Itse tehnyt työhistorian yrittäjänä.33vuotta työtä vuorotta ,kaikki 33 joulua ja 33 juhannusta töissä.Aina ei tahtonu rahhaa löytyä laskujen maksuun.Piti luopua monesta halusta,kaikkea kun ei vaan saa.Silti nautin työstäni.En ymmärrä missä tänäpäivänä menee tuolla koulussa pieleen kun ihmiset väsyy kun tulee vastuksia.Tottakai elämään kuuluu vastoin käymiset.
Minusta ammattikoulun opettajan pitäis tämä osata nuorille sanoa,vai onko se sittenkin kotona opittu taito. Vastoinkäymiset tuovat voimaa elämään kun ne itse selvittää.Ei syyllisiä tarvii katella vaan selvittää asiat tavalla tai toisella, ja olla rehellinen itselle ja muille se tuo elämään ja työn tekoon iloa.
Tyytyväinen mieli oli kun illalla rättiväsyneenä sänkyyn pääsi.En päivääkän vaihtaisi pois.Menestyksen päiviä muistelen hymyissä suin ja vaikeita päiviä muistelen,silloin opin elämästä kaikkein eniten.
yrittäjä
5
237
Vastaukset
- Heh..
Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:
http://piv.pivpiv.dk/ - I hate working
vastoinkäymiset vain vituttavat, elämä on parasta silloin kun on rahaa olla vapaana työn orjuudesta ilman suurempia ongelmia.
- HanskiHeikkilä
Minä olen toiminut yrittäjänä 9 vuotta - ja olen todella nauttinut kanssa, vaikka päivät on muodostunut välillä todella pitkiksi. niin pitkiksi että olen nukkunutkin välillä työmaalla. nyt sitten kesällä alkoikin mennä vähän heikommin, yhtäkkiä ei vaan tilauksia enään tullut niinkuin ennen ja postiluukusta alkoi tippua lappuja jossa käytetiin jo sanaa konkurssi . no minun ja yritykseni pelastus oli www.yritysfakta.fi joiden ammattitaidolla yritykseni jatkoi ja nyt on jo hieman valoa tunnelin päässä. mutta ilman heidän ammattitaitoa olisi ns. elämäntyöni valunut hukkaan konkurssin myötä.. Olen yrittäjä ja ylpeä siitä :)
- 161111
vanha aloitus... ollut jo aiemminkin...
- emili-a
Työmoraali ei ole enää sama kuin ennen.
Jos tykkää työstään niin ei tunne samaa väsymystä, kuin työstä jota ei voi sietää tai se ei ole muutoin oikea.
Mutta kannattaako työlle ja yritykselle antaa ihan kaikki? Kaikki joulutkin ja perheen yhteisen ajan? Omaan yritykseen pitää panostaa, mutta kannattaisiko miettiä, tällaisena aikana, ettei anna rahan ja statuksen määritellä ihan kokonaan omaa arvoaan? Sitäpaitsi, jos yrittäjä uupuu niin ei ole yritystäkään. Kannattaisi olla terveesti itsekäs ja pitää itsestään huolta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1637250Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142648Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481948Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141471Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901365Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271149- 711147
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.511127Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631123- 691027