sitä mikä on aikuismaista ja miehekästä.
      -
      Minusta ihmisten pitäisi ympäröidä itseään iloisilla asioilla kuten pillimehupurkeilla joissa on hymyilevien eläinten kuvia yms. kivaa.
      -
      Ostin tässä vasta isällenikin synttärille koira-aiheisia onnittelukortteja ja samalla Tiimarista myös tarroja joiden mukana tuli pieni värityskirja. Liimasin niitä tarroja onnittelukortteihin piristämään.

• treffejä odotellessa

Jos ite pääsisin treffeille niin ottaisin kyllä kunnon juoman.
      Siis kahvin, teen tai kaakaon ja ehkä jotain purtavaakin.
      Pillimehusta tulee semmonen arkinen ja kiireinen fiilis,
      semmonen että ei asetu siihen treffitilanteeseen ihan rauhassa olemaan.
      tulee semmonen fiilis että se tyyppi ei oo arvostanu sitä hetkee niinkuin pitäisi.
      Muutenhan pillimehussa ei oo mitään vikaa...
      :-)

• Hyi! KAAKAON! Sehän nyt on vähintään yhtä lapsellinen juoma kun pillimehu! Tai tee! Naisten juoma! Vähänkö oot nolo!

• sillitrooli
        mayara kirjoitti:

Hyi! KAAKAON! Sehän nyt on vähintään yhtä lapsellinen juoma kun pillimehu! Tai tee! Naisten juoma! Vähänkö oot nolo!

Mikä olisi miehekäs juoma niin että mies tuntuisi Mieheltä isolla M:llä? Iso kuppi huoltoasemakahvia?

• Saat ootella

Minusta se, että kaveri tilaa pillimehun indikoi lähinnä janojuoman kaipuusta, ei siitä etteikö arvostaisi treffikumppaniaan.
        Vai,,,,pitääkö kassalle mennessä tilata kallein juotava mitä kahviosta irti saa, että deitti huomaa panostuksen tilanteeseen?
        Toki treffeihin kannattaa panostaa, mutta ei sitä menestystä juoman laadulla taata.

• sillitrooli kirjoitti:

Mikä olisi miehekäs juoma niin että mies tuntuisi Mieheltä isolla M:llä? Iso kuppi huoltoasemakahvia?

:D Pakkohan se on vähän trollata välillä... ;) Mulle henkilökohtasesti on ihan yks hailee mitä ihmiset juo. Itekin harvoin kahvia juon. Typerää poppoota kun itkee ihan vammasista asioista. Tommosii naisiin ei kannatakaan sotkeutua. Sairaita ovatten.

• dfverferf
        sillitrooli kirjoitti:

Kossuvichy :D

• carrie new york
        dfverferf kirjoitti:

Kossuvichy :D

Eiku viski!

• sillitrooli
        mayara kirjoitti:

:D Pakkohan se on vähän trollata välillä... ;) Mulle henkilökohtasesti on ihan yks hailee mitä ihmiset juo. Itekin harvoin kahvia juon. Typerää poppoota kun itkee ihan vammasista asioista. Tommosii naisiin ei kannatakaan sotkeutua. Sairaita ovatten.

Minustakin ihan käsittämätön ajatus, että pitäisi jonkun kaavan mukaan valita juomansa... Oletko Kymenlaaksosta?

• sillitrooli kirjoitti:

Minustakin ihan käsittämätön ajatus, että pitäisi jonkun kaavan mukaan valita juomansa... Oletko Kymenlaaksosta?

No en ole ja toivottavasti en tule olemaankaan.

• sillitrooli
        mayara kirjoitti:

No en ole ja toivottavasti en tule olemaankaan.

Jostain savosta sitten. Ajattelin tuota kun kirjoitit "ovatten". Eikö niin sanota Itä-Suomessa?

• sillitrooli kirjoitti:

Jostain savosta sitten. Ajattelin tuota kun kirjoitit "ovatten". Eikö niin sanota Itä-Suomessa?

Minä sanon mitä tahon, olin sitten mistä tahansa.

• sillitrooli
        mayara kirjoitti:

Minä sanon mitä tahon, olin sitten mistä tahansa.

Ihan hyvä periaate sekin :)

• Ihme asiakaspalvelua

Ottaisin minkä juoman sattuisi huvittamaan, olenhan aikuinen ihminen.

Juomiseni ja syömiseni eivät kuulu naiselle tai kenellekään muullekaan.

• ihanmitämähaluun...

Siinä tapauksessa vähän kuuluu jos alat viinaa vetämään ekoilla treffeillä. Kuuluu ja näkyy.

• Pers Ers

No hyvä että asia tuli jo tuossa vaiheessa esille, olisihan se ollut tuskaa akalle katsella seukatessa miten tyyppi imuuttelee pillimehuja. Ei sitä kärsi toista huijata ekatreffeillä ottamalla jotain kahvia yms. jos ei tykkää.

• treffejä odotellessa

Kerronpa omista treffeistäni pari vuotta sitten.
      Sukulaiseni naapurin kans olin jutellu muutaman kerran.
      Hän oli ujo mies mut rohkastui sit pyytämään mut kylään.
      Sovittiin sit tietty ilta.
      No, mä menin ja sillähän oli siellä sixpäkki tai mäyräkoira, josta se oli jo pari ottanut rohkaisuksi kun kuulemma jännitti.
      No, se tarjos mullekin ja mä sit lipitin sitä kaljaa muutaman pullon vähän niinkuin kohteliaisuudesta.
      Sit alettiin tapaillakin ja mä sit joskus selitin että oon raitis.
      Se vähän ihmetteli, että joinhan mä sillon ekalla kerralla.
      Sanoin vaan, että en mä kyl normaalisti juo ollenkaan...
      No joo, tylsä juttu...

• wywy

Omilla treffeilläni olisin ollut iloinen, jos mies olisi tilannut pillimehun eikä kahvia. Tilasi kuitenkin seurakseni kahvia. Juttu luisti hyvin ja meillä oli hauskaa noin puolituntia... Sitten mies meni alkoi kiemurrella tuolissaan, meni kalpeaksi ja huomasin pientä hikoilua hiusrajassa... Selitti, ettei yleensä juo ollenkaan kahvia kun saa sitä helposti vatsaoireitakin ja syöksyi vessaan. Olin varmaan 20 minuuttia yksin ja odottelin siinä hämmennyksissäni miestä vessasta.

Mies palasi jossain vaiheessa pöytään ja sama vessaralli toistui hetken kuluttua. Toisen kierroksen jälkeen sovimme, että päätämme treffit tähän ja tapaamme uudestaan ilman kahvia jossain vaiheessa...

• somppu----

Ehkä tässä on jotain muutakin kuin se et mies otti pillimehua? Mene ja tiedä

• tuutta

Kuten mitä?
        Niin... varmaankin jotain vikaa taas naisessa, eikö? Olisit nyt yrittänyt keksiä jotain omaperäisempää ilkeilyä.

Itselläni kahvi aiheuttaa joskus hyvinkin ärsyttäviä ja voimakkaita oireita. Toisinaan taas ei. Pidän kahvista ja joskus otan riskin vatsanväänteistä huolimatta.

• Aina pitää kysyä

Monenkohan miehen nussima huora tämä nainen oli.

• dikkeli

hihi. pimppimehu. ei ihme että treffit päättyivät äkisti.

• WALLATON PETTYMYS

Hyvähän tuo oli, että mies pääsi eroon tuosta naisesta,,liki lottovoitto. Seuraava karmea pettymyshän tuolle olisi ollut se, että äijä korkkaa perjantaiehtoona saunan jälkeen muumilimpparin kossun sijasta.
      Jos suhde ei kestä pillimehua kahvilassa niin oletusarvona on ettei siitä muutakaan sukeudu. No, josko tuo tarinan nainen sen kaffeautomaattinsa löytää hänkin, kaikissa vikamme.

• `miksimiksumuksu

Lapsellinen juttu ,että pillimehun takia jättää toisen,eihän moni juo kahvia,tai teetä ,mutta tollasen takia jättä toinen_/

• Minnttu-Maija

No sillä naisella saattaa olla vaikeuksia löytää ikinä ketään. Musta ainakin olis jotenkin suloista jos mies tilaa pillimehun. Sitäpaitsi sellanenhan voi olla ihan läppäkin...?

• Minttu-Maija

Sori,tuli kaks ännää tohon nimeen ku nää näppäimet taas kiukuttelee.

• lasi vettä kiitos

Täältä löytyy epäsosiaalinen ja ongelmallinen ihminen... En juo kahvia enkä teetä. Kahvilassa on vielä vaihtoehtoja, kuten usein uskomattoman kallis vesilasi - mutta odottakaas kun mennään kylään tai sukulaisvierailulle.... Olen "hankala" kun en juo kahvia enkä edes teetä.... vaan haluan vettä lasillisen. Omasta mielestäni tämä on helppoa ja vaivatonta. Mutta usein emännän mielestä omalaatuista kun kahvi ei kelpaa... No kahvapöydän herkutkin jätän usein väliin maitoallergian vuoksi, mutta onneksi siitä ei tule niin suurta numeroa, kuin tästä omalaatuisuudesta että en supisuomalaisena kahvia...

• viinamäkeläinen

Kuka sitä nyt kahvia juomaan kun viinaakin on olemassa!
        Otetaas huikat!
        Kippis!

• snakraklepoks

:) vai voisiko olla yksinkertaisesti vain niin, että nainen ei kiinnostunut miehestä ja pillimehu oli tekaistu syy?

Kyllä se taitaa mennä niin, että kun ihastuu niin ei tuollaisilla pikku asioilla ole mitään väliä ja kun taas ei ole tarpeeksi mielenkiintoa niin takertuu jokaiseen pieneen yksityiskohtaan.

Niin miehet kuin naisetkin.

• bona bona

no mä olen tavannut usean naisen joka esim ostaa kaupasta bona bona vauvan pilttiruokaa ja syö sen itse ku se on niin hyvää ja tekivät sen vielä minen läsnäollessa......useat naiset&tytöt tekee tätä..että jos pillimehu oli liikaa niin miten sitten on vauvan ruoka...

• hölmö nainen.

Olin treffeillä erään miehen kanssa, tai treffeiksi niitä ainakin luulin. Meitä oli tarkoitus tulla minä ja miehen kaksi ystävää viettämään iltaa tämän miehen luo. Kun menin paikalle, mies ilmoitti, että kumpikin hänen ystävistään ovat perunneet tulonsa. Mies laittoi siinä sitten vaikka kuinka kauan salaattia, patonkia, viiniä ja hyvää jälkiruokaa ja olin ihan myyty.

Lähdimme syömisen jälkeen baariin jatkamaan iltaa, jossa meillä oli hauskaa keskenämme, mies tarjosi minulle juotavaa ja tuli aina istumaan todella lähelle minun viereeni, vaikka pöydän toisella puolella olisi ollut yllin kyllin tilaa.

Baarista lähdin saattamaan miestä bussipysäkille ja olin täysin varma, että mies ajattelee samalla lailla kuin minä. Yritin vähän ennen bussin tuloa suudella miestä, mutta tämä torjui yritykseni täysin ja sanoi, ettei ole millään muotoa minusta kiinnostunut siinä mielessä. Tiedän, että mies ei ole varattu eikä homo, joten olin kuin puulla päähän lyöty. Treffit jäivät sitten viimeisiksi.

• .................

Minäkään en ole tiennyt, että pillimehun status on joidenkin mielestä näinkin lapsekas. Omalla kohdallani tuollainen olisi pistänyt vain hieman silmään, eikä välttämättä mitenkään edes negatiivisessa mielessä, jos mies olisi muuten ollut siistin ja asiallisen oloinen.

• lattelitkut vitttuun

Apsoluuttisesti huonoimmat rehvit oli mulla semmoset että ne jo alko tosi huonost.
      Mä olisi halunnu et tavataa jossai oikeessa kapakassa mutta ämmä halus jotai ihme lattekahvilaa tapaamispaikaks.
      Akka joi ihme lattelitkua ja mä join sitte tavalliste ihmiste oikeeta kahvia. Mut eihän yhen kahvikupi juomine kauan kestä.
      Nii sitte mä kysyin siltä ämmältä, että antaaks se mulle pilllua, eihän sitä aikune mies tyhjän panttina ala missää lattekahvilas istuu.
      Akka sanos ettei se anna toosaans ja sillon mä vähän suutuin ja heitin ne lattelitkut sen ämmän kupista suoraan akan pärställe.
      Se oli oikeen sille ihmehuorralle!
      Sitte mä lähin pois.

• kaamea tooosa

olet tosi jannu!! kaameimat treffit ovat suomi 24 chatin ämmien kanssa.
      Viddu,mitä muka olevinaan ... rumia ja sivistymättömia paska kuonoja.
      Kuvitellaan olevan niin saatanan haluttavia..viddu sano minä.
      Joutavat Turkkilaisille,,",niinku mä niinku mä "Terhikin on.
      saavat sikopaimenet vetää soomi perseseen...siihen isoon ja laiskaan perseeseen.

• fenepwnpgnpnwpeg

Tapasin netistä joskus vuonna makkara miehen, joka oli kaikkea muuta kuin netissä antoi olettaa. Treffeillä hän puhui sienestämisestä keskellä talvea, star warsien myyteistä ja rupesi hiplailemaan yhden siiderin jälkeen hiuksiani. Muutenkin oli pitkästyttävää seuraa ja todella ruma tapaus.

• naiset tosikkoja

Niin se vain on. Take that bitches.

• iilai

Ei se syy ole varmastikaan ollut vain se pillimehun juominen. Jos mies olisi ollut muuten sopivan oloinen, ihana, edes miedosti vetovoimainen, niin mehu olisi ollut varmasti ok valinta. Se pillimehu on semmonen juttu, minkä on voinut valita konkreettiseksi syyksi siihen, että juttu päättyi ennen kuin alkoikaan. Eli se ei ainakaan parantanut miehen asemia. Se pillimehu. Ette kai nyt luule, että joku käännyttäisi kiinnostavan miehen yksistään pillimehun takia? Kaikenlaisia fantasioita sitä ihminen kehittääkin. Eikä se mitään, niin kai täytyykin.

• carrie new york

Ketjun luettuani tulin siihen tulokseen, että mikäli vielä joskus laitan profiilin nettiin, niin laitan hakuuni, että "etsin pillimehua juovaa ja valkoisia kenkiä käyttävää miestä."

• hipt

Heh-heh! Tää oli paras naisen laittama vastaus tähän mennessä :)

• Mies 52v,H:ki

Äläs nyt,mulle kävi niin että olisin päässyt treffeille..MUTTA kun ilmoitin etten ryyppää viinaa,niin ei onnannut.Tytteli viestitteli tyyliin:"Ei sun kaa voi tehdä mitään,kun et juo viinaa"..Vastasin vain tyynesti että:"Parenpi niin,ei löydy ihmistä jonka takia alkaisin dokaamisen"...Eli kovia ovat vaatimukset treffirintamalla..

• fghfghfg

Hei älkää vikiskö tollasten pillimehu-prinsessojen perään. Etsikää järkeviä naisia.

• pilimehunainen

En minäkään minkään absolutistin kanssa alkaisi olemaan ja ihan vaan sentakia, että itse juon joskus ja vedän jopa kännitkin. Eihän sellasta täysin itsensä vastakohtaa jaksaisi. Absolutistit seukatkoot keskenään vaan ! Pilimehumies ei haittaisi yhtään. Kauheimpiin treffeihin ( suomi 24 palstalta tavattuja of course ) lukeutuu, kun äijä tuli hakemaan mut roskaautolla treffeille ja siinä sitten 30 min olin sen kyydissä ja kuuntelin sen kejuilua. Toiset treffit oli miehen kanssa jolla ei ollut alkeellisimpiakaan käytöstapoja. Röyhtäili, ei käyttänyt veistä, nojaili kyynärpäillä pöytään ja lopuksi onki sormin munkin lautaselta ruokaa. Ei nähty toiste.

• alkkis dokaaja

hei, dokaan joka päivä ja yö! Oltas tosi hyvä matchi..eiks jee! Asun ojan pohjalla, kun oon alkoholisti, tehääks pari lasta huostaan,jooks?? wow oot unelmien nainen!!!!

• EL. a. K.IM
        alkkis dokaaja kirjoitti:

hei, dokaan joka päivä ja yö! Oltas tosi hyvä matchi..eiks jee! Asun ojan pohjalla, kun oon alkoholisti, tehääks pari lasta huostaan,jooks?? wow oot unelmien nainen!!!!

alkkis dokaaja

Kypärämyssy päähän sitten :)

• EL.a .k IM

pilimehunainen

Vi.ttu.

Jos mun kanssa lähdet raflaan, ja mä kuittaan laskun.

Niin mä syön sunkin lautaselta, jos haluan.

Paitsi jos olet hieno leidi.

Silloin mä pitelen kuin kukkaa kämmenellä.

• Huonoimmat.

Treffit olivat netistä löytyneen naisen kanssa. Nainen oli ihan jotain muuta,kuin normaalivartaloinen liikunnallinen nainen. Vastassa oli reilusti ylipainoinen lyllertäjä,jolloin treffit loppuivat tosi lyhyeen. Naislle vinkiksi,kun jonkun miehen kanssa keskustelette netissä ja suunnittelette tapaamista,niin viimeistään siinä vaiheessa kannattaa se omakuva(tuore)lähettää miehelle ja päinvastoin,niin ei tule turhia tapaamisia.

• .,,.,.,.

Jos mies on muuten huippuluokkaa, esimerrkiksi unelmien poikamies ja multimiljardööri, niin pikku mokat kuten pillimehut on HYVIN HYVIN helppo ohittaa mitättöminä. MUTTA jos se henkilö mutenkin on hieman kiikun kaakun niin joku noinkin pieni asia voi olla se lopullinen niitti. Asiat on suhteellisia.

• -Mies 59 v

Treffeille tuli friidu, joka sanoi olevansa 53 vuotta. Kuva oli otettu 43-vuotiaana ja deitille saapui 63-vuotias. Kusetusta, jossa daami tuhlasi omaa aikaansa ja mun aikaani. Tavallista on, että kiloista on profiilissa otettu pois 5-10 ja iästä saman verran. Monet luottaa charmiinsa ja ilman perusteita.

Oma lukunsa on naiset, jotka on päättäneet, että jos kundi on jokseenkin selvin päin ja ehjissä vaatteissa, ne rakastuu heti. Ja niastehan ei kestä torjuntaa yhtään. Kun sanoo, että sorry, mutta ehkei tässä ole syytä jatkaa, tulee meiliin ja kännykkään törkyviestiä toisensa perään.

Nettideiteistä puuttuu etiketti ja luusereilla ei ole edes käytöstapoja.

• Punainen tukka

Niin se vaan on että järkevinkään ihminen ei kunppania valitessa ajattele järkevästi vaan homma tosiaan voi kaatua pillimehuun,kunppani haku on täynnä tierostamattomia eleitä ja tuntemuksia,mutta jos se ihminen olisi sopiva pillimehutkaan ei sitä kaataisi.
      Minulle kävi niin että olin aina kiertänyt kaukaa punatukkaiset miehet,kun en tykännyt väristä.Mutta kuinkas sitten kävikään,tapasin tämän punapään eräässä tilaisuudessa ja tuntui kuin salamat olisi lyönyt lävitseni ja en edes silloin huomannut että hänellä oli punaiset hiukset,olin vain niin lumoissani ja ihan selvinpäin.Ensinmäisillä treffeillämme tajusin,hänellä on PUNAISET HIUKSET,mutta se oli jo myöhäistä olin mennyttä naista :)

• hipt

Järkipuhetta

• asroihatgoihogd

Koskaan en oo treffeillä käyny, kännissä baarista oon naiseni löytäny :D

• Yualle

Naiset ovat päättelykyvyn mualimanmestareita.

Miehellä mitä ilmeisimmin työstressistä aiheutunut vatsahaava ja siitä syystä kaffe oli out.

-> Mies ei ollyt economycally viable eli ei voi rahoittaa naisen kallista elämäntyyliä.

• pplllpppllp

Yualle, oma viestisi on tästä päättelykyvystä hyvä esimerkki. Teet päätelmän miljoonien ihmisten luonteesta muutaman tapauksen (kirjoituksen) pohjalta. Jos joku nainen ajattelee tietyllä tavalla, se johtuu siitä, että hän on nainen, joten muutkin naiset ajattelevat ihan samalla tavalla. Vastaavasti, jos joku mies ajattelee tietyllä tavalla... Kyllä menee maailma yksinkertaiseksi.

• se voi riippua myös tavasta jolla pillimehua juo ,. jos pitelee kaksin käsin ja ryystää kuin 5v kakara niin voipi nainen tulla omaan johtopäätökseen miehen miehekkyydestä ,. harva muuten pystyy pillimehua juomaan samalla arvokkuutensa säilyttäen, onnistuisko edes James Bondilta jos hän seuraavassa leffassa korvaisi sen vakiojuomansa ,.
      Niin ja jos nainen on laittautunut tyylikkääksi ja käyttäytyy hillitysti niin eipä miehen kannata heittää Pelle Hermanni-vaihdetta sisään ,.

• Hebbobeeebee

En voi sietää nirppanokkia. Niistä ei oo ku harmia aina vaan ja hirveetä stressiä. Kaunis päältä, mutta laho sisältä.

• **

Mistä sä ap pillastuit?

Siitä että joku nainen on joskus, jossain antanut pakit pillimehun takia?

Yksi ei ole kaikki...ymmärräthän

Putkiaivot mahdollistaa hyvän keskittymiskyvyn mutta joskus yksinkertaisetetaan liikaa. Tiedätkö...yksi juoppo mieskään ei ole kaikki miehet.

Menet ihan huoletta seuraaville treffeille ja juot sitä mitä juot. Jos joku antaa pakit sun jaffan takia, niin saa varmaan mennäkin.

• Voihan rotta x)

Lueppa tarkemmin tuo aloitusviestini. Tuo tapaus josta kirjoitin, niin sehän ei perustu siis omiin kokemuksiini, vaan luin sen tuolta mtv3 kanavan klikkaa mua -sarjan kotisivulta, jonne oli koottu katsojien karmeimpia treffitarinoita.
        En suinkaan yleistä, että kaikki naiset olisivat tuollaisia, mutta ihmettelin suuresti, että kuinka jotkut, siis nimenomaan jotkut naiset ovat nirsoja. Nykyisin kun puhutaan tämän nykyisen deitti ja pariutumiskulttuurin vaikeudesta, niin tuo tapaus muistutti siitä kuinka vaikeaa se todellakin voi olla, jos kerran tuollaistakin voi tapahtua.

Voihan rotta x) kirjoitti:

Lueppa tarkemmin tuo aloitusviestini. Tuo tapaus josta kirjoitin, niin sehän ei perustu siis omiin kokemuksiini, vaan luin sen tuolta mtv3 kanavan klikkaa mua -sarjan kotisivulta, jonne oli koottu katsojien karmeimpia treffitarinoita.
        En suinkaan yleistä, että kaikki naiset olisivat tuollaisia, mutta ihmettelin suuresti, että kuinka jotkut, siis nimenomaan jotkut naiset ovat nirsoja. Nykyisin kun puhutaan tämän nykyisen deitti ja pariutumiskulttuurin vaikeudesta, niin tuo tapaus muistutti siitä kuinka vaikeaa se todellakin voi olla, jos kerran tuollaistakin voi tapahtua.

TO: Voihan Rotta

Ymmärsin kyllä. Siksi ei kannata huolestua pillimehukohtalosta jossain muualla. Se sama kohtalo ei välttämättä kohtaa sua. Mitä sä uliset.

Toi nirsoilu ei ole vain naisten vaan myös miesten ominaisuus.
        Kun mies aloittaa nirsoilun, ei ole kyse enää naisesta vaan haukkumisen ilosta. Voisin kertoa monta "naurettavaa" tarinaa.

Minut on diskattu väärän värisen puolihameen takia kesähelteellä (beige, aprikoosi) värit ei olleet miehen mielestä tarpeeksi sähäkät, eli analysoi mun koko luonteen ja tulevaisuuden sen perusteella..Ja ihan aikuinen mies. Hellettä oli tapaamisella reilu 30C ja mies hikoili norona...siinä kun istuimme terassin varjossa. Ei mua haitannu.

Jos noin, on niin olkoon mennäkseen. Takas ei tarvii tulla. Tarvitsen ehjemmän ja valmiimman ihmisen. Siis...nirsoiloja teki palveluksen.

Pakit valitettavasti kuuluu asiaan ja on niin monenlaista käytöstä. Ei niitä kaikkia voi sivistää.

• Toimivaa

95% seurustelukumppaneistani on netin kautta. Ensimmäiset treffit sovin kun oli 14- vuotias (nyt olen 20)

En oikeastaan ole koskaan pettynyt, sillä aina olen toteuttanut saman kaavan:

-netissä tapaamispaikalta (irc-galleria, kuvake, suomi24: n chatti) olen pyytänyt meseen
      -mesessä yleensä samantien vaihdetaan jo kuvia HETI
      -messengerissä ollaan sit juteltu, ihan kavereina vain. jopa useita kuukausia ennenkuin ollaan tavattu (en tapaa henkilöitä, joiden kuvaa en saa nähdä. en siltikään ole nirso, haluan vain tietää etukäteen, miltä kaveri näyttää)
      -muutaman viikon kaveruuden jälkeen vaihdettu puhelinnumerot, soitettu sillointällöin kavereina
      -webbikamera ollut yleensä plussaa, mutta läheskään kaikilla sitä ei ole ja en ole vaatinut sitä pakollisena

: ) Olen tapaillut melkein kahtakymmentä ihmistä tässä 6 vuoden aikana, eikä ole tarvinnut koskaan pettyä! Monet heistä ovat edelleenkin hyviä kavereitani. Tulevana viikonloppunakin ensimmäinen poikaystäväni (jonka bongasin suomi24 chatista nuoret- huoneesta v.2005) majoittaa kämppäänsä Helsinkiin (ite olen Lapista) yhdeksi yöksi ja vie lentokentälle, kun lähden Kanadaan työharjoitteluun (nykyisen poikaystäväni luokse asumaan)
      Tähän nykyiseen poikaystäväänkin törmäsin sattumalta netissä kun pelattiin samaa roolipeliä joskus kolme vuotta sitten. Tavattiin kesällä ensimmäisen kerran Kanadassa ja alettiin seurustelemaan.

• valitettava totuus

Ei ole mikään ylpeilyn aihe naiselle, että on antanut melkein kahdellekymmenelle miehelle 6 vuoden aikana.

• miinuspeukut laulaa
        valitettava totuus kirjoitti:

Ei ole mikään ylpeilyn aihe naiselle, että on antanut melkein kahdellekymmenelle miehelle 6 vuoden aikana.

Missä lukee että tuo nainen on antanut niin monelle miehelle? Minun mielestäni siinä lukee selvästi että hän on TAVANNUT kahtakymmentä tyyppiä netin kautta, ja suurin osa heistä on KAVEREITA. Taas näitä neitsyiden perään vouhottajia liikenteessä, joilta menee viestin oikea pointti ohi kun täytyy vain kytätä että kuinka montaa miestä kukakin nainen on joskus tavannut että pääsee nimittelemään h-uoraksi ym. Säälittävää..

• fasdassd

No mut onhan se ihan kiva juttu että antaa mahdollisimman monelle. Sehän vain lisää miesten prosenttia päästä panemaan. Tosin koko asetelma on vääristynyt. Mitä nainen voisi antaa, ei mitään, nainen voi vain saada. Miehellä on se jota annetaan.

• Jo det var en gång då jag hade hittat en hos SOLID LOVE som vi träffade i Hangö. Men första intrycket var att hon var blyg. Senare att hon ändå var för olik mig. Här hos SUOMI24 har jag inte lyckats pga folk vägrar att svara. Utlänningar borde inte vara nyfikna om dom ändå i slut ändan frågar efter pengar. Dvs scamm från Ryssland. Är svaret seriöst så brukar jag nog försöka svara. Fast här finns nog finlandssvenskar också som har annonser. Men ingen svarar. Är folk för restruktiva? Eller försiktiga? Det behöver ju inte bli någonting bara för att man skriver till varandra. Hur skall man annars lära känna varandra? Funkar det för en så behöver det inte nödvändigtvis funka för andra.

• "Nainen oli tilannut itselleen kahvin, mutta se mies ei tilannutkaan kahvia, vaan pillimehun! "

Vähään aikaan tullutkaan luettua mitään noin huvittavaa.. hehee:)

• kajaani8tuntia

Omat parhaat treffit..

Törmäsin S24:n treffeissä todella kiinnostavaan naiseen, tekstailimme, puhuimme puhelimessa, keskustelimme messengerissä yö-myöhään, kaikki vaikutti todella hyvältä.. Tätä jatkui noin 1,5 - 2kk.

Sovimme vihdoin treffit, 8 tuntia junalla hänen luokseen, olimme sopineet että yövyn hänen luonaan, sillä seuraava juna kotiin kulkisi vasta seuraavana päivänä..

Tapasimme, molempia ujostutti mutta pääsimme hänen luokseen.. ehdimme olla kahdestaan puolisen tuntia kunnes hänen miesystävänsä tuli omilla avaimillaan hänen luokseen ja loput voitte sitten arvatakin..

Sain yöpyä sohvalla mutta eihän tuo nyt mennyt niinkuin elokuvissa, tunnelma oli varsin kireä ja yöllä sain kuunnella heidän naimistaan....

• Tuttelia pullosta

Mitä v-ttua? Elämä kuin suoraan elokuvasta!

• EL.a .K.IM

kajaani8tuntia

No mut hej.

Naimisen äänet on ihan siistei :)

Niistä voi saada hyvii idiksii.

:)

• 00l00

itse olen työssä jossa saan olla päivittäin asiakkaiden kanssa tekemisissä.. asiakkaina on sekä miehiä että naisia. suurin osa tilaa kahvia, sukupuolesta riippumatta. miehestä näkee, jos hän aikoo tilata kaakaota/teetä.. en luokittele ketään mihinkään kastiin mutta neitimäisimmät miehet on ainakin meiltä tilannut teetä yms. pillimehujen oletetaan menevän sitten lapsille.. meillä jopa tarjotaan lapsille lelua/jäätelöä.. joitamia noloja vastauksia on tullut siitä että aikoo juoda itse ja lasten leluja ei tarvita,,

• hjrieaon

"miehestä näkee, jos hän aikoo tilata kaakaota/teetä.." "neitimäisimmät miehet on ainakin meiltä tilannut teetä"

Hahhahaa, nää oli hyvät! =)

• ,

Onhan se nyt munki mielest vähän noloo ja oon sentään mies. Olen kyllä itsekkin miettinyt että vaikka pillimehujen juominen on aika normaalia, niin vähän hävettää sitä tehdä julkisesti HAHA olen joskus jopa kieltäytynyt pillimehuista tämän suuntaisella lauseella; "jospa ottaisin mielummin kahvia" vaikka totuudessa sillä hetkellä olisi tehnyt mieli ottaa molemmat imho

• No eihän tossa mitää

Pahimmat treffini oli sellaset et ku päästiin raflaan niin äijä joi pillumehut heti siinä, mä sanoin nou tänks, nyt riittää, ja läksin pois.

• EL. a.k.IM

No eihän tossa mitää

Ai se veti sillai kuus sekkaa veltosta velttoon.

Kyl sen narikkarahan voi maksaa lähtiessäänkin, jos on staminaa.

• EL,.a k.IM

Voihan rotta x)

Mun mielestä ainakin vattu Grandi pillimehun juominen on ihan äijjämäistä.

Mä vetelen välil maitoakin.

Mut joo.

Suomalaisia naisia on vaikea miellyttää.

Ehkä niitä on lellitty liikaa.

Pitäis olla samaan aikaan teräsmies, pumpulipuikko, ja meikkaaja.

• zz...............

• Voi Zissös

Vai ei kestänyt tyttö pillimehua? Paree noin, ei toi olis muutakaan kestänyt.

• Voihan rotta x)

jumalauta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JUTTUNI ON VARASTETTU !!!!!!!!!!!!

SATANAN JUOPOT YLLÄPITÄJÄT, vitun VAMMAISET CP-HULLUT,

Oliko sulla käyttö- tai yksinoikeus johonkin mitä kirjoitit tänne?
        Luovuit oikeuksistasi sillä hetkellä kun painoit Lähetä.

Sitäpaitsi sä olet vaan ylpeä siitä että aloituksesti pääsi tonne yläriviin....joten valitus seis.

• Voihan rotta x)
        *** kirjoitti:

Oliko sulla käyttö- tai yksinoikeus johonkin mitä kirjoitit tänne?
        Luovuit oikeuksistasi sillä hetkellä kun painoit Lähetä.

Sitäpaitsi sä olet vaan ylpeä siitä että aloituksesti pääsi tonne yläriviin....joten valitus seis.

Ei ole sen kummemmin yksinoikeuksia täällä kuin muillakaan, eikä mitään juttua ole varastettu. Joku tollo on vaan ottanut minun nimimerkin ja kirjoitellut sillä ruokottomuuksia tuonne.

• mäki oon katkera

Oon naimisissa tyypin kanssa joka ei juo pillimehua vaan räkäkännit ja vaihtasin kyllä jälkimmäiseen jos voisin.

• Supagh

Pillimehu oli miehen vastaveto naiselle, joka tietysti oli ottanut juotavakseen Segafredo Zanettia niistä naurettavan pienistä kupeista =)

• ihmelintuja

Kyllä on pillimehu saanut pitkän keskustelun aikaan :)
      Ehkä miehessä oli jotain muutakin "vialla" kuin pillimehu
      jos homma siihen loppui eikä kaveri saanut toista mahdollisuutta.

• mä oon perkule 20 ja juon pillimehua kun ei huvita juoda limsaa ja on jano. jos joku ottaa siitä pultit niin omapahan on ongelmansa.

• ämmät pillluilee!

Apsoluuttisesti huonoimmat rehvit oli mulla semmoset että ne jo alko tosi huonost.
      Mä olisi halunnu et tavataa jossai oikeessa kapakassa mutta ämmä halus jotai ihme lattekahvilaa tapaamispaikaks.
      Akka joi ihme lattelitkua ja mä join sitte tavalliste ihmiste oikeeta kahvia. Mut eihän yhen kahvikupi juomine kauan kestä.
      Nii sitte mä kysyin siltä ämmältä, että antaaks se mulle pilllua, eihän sitä aikune mies tyhjän panttina ala missää lattekahvilas istuu.
      Akka sanos ettei se anna toosaans ja sillon mä vähän suutuin ja heitin ne lattelitkut sen ämmän kupista suoraan akan pärställe.
      Se oli oikeen sille ihmehuorralle!
      Sitte mä lähin pois.

• bonjornooo

Treffeille sovittiin pizeria..ilman kuvaa rohkeasti treffeille..hm..ensi vaikutelma aika kaksijakoinen..olihan se naisen näköinen ja pieni, silmälasit..tuli vanha ruotsin ope mieleen..tilattiin pizzat ja odoteltii...aika tuli siinä pitkäksi n.10min muutama sana vaihdettiin lähinnä kerroin itsestäni..hm..sitten alkoi avautua kertoi kaatumisestaan ja sormivammasta kuuntelin hetken vammoja oli käyty jo useampi läpi olin aivan puhki..pizaakin oli jäljellä..
      eli ei ikinä enään ensi treffeillä pizalle jollei paremmin juteltu esim puhelimessa..huh..
      Mutta tosi kivojakin kokemuksia...vielä intoa treffeille :)

• saariston mies

Hehheh..

Pillimehu ensitreffeillä kuvastaa minun mielestä että kyseessä on mammanpoika jolla ei ole alkuunkaan tapoja. En yhtään ihmettele että nainen lähti kun mies noin teki. Tuo on täysin selvää kun mieheltä odotetaan sentään hieman ns. karismaa ja naisen huomioon ottamista että on sivistystä edes sen verran ettei juo jotain lastenjuomia.

• J x J

Heh heh kyllä se oikea ja todellinen sivistys on jotain ihan muuta kuin tuo cosmopolitanista opeteltu diivailu.

• voivv

ei hyvää päivää...osaa ne jotku akat sitten olla vaativia jumalauta...jos haluaa juoda mehua eikä vittu kahvia...sama ku sanois et akalla on väärän väristä huulipunaa...

• JK

VAI NIIN

• häh, pillimehuhan on hyvää. En nyt ihan hoksaa et mikähän idea on ollu päättää treffit siihen paikkaan kun huomaa et mies tilaakin pillimehun eikä kahvia... HEHHEHHEEE, kyllä ne osaa näköjään naisetkin... xD

• yskänpastilli

varovainen pitää olla karkkienkin kanssa, mies voi ihmetellä jos vielä sillekkin tarjoaa

• se loppu siihen

vielä kauheampi on sellanen mies, joka alkaa kertoa aiemmista naisistaan ja seksielämästää..huh ja huh---

• rentunruusu_

Tottakai se oletti että olet MIES, ja tilaat itsellesi ISON KALJAN, eikä mitään Gary Grandia!

• cacao girl

Nostetaas tämä pillimehu keskustelu, kun tää oli niin hauska!! :-D

• Anonyymi

Olen nainen ja tykkään juoda pillimehua, kun kahvista menee maha sekaisin.

• Aika paljon on saatu aikaan puhetta pillimehusta. Itse olen ostanut pillimehua, mutta yleisimmin sellaisen pillimehutölkin kokoisen, jonka saa suljettua ja avattua kierrekorkilla (en kahvilassa, vaan ruokakaupasta).

Ehkä pitäisi vähän miettiä omaa suhtautumistaan ja kriteerejään uusiksi ja ehkä jopa omaa arvomaailmaa, jos toisen pillimehun juominen häiritsee (mikäli tuo aloittajan laittama juttu pitää paikkansa). Eivät kaikki pidä kahvista tai kestä kauhean hyvin kofeiinia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6755
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2313
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1867
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      85
      1271
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      98
      1065
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      980
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      90
      963
    8. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      850
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      152
      783
    Aihe