Eli oon pitämäs tuntii jo 3 ja haluisin jotain vinkkejä et mitä vois siellä keksii näil ratsastajille?
ratsastustunti vinkkejä
6
322
Vastaukset
- Cintsu♥
Riippuu täysin ratsastajien tasosta(: Yleensä ratsastajat tykkäävät, että aloitetaan helpoilla tehtävillä, ja siirrytään vaikeisiin vasta loppupäässä, kun yhteistyö ratsun kanssa alkaa sujua.
- noooh56364
No aluks iha käyntii ja vähä pysähdyksii,volttei ym. Sit ravailuu ja jotai tehtävii esim. pohkeeväistöi, Ympyröi, laukan nostoi, ja jottai. Noi nyt oli tollasii perus juttui vaa.
- Kake-hullu
Riippuu, et jos o kokeneit, ni monet tykkää hypt. pienii esteit.
Jos taas alottelioit, ni varm. iha vaa pysähdyksii, peruutuksii, pienii ravipätkii, käynti-puomei, apilaa, volttei/ympyröit, suunna muutoksii, yms.
_Kake-hullu_ - tietämätön....
apilaa ?
mitä se on ? :)) - Ratsastaja<33
Eli riippuu tietysti ratsastajien tasosta. Että jos on aloittelioita nin voisitte mennä puomeja. Aluksi kuitenkin voisitte mennä maneesia/kenttää käynnissä ympäri muutaman kierroksen,ja voitte ottaa muutaman ravipätkän ennen puomeja. Sitten asetat yhden puomin keskelle maneesia ja toisen puomin pääty-ympyrälle,se ratsastettaisiin niin että ensin ravataan (aluksi pari kertaa käynnissä) pääty-ympyrää (jossa on puomi) kierros ja sitten mennään keski-halkaisiasta puomin yli;) Ja jos on kokeneita niin voitte tehdä samaa juttua mutta laukassa;)
Anteeksi jos ette ymmärtänyt - turrbo
Oletko valmis / osaatko opettaa oikein, jos et edes keksi tekemistä tunnille?
Muistathan, ettet anna vääriä neuvoja ja myös sen, että sun täytyy olla kokenut ennenkuin voit pitää oikeaoppisia tunteja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429