Moni nainen varmaan haluaisi suhteessaan tai muuten, että mies olisi määrätietoinen, sitoisi, piiskaisi ym käyttäisi naista hyväkseen, kyselemättä.
Moni nainen valittaa, että tällaiset miehet liian harvassa...
Voisin olla miellyttävä ratkaisu...
Alistaminen ja alistuminen
10
1461
Vastaukset
- mjp_
kiihotun juuri siitä, että mies ottaa ohjat käsiin. Heittää sänkyyn, sitoo, kuristaa seksin aikana, panee rajusti yms.
- Yes
EX ukkoni joskus pakotti olemaan naitavana. Nyt on seksisuhde nuoren miehen kanssa ja huomasin heti alussa että saan puristella, runkata ym. Olen tottunut alistamaan kun saan tehdä kaikkee mitä mieleen tulee. Saa orkkuja kun istuu naamanpäälle ja käskee nuolemaa niin pitkään että saan. Anaali leikit on tullut kokeiltua, varsinkin pojalle hierovalla sauvalla pyllyyn ja kunnon runkkaus samalla, kiva nauttia ja tehdä välillä omia haluja.
- ruoska
Miul ois taas hakuses piiskausta rakastava nainen :)
Meillä kuningatar määrää ja orja vinkuu ja tottelee.
- Sala orja
On salarakas nuori poika, olen naitattanut itseäni kunnolla kun huomasin sen alistuvan. Olen nuolettanut tissini ja pilluni ennen kunnon naintia. Kiva runkata kunnolla ja kokeilla sen pyllyä kun valittaa, nautinnolista saada (raiskata) tehdä nuorelle mitä haluu.
Yllättäisi varmaan myös monta vaimoa, jos tietäisivät miehensä olevan tollainen vinkuja...Siis haluavan olevan.
Mutta. Aikuinen Nainen, joka haluat määrätietoista Miestä, tiedät miten etene...t- joukka
Meillä haaveena löytää mies tai pari joka haluaisi alistaa meidät käyttöönsä.
Olemme n50v pari.
Onko muilla kokemuksia vastaavasta.Haaveenne voisi toteutua helpostikin...
Laittakaa sp [email protected] ja kertokaa toiveistannw.
Mistä voisin löytää aikuisen naisen joka alistaisi ja nöyryyttäisi minua tekemällä minusta naisen ja antaisi piiskaa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448481
- 724916
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373580Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella513036Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme272955- 402900
- 412176
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827