Koripallo

Koripallo

Ketä kiinnostaa, ei minua ainakaan.

17

8327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyjä

Kuinka korkealle koripallokori tulisi "sääntöjen mukaan" laittaa?

• jones

Riippuu tietysti pelaajan iästä, mutta virallinen korkeus korille on 305 cm ja nuoremmilla pelaajilla kori on 260 cm korkeudessa.

• martta0

Olen 174 cm pitkä ja olen ponnistanut vauhdin kanssa niin, että sain koripallopelin korin reunasta kiinni. Minusta se on aika hyvä tulos.

• mä oon 160 cm enkä pysty hyppäämään koris rinkiin

• Anonyymi
        v.ohlqvist kirjoitti:

mä oon 160 cm enkä pysty hyppäämään koris rinkiin

No metrin pomppu ois aika hyvä

• nike09

minau ainakin

• Korisfaija

Mä oon 193 pitkä innokkaiden korisjunnujen faija urheilijataustalla ja juuri pystyn hipaisemaan hyppäämällä korirautaa. Huikea laji ja uskomattomat ponnistusvoimat nuorilla kun hyppivät siellä korkeuksissa! ;)

• yhteensä

n 3-4 miljardia ihmistä

• Oletkin suo-

maalainen juntti, joka tykkää pesiksestä ja jäkiksestä.

• Lauri Pihalla

Aika montaa.
      Nelonen PRO on jostain syystä palkannut huonoimmat selostajat jotka ovat löytäneet. Kaverit kuullostaa siltä kuin selostaisivat eduskunnan kyselytuntia.
      Tämä ei ole kovin hyvää markkinointia.

Olishan se hienoa jos pärjättäisiin sellaisessakin lajissa jota pelataan vähän useammassa maassa. Jääkiekko nyt ehkä menee mutta joku hiihto on tosi surkuhupaista katsottavaa. Ei me kyllä taideta siinä pärjätä?

• Tsade_88

Meidän korisjengi sai leirirahat kokoon kun myimme www.varainhankintaa.fi sukkia ja kaikki ostivat niitä ja nyt ei tarvi ite maksaa leiristä mitään. Tosi hienoa ja kaikki oli mukana sukkien myynnissä.

• koris_ykä

Eiköhön noi koris - jengit ole ihan konkan partaalla, paljonkohan "munkan ylpeys" makselee laskujaan perinnän ja ulosoton kautta, sekä osittain toimitsijan liksaa maksaa ely - keskus ?

• munkoripallo rinki on 305 cm korkealla en kyll pysty hyppäämään ees vauhdinkanssa
      siihen en pysty donkkaan

• Coel

Mitkä ovat koripallokorin taustalevyn mitat?

• jan011

No mua ainakin kiinnosti että...

• Anonyymi

Avaajalle tiedoksi, liian vaikea laji sinulle ja monelle muullekin persjalkaiselle suomi-juntille. Lätkässä pärjääminen johtuu vain siitä, että kilpailu on maailmalla olematonta.

• Anonyymi

Koripallossa vielä olemattomampaa, jenkeille voisi pistää olympiamitalit postitse ettei tartte turhaa käydä hassuttamassa loppua maailmaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      40
      5465
    2. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      39
      4651
    3. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      240
      4530
    4. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      223
      4491
    5. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      36
      4404
    6. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      72
      4275
    7. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      26
      4212
    8. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      152
      3711
    9. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      20
      3025
    10. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      27
      3001
    Aihe