Ketä kiinnostaa, ei minua ainakaan.
Koripallo
17
8276
Vastaukset
- kysyjä
Kuinka korkealle koripallokori tulisi "sääntöjen mukaan" laittaa?
- jones
Riippuu tietysti pelaajan iästä, mutta virallinen korkeus korille on 305 cm ja nuoremmilla pelaajilla kori on 260 cm korkeudessa.
- martta0
Olen 174 cm pitkä ja olen ponnistanut vauhdin kanssa niin, että sain koripallopelin korin reunasta kiinni. Minusta se on aika hyvä tulos.
- Anonyymi
v.ohlqvist kirjoitti:
mä oon 160 cm enkä pysty hyppäämään koris rinkiin
No metrin pomppu ois aika hyvä
- nike09
minau ainakin
- Korisfaija
Mä oon 193 pitkä innokkaiden korisjunnujen faija urheilijataustalla ja juuri pystyn hipaisemaan hyppäämällä korirautaa. Huikea laji ja uskomattomat ponnistusvoimat nuorilla kun hyppivät siellä korkeuksissa! ;)
- yhteensä
n 3-4 miljardia ihmistä
- Oletkin suo-
maalainen juntti, joka tykkää pesiksestä ja jäkiksestä.
- Lauri Pihalla
Aika montaa.
Nelonen PRO on jostain syystä palkannut huonoimmat selostajat jotka ovat löytäneet. Kaverit kuullostaa siltä kuin selostaisivat eduskunnan kyselytuntia.
Tämä ei ole kovin hyvää markkinointia.
Olishan se hienoa jos pärjättäisiin sellaisessakin lajissa jota pelataan vähän useammassa maassa. Jääkiekko nyt ehkä menee mutta joku hiihto on tosi surkuhupaista katsottavaa. Ei me kyllä taideta siinä pärjätä? - Tsade_88
Meidän korisjengi sai leirirahat kokoon kun myimme www.varainhankintaa.fi sukkia ja kaikki ostivat niitä ja nyt ei tarvi ite maksaa leiristä mitään. Tosi hienoa ja kaikki oli mukana sukkien myynnissä.
- koris_ykä
Eiköhön noi koris - jengit ole ihan konkan partaalla, paljonkohan "munkan ylpeys" makselee laskujaan perinnän ja ulosoton kautta, sekä osittain toimitsijan liksaa maksaa ely - keskus ?
munkoripallo rinki on 305 cm korkealla en kyll pysty hyppäämään ees vauhdinkanssa
siihen en pysty donkkaan- Coel
Mitkä ovat koripallokorin taustalevyn mitat?
- jan011
No mua ainakin kiinnosti että...
- Anonyymi
Avaajalle tiedoksi, liian vaikea laji sinulle ja monelle muullekin persjalkaiselle suomi-juntille. Lätkässä pärjääminen johtuu vain siitä, että kilpailu on maailmalla olematonta.
- Anonyymi
Koripallossa vielä olemattomampaa, jenkeille voisi pistää olympiamitalit postitse ettei tartte turhaa käydä hassuttamassa loppua maailmaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562841
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541719Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461694Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1521476- 721430
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3251318The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut181211Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m681061- 1581032
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek25995