Alistaminen ja alistuminen

virkki50

Moni nainen varmaan haluaisi suhteessaan tai muuten, että mies olisi määrätietoinen, sitoisi, piiskaisi ym käyttäisi naista hyväkseen, kyselemättä.
Moni nainen valittaa, että tällaiset miehet liian harvassa...

Voisin olla miellyttävä ratkaisu...

10

1475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mjp_

kiihotun juuri siitä, että mies ottaa ohjat käsiin. Heittää sänkyyn, sitoo, kuristaa seksin aikana, panee rajusti yms.

• Miten saan yhteyden?

• Yes

EX ukkoni joskus pakotti olemaan naitavana. Nyt on seksisuhde nuoren miehen kanssa ja huomasin heti alussa että saan puristella, runkata ym. Olen tottunut alistamaan kun saan tehdä kaikkee mitä mieleen tulee. Saa orkkuja kun istuu naamanpäälle ja käskee nuolemaa niin pitkään että saan. Anaali leikit on tullut kokeiltua, varsinkin pojalle hierovalla sauvalla pyllyyn ja kunnon runkkaus samalla, kiva nauttia ja tehdä välillä omia haluja.

• ruoska

Miul ois taas hakuses piiskausta rakastava nainen :)

• Meillä kuningatar määrää ja orja vinkuu ja tottelee.

• Sala orja

On salarakas nuori poika, olen naitattanut itseäni kunnolla kun huomasin sen alistuvan. Olen nuolettanut tissini ja pilluni ennen kunnon naintia. Kiva runkata kunnolla ja kokeilla sen pyllyä kun valittaa, nautinnolista saada (raiskata) tehdä nuorelle mitä haluu.

• Yllättäisi varmaan myös monta vaimoa, jos tietäisivät miehensä olevan tollainen vinkuja...Siis haluavan olevan.
      Mutta. Aikuinen Nainen, joka haluat määrätietoista Miestä, tiedät miten etene...t

• joukka

Meillä haaveena löytää mies tai pari joka haluaisi alistaa meidät käyttöönsä.
      Olemme n50v pari.
      Onko muilla kokemuksia vastaavasta.

• Mistä voisin löytää aikuisen naisen joka alistaisi ja nöyryyttäisi minua tekemällä minusta naisen ja antaisi piiskaa??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      55
      4335
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2881
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      140
      2623
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      2093
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1533
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      113
      1445
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1377
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      158
      1098
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1057
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      1038
    Aihe