yrittäjä

aurinkoista syksyä

Itse tehnyt työhistorian yrittäjänä.33vuotta työtä vuorotta ,kaikki 33 joulua ja 33 juhannusta töissä.Aina ei tahtonu rahhaa löytyä laskujen maksuun.Piti luopua monesta halusta,kaikkea kun ei vaan saa.Silti nautin työstäni.En ymmärrä missä tänäpäivänä menee tuolla koulussa pieleen kun ihmiset väsyy kun tulee vastuksia.Tottakai elämään kuuluu vastoin käymiset.
Minusta ammattikoulun opettajan pitäis tämä osata nuorille sanoa,vai onko se sittenkin kotona opittu taito. Vastoinkäymiset tuovat voimaa elämään kun ne itse selvittää.Ei syyllisiä tarvii katella vaan selvittää asiat tavalla tai toisella, ja olla rehellinen itselle ja muille se tuo elämään ja työn tekoon iloa.
Tyytyväinen mieli oli kun illalla rättiväsyneenä sänkyyn pääsi.En päivääkän vaihtaisi pois.Menestyksen päiviä muistelen hymyissä suin ja vaikeita päiviä muistelen,silloin opin elämästä kaikkein eniten.

5

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh..

Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
      Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:

http://piv.pivpiv.dk/

• I hate working

vastoinkäymiset vain vituttavat, elämä on parasta silloin kun on rahaa olla vapaana työn orjuudesta ilman suurempia ongelmia.

• HanskiHeikkilä

Minä olen toiminut yrittäjänä 9 vuotta - ja olen todella nauttinut kanssa, vaikka päivät on muodostunut välillä todella pitkiksi. niin pitkiksi että olen nukkunutkin välillä työmaalla. nyt sitten kesällä alkoikin mennä vähän heikommin, yhtäkkiä ei vaan tilauksia enään tullut niinkuin ennen ja postiluukusta alkoi tippua lappuja jossa käytetiin jo sanaa konkurssi . no minun ja yritykseni pelastus oli www.yritysfakta.fi joiden ammattitaidolla yritykseni jatkoi ja nyt on jo hieman valoa tunnelin päässä. mutta ilman heidän ammattitaitoa olisi ns. elämäntyöni valunut hukkaan konkurssin myötä.. Olen yrittäjä ja ylpeä siitä :)

• 161111

vanha aloitus... ollut jo aiemminkin...

• emili-a

Työmoraali ei ole enää sama kuin ennen.
      Jos tykkää työstään niin ei tunne samaa väsymystä, kuin työstä jota ei voi sietää tai se ei ole muutoin oikea.

Mutta kannattaako työlle ja yritykselle antaa ihan kaikki? Kaikki joulutkin ja perheen yhteisen ajan? Omaan yritykseen pitää panostaa, mutta kannattaisiko miettiä, tällaisena aikana, ettei anna rahan ja statuksen määritellä ihan kokonaan omaa arvoaan? Sitäpaitsi, jos yrittäjä uupuu niin ei ole yritystäkään. Kannattaisi olla terveesti itsekäs ja pitää itsestään huolta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      444
      6446
    2. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      152
      3781
    3. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      99
      2485
    4. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      25
      1959
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      121
      1325
    6. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1263
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      67
      1104
    8. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      63
      1075
    9. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      76
      990
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      44
      983
    Aihe