Sukulaisilla on mökki Kemijärvellä ja heillä kuulemma metsästysoikeus Yhteismetsiin, mutta kukaan ei metsästä. Itse kävin metsällä em. metsissä, mutta maksoin Villi Pohjolalle luvat (30€/pv). Noh, talon väki sanoi, että turhaan maksoin luvat, koska heidän vieraanaan ja kun heillä ei metsästysoikeutta käytetä, olisin ollut metsälle oikeutettu olman lupiakin.
Miten tämä homma nyt menee ja miten jatkossa jos ja kun tulen sinne metsälle?
Kemijärven yhteismetsäalueen metsästysoikeus?
6
412
Vastaukset
- osakas minäkin
Lupa ei koske vierasta , on vaan henkilökohtainen, Sukulaisilla on yhteismetsäosuus,, jolloin he saavat metsästysoikeusluvan halvemmalla, pakko heidänkin olisi maksaa, ilmaiseksi ei pääse metsästämään, edes yhteismetsässä.
- jahtimiea
Olen sukulainen, kun mäkki on vanhempieni omistama. MItä lie maksaa minulle se lupa yhteismetsiin?
- aaron weis
Jos vanhemmillasi on tila, joka kuuluu yhteismetsään,niin toki sinulla vanhempiesi jälkeläisellä on oikeus tällöin metsästää kemijärven yhteismetsäsn alueella. Yhteismetsän luvan hintaa en osa sanoa,metsästyskaudeksi, mutta uskon sen olevan 20-30 Eur/ kausi.
Mene yhteismetsän konttoriin ja kerro tilan nimi ,niin kyllä sieltä neuvoa annetaan. - elrjkthbs
Eisitä luvill ammuta lintuja.Minä ainakin ammun pyssyllä.Turhaa ostat lupia senkuin paukuttelet menemään.
- YG
Yhteismetsä myy luvat omille yhteismetsänmaille ja Villi Pohjola valtion maille, turhaan maksoit Villi Pohjolalle, jos et käynyt metsällä VALTION mailla.
- 59
Huom ! Vieraslupia Yhteismetsänmaille myy Villi Pohjola 30e/vrk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628