Mitä sanoo nämä kakkoseksi alentuneet uudesta deittisivustosta, jossa parisuhteessa olevat hakevat hienotunteista pettämisseuraa ilman jälkiseuraamuksia? Ukkomisten patjat, teidän markkinarakonne on nyt huomattu, vieläkö väitätte, että se panosuhteenne on sitä suurta rakkautta ja vaimo on tyhmä?
Victoria Milan
168
17137
Vastaukset
- Yks kakkonen
Hoh..hoijaa, on sullakin murheet.
Voin kakkosena sanoa, että jos mies löytyy tuolta paremman "kakkosen" niin antaa mennä vain.
Vaikuttaa että olet vaimona enemmän huolissasi tuosta.- Ex kakkonen
Jep, tuo ilkkuminen on merkki siitä, ettei pullat ole kovin hyvin uunissa...
Kakkoset tietävät salasuhteiden realiteetit - ne, joita vaimot voivat vain arvailla ja kun eivät asian todellista tilaa tiedä, heittelevät noita patja-juttuja.
Ilmeisesti on turvallisempaa uskotella itselleen, että kyse on pelkästä seksistä ja kakkonen on pelkkä pumpattava Bee, joka ei vaimon asemaa uhkaa..? Mutta muuttaako se perusasiaa mihinkään - no ei minusta: vaimoa petetään joka tapauksessa... - uskollinen ja kaunis
Kakkospatjathan ovat aina puolustamassa itseeän heti kun vähänkin heitä kehdataan arvostella.Mulle aivan sama mitä ihmiset on-ykkösiä tai kolmosia toisilleen..kuhan mun ei tarvi moiseen paskaan koksaan sekaantua millään tavalla...Ei voi ymmärtää nykyaikaa ja näitä ihmisiä...millään ei mitään väliä teille...miten...kiva pelata ihmisten tunteilla ja loukata todella kovaa toista ihmistä..koska teidän valheillanne ei ole pitkät jäjet...paha jää aina kiinni!!!!!Itse onnellisessa parisuhteessa enkä koskaan ole ollut kakkonen ettei jää kellekään epäselväksi!
- panopatjoille
Ex kakkonen kirjoitti:
Kakkoset tietävät salasuhteiden realiteetit - ne, joita vaimot voivat vain arvailla ja kun eivät asian todellista tilaa tiedä, heittelevät noita patja-juttuja.
Ilmeisesti on turvallisempaa uskotella itselleen, että kyse on pelkästä seksistä ja kakkonen on pelkkä pumpattava Bee, joka ei vaimon asemaa uhkaa..? Mutta muuttaako se perusasiaa mihinkään - no ei minusta: vaimoa petetään joka tapauksessa...Perusasia on ettei huorien kannattaisi olla niin yleviä. Perusasia on, että kakkoseksi alentuu vain huono itsetuntoinen ja empatiakyvytön nainen. Paha saa aina palkkansa, karma hoitaa.
- exykkönen
Ex kakkonen kirjoitti:
Ilmeisesti on turvallisempaa uskotella itselleen, että kyse on pelkästä seksistä ja kakkonen on pelkkä pumpattava Bee, joka ei vaimon asemaa uhkaa..? Mutta muuttaako se perusasiaa mihinkään - no ei minusta: vaimoa petetään joka tapauksessa...Ja kakkosta petetään vaimon tai jonkun muun kanssa...
- erataert
panopatjoille kirjoitti:
Perusasia on ettei huorien kannattaisi olla niin yleviä. Perusasia on, että kakkoseksi alentuu vain huono itsetuntoinen ja empatiakyvytön nainen. Paha saa aina palkkansa, karma hoitaa.
Ylpeys käy lankeemuksen edellä - niilläkin, jotka asettavat itsensä muiden ihmisten yläpuolelle ja ovat niitä parhaita ja nuhteettomimpia omasta mielestään....
- aina huoran voittaa
erataert kirjoitti:
Ylpeys käy lankeemuksen edellä - niilläkin, jotka asettavat itsensä muiden ihmisten yläpuolelle ja ovat niitä parhaita ja nuhteettomimpia omasta mielestään....
Kun on varaa;)
- mitä tilaa..
panopatjoille kirjoitti:
Perusasia on ettei huorien kannattaisi olla niin yleviä. Perusasia on, että kakkoseksi alentuu vain huono itsetuntoinen ja empatiakyvytön nainen. Paha saa aina palkkansa, karma hoitaa.
Samaa mieltä. Ja tämä vaimo ainakin pitää huolen siitä että jos karma ei hoida niin minä hoidan! Mieheni ENTINEN kakkonen saa aivan varmasti mitä ansaitseekin, vaikka hän on jo löytänyt uuden miehenkin...minä en unohda!
- Onnellinen Ace
panopatjoille kirjoitti:
Tiedät varmaan, että naisten osuus sivuilla on lähes puolet:)
Varatut hoitaa varattuja.... - Tietäjä,.
Onnellinen Ace kirjoitti:
Varatut hoitaa varattuja....Ei todellakaan ole. 100:10000 on suhde naiset ja miehet..
- vicky77
Ex kakkonen kirjoitti:
Ilmeisesti on turvallisempaa uskotella itselleen, että kyse on pelkästä seksistä ja kakkonen on pelkkä pumpattava Bee, joka ei vaimon asemaa uhkaa..? Mutta muuttaako se perusasiaa mihinkään - no ei minusta: vaimoa petetään joka tapauksessa...kakkoset=vaimot. siinähän se victoriamilanin juju piileekin...menkäähän vaan katteleen itsellenne pettäjäseuraa, eihän sitä' tiedä, vaik oma vaimo sieltä löytyis:)
- yäk
Ex kakkonen kirjoitti:
Ilmeisesti on turvallisempaa uskotella itselleen, että kyse on pelkästä seksistä ja kakkonen on pelkkä pumpattava Bee, joka ei vaimon asemaa uhkaa..? Mutta muuttaako se perusasiaa mihinkään - no ei minusta: vaimoa petetään joka tapauksessa...Hallejuja !! Siinä viimeinen totuus. Jos näin on kannattaa vaan pitää reisilihakset timmissä kunnossa. Kyllähän sinne ukkomiehiä varmaan eksyy mutta väärin, ei vaimoa petetä joka tapauksessa. Turhaa toiveajattelua. Onnea vaan tulevaisuuteen sitä tarvitset ja pidä huolta suojaksesta ettei taudit leviä urpoihin vaimoihin.
- Kalaa satamasta
yäk kirjoitti:
Hallejuja !! Siinä viimeinen totuus. Jos näin on kannattaa vaan pitää reisilihakset timmissä kunnossa. Kyllähän sinne ukkomiehiä varmaan eksyy mutta väärin, ei vaimoa petetä joka tapauksessa. Turhaa toiveajattelua. Onnea vaan tulevaisuuteen sitä tarvitset ja pidä huolta suojaksesta ettei taudit leviä urpoihin vaimoihin.
Mitä? Voinko saada vielä taudinkin vaikka Kuusitien kullinnuppu kävi jo lääkärissäkin testauttamassa itsensä eikä ollut klamydiaa? Ihme, ettei laittanut tietoa blogiinsa muuten.
- vaihda naiseen!!!
Tietäjä,. kirjoitti:
Ei todellakaan ole. 100:10000 on suhde naiset ja miehet..
just tuli viimeisimmät, eli naiset 45% ja miehet 55%. siis jotka ovat "mukana". turha siinä on yleistää et miehet tekee tätä, samoin on naisten kohdalla.
- Erkki Epätoivoinen
vaihda naiseen!!! kirjoitti:
just tuli viimeisimmät, eli naiset 45% ja miehet 55%. siis jotka ovat "mukana". turha siinä on yleistää et miehet tekee tätä, samoin on naisten kohdalla.
Ja ihan tiedoksi, että puolet siellä olevista naisista on maksullisia naisia.
- Pistepirkko1
aina huoran voittaa kirjoitti:
Kun on varaa;)
Ennemmin ehkä (jopa) h***a kuin kuivahko kampela?! ;)
- ahhhaa
uskollinen ja kaunis kirjoitti:
Kakkospatjathan ovat aina puolustamassa itseeän heti kun vähänkin heitä kehdataan arvostella.Mulle aivan sama mitä ihmiset on-ykkösiä tai kolmosia toisilleen..kuhan mun ei tarvi moiseen paskaan koksaan sekaantua millään tavalla...Ei voi ymmärtää nykyaikaa ja näitä ihmisiä...millään ei mitään väliä teille...miten...kiva pelata ihmisten tunteilla ja loukata todella kovaa toista ihmistä..koska teidän valheillanne ei ole pitkät jäjet...paha jää aina kiinni!!!!!Itse onnellisessa parisuhteessa enkä koskaan ole ollut kakkonen ettei jää kellekään epäselväksi!
Mistäs tiedät vaikka miehest just parhaillaan nussii jotain sua kauniimpaa siellä työmatkallaan;)
- forlan9
Onnellinen Ace kirjoitti:
Varatut hoitaa varattuja....Oulussa 30-50 vuotiaiden suhde,100 naista,1000 miestä,eli naisten markkinat
- petturuuden_tasa-aro
mitä tilaa.. kirjoitti:
Samaa mieltä. Ja tämä vaimo ainakin pitää huolen siitä että jos karma ei hoida niin minä hoidan! Mieheni ENTINEN kakkonen saa aivan varmasti mitä ansaitseekin, vaikka hän on jo löytänyt uuden miehenkin...minä en unohda!
Monelle voi ainakin tämän ketjun perusteella olla yllättävää, että pettäjien sukupuolijakauma on aika lailla 50/50
Ei ne pelkästään miehet ole, jotka pettää vaimojaan, kyllä naisetkin homman osaa.
http://seuraa.org/treffit-victoria-milan/ - Anonyymi
Ex kakkonen kirjoitti:
Ilmeisesti on turvallisempaa uskotella itselleen, että kyse on pelkästä seksistä ja kakkonen on pelkkä pumpattava Bee, joka ei vaimon asemaa uhkaa..? Mutta muuttaako se perusasiaa mihinkään - no ei minusta: vaimoa petetään joka tapauksessa...Hyvä deittisivusto - http://hespac.com/victotiamilanfi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
- uskollinen ja kaunis
Ap, hieno kirjoitus.Olet täysin oikeassa.Pitäähän näitä mukamas aikuisia pettäjiä auttaa huoraamaan ihan salaisesti ettei vaan avioliitot ja lapset kärsisi heidän itsekkyydestään ja selkärangattomuudestaan.Siitä vaan horot ja muut pettäjät....tervemenoa...teitä ei jää kukaan kaipaamaan..
- KaikenKokenut
Okei. Jos kakkonen alistuu patjaksi siinä toivossa, että saisi miehen itselleen, niin miksi sinä vaimo hyvä sitten alistut petetyksi vaimoksi? Mikä on sinun perustelusi siihen? Kiinnostaisi kuulla.
- maailmanmenoa oioi
Täsmennys. En ole vaimo, ollut vuosikausiin enkä edes pettämisen takia eronnut. Mutta kaveripiiriäni olen seurannut sivusta ja elämänkokemuksella kommentoin. Eläinmaailmassa kilpakosijat hävitetään reviiriltä väkivalloin, miksei siis ykköset ja kakkoset ihmisten piirissä nahistelisi keskenään. Naurattipa vain kun uutisen tuosta deittisivustosta luin. Kuulema vanhoilla deittipalstoilla suurin osa miehistä hakee salaseuraa eli VAIHTELUA, nyt siitä on tehty julkinen asia. Kakkoseksikaan en ole koskaan alentunut, sen verran solidaarinen olen sukupuolelleni - niille vaimoille tai suhteessa oleville naisille. Eihän tuo sivusto paljoa ilmaisesta bordellista eroa.
- Benelictus
Entäs jos se sun naises sieltä hakee itselleen naista kun on pettynyt sun lerppakulliis?
- --------------------
Mitä sitten ovat miehet, jotka ovat kakkosia?? Onko se jotenkin eri asia?
Tai sitten varatut, jotka ovat molemmat sekä ykkösiä että kakkosia?- olisko näin?
Olisi hauska tietää, moniko sinkkumies tapailee varattua naista ihan säännöllisesti. Epäilen sen kuitenkin olevan murto-osuus sinkkunaisiin verrattuna. Mutta jos varatut jotka on sekä ykkösiä ja kakkosia, siinä on jo tasa-arvon ja rehellisyyden makua.
- Janos911
olisko näin? kirjoitti:
Olisi hauska tietää, moniko sinkkumies tapailee varattua naista ihan säännöllisesti. Epäilen sen kuitenkin olevan murto-osuus sinkkunaisiin verrattuna. Mutta jos varatut jotka on sekä ykkösiä ja kakkosia, siinä on jo tasa-arvon ja rehellisyyden makua.
Minulla ja monella muullakin kaverilla on varattuja naisia salkussaan. Ne on käteviä, koska aina saatavilla, eikä ikinään soita takasin. Sinkkunaiset taas ovat kakkosluokan riistaa, koska pahimmassa tapauksessa ne vaativat osansa...
-sinkkumies-
- Synnin palkka?
Voi maailmaa viettelysten tähden. Viettelysten täytyy kyllä tulla mutta VOI SITÄ IHMISTÄ jonka kautta se tulee! Näin sanoo Pyhä totuuden kirja!
- -
Mun mielestä tuo on kyllä vielä surkuhupaisampaa vaimojen kannalta. Tyhmempiä on ne vaimot, jotka miestä katselee, joka tuollaistakin kautta seksiä hakee muualta. Voi, voi säälittävää... Ei vaimon homehtunut pillu riitä.
- tuliko edes mieleen
Älä siinä sääli: ei hopea ole häpeä - kakkosellekaan. Voi ne vaimtokin käyttää sivustoa.
- Vaimo, ainakin vielä
tuliko edes mieleen kirjoitti:
Älä siinä sääli: ei hopea ole häpeä - kakkosellekaan. Voi ne vaimtokin käyttää sivustoa.
Mä kävin just tekemässä profiilin.
- miesten tielle
Vaimo, ainakin vielä kirjoitti:
Jess. Ainakin tuolla sivustolla tietää mitä tilaa ja saa, molemminpuolin.
- Vaimo, ainakin vielä
Sivusto ilmeisesti toimii niin, että naiset saavat liittyessään vuodeksi ilmaisen perusjäsenyyden, mutta miehet ei. Jos on ilmaisjäsen, ei voi muuta kuin flirttailla ja flirttejä mulle onkin tullut tosi paljon. Muutamia veistejäkin maksaneilta jäseniltä. Olen itse laittanut viestiä monille ilmaisjäsenille, vaikka tiedän, että he eivät pääse niitä lukemaan maksamatta. Pari heppua on jo maksanut saatuaan viestini ja vastanneet. Kaikille tällaisille aion ilmoittaa, et sori, en ookaan kiinnostunu susta ja samalla nauran itsekseni, että taas yksi hölmö ukkomies on valmis tuhlaamaan rahansa saadakseen vierasta vakoa. Koskaan en aio paljastaa ketään, vaikka tunnistaisinkin.
Itse en etsi sivustolta sen kummemmin mitään, kiva vaan saikulla ollessa ajankuluks seurata mitä siellä tapahtuu. Kokeilkaa, jos on aikaa, se on aivan uskomaton maailma. - vierailija111
Sivusto ilmeisesti toimii niin, että naiset saavat liittyessään vuodeksi ilmaisen perusjäsenyyden, mutta miehet ei. Jos on ilmaisjäsen, ei voi muuta kuin flirttailla ja flirttejä mulle onkin tullut tosi paljon. Muutamia veistejäkin maksaneilta jäseniltä. Olen itse laittanut viestiä monille ilmaisjäsenille, vaikka tiedän, että he eivät pääse niitä lukemaan maksamatta. Pari heppua on jo maksanut saatuaan viestini ja vastanneet. Kaikille tällaisille aion ilmoittaa, et sori, en ookaan kiinnostunu susta ja samalla nauran itsekseni, että taas yksi hölmö ukkomies on valmis tuhlaamaan rahansa saadakseen vierasta vakoa. Koskaan en aio paljastaa ketään, vaikka tunnistaisinkin.
Itse en etsi sivustolta sen kummemmin mitään, kiva vaan saikulla ollessa ajankuluks seurata mitä siellä tapahtuu. Kokeilkaa, jos on aikaa, se on aivan uskomaton maailma.hehehehehe...et usko tuota itekään ettet muka mitään kattele..:))))) hohhoijakkaa...
- kaalimaan pukki
Jes, loistavaa! Vihdoinkin siis luvallinen tapa hakea vierasta lihaa!
Nyt kun on tuollainen hienotunteinen väylä saada vierasta, voi sanoa vaimolle, että nyt suu kiinni, eihän tässä ole sen kummemmasta kyse kuin vieraan p...n hakemisesta! Kuka sitä nyt aina samaa jaksaa höylätä. Ei vaimokaan aina syö ruisleipää, vaan patonkiakin välillä...- ....................
Mikseivät sinunlaisesi ihmiset pysyttele sinkkuina? Silloin saisi vaihtaa partneria tai pyörittää vaikka kymmentä yhtä aikaa loukkaamatta kenenkään tunteita. Taitaa teille narsisteille se hurmos tulla vasta siitä että saatte SATUTTAA jotakuta toista henkisesti?
- Kylmästi eroon näist
.................... kirjoitti:
Mikseivät sinunlaisesi ihmiset pysyttele sinkkuina? Silloin saisi vaihtaa partneria tai pyörittää vaikka kymmentä yhtä aikaa loukkaamatta kenenkään tunteita. Taitaa teille narsisteille se hurmos tulla vasta siitä että saatte SATUTTAA jotakuta toista henkisesti?
Katsos tässä se tuli. Sinkkuna elämän luulisi olevan kiinnostavampaa että narsisti voi vapaasti pyörittää ketä haluaa. Mutta kun on pirunluonne, tuotetaan tuskaa hänelle jolle luvattiin olla uskollinen kun perhe perustettiin. Kotona odotetaan aina olevan hyvän vaimon joka huolehtii näistä aikuisista miehen tekeleistä jotka ovatkin oikeasti lasten tasolla, vieläpä pahempiakin.
- kaalimaan pukki
Kylmästi eroon näist kirjoitti:
Katsos tässä se tuli. Sinkkuna elämän luulisi olevan kiinnostavampaa että narsisti voi vapaasti pyörittää ketä haluaa. Mutta kun on pirunluonne, tuotetaan tuskaa hänelle jolle luvattiin olla uskollinen kun perhe perustettiin. Kotona odotetaan aina olevan hyvän vaimon joka huolehtii näistä aikuisista miehen tekeleistä jotka ovatkin oikeasti lasten tasolla, vieläpä pahempiakin.
No hei, minäkö ajattelisin vaimoa hakiessani vierasta? Enkä ole muuten vaimoa kieltänyt hakemasta seksiä muualta, jos niin haluaa. Ei ole kyllä halunnut. Hoidan seikkailuni hienotunteisesti eli ei vaimon eteen heitetä juoruja minun rakastajattaristani. Eikös se niin ole, että mitä ei tiedä, se ei voi satuttaa...
- Jossukkatar
Loistavaa!
Itsellä on 4 varattua naista kierrossa, jonka vuoksi perhe-elämä loistaa. Kaunis vaimo hehkuu, kun äijä ei ole koko ajan vaatimassa 'lihaa'.
Seurusteluvaiheessa vaimo oli aktiivinen ja harrasti säännöllisesti liikuntaa. Nyt liikunta rajoittuu keittiön ja telkkarin välimaastoon, sängyssäkin pitää kääntää jos haluaa muuta kuin lähestystä... Painoa tullut 15 kg lisää, minkä kasvatus alkoi heti papin aamenesta - hyi h.tti.
Varatut panee varattuja, kukaan ei häviä ja jos rakastuu niin se on elämää:) - rpusi1
kaalimaan pukki kirjoitti:
No hei, minäkö ajattelisin vaimoa hakiessani vierasta? Enkä ole muuten vaimoa kieltänyt hakemasta seksiä muualta, jos niin haluaa. Ei ole kyllä halunnut. Hoidan seikkailuni hienotunteisesti eli ei vaimon eteen heitetä juoruja minun rakastajattaristani. Eikös se niin ole, että mitä ei tiedä, se ei voi satuttaa...
Hyi helvetti. Vaimos pitäis kuulla totuus tommosesta paskiaisesta.
Etkö ees häpeä? - jeeeee465
Oot oksettava.
- Hurhaus
Varsinainen idiootti..toivottavasti saat sen kupan ja kuus muuta.. Kuolet luultavasti HIViin..!
- Demeter
Jossukkatar kirjoitti:
Loistavaa!
Itsellä on 4 varattua naista kierrossa, jonka vuoksi perhe-elämä loistaa. Kaunis vaimo hehkuu, kun äijä ei ole koko ajan vaatimassa 'lihaa'.
Seurusteluvaiheessa vaimo oli aktiivinen ja harrasti säännöllisesti liikuntaa. Nyt liikunta rajoittuu keittiön ja telkkarin välimaastoon, sängyssäkin pitää kääntää jos haluaa muuta kuin lähestystä... Painoa tullut 15 kg lisää, minkä kasvatus alkoi heti papin aamenesta - hyi h.tti.
Varatut panee varattuja, kukaan ei häviä ja jos rakastuu niin se on elämää:)Just näin! Munkin mies on sairaan läski ja ajattelin katsoa sivustoilta löytyisikö sieltä minua vastaavaa adonista. Pelkään vain, että siellä on samanlaisia huonosti tienaavia ihrakasoja kuin tuossa kotini design-sohvallakin makaa. Rekisteröidyin sinne joitain päiviä sitten ja olen saanut ainakin sata yhteydenottoa, jotka valitettavasti vaikuttavat tosi luusereiden jutuilta. Mistä löytyisi rahakasta ja tasokasta seuraa hienolle daamille, joka ei lyllerrä keittiön ja telkkarin välimaastossa?
- hyi!
Jossukkatar kirjoitti:
Loistavaa!
Varatut panee varattuja, kukaan ei häviä ja jos rakastuu niin se on elämää:)ENNEN TUOTA KUTSUTTIIN HUORAAMISEKSI!
Huorilla on ongelma...ja itsehän ne sitä ongelmaksi ei yleensä myönnä vaan puhuvat sen toiminnan puolesta.SAIRAUDEN TUNNOTTOMUUTTA YKSINKERTAISESTI!
HUORAT OTAN OSAA JA KEHOITAN HAKEMAAN OMAA TUNTOA OMASTA ITSESTÄÄN! - Pentti R.
Hahhaa. Vaimosi todellakin on hakenut ja saanut vierasta. Hän hoitaa seikkailunsa vielä sinuakin hienotunteisemmin ja maksaa hotellin aina käteisellä.
- Rouva kesäheinä 70
Demeter kirjoitti:
Just näin! Munkin mies on sairaan läski ja ajattelin katsoa sivustoilta löytyisikö sieltä minua vastaavaa adonista. Pelkään vain, että siellä on samanlaisia huonosti tienaavia ihrakasoja kuin tuossa kotini design-sohvallakin makaa. Rekisteröidyin sinne joitain päiviä sitten ja olen saanut ainakin sata yhteydenottoa, jotka valitettavasti vaikuttavat tosi luusereiden jutuilta. Mistä löytyisi rahakasta ja tasokasta seuraa hienolle daamille, joka ei lyllerrä keittiön ja telkkarin välimaastossa?
Paskapuhetta, minuun ainakin ovat ottaneet yhteyttä korkeasti koulutut ja erittäin puoleensavetävät miehet. Ainakin oman ilmoituksensa mukaan....
- Yksipuolista?
No mites ne tapaukset, joissa toinen puolisoista on yksipuolisesti päättänyt, ettei perheessä ole enää seksiä? Eikös se toinen saisi silloin päättää, ettei perheessä ole enää uskollisuutta?
Onko tässä nyt kyse jostain ihmeellisestä yksipuolisesta oikeudesta ikuiseen uskollisuuteen, vaikka toinen sikailee oman parisuhteensa pilalle? Narsismia ja itsekkyyttä on niin monenlaista, pihtaaminen on sieltä pahimmasta päästä.
Herätkää hyvät ihmiset! Maailma on täynnä erilaisia elämäntilanteita. Vahvimman mielipiteen esittävät ne, jotka kokevat itsensä uhatuiksi. Kysymys kuuluu: miksi he kokevat itsensä uhatuksi? Onko tullut laiminlyötyä puolisoa ja nyt toisen kustannuksella vietetyt kissan päivät ovat ohi?
Itsekkyys kusee omille nilkoille, olit sitten kumpi osapuoli tahansa? Pettävää osapuolta on niin helppo syyllistää ja heittää "se ensimmäinen kivi", vaikka syyllisiä on AINA enemmän kuin yksi. Tavalla tai toisella.- Just näin
Just näin. Vieraissa käyjät leimataan itsekkäiksi, vaikka taustalla olisi mitä. Vieraissa käyminen on pelkkä jäävuoren huippu, joka näkyy ulkopuolisille. Näitä jeesustelijoita löytyy vasta siinä vaiheessa, kun joku menee vieraisiin.
- täh?
Ensin kieltäydytään seksistä ja sen jälkeen aletaan ruikuttamaan vieraissakäymisestä? Eikö henkilö ole menettänyt valitusoikeuden jo seksistä kieltäytyessään?
Mutta mihin vedetään se raja? Mikä on tarpeeksi, ettei ole enää oikeutta käydä vieraissa? - niiihh
täh? kirjoitti:
Ensin kieltäydytään seksistä ja sen jälkeen aletaan ruikuttamaan vieraissakäymisestä? Eikö henkilö ole menettänyt valitusoikeuden jo seksistä kieltäytyessään?
Mutta mihin vedetään se raja? Mikä on tarpeeksi, ettei ole enää oikeutta käydä vieraissa?Nyt aletaan lähestyä asian ydintä. Toinen haluaa kerran päivässä ja toinen kerran vuodessa. Mitäs luulet, löytyykö molempia tyydyttävä kompromissi? Jos avioero ei ole vaihtoehto, niin vastaus voisi olla Victoria Milan?
- forlan9
Just näin kirjoitti:
Just näin. Vieraissa käyjät leimataan itsekkäiksi, vaikka taustalla olisi mitä. Vieraissa käyminen on pelkkä jäävuoren huippu, joka näkyy ulkopuolisille. Näitä jeesustelijoita löytyy vasta siinä vaiheessa, kun joku menee vieraisiin.
näin on,jos vaimo ei anna,eikä parisuhteessa ole seksiä,niin silloin voi oikeuttaa itsensä käymään vieraissa,seksuaalisuus ja seksin harrastaminen kuuluu jokaisen perusoikeuksiin,eikä silloin kannata uskottomuudesta kärsiä huomoa omaatuntoa,kerran täällä vain eletään.
- ei uutta
Tää deittisivusto paljastaa vain olemassa olevan ongelman laajuuden. Ei se ole sivuston syy, että ihmisillä on ongelmia. Se tarjoaa yhdenlaista apua ongelmaan.
Vastaavasti petetyille on ollut olkapäätä tarjoavia palstoja jo vaikka kuinka kauan. Vihdoin joku tajusi auttaa myös tätä toista osapuolta. Tää on nyt sitä tasa-arvoa hyvät naiset ja herrat.
Eikä tämä ruotsalainen sivusto ole edes mikään uusi keksintö. Muualla näitä on ollut jo aikaisemminkin. Me mennään perässä sinne minne maailma on ollut menossa jo kauan aikaa.- toinen vaihtoehto
Hyvä, että on vaihtoehtoja mistä valita. Suosittelisin silti ensialkuun parisuhdeapua tarjoavia palstoja.
Aloita vaikka tosta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8515455
- Milano3333
Heh... joopa joo, ei kannata ollenkaan sortua mihinkään yksisilmäisyyteen, taitaa olla jo parituhatta oikein innokasta rouvaakin Victoria Milanin rekisterissä. kyllä se sokeri sulaa naistenkin suussa ihan siinä missä miestenkin.
- Paras nauru
Heh heh, niin ne miehet luulee että nyt taivas aukenee ja naiset himokkaana etsii sieltä panomiestä. Jos ei se kiusaus käykin niin suureksi että annetaan samalla mitalla näille uroille ja lähdetään kokeileen. Monet frouvat ovat etsimässä siellä omia miehiään. Olette pian satimessa salapuuhinenne. Odottakaa vain niitä eropapereita jatkossa.
- kuka nauraa vika
Paras nauru kirjoitti:
Heh heh, niin ne miehet luulee että nyt taivas aukenee ja naiset himokkaana etsii sieltä panomiestä. Jos ei se kiusaus käykin niin suureksi että annetaan samalla mitalla näille uroille ja lähdetään kokeileen. Monet frouvat ovat etsimässä siellä omia miehiään. Olette pian satimessa salapuuhinenne. Odottakaa vain niitä eropapereita jatkossa.
Höpsistä, ei niitö eropapereita kuulu vaikka satimessa mies olisikin joutuessaan kiinni. Vaimo saa vain lujemman otteen miehestään kun voi vielä syyllistää. On taas kuin kultainen noutaja hetken ennen seuraavia menoja.
Monille kaikki vaan omituista valtapeliä.
- spördääräää
Onpa huono sivu.
Rekisteröityminen on ilmaista.
Kaikki muu sitten maksaakin.
Jopa vastaanotettujen viestien lukeminen. - daaaa
Jos ei viitsi olla uskollinen kumppanilleen, niin miksi sitten on edes parisuhteesa? Jos pitää muita ihmisiä paneskella eikä voi hillitä itteään edes sen vertaa, niin kyllä ansaitseekin olla ilman parisuhdetta.
Aivan paska sivu. - tuhmis nainen
Kuka tietäisi miten Victoria Milanin sivuille pääsee? Sivut löytyvät, mutta niille ei pääse.
- Vaimo, ainakin vielä
Ensin pitää avata joku anonyymi meiliosote, itsellä gmail. Sitten sivustolle pitää kirjautua sähköpostiosotteen ja itse keksityn salasanan avulla päästäkseen tekemään profiilin. Sivut kyllä neuvoo vaihe vaiheelta, ei siihen mene kuin muutama minuutti.
Lue tuosta ylempää mun kirjottama selostus, miten huonosti sivu toimii. - Vaimo, ainakin vielä
Ensin pitää avata joku anonyymi meiliosote, itsellä gmail. Sitten sivustolle pitää kirjautua sähköpostiosotteen ja itse keksityn salasanan avulla päästäkseen tekemään profiilin. Sivut kyllä neuvoo vaihe vaiheelta, ei siihen mene kuin muutama minuutti.
Lue tuosta ylempää mun kirjottama selostus, miten huonosti sivu toimii.Kilkkaa ensin: valitse siviilisäätysi, sen jälkeen klikkaa vihreää palkkia, se nit neuvoo eteenpäin.
- tuhmis nainen
Lue tuosta ylempää mun kirjottama selostus, miten huonosti sivu toimii.Miten sieltä gmailista sitten pääsee sivustolle? Entä voiko ilmaisjäsen vastata viesteihin? Voiko tehdä profiilin? Entä mitä jäsenyys maksaa?
- Vaimo, ainakin vielä
Ei gmailista pääse, vaan tarvitset kirjautuessa sähköpostiosotteen. Profiilin voi tehdä ilmaiseksi ja päästä katsomaan muiden profiileja, mutta ilmaiseksi viestejä ei voi lähettää eikä edes lukea. Tosin luulen, että naiset saavat aina liittyessään perusjäsenyyden ilmaiseksi. Perusjäsen voi viestitellä. Hinnat ja ehdot löytyy ko. sivustolta, kun olet kirjautunut. Tulehan kertomaan, onnistuitko.
- tuhmis nainen
Mutta kun kyseiset sivut eivät avaudu ollenkaan. Voisiko niissä olla nyt jotain ongelmaa? Mulla on s-posti suomi24:sså.
- Vaimo ainakin vielä
tuhmis nainen kirjoitti:
Mutta kun kyseiset sivut eivät avaudu ollenkaan. Voisiko niissä olla nyt jotain ongelmaa? Mulla on s-posti suomi24:sså.
Itse pääsin ainakin äsken kirjautumaan. Meiliosotteelle ei pitäs olla merkitystä. Enempää en osaa neuvoa.
- Ei riitä kaikille
Siellä on 10 000 miestä mutta vain 500 naista. Nyt on naisten markkinat ;-)
- Ei pysy salassa
Ja lisäks miten moni noista naisista on siellä vain uteliaisuuttaan ja lemppaa miehet. heh heh.
- Ei riitä kaikille
Siellä on vaimot vahtimassa, löytyykö oma mies sieltä ;-)
- Rotat jättävät
uppoavan laivan.. Sitä en ymmärrä miksi halutaan tuomita, kun voisi toimia ja nostaa itse kytkintä. Eihän tällainen palvelu onnetonta liittoa hävitä vaan auttaa vain eteenpäin, varsinkin jos itse tai puoliso on monisuhteisuuteen taipuvainen. Miehiä kiusaavia voin lohduttaa että lähtee niistä henki joskus kuitenkin, ei teidän tarvitse väijyä nimimerkkien takana muuten kuin tyydyttääkseenne omia taipumuksianne.
- hunningolla_nainen
Ihana uusi deitti myös varatuille! Kokemukseni tuosta on pelkää plussaa
- kekeheheeeeeee
lihavat suomiukot muna pysyssä pettämässä. :-)
- shamppanjablondi
Mitä silmäni näkivät eilen kirkkaassa päivänvalossa, keskellä ruuhkaista Helsinginkatua?? Talonkorkuinen mainos, jossa lukee "Oletko naimisissa? Elvytä intohimosi ja hanki salasuhde":
Aijaa.com - 8913671.jpg
Sen verran jäi mietityttämään että vallan googletin mikä ihme tämä victoria milan on, ja ette ikinä usko: Se on deittipalvelu naimisissa oleville ihmisille! Mihin ihmeeseen tämä maailma on menossa kun miehiä oikein kannustetaan pettämään vaimojaan sillä kyllähän tuollaisen idean takana ei voi olla kuin mies. Aivan niinkuin parisuhteessa elävillä naisilla ei olisi jo muutenkin tarpeeksi työtä vahtia miehiään ettei joka toinen vastaan tuleva nainen hyppää kaulaan, ja sitten netti joka on tehnyt tuntemattomille flirttailusta monille pikkutytöille suurinta huvia. Palloko miehelle pitää jalkaan panna jos haluaa pitää sen aisoissa näinä päivinä??
Miten voi olla mahdollista (ja ennenkaikkea ONKO TUO LAILLISTA???) että kadun varsia koristaa tuollaiset mainokset, pitäisi olla laki joka kieltää jo ylipäänsä moisen nettisivun olemassaolon?! PÖYRISTYTTÄVÄÄ!
Löysin jo ihan adressin Victoria Milanin poissaamiseksi suomesta, joten en varmaan ole ainoa asiasta suorastaan pöyristynyt, eli kaikki joukolla allekirjoittamaan:
http://www.adressit.com/victoria_milan_sivusto_pois_suomesta - entäs varatut naiset
Ko sivusto on käsittääkseni suunnattu etupäässä varatuille. Eli siellä ne aviomiehet ja -vaimot hakee seuraa toisistaan. Eivätkö varatut naiset ole mielestäsi patjoja? Vainko me vapaat?
Kuka on väittänyt, että panosuhteet ovat suurta rakkautta? Taitaa olla vaimojen kuvitelmaa siitä, miten kakkoset nuo suhteet kokevat. Vaimo ei ole tyhmä, mutta ei se kakkonenkaan välttämättä mitään taivaat aukaisevaa rakkautta varatulta mieheltä odota. - Ei niin huonoa..
En ole kakkonen, mutta kuulostaisi sivustolta, missä ei voi tulla kenellekään epäselvyyttä mitä haetaan ja missä mennään. Kylmästi etsitään vain sitä panokaveria. Tyhmä pitäisi olla, jos luulisi tai kuvittelisi, että toinen etsisi jotain muuta.
Monen harhaan johdetun kakkosen sydän voisi jäädä särkymättä, jos varatut käyttäisivät ko. palvelua. - jozie-
ruotsissa on asiat todella huonosti. valitettavasti me ollaan menossa koko ajan samaan suuntaan.
- jozie-
jatkoa vielä että kai nyt tyhmäkin tietää että tämmönen johtaa perheiden hajoamiseen, ja sitten vielä ihmetellään kun nuoret kärsii niin paljon mielenterveysongelmista kun kukaan ei enään välitä, on vain seksiä josta ei tarvi ottaa minkäännäköistä vastuuta, jota tuputetaan joka nurkasta niinkun sitä ei olis jo tarpeeks. Olen todella huolissani pienen esikoiseni tulevaisuuden puolesta, minkälaista täällä on muutamankymmenen vuoden päästä, en edes halua ajatella. ja olen muuten 100% varma että kaikki tässä viestiketjussa on miehiä jotka on tuon nettisivuston puolesta
- Missä vastuu?
Tämä on yhteiskunnan tuho. Omituisen keveitä ovat joidenkin kommentit. Ei minkäänlaista vastuuntuntoa. Nyt pienet lapset jo huorittelee ja haukkuu päiväkodeissa, kouluissa se on arkipäivää ollut ja kauemmin. Vanhemmat kodeissa ja kapakoissa juovat kiroilevat ja huoraavat. Lapset nousee vanhempia vastaan koska vanhemmilla ei ole vanhempien kunnioittavaa otetta mihinkään. Lapsia ei pysty kukaan pettämään he vaistoavat vaikka heille ei kerrottaisi. Seksiä suoltaa mediakin lööpeistä alkaen, ei ole vastuuntuntoa sielläkään. Seksillä myydään raha on kaiken jumala. Tähän hullujen huoneeseenko lapsia on tehtävä.
- kyllästynytttt
Joo, ihmiset ovat tosi holtittomia nykyään, itsekkäitä. Mutta tämä sivusto on mielestäni kuitenkin hyvä juttu. Se tuo pettämisen kunnolla päivänvaloon. Nettitreffipalstat pullistelevat varattuja, etenkin varattuja miehiä arvelen. VM herättää keskustelua.
- ehkä kirjaudun ehkä
Vielä en uskaltanut kirjautua itse mutta uskon että pian sen teen. Mieheni muuttui viidessä vuodessa haisevaksi kasaksi. Rakkaus muuttui sietämiseksi. Odotan että nuorimmaiseni saa hiukan ikää lisää ja lähden kiitämään. Puhua olen koettanut.
- nainen ja milan
minä olen tuolla sivustolla. Olen nainen. Ei ole tarkoitus tavata miehiä, mutta nettiseura on mukavaa. Nyt myös oma parisuhde kukoistaa. Sieltä olen saanut uutta säpinää omaan seksuaaliseen identiteettiin. En ole patja enkä kakkonen, olen siellä hakemassa huumaa itselleni ja se toimii. Mieskin tykkää uudesta aktiivisuudestani
- Bella10
Hyvä , minäkin olen sivuilla ja parempi suhde on oman miehen kanssa tullut!
- Kassiopeiajakas
Liityin sivustolle kuukausi sitten. Ajatuksena oli harrastaa nettiflirttiä ja saada omaa itsetuntoa kohotettua. Aika äkkiä alkoikin tulla miehiltä viestejä. Yhden miehen kanssa juttu alkoi luistaa todella hyvin ja aloimme keskustella päivittäin. Tällä hetkellä emme kumpikaan enää kuulu sivustolle vaan juttelemme muilla tavoin. Olemme molemmat todella ihastuneita, mutta kuitenkin vakavissa parisuhteissa mistä emme aio luopua. Emme ole vielä tavanneet, mutta tämä päivä varmaan koittaa joskus... Sen vaan halusin sanoa, että viaton leikki saattaa muuttua vakavaksi jos ihastuu. Siinä onkin sitten paha miettiä, että kumpi on parempi, oma mies vai tämä uusi viehätys.
- eiainaominavuin
Ei toi uskottomuus niin yksiselitteistä ole.Jos puoliso ei syystä tais toisesta ole kiinnostunut seksistä, niin jotakin täytyy saada tilalle.
Jos tyydyyttää seksuaalisen tarpeensa jonkun kolmannen osapuolen kanssa, silloin kun oma puolis ei siihen suostu, niin en näe sitä pettämisenä, jos luonnisen tarpeensa tyydyyttä muulla tavoin, vaikka toisen ihmisen kanssa.
Periaatteessa jos puoliso ei halua seksiä, niin silloinhan voi tyydyttää itseään omin avuin - vaikka päivittäin, eikä se ole puolisolta millään tavoin poissa, joka ei kuitenkaan itse halua osallistua sen "seksuaalienergian" yhteiseen purkamiseen.
Silloinhan luonnollinen vaihtoehto on kolmasosapuoli, koska ainainen "omin avuin onneen" alkaa pitkän päälle todella kyllästyttämään.Esimerkiksi VictoriaMilanin kautta saattaa löytyy apu onnettomaan tilanteeseen.- Älä yritäkään
Justiinsa. Puolustatko omaa uskottomuuttasi salaamalla todellisen luonteesi puolisoltasi. Kyllä omista tarpeista on kerrottava toiselle osapuolelle parisuhteessa ennenkuin hyppää vieraisiin. Ei tarvita salaa pettävää puolisoa!!
- vaimot ohoi!
Älä yritäkään kirjoitti:
Justiinsa. Puolustatko omaa uskottomuuttasi salaamalla todellisen luonteesi puolisoltasi. Kyllä omista tarpeista on kerrottava toiselle osapuolelle parisuhteessa ennenkuin hyppää vieraisiin. Ei tarvita salaa pettävää puolisoa!!
Entäs jos puhuu ja puhuu ja toista ei vaan kiinnosta seksi, joka on parisuhteen liima, suola ja sokeri? Mihin se seksi unohtuu, kun avioon astuu ja lapset on tehty? Sitä sopii miettiä monen, jonka puoliso hakee vieraista pelkkää seksiä, kun kotona saa kerran vuodessa. Onko oikein pihdata, kiristää seksillä? Älkääkä sanoko, ettei se mies tee mitään kotona, itse hoidatte kaiken, ette jaksa, mies on ällöttävä yms. typerää. Miettikää, oletteko itse täydellisiä puolisoita, eikö teissä ole mitään virheitä. Minä en ainakaan ole täydellinen enkä odota mieheltäkään sitä.
Muuttakaahan hieman asennetta, niin mies saattaa kotona pysyäkin. Heilutelkaa peittoa, vaikkei aina huvittaisi. Taitava puoliso saa kyllä himon vastentahtoiseltakin syttymään :).
- Miksi?
Miksi puhut kakkosnaisista tuon Victoria Milanin yhteydessä? Käsittääkseni siellä on tarkoitus saattaa yhteen varattuja miehiä ja naisia (eli ykkösmiehiä ja ykkösnaisia), jotka tahtovat pientä kivaa arkeensa, kun omat avioliitot on nuutuneita ja rupsahtaneita (ilmeisesti puolisotkin). Mielenkiintoista on se, että siellä on kai jotain 10 000 suomalaista aviomiestä jo mukana, mutta vain muutamia satoja aviovaimoja. Mitä tämä kertoo mielestänne suomalaisten miesten tyytyväisyydestä ja onnellisuudesta parisuhteissaan?
- Missä järki?
Victoria Milanin ei kerro mitään muuta suomalaisesta miehestä kuin että miehet pettää liian helposti! Onko uskollisia miehiä olemassa´miehiä joita voi arvostaa uskollisuudesta ja elämän muiden arvojen kunnioittamisesta? Onko mielessä aina vain seksi? Miksi mies ei osaa selvittää asioita? Miksi mies pitää naista seksuaalisuutensa sylkykuppina ja on aina vaatijana?
Ette kai te suinkaan kuvittele että naiset olisi aina tyytyväisiä avioelämäänsä? Mutta meneekö he etsimään heti sänkykumppania? Nyt mättää ajatusmaailmassa ja pahasti! Ovatko miesten odotukset realistisia? Mitä on ns. normaali elämä miehen mielestä? Eikö mitään muuta kuin seksiä seksiä seksiä! Hulluutta tämä on sanon minä! - Yks rouva vaan.
Missä järki? kirjoitti:
Victoria Milanin ei kerro mitään muuta suomalaisesta miehestä kuin että miehet pettää liian helposti! Onko uskollisia miehiä olemassa´miehiä joita voi arvostaa uskollisuudesta ja elämän muiden arvojen kunnioittamisesta? Onko mielessä aina vain seksi? Miksi mies ei osaa selvittää asioita? Miksi mies pitää naista seksuaalisuutensa sylkykuppina ja on aina vaatijana?
Ette kai te suinkaan kuvittele että naiset olisi aina tyytyväisiä avioelämäänsä? Mutta meneekö he etsimään heti sänkykumppania? Nyt mättää ajatusmaailmassa ja pahasti! Ovatko miesten odotukset realistisia? Mitä on ns. normaali elämä miehen mielestä? Eikö mitään muuta kuin seksiä seksiä seksiä! Hulluutta tämä on sanon minä!Sä saat sanoo ihan mitä tahansa, ja saat kans kysyy, että missä järki. Ei ainakaan sun tyhmässä päässäs!
- faithful lady
Missä järki? kirjoitti:
Ette kai te suinkaan kuvittele että naiset olisi aina tyytyväisiä avioelämäänsä? Mutta meneekö he etsimään heti sänkykumppania? Nyt mättää ajatusmaailmassa ja pahasti! Ovatko miesten odotukset realistisia? Mitä on ns. normaali elämä miehen mielestä? Eikö mitään muuta kuin seksiä seksiä seksiä! Hulluutta tämä on sanon minä!Tosi hyviä kysymyksiä. Uskottomista miehistä olisi herkullista tehdä erinäisiä tutkimuksia. Siinä olisi monelle gradun- ja väitöskirjan tekijälle antoisaa aineistoa. Itseä kiinnostaa esimerkiksi pettävien miesten naiskuva.
Olen valitettavasti törmännyt yhteen varattuun mieheen, joka on roikkunut eronneen statuksella eri treffipalstoilla jo toistakymmentä vuotta. Hänestä sanoisin, että ehkä ylipäätäänkin ihmiset, mutta erityisesti naiset ovat hänelle välineitä. En tarkoita yksin seksiä. Hän on jotenkin tunnekylmä, eikä siten taida ollenkaan tajuta aiheuttamaansa kärsimystä. Toisaalta hän arvostaa naisia kovasti, varsinkin hyvin koulutettuja, menestyneitä naisia. Luulen, että hänen naisen kanssa kokema nautinto on yhteydessä naisen statukseen.
Sitten muita tutkimusaiheita. Miehen omakuva. Jotenkin tuntuu, että pettäjät pystyvät mielessään jakamaan minänsä eri lohkoihin. Siten pettäminen ei vaikuta heidän kuvaansa itsestään esimerkiksi aviomiehenä ja isänä. Onko tämä jonkinlainen dissosiaatioilmiö. Sitten voisi myös tutkia, miten pitkäaikainen pettäminen vaikuttaa miehen terveydentilaan. Voisi olettaa, että sivusuhde tuo elämään myös stressiä, vaikka toisaalta myös rentoutusta. Sitten voisi tutkia pettäjämiesten ongelmanratkaisutaitoja. Jne.
- Kokemus VM
Päätin katsastaa sivuston, kun siitä niin paljon on puhuttu ja kohuttu.
Tein profiilin, kerroin totuudenmukaisesti itsestäni ja toiveista. Olen siis nainen, ikää kohta 50 ja naimisissa.
Itse en lähettänyt yhtään flirttiä tai viestiä ensin. Jonkin verran kylläkin kahlasin ehdokkaita läpi. Sivullani parin päivän aikana noin 50 kävijää, parikymmentä flirttiä ja puolen kymmentä viestiä. Osa miehistä ei osaa lukea. Oli yli- ja ali-ikäisiä, tai muuten selkeästi toiveistani poikkeavia.
Muutaman kanssa viestejä vaihdettiin. Olisinko ollut viikon tuolla sivustolla, kun yksi viesti ja ihminen sen takaa herätti mielenkiinnon täydellisisti. Viikko hänen yhteydenotostaan tapasimme. Ja olemmme tavanneet monesti jo sen jälkeenkin.
No, me tiedämme mitä teemme. Ei unelmia yhteisitä elämästä tai muustakaan.
Anamme toisillemme läheisyyttä, jota ilman muuten jäisimme.- tpg
No täällä vaimoni jäi juuri kiinni tämän sivuston kautta tapaamastaan nettitutusta. Kännykän käyttö paljasti. Piti raahata mukana joka paikkaan. Haukuttu avioliittoamme ja mies myötäilee juuri sillä tavalla kuin nainen haluaakin kuulla. Mies omaltaosaltaan naimisissa ja lapsia. Vielä eivät ehtineet tavata mutta miten olisi ollut myöhemmin, mikäli ei olisi jäänyt kiinni. Vaimo pyytelee anteeksi. Tällä hetkellä mietin päätänkö avioliittomme ja rikon perheemme. Ei se henkinen pettäminenkään ole helppoa antaa anteeksi!
- Komia_69
En hirveästi yleensä tällaisiin kommentoi, mutta ennenkaikkea aivan perseestä mainostaa ihmisille ja yllyttää syrjähyppyyn ihan kuin se olisi joku muoti-ilmiö.
Reaalielämässä, kun katsoo noita miniristeilyllä tapahtuvia sänkyyn hyppyjä, niin kyllä naisistakin on tullut aika hirveitä, iskevät kiinni kuin sika limppuun. Itse olen parisuhteessa oleva mies ja välillä suhde vaan menee päin persettä ja sitten taas noustaan, mutta ainoastaan kahden ihmisen ansiosta, ei kolmannen!
Voi helvetti, että on munatonta sakkia miehissä niinkuin naisissakin, jos ei pysty suoraan sanomaan toiselle, että se on moro nyt ja vasta sitten mennä tekemään ne temput toisen kanssa, piste.- komia on tyhymä
Hitto, mitä jeesustelua, komia! Kyllä sullakin pultussa nykii kun oikea Nainen peppuaan keinauttaa.
- Vapaa ja onnellinen
Kuulkaas nyt moralistit, teidän kun viestejänne lukee niin alkaa pikemminkin tehdä mieli auttaa jotakuta puutteessa elävää aviomiesparkaa pettämään. Se on aikuisten ihmisten oma asia mitä tekevät. Toisille avoin suhde on itsestään selvyys.
- vastuuta teoista!
Jos on parisuhteessa, ei se todellakaan ole pelkästään aikuisen oma asia, mitä tekee. Eiköhän siinä ole sanansijaa myös sillä toisella osapuolella. Jos avoin suhde on itsestäänselvyys, silloin kyse ei edes ole uskottomuudesta ja pettämisestä.
Moni pettäjä sanoo, että vastaa kyllä sitten tekemisistään, jos jää kiinni. Mutta miten hän voi vastata toisten tuskasta, petetyksi tulemisen tunteesta?
Ei pettäjä ole mikään aikuinen. Aikuinen ihminen ottaa vastuun teoistaan, käy yhden suhteen loppuun ennen toista, eikä hae sivusuhteita korjaamaan omaa rikkinäistä sisintään.
Sitä on aikuisuus - vastuunottoa, rehellisyyttä ja halua kohdata myös ne vaikeatkin asiat.
- tärppäsihän se
Laitoin huvikseni ilmon Milanille, ja hoh hoh, miten paljon kaloja ui pyydykseen saman tien. Kolmella vaimo raskaana, yhdellä avokki työmatkalla jne. jne. Kyllä suomalaiselle miehelle kelpaa ja kiima kytee. Sääliksi käy teitä, typerät sikiävät vaimoreppanat!
- realisti***
Eihän tonne Milanille kannata enää muiden, kuin naisten kirjautua.Miehistä on YLI-tarjontaa, eikä kaikille riitä millään laskuopilla!
Ja pettämisestä hieman.
Lähes kaikkien avioliittojen lähtökohta on se, että seksiä annataan ja saadaan.Mutta jos toinen osapuoli "pettää" tässä, niin oleellisessa asiassa eikä enää suostu seksiin (en puhu lyhytaikaisesta väsymisestä tai sairaudesta), vaan siitä "petollisesti" (vrt.lähtökohta) kieltäytyy, niin kuka on lopulta pettäjä, sekö, joka sitä seksiä hakee muualta vai se joka siitä kieltäytyy?
MIelestäni pettäjä on se, joka seksistä kieltäytyy, eikä se, joka sitä muualta joutuu etsimään.
En myöskään väitä, että kolmas osapuoli tuo mitään lopullista onnea, mutta se on usein kanava, johon onnettoman (=seksittömän) avioliiton toinen osapuoli turvautuu.- Mies (pks)
Olen mies, mulla ei ole kuvaa VM-profiilissa. Olen ollut palvelussa viikon.
Olen saanut flirttejä naisilta takaisin, sekä paluuviestejä kolmelta naiselta. Lisäksi yhden flirtin ja viestin ruotsalaiselta blondilta, joka ehdotteli sähköpostiyhteydenpitoa. Yhden naisen kanssa olen viestitellyt varmaan viisi kertaa viikon aikana puolin ja toisin.
Ehkä naisten markkinat, mutta ei varmasti kannata ihan ensimmäisessä viestissä ehdottaa sänkyyn hyppäämistä... - vxcxvcvxdcvx
Jos et saa kotona, pitääkö sitä lähteä muualta hakemaan - siis avioliitossa. Jos tuo närästää niin paljon, eikä asiaan tule mitään ratkaisua, on sinun erottava puolisostasi JA VASTA SITTEN haettava tyydytystä muualta.
Kyllä se niin on, että pettäjä on se, joka muualle lähtee seksiä hakemaan.
Sen, joka asiasta kärsii, pitää selvästi ilmaista tuntonsa, sanoa, että nyt alkaa tuntumaan siltä, että pitää lähteä vieraisiin, jos ei kotona saa. Kertoa, että näin aikoo todella tehdä, jos ei asiat muutu.
Ja jos ei sittenkään asiat muutu, pitää vain tehdä omat johtopäätökset ja erota. Eikö ole paljon hauskempaa hakea uusia kumppaneita, kun ei tarvitse miettiä, jääkö kiinni tai mitä tapahtuu. Sitten voi tehdä ihan mitä lystää.
Pettäjä on aina se, joka vieraisiin menee. Ei se, joka sen aiheuttaa. Tuskin kukaan puoliso pakottaa toista menemään vieraisiin, kun ei itse halua antaa.
Miettikää muuten myös sitä, millaisia seksikumppaneita olette puolisoillenne.
Monella minun ystävälläni (naisia) on sellaiset miehet, jotka eivät paljon osaa muuta tehdä, kuin nopeasti vain vetäistä oman tyydytyksen verran.
Opetelkaa olemaan villejä ja huomioivia kumppaninne kanssa myös pitkässä suhteessa, se varmasti saa puolisonkin haluamaan lisää. (näin oli ainakin meillä)
- turhautuja
Itsekin kirjauduin tuonne VM:n palveluun.Ainoa syy opn seksin puute.Puolisoa ei voisi vähempää kiinnostaa seksiiin liittyvät asiat.Aloitteet jää aina minulle ja yleensä saa selvitä "omin avuin".Turha kenenkään on moralisoida, näin se vaan menee.Puhuttu on ja odoteltu, mutta ei auta.Se siitä.
Ps.Itse en ainakaan vielä ole saanut mitään huomiota VM:n palvelussa mukana olevilta, enkä liikoja toivokkaan.Ja todennäköisesti tästä ei seuraa muuta, kuin että jonkun aikaa pyörin sivustoilla ja sitten lopetan senkin. - 45e/kk
No joo.Tulipa tuolla VM:n palvelusivustolla vierailtua.Valitettavasti siellä ei pysty mitään kontakteja luomaan, jos ei ensin laajenna jäsenyyttään eli maksat noin 45 euroa/kk.
Eli ei pysty chattailemaan eikä lähettämään viestejä, jos ei maksa tota 45 egeä kuukaudessa.Ilmaisjäsenyydestä EI käytännössä ole mitään hyötyä, jos ei halua alkaa maksamaan rahalla.
Mulle ei ainakaan mitään mitään koukutusta syntynyt, koska kontaktia ei pystynyt kehenkään luomaan.Joten en viitsi maksaa ensin ja katsoa sitten.
Tiedoksi vielä kaikille:Jos nyt joku lukija meinaa kirjautua VM:n palveluun, niin ainoastaan se liityminen on ilmaista.Kaikki muu maksaa!- No just
Siis maksullisia naisia ja miehiä. Ei huo..a kummempia sielläkään.
- forlan9
No just kirjoitti:
Siis maksullisia naisia ja miehiä. Ei huo..a kummempia sielläkään.
eli VM toimii parittajana;)
- Örinäää
Realisti puhuu asiaa.
Sitten vielä luonnon tiedettä. Maapallolla kaikki eläimet (myös ihmiset ovat eläimiä)
jotka ovat yksiavioisia ja koko ikänsä yhdessä. Uros ja naaras ovat täsmälleen samankokoisia.......ihan kaikki.
Ihmisissä uros on n. 10% pitempi 20% painavampi ja 40-50% vahvempi kuin naaras.
Laskekaa siitä. Minä en usko, että naistenlehdet tai uskonnot olisivat viisaampia kuin luonto.
Toivottavasti tämä kommentti ärsyttää kukkahattutätejä ja hihhuleita ( kaikki kiihko- uskovaiset ). - yhteispeliä
nykyaikana ei ole vain naisten harmi liiraileva mies, vaan naisetkin sen jo osaavat ja käyttävät hyväksi, ovat jopa mielissään miehen liirailuista kun silloin on itselläkin mahdollisuus toimia
- Linda30
Ensinnäkin yksi asia: Victoria Milanin naiset ovat myös parisuhteessa olevia ihmisiä... Joten ei sitä asiaa voi
noin ajatella, että nainen on näissä suhteissa kakkonen jollekin miehelle... Kyllä mun kohdalla ainakin asia on aivan päinvastoin...- hilkka
mistä sen tietää ovatko oikeasti kaikki siellä varattuja vaikka niin esittävätkin??? netti touhuissa ei voi olla varma mistään....
- innostunutsonni
Olen mies ja minullakin on tili Victoria Milan pettämis-sivuilla. Haluan katsoa nyt tämän yhden kuukauden minkä maksoin, että millaista siellä on. Olen ollut noin viikon ja kokemukseni ovat sellaiset, että naisia on ainakin vielä hyvin vähän miehiin verrattuna. Laitoin myös sinne tilin naisen nimellä tutkiakseni millainen ero näissä määrissä on. Hakuja tehdessäni naisena huomasin selvästi, että miehiä on tällä hetkellä ainakin kymmenen yhtä naista kohti. Naisen ilmaistiliä pidin n. 3 vuorokautta ja nyt se on poistettu. Voisiko sanoa, että siellä on nyt naisille markkinat. Naisten ei tarvitse olla siellä kovin aktiivisia, miehet kyllä ottavat yhteyttä helposti ja nopeasti. Vaikka miehiä onkin siellä paljon, pettämiseen tarvitaan myös nainen.
- Kummastellen...
Tuo kakkosten jatkuva parjaaminen on kyllä sairasta. Jos ns. kakkonen on vapaa niin tehköön mitä haluaa kenen kanssa haluaa. Vastuu käytöksestä on jokaisella itsellä. Jos naimisissa oleva mies pettää vapaan kakkosen kanssa niin kyllä täysi vastuu on tällä miehellä ja ainoa petturi tässä tapauksessa on mies ja sinun kannattaisi kohdistaa vihasi häneen. Miksi se on niin vaikeaa?
- SinkkuNainen28v
Loppujen lopuksi varmaan aika harva sinkkunainen varatusta miehestä mitään loppuelämänsä rakkautta odottaa tai että mies vaimonsa jättäisi. Oon huomannut että seksi varatun kanssa on jopa monin tavoin tyydyttävämpää. Itsellä ei ole varatun kanssa mitään odotuksia eikä mieti, että mitähän toi toinen musta ajattelee tms. Eli itse voi olla paljon paljon estottomampi. Jokaisessa naisessa on kaksi eri puolta, vaimo ja rakastaja. En tiedä mikä siinä on, että oman kumppanin kanssa ei välttämättä osaa heittäytyä seksiin ihan yhtä estottomasti kuin rakastajan roolissa... Olen myös huomannut, että varatut on olleet jopa paljon hellempiä ja huomioonottavampia rakastajia kuin sinkkumiehet. Halailee, silittelee, tekee kyllä ihan mitä vaan...
Niin... ehkäpä maailma on nykyisin aivan yliseksualisoitunut ja sitä tungetaan joka tuutista, mutta se lienee seksuaalisen vapautumisen huonompi kääntöpuoli. Ei sillä joka varatun kanssa leikkiin lähtee ole välttämättä mikään huono itsetunto, joskus jopa päinvastoin. Syy voi olla sitten ehkä täysin itsekäs, kuten loistavan seksin hakeminen. - hilkka
Säälittävää on tuollaisten sivustojen ylläpito ja mainostaminen. Mainontaa tapahtuu jopa radiossa jossa kehoitetaan hakemaan salasuhde!!!! mihin tämä maailma menee. Eikö avioliittoa enää kunnioiteta, kun salasuhteista yritetään tehdä jotenkin IN juttu.
Höpö löpö, pee touhua tuollaiset sivustot. Niin nainen kuin mieskin tekee itsestään helvetin halvan makkaran kun lähtee tuolle linjalle. Vapaata riistaakin on löydettävissä. Ja vika on omien korvien välissä jos muka seksi on parempaa varatun kanssa. Illuusiota se on jostain, mitä voi kyllä vapaan kumppaninkin kanssa harrastaa.
Parasta on että jokainen joka varattuihin sotkeutuu katsoo peiliin ja miettii missä vika. Onko sitä niin pirun tollo ettei muusta ymmärrä kun rikkoa tahallisesti toisten perheelämää??? koska valheesta ja petoksesta jää aina kiinni ja siitä ei koskaan seuraa mitään hyvää, ja tiedän kyllä tapauksia jossa se kakkonenkin on saanut kyllä turpaan ja lujaa vaikka miten esittänyt puhdasta pulmusta. - Herkku
Voi sua katkeroitunut "vaimo"... Eipä voi muuta sanoa. Katkeroitunut ja kuivunut. Piste.
- VictorBilan
Taitaa olla kova business kun saivat Hjalliksen entisen kehitysjohtajan vetovastuuseen
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=201111105961&ext=rss&request_ahaa_info=true - INNOSTUNUTSONNI
Lain mukaan Suomessa ja monessa muussakin maassa ihmisen kuuluisi olla yksiavioinen. Eläinmaailmassa yksiavioisuutta on todettu melkoisella varmuudella. Ihmisen kohdalla on kuitenkin niin, jos hän olisi yksiavioinen luonnon lakien mukaan, olisi se ihmiselle ihan helppoa. Kirjoitettu laki ei kuitenkaan todellisuudessa voita luonnonlakia, vaan aiheuttaa vain kärsimystä ihmisen luonnon määrämille tavoille. Joissakin uskonnoissakin on sallittua moniavioisuus ja ne toimivat kohtalaisesti joskus jopa paremmin. Tosin en tiedä sellaista moniavioisuutta jossa vaimolla olisi monta aviomiestä, mutta kai sellainenkin on joskus tapahtunut. On hyvin outoa sellainen, että luonto luo ihmiselle selviä viettejä ja haluja jotka ovat aivan luonnollisia ja sitten niitä pyritään kirjoitetun lain mukaan kieltämään ja kriminalisoimaan. Ensin tämä Suuri luo meidät ja vietit, kuitenkin sitten sanoo "älä tee huorin".
- Hyväksi luotu
Kysymyshän on vain siitä että ihmisen tulee hallita himojaan, ei himojen ihmistä. Maailma olisi (on jo) sekaisin jos ihmiset elää vain himojensa mukaan. Himot ei tarkoita sitä että huorataan jokaisen kanssa. Holtittomuuden tähden ihmisen on hyvä olla yksiavioinen. Yksiavioisuus suojelee ihmistä kun kumppaniaan kunnioittaa. Ihminen on sielullinen olento ja voi käyttäytyä arvokkaammin myös toisia ihmisiä kohtaan ei eläinten tavoilla. Kysymyksessä on paljon syvemmät ihmisen elämään liittyvät arvot. Jos niitä ei ole, asettaa itsensä huonoille asioille alttiiksi. Tämä Suuri tuntee kokonaisuuden ihmisestä ja antaa ohjeensa luomalleen vain suojellakseen ihmistä.
- INNOSTUNUTSONNI
Hyväksi luotu kirjoitti:
Kysymyshän on vain siitä että ihmisen tulee hallita himojaan, ei himojen ihmistä. Maailma olisi (on jo) sekaisin jos ihmiset elää vain himojensa mukaan. Himot ei tarkoita sitä että huorataan jokaisen kanssa. Holtittomuuden tähden ihmisen on hyvä olla yksiavioinen. Yksiavioisuus suojelee ihmistä kun kumppaniaan kunnioittaa. Ihminen on sielullinen olento ja voi käyttäytyä arvokkaammin myös toisia ihmisiä kohtaan ei eläinten tavoilla. Kysymyksessä on paljon syvemmät ihmisen elämään liittyvät arvot. Jos niitä ei ole, asettaa itsensä huonoille asioille alttiiksi. Tämä Suuri tuntee kokonaisuuden ihmisestä ja antaa ohjeensa luomalleen vain suojellakseen ihmistä.
Kyllä ihminen pystyy hallitsemaan himonsa aivan hyvin, jos hänelle olisi se kyky vain luotu. Ei se sen kummempaa ole. Eräässäkin tunnetussa laissa on vieraisiin meno/huoraaminen kielletty kuolemantuomion uhalla, ensin ruoskitaan ihan tajuttomaksi ja sitten kivitetään kuoliaaksi. On varmasti hyvin tuskallinen kuolema ja ainakin minun mielestä täysin kohtuuton rangaistus tuosta teosta. Monasti hyvin monilapsisen perheen toinen vanhemmista ehkä molemmat teloitataan tällä tavoin julmasti kivittämällä. Lapsia jää orvoiksi ja puliorvoiksi. Tällaisenkin voimakkaan rangaistuksen uhalla huoraamista vain tapahtuu. Siinä ei välttämättä ole tehty mitään väksin vaan ihan vapaaehtoisesti. Vietin voima on siis valtava.
Murhaaminekin vain tapahtuu niin voimakkaissa mielentiloissa ja häiriöissä, ettei sitä mikäänlaiset lait kykene estämään (vertaa huoraaminen ja siitä kivittäminen). Tappaminen ei tietenkään saa olla sallitua, vaan siitä pitää seurata rangaistus mikä on monesti lievempi kuin huorinteko. Sen ansiosta murhia tapahtuu kuitenkin vähemmän samoin kuin hurintekoja. - HALOOOOO!!!
Yksiavioisuus on aivan eri asia kun pettäminen aviossa. Siinä on edelleen vai se yksi avioliitto!!!
- hauskaa päivänjatkoa
Eiköhän jätetä tuomitseminen Jumalalle ja keskitytä antamaan anteeksi. Eikö siitä ainakin kristinuskossa ole kyse? No se lienee toinen keskustelu, joten älkää menkö suotta mukaan provoiluuni.
Yksiavioisuus lienee kehittynyt siksi, että se on yhteisön kannalta kätevämpää kun nahistellaan vähemmän. Kaikille riittää ja sitä rataa. Ei tunkion isoin kukko saa kaikkea. Varmasti puhtaasti kulttuurillinen ilmiö. Näkeehän sen jo siitäkin että naisilla ei ole puhtaasti fyysistä tarvetta harrastaa seksiä, kun taas miehille "purkautumisen" puute aiheuttaa melko ikävän olotilan. En sano etteikö naisilla olisi kyseistä viettiä, vaan ihan tälläistä fyysistä reaktiota ei käsittääkseni tule. Antakaapa siis vaimot miehillenne tai hoitakaa homma vaikka oraalisesti, jos ei itseä muuten innosta.
Itsellä myös kehno parisuhdetilanne, juurikin tämän "saamattomuuden" takia. En ole liittynyt silti sivustolle, enkä varmaan liitykkään. Ajatus kyllä kiehtoo. Ehkäpä vaimoakin joku salasuhde piristäisi. Ja ongelmista on puhuttu, ei se aina auta. Ei toista ihmistä voi omistaa tai tehdä onneaan riippuvaiseksi kenestäkään, ei edes omista lapsistaan. Se ei liene enää rakkautta vaan riippuvaisuutta.- pakko saada
Anteeksi mutta minulle, naiselle, ainakin tulee melko ikävä olotila jos en saa purkautua. Monasti ei ole kuin fyyysinen tarve purkautua, ei tee mieli seksiä mutta on niin hirveä olotila jotta on pakko saada orgasmi ja helpottaa alakerran oloa joka muuten leviää nopsaa yläkertaan saakka. Siksi minä usein ihmettelenkin naisia joita seksi ei vaan kiinnosta. Heillä ei sitten ilmeisesti tätä tarvetta ole?
- ihme meininki
Näiden kaikkien kirjoitusten on pakko olla provoja. Ei näin tyhmiä ihmisiä voi oikeasti olla olemassa. Mitä järkeä vahdata miestään tai naistaan. Jos mieheni kävisi näillä sivuilla, olisi se hänen ihan oma häpeensä. Mutta uskon ja luotan, että tyyppi ei sen enempää petä tän sivuston kautta tai muutenkaan. Jas jos uskoisin muuta, en olisi mieheni kanssa suhteessa. Eiköhän ne saastat, jotka pettää, petä ilman sivustoakin.
- 1016
Mutta hakevathan ukkomiehet naisseuraa myös muilta treffipalstoilta. Jopa ihan rehellisesti kertovat olevansa naimisissa mutta että jotain puuttuu. Tietäisivätpä vaimot.
- tasa-arvoa
Mutta kun siellä palstoilla on myös vaimoja ?
- victorpilaa
Menkääpä auttamaan Wikipedian puhdistamisessa. Nyt Victoria Milan pettämissaitti pois sieltä ja heti
http://fi.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Poistoäänestykset/Victoria_Milan - unehG
en ymmärrä ko. sivustoa, pettäjä = munaton
- Sun ursulas
Jaa, että mistä puhutaan
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/suomen-naiset-vyoryivat-pettamissivulle---tassako-syy/art-1288438558605.html
Myrsky repi puita taivas salamoi- 23gg
nuo prosentit on täyttä paskapuhetta. Pelkkä markkinointikikka jotta mahdollisen jäsenyyden ostaisi mahdollisiman moni mies.
Väitän että oikeat prosentit on miesten hyväksi 95-5
- Eräs nainen
Kävin ihan kokeilu mielessä eilen tuolla sivustolla, loin oman profiilin ja sain muutaman tunnin sisällä yli kymmenen viestiä naimissa olevilta miehiltä.
Että kyllä siellä aikamoinen "flaksi" käy näin naisena, tulee vain mieleen että miksi näitä halukkaita miehiä (pettämään) on siellä niin paljon. Mikä siellä kotona on oikein vikana?- Lady in Black
No suurin osahan niistä kertoo aivan avoimesti, että hakevat vaihtelua seksielämään. Ei siellä kukaan mitään tosirakkautta hae.
- nasupuh
Mun mielestä ihan hyvä homma että on oma deittisaitti niille jotka on päättänyt tietoisesti pettää, niin ei tarvi niiden sitten normi deittisivustoilla valehdella olevansa sinkkuja. Kukaan ei pakota tonne kirjautumaan, eikä kukaan pakota pettämään, kyllä se on ihan oma valinta. yli 30% deittisivustojen käyttäjistä on tosiasiassa parisuhteessa, mutta hakee silti jännistystä elämäänsä. tuon sivuston juju on vain että se suojelee käyttäjiensä anonymiteettia paremmin. Ja voihan tuonne sinkut kuin homot ja lesbotkin liittyä! Tunnen monia tyyppejä jotka ovat itse sinkkuja, mutta harrastavat mieluiten suhteita parisuhteessa olevien tyyppejen kanssa, koska ne on kuulema kiimaisimpia kun oma suhde väljähtänyt. Pahimmillaan voi korkeintaan pelastaa niiden suhteen :D
p.s. itsekin tapailen varattua miestä. Toimii hyvin, sillä nykyisessä elämäntilanteessa ei olisi aikaakaan seurustelulle, mutta kiva on välillä saada läheisyyttä. Enkä halua olla sidottu kehenkään silloin kun "se oikea" sitten joku päivä löytyisikin.
p.p.s. Jos ei kiinnosta niin menkää vaikka tuonne: http://www.facebook.com/pages/Victoria-Milan-pois-Suomesta/106189449499580- tyytyväinen
Itse olen 53 vuotias, naimisissa oleva nainen ja kirjaannuin VM:n sivuille lähinnä uteliaisuuttani, mutta avoimin mielin.
Viestejä olen saanut todella paljon ja hämmästys on ollut todella suuri että nuoret miehet ovat kimpussa. Varmaankin n. 80% viesteistä on tullut alle 40 vuotiailta. Rohkaisin mieleni ja tapasin pari näistä miehistä ja nyt minulla on kaksi aivan ihanaa nuorta, komeaa, naimisissa olevaa miestä joiden kanssa vietän ihan vain joskus pienen kiihkeä hetken.
Itselleni homma toimi ja olen tyytyväinen asiantilaan.
- Tarzan, olalaa
Kertakaikkisen mukava sivusto, tein juuri profiilin. Voipi morsmaikku keskittyä vähän enempi lukemiseen, tv:n kattelemiseen ja nukkumiseen, kukin harrastaa sitä mitä harrastaa. Tosi kiva, että voi ruokatunnillakin poiketa samanhenkisen kanssa virkirstäytymässä lihallisissa asioissa. Ja kaikki ovat voittajia tässä pelissä. Ennen oli parempi tyypit pysykööt ennen oli maailmoissaa, nyt eletään tätä päivää. Kiivetkööt puuhun, kun kerta ennen oli parempi. Tää on sukupuolesta riippumaton juttu tää. Kaikki avoimesti, riemurinnoin mukaan, jee.
- Toimintaa(m)
No jaa...kuka haluaa maksaa kymmeniä tai satoja euroja siitä että pääsee kirjeenvaihtoon jonkun mahdollisen salakumppanin kanssa.Niin siitäpä vaan kirjautumaan kyseiselle sivustolle.Törkeää rahastusta,sanon minä.Ja jos haluaa salasuhteen niin ei sitä tarvitse etsiä mistään sivustoilta.Tuollahan niitä livessä liikkuu pilvin pimein,ei muuta kuin menee messiin ja toimii asian hyväksi.Vaihtelunhaluisia varattuja piisaa kyllä.
- Nti Victoria Milan
Yummy!- blogissa juuri kommentoidaan tätä aihetta:
http://yummy.indiedays.com/2012/01/09/suhde-netista/
Mahtaakohan olla käyttäjä hänkin?- Pimeyden valtakunta
Voi tätä pimeyttä, voi järjen valon vähyyttä! Nyt on jo adressikin, jossa kannatetaan Victoriamilanin sivuston kieltämistä. Seuraavaksi varmaan Maria Kuseniina-Richardssonni ja Päivittelijä Räsänen tekevät asiasta hallitusaloitteen. Suomi on ahdasmielisten, pahansuopien ja kateellistenten ihmisten luvattu maa. Esimerkiksi Lars Leevi Laestadius ei olisi saanut porukkaa höpläytettyä missään muussa maailman kolkassa kuin pimeässä Suomessa. Äijä olisi muualla naurettu ulos jo ensimmäisestä hurmoskokouksestaan.
Suomi on erityisesti tekohurskaiden naisten luvattu maa. Tekisi mieli sanoa ämmien, mutta en uskalla, koska nämä tekohurskaat kostavat sovinismin helvetillisellä tulella. Se minua kismittää, että itsetunnoltaan heikot miehet hännystelevät näitä valopäitä, mukamas viisainakin onnenonkijoita. Tällaisille typeryksille ei ole sijaa majatalossani, sanoisi Jeesus, uskoakseni.
Odotan vain sitä, milloin vaaditaan kapakoiden sulkemista Suomessa. Nehän jopa ensin juottavat asiakkaansa känniin, jotta kontrolli alenee ja pettäminen takuuvarmasti onnistuu. Ravintoloitsijatuttavani sanoi kerran, että jos puolisoaan pettävät tai pettämistä suunnittelevat poistettaisiin hänen asiakaskunnastaan, kapakka olisi lähes tyhjä ja kohta ovella olisi enää ulosottomies. Jos siis holhoamaan lähdetään, holhotaan myös niitä suomalaisia uskonlahkojen saarnamiehiä, jotka pilvin pimein käyttävät seksuaalisesti hyväkseen jopa pieniä lapsia.
Olen puhunut. - Rooman tuho
Pimeyden valtakunta kirjoitti:
Voi tätä pimeyttä, voi järjen valon vähyyttä! Nyt on jo adressikin, jossa kannatetaan Victoriamilanin sivuston kieltämistä. Seuraavaksi varmaan Maria Kuseniina-Richardssonni ja Päivittelijä Räsänen tekevät asiasta hallitusaloitteen. Suomi on ahdasmielisten, pahansuopien ja kateellistenten ihmisten luvattu maa. Esimerkiksi Lars Leevi Laestadius ei olisi saanut porukkaa höpläytettyä missään muussa maailman kolkassa kuin pimeässä Suomessa. Äijä olisi muualla naurettu ulos jo ensimmäisestä hurmoskokouksestaan.
Suomi on erityisesti tekohurskaiden naisten luvattu maa. Tekisi mieli sanoa ämmien, mutta en uskalla, koska nämä tekohurskaat kostavat sovinismin helvetillisellä tulella. Se minua kismittää, että itsetunnoltaan heikot miehet hännystelevät näitä valopäitä, mukamas viisainakin onnenonkijoita. Tällaisille typeryksille ei ole sijaa majatalossani, sanoisi Jeesus, uskoakseni.
Odotan vain sitä, milloin vaaditaan kapakoiden sulkemista Suomessa. Nehän jopa ensin juottavat asiakkaansa känniin, jotta kontrolli alenee ja pettäminen takuuvarmasti onnistuu. Ravintoloitsijatuttavani sanoi kerran, että jos puolisoaan pettävät tai pettämistä suunnittelevat poistettaisiin hänen asiakaskunnastaan, kapakka olisi lähes tyhjä ja kohta ovella olisi enää ulosottomies. Jos siis holhoamaan lähdetään, holhotaan myös niitä suomalaisia uskonlahkojen saarnamiehiä, jotka pilvin pimein käyttävät seksuaalisesti hyväkseen jopa pieniä lapsia.
Olen puhunut.Olet puhunut joo, mutta sinun puheesi on täyttä potaskaa. Katsos, kun lähdetään sille tielle, että kaikki on sallittua ja sallitaan, niin jos hyväksymme pettämisen avioliitossa tai parisuhteessa ihan ilman moralisointia, silloin hyväksymme myöskin pedofilian ja kaiken sen muun mikä kuuluu moraalittomuuteen.
Tuohon ravintoloitsijaan, niin mistä hän tietää, kuka siellä on varattu ja tullut pettämään tai vapaa, jos lähtee jonkun mukaan. Aika harvoin olen törmännyt muuta kuin hirveessä kännissä oleviin tyyppeihin, joista ei humalatilansa vahvuuden vuoksi olisi petipuuhiin. Baareihin tullaan nykyään ryyppäämään pää täyteen, harva sieltä mitään pettäjää mukaansa saa. Itse menen irtautumaan arjesta, tanssimaan ja jutustelemaan hyvässä seurassa, en juo, enkä harrasta seksiä vieraiden miesten kanssa ja minulla on tosi hauskaa ja koskaan en pode fyysistä tai henkistä krapulaa. Silti en ole mikään tiukkapipo kukkahattutäti vaan aivan normaalijärkinen vapaa nainen.
Victoria Milan sivustot ovat suunniteltu pettämistä varten, samalla tavalla kuin pedofiilit toimivat. Toiminta molemmissa on tarkoin suunniteltua ja harkittua, siinä tehdään pahaa ja vääryyttä toiselle ihmiselle. Minusta meidän maamme pitäisi olla näyttämässä esimerkkiä, että olemme moraaliltamme vielä turmelemattomimpia maita kuin esimerkiksi naapurimaamme Ruotsi. Minusta kyse ei ole holhoamisesta vaan puhtaasti pahuuden kitkemisestä keskuudestamme. Olemme äiteinä ja isinä velvollisia näyttämään lapsillemme mikä on tervettä ja mikä turmeltunutta toimintaa, mikä johtaa syyllisyyteen ja henkisiin vaurioihin joiden maksaminen voi käydä liian kovaksi ja kohtalokkaaksi.
Luterilainen kirkko ja kristityt ovat eri asia kuin lahkot kristitty on vapaa, mutta lahkolainen lahkon omaisuutta. Kuten maailmassa aina missä kolkassa vaan ihmisiä on tapahtuu pahoja asioita, mutta silloin meidän onkin niihin puututtava, jos niitä ilmenee.
Julkiseen moraalittomuuteen ja rappiotumiseen on syytä politikkojen puuttua, se on heidän asiansa pitää kansa kuuliaisina laille ja estää rikollinen toiminta, josta seuraa kärsimystä.
Jokainen tehköön omassa parisuhteessaan mitä tahtoo, mutta salarakkaan hankkiminen on mielestäni pahempi teko kuin baarista kännipäissä pokattu pano tai bordelliin eksyminen. Jos niin pahasti mättää suhteessa, että ei asioista voida keskustella tai suhteessa ei tunne saavansa sitä mitä toivoo, niin silloin on syytä lähteä asiaa työstämään siihen, että lopulta voi joko vapaana lähteä uutta parempaa seuraa hakemaan tai yrittää elvyttää väljähtänyt parisuhteensa uutteen kukoistukseen. Avioliittoleirit ja muut parisuhdeterapiat ja neuvonnat ovat se tie minne pitäisi ohjautua, ei salarakkaan hankkiminen ja pettäminen. - Lars-Leevi
Pimeyden valtakunta kirjoitti:
Olen puhunut.Tämä ei aiheeseen liity, mutta en voi olla huomauttamatta..
Laestadius oli ruotsalainen. Tuskin hän edes elinaikanaan kävi nykyisen Suomen rajojen sisällä. Suomi oli Laestadiuksen aikana osa Venäjän keisarikuntaa.
No, valittiinhan Laestadius sadan suurimman suomalaisen joukkoonkin, vaikka on ruotsalainen. - Live and let live
Rooman tuho kirjoitti:
Olet puhunut joo, mutta sinun puheesi on täyttä potaskaa. Katsos, kun lähdetään sille tielle, että kaikki on sallittua ja sallitaan, niin jos hyväksymme pettämisen avioliitossa tai parisuhteessa ihan ilman moralisointia, silloin hyväksymme myöskin pedofilian ja kaiken sen muun mikä kuuluu moraalittomuuteen.
Tuohon ravintoloitsijaan, niin mistä hän tietää, kuka siellä on varattu ja tullut pettämään tai vapaa, jos lähtee jonkun mukaan. Aika harvoin olen törmännyt muuta kuin hirveessä kännissä oleviin tyyppeihin, joista ei humalatilansa vahvuuden vuoksi olisi petipuuhiin. Baareihin tullaan nykyään ryyppäämään pää täyteen, harva sieltä mitään pettäjää mukaansa saa. Itse menen irtautumaan arjesta, tanssimaan ja jutustelemaan hyvässä seurassa, en juo, enkä harrasta seksiä vieraiden miesten kanssa ja minulla on tosi hauskaa ja koskaan en pode fyysistä tai henkistä krapulaa. Silti en ole mikään tiukkapipo kukkahattutäti vaan aivan normaalijärkinen vapaa nainen.
Victoria Milan sivustot ovat suunniteltu pettämistä varten, samalla tavalla kuin pedofiilit toimivat. Toiminta molemmissa on tarkoin suunniteltua ja harkittua, siinä tehdään pahaa ja vääryyttä toiselle ihmiselle. Minusta meidän maamme pitäisi olla näyttämässä esimerkkiä, että olemme moraaliltamme vielä turmelemattomimpia maita kuin esimerkiksi naapurimaamme Ruotsi. Minusta kyse ei ole holhoamisesta vaan puhtaasti pahuuden kitkemisestä keskuudestamme. Olemme äiteinä ja isinä velvollisia näyttämään lapsillemme mikä on tervettä ja mikä turmeltunutta toimintaa, mikä johtaa syyllisyyteen ja henkisiin vaurioihin joiden maksaminen voi käydä liian kovaksi ja kohtalokkaaksi.
Luterilainen kirkko ja kristityt ovat eri asia kuin lahkot kristitty on vapaa, mutta lahkolainen lahkon omaisuutta. Kuten maailmassa aina missä kolkassa vaan ihmisiä on tapahtuu pahoja asioita, mutta silloin meidän onkin niihin puututtava, jos niitä ilmenee.
Julkiseen moraalittomuuteen ja rappiotumiseen on syytä politikkojen puuttua, se on heidän asiansa pitää kansa kuuliaisina laille ja estää rikollinen toiminta, josta seuraa kärsimystä.
Jokainen tehköön omassa parisuhteessaan mitä tahtoo, mutta salarakkaan hankkiminen on mielestäni pahempi teko kuin baarista kännipäissä pokattu pano tai bordelliin eksyminen. Jos niin pahasti mättää suhteessa, että ei asioista voida keskustella tai suhteessa ei tunne saavansa sitä mitä toivoo, niin silloin on syytä lähteä asiaa työstämään siihen, että lopulta voi joko vapaana lähteä uutta parempaa seuraa hakemaan tai yrittää elvyttää väljähtänyt parisuhteensa uutteen kukoistukseen. Avioliittoleirit ja muut parisuhdeterapiat ja neuvonnat ovat se tie minne pitäisi ohjautua, ei salarakkaan hankkiminen ja pettäminen."Jokainen tehköön omassa parisuhteessaan mitä tahtoo, mutta salarakkaan hankkiminen on mielestäni pahempi teko kuin baarista kännipäissä pokattu pano tai bordelliin eksyminen."
Tuossahan on täydellinen ajatuksen ristiriita, ikäänkuin pettäminen olisi sallittu jossain tilanteessa ja toisinaan sitten ei. Jos ihminen humalassa menee punkkaan tai bordelliin, ei se poikkea selvinpäin sekstaamisesta mitenkään muuten kuin että on todennäköisesti vain vaatinut tekijältään vähän rohkaisuryyppyä.
Itse olen myös nainen, enkä näe VM:n toiminnassa moraalista rappiota --- en kenties lähtisi kyseistä sivustoa ihan kaupungilla mainostamaan, mutta kautta aikojenhan "normaaleilla" deittisivuilla ovat myös varatut ihmiset hakeneet "hoitoja", nyt siihen on vain mahdollisuus ilman valehtelua muille saitilla olijoille (= kyllä, varatut miehet ja naiset yleisesti kertovat jossain Matchissa olevansa sinkkuja, jotta pääsisivät edes juttusille). Jos mies/nainen valehtelee aviopuolisolleen ja pettää tätä, se tapahtuu kyllä aivan ihmisen omasta aloitteesta, ei näillä nettisivuilla ole mitään maagista voimaa kaapata varattuja ihmisiä sinne jäsenikseen.
Itse sinkkuna ja ihmisenä joka ei käy baareissa on VM oiva vaihtoehto löytää lyhytaikaista seuraa ja seksiä. En ole koskaan halunnut perhettä eikä perinteinen parisuhde kiinnosta, elämäni on täyttä ystävien, harrastusten ja työn puolesta. VM on mielestäni "turvallisempi" vaihtoehto sekä siinä mielessä, että ei tarvitse mihinkään epäilyttäville seksisivuille kirjautua (vaikken niitäkään tuomitse), ja myös siksi, että jokainen tietää ettei VM tarjoa rakkautta/parisuhdetta --> säännöt ovat selvät heti alkumetreiltä. Ei VM ole mikään eilen keksitty juttu, tähän asti nämä asiat on vain hoidettu piilossa tavallisilla matcheilla ja suomi24:lla. Hyvä että nyt on sivusto jossa jokainen tietää mikä on pelin henki. Ja p.s. = siellä on myös vapaita miehiä/naisia
Mitä tulee avioliitossa eläviin ihmisiin, en voi uskoa että kukaan onnellisesti naimisissa oleva ihminen hakeutuisi VM:n kaltaisille sivustoille siksi, että sivut ovat olemassa.....kyllä se pettäminen lähtee onnettomasta tilanteesta ja tapahtuu lopulta ilman mitään nettisivujakaan. Vahva parisuhde ei kaadu "rappiollisen maailman" houkutuksiin.
- hanska Ana
VM sivustolla puumat liikkeellä. Se on hyvä että tavaraa riittää. Nuoremmat jaksavat jauhaa monta paukkua. Vanhempi äijänkääpä ei saa mitään. Siellä on ihan selkeä peli: Ikä, jos on liikaa ukko on automaattisesti pappa ja haisee. Joskus saattaa olla niinkinpäin että se 35-40v on ihan auttamaton läskiperse, mutta pääsee pitemmälle kuin vanhempi särmä-äijä. Kunnon kuvia vaan, sittenkin se voi vielä epäilyttää. Onkohan kuva oikea? Ei sitä tarvitse mennä pukille ennenkuin näkee.
Hyvä sivusto VM on kunhan osaa suodattaa p***kahommat pois. Yrittänyttä ei laiteta se p..............nnaan. - pata.pata
Sehän on varattujen saitti. Eli sieltä ne ykköseksi itseään tituleeraavat muita moralisoivat vaimot löytävät häntäheikkimiehenstä ja itselleen uutta sänkyseuraa. Pata kattilaa soimaa.
- Besame
Evoluutio ei olisi niin pitkällä kuin nyt, jos pettäjiä ei olisi. Aina on järkevää etsiä ihmiskunna selviytymisen kannalta parempaa siittäjää / siitettävää. Puolisoiden pitäisi olla tyytyväisiä,että kumppani kylvää laadukkaita siemeniään niin laajalle kuin mahdollista. Näin joku B-luokan mies/nainenkin voi saada mahdollisuuden saada kohtuullisen fiksuja ja kauniita lapsia.
Victoria milan on huippu sivusto. yhdeksän naisen kanssa päässyt jo jutuille(2vk), ja niistäkin kolmen kanssa treffit tulossa, ja yhden kanssa jo ollutkin. Seuraavilla treffeillä hyppäämmekin jo sänkyyn. Kuvia olen vaihtanut neljän kanssa, kolme tykkäsi näkemästään siinnä määrin,että olisi valmis tapaamaan ja mahdollisesti menemään petipuuhiin. Ihmeen kauniita naisia tuolla kuitenkin on...
Ei muuta kuin siementä vakoon hellurei.- Erittäin hyvä ellei täyd
Olen samaa mieltä. Olen namisissa oleva 30 v.nainen. Kirjauduin marraskuussa palveluun, koska halusin seikkailua elämääni. Treffailin todella useita miehiä, mutta en mennyt heti sänkyyn ja sinne päädyin vain kahden kanssa. Toinen näistä oli unelmieni prinssi, yhtä menestynyt kuin minäkin, hyvännäköinen ja älykäs, joten kyllä vakka kantensa löytää. Huolimatta siitä, että olemme molemmat varattuja tiedämme, että tämä on vain välivaihetta ja ostamme yhteisen talon, kun teon alla oleva rakkauslapsemme saa alkunsa. Elämässä eletään vain kerran ja on uskallettava toimia, kun löytää sen oikean. Turha jatkaa lasten takia toimimattomassa suhteessa. Lapset on onnellia, kun vanhemmat on onnellisia. Ilman VMää en olisi näin onnellinen. Ei kaikki siellä huoraa, vaan palvelussa tapaavat avioliitossaan väärinymmärretyt tosirakkauden ja intohimoisen seksin metsästäjät, joilla on vanha libido.
- Erittäin hyvä ellei täyd
Erittäin hyvä ellei täyd kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Olen namisissa oleva 30 v.nainen. Kirjauduin marraskuussa palveluun, koska halusin seikkailua elämääni. Treffailin todella useita miehiä, mutta en mennyt heti sänkyyn ja sinne päädyin vain kahden kanssa. Toinen näistä oli unelmieni prinssi, yhtä menestynyt kuin minäkin, hyvännäköinen ja älykäs, joten kyllä vakka kantensa löytää. Huolimatta siitä, että olemme molemmat varattuja tiedämme, että tämä on vain välivaihetta ja ostamme yhteisen talon, kun teon alla oleva rakkauslapsemme saa alkunsa. Elämässä eletään vain kerran ja on uskallettava toimia, kun löytää sen oikean. Turha jatkaa lasten takia toimimattomassa suhteessa. Lapset on onnellia, kun vanhemmat on onnellisia. Ilman VMää en olisi näin onnellinen. Ei kaikki siellä huoraa, vaan palvelussa tapaavat avioliitossaan väärinymmärretyt tosirakkauden ja intohimoisen seksin metsästäjät, joilla on vanha libido.
siis vahva libido ja halu jatkaa ihmissukupolvea juuri sen geeneiltään parhaimman kanssa.
- p_a_n_omies
Paskapuhetta että VM:ää käyttää vaan miehet joiden avioliitto ei toimi. Oma avioliittoni toimii täydellisesti mutta kaipaan normaalina miehenä vaihtelua, joka pitää arjen kunnolla käynnissä. Yksi nainen ei pysty olemaan enemmän kuin yksi nainen vaikka olisi kuinka täydellinen kuten oma vaimoni on. Vaihtelu pitää minut virkeänä töissä ja kotona ja saa seksin oman vaimon kanssa tuntumaan aika ajoin erilaiselta. Jos löytyy rakastajatar/rakastaja kuka on samalla aaltopituudella avioliiton toimivuuden kanssa niin mikä sen hienompa. Sivusuhteita on ollut olemassa niin kauan kuin on ollut ihmisiä. Voisi sanoa että elämä toimivassa avioliitossa ynnä toimivassa rakastajasuhteessa on aika täydellistä ja täyttä elämää.
Vaimoni on yhden miehen vaimotyyppiä ja minä olen luonteeltani perhetyyppiä. Haluan ansaita vaimon kunnioituksen ja perheeni ohella minulle on elämässä tärkeintä ettei hän saa koskaan tietää suhteistani. En ole niin typerä että lankeaisin helposti rakastuvaan rakastajattareen.- pierced
Mulla on sama tilanne. Itse olen onnellisessa avoliitossa, homma toimii kaikilta osin paremmin kuin yksikään aikaisempi suhteeni. Laitoin silti VM:ään profiilin, koska kaipaan vaihtelua, siis siitäkin huolimatta, että seksielämäni on kunnossa. Avokkini ei avoimeen suhteeseen suostu, enkä halua häntä koskaan loukata, mutta tällä tavoin koen saavani, mitä itse tarvitsen: jännitystä, uutuuden viehätystä ja uusia kokemuksia. Romanssia en hae. Voihan olla, että tämä on sitten luonteen heikkoutta, mutta olen sellainen kuin olen.
- Erittäin hyvä ellei
"Oma avioliittoni toimii täydellisesti mutta kaipaan normaalina miehenä vaihtelua, joka pitää arjen kunnolla käynnissä."
Jos olet rehellinen itsellesi ja tarkastelet avioiliittoasi, se ei toimi kunnolla, et vain ole ollut sellaisessa oikeasti toimivassa suhteessa vielä koskaan. - NaInEn50v
Puhun vain omasta puolestani, näyttää ett moni on kommentoinut asiaa "tietäen" millaiset ihmiset VMn ovat kirjautuneet. Niinhän se usein on, ett ne tietää paremmin, joilla ei ole omakohtaisia kokemuksia. Ok. Itselläni on paras mahdollinen mies, jonka kans sängyssäkin menee tosi hyvin. Silti minulla on myös vakkari rakastaja, jonka kans on sitt erilaista. Ja nyt vielä liityin VMn. Miksikö? Miksipäs ei, seksi ja rakastelu vaan paranevat iän myötä! Toivottavasti myös muilla. p_a_n_omies; olemme samoilla linjoilla ajatustemme kanssa ;)
- Entinen hölmö
Olen 50 ns. laadukas (kaikin puolin) mies. Viestitin aikani useille naisille VM:ssä.
Tulokset osapuilleen seuraavat.
-ei mitään vastausta (ylivoimaisesti yleisin)
-lyhyt vastaus ja ilmoitus kiinnostuksesta, sen jälkeen hiljaisuus
-pidempi vastaus ja jkv viestittelyä, sen jälkeen hiljaisuus
-pidempää viestittelyä ja nettitutustumista, sitten yhtäkkiä hiljaisuus
-tapaaminen (1 tapaus), mutta nainen ei minusta ollutkaan puoleensavetävä vaikka itse ilmoituksessaan katsoi näin olevan.
Siis miehet: älkää haaskatko rahojanne VM:ään, vaan suunnatkaa katseenne edelleen oikeaan elämään. - hsujtrks
Ex- kakkosena sanon että mielestäni sivusto on loistava keksintö. Siellähän ihan rehellisesti haetaan vaan salaseuraa eikä sepitellä mitään "pian olen eroamassa" skeidaa millä varatut miehet aina kusettavat.
Ongelma taitaakin vaan olla juuri kuten ed. kirjoitti että siellä on 10.000 miestä ja ihan muutama nainen , eikä nekään laadukkaita sellaisia.
Joten eiköhän ne miehet sieltä palaa taas pisteeseen yksi jossa valehdellaan sinkuille jotta saadaan mitä halutaan..
Apn kirjoitus on idioottimainen. Naiset joskus haluavat uskoa sitä mitä heille kerrotaan, jos miehet oikeassa elämässä ketoisivat totuuden kuten VM sivustolla voisi tilanne olla toisenlainen. - tsx
VAROITUS VICTORIA MILAN SIVUSTOSTA.
Ystäväni teki palveluun kokeeksi profiilin ja osti jäsenyyden 1 kuukaudeksi. Mitä hän ei tiennyt on se, että jäsenyys uusi itse itsensä aina automaattisesti ilman käyttäjän hyväksyntää ja veloittaa automaattisesti rahat tililtä. Tällä tavoi ystäväni köytyi ylimääräiset 250 € kunnes huomasi asian ja teki sille stopin. Huom! Palvelun tarjoaja ei suostu mihinkään hyvityksiin.
ps. Kaverini on sinkku. Ja kuulemma palvelu on tarkoitettu myös normaaliin netti treffi toimintaan, ei ainoastaan varatuille. - k.s.h
toivottavasti mahd.moni petturi kärähtää ja leipäveittet heiluu jälkipyykissä niin että toinen lasaretissa ja toinen tutkinnossa ni saadaan iloista luettavaa sivujen saavutuksista. :D
- Kesätuli
No mutta kertokaa nyt onko ollut hyviä kokemuksia. Ei täs mitään moraalisaarnoja kukaan aikuinen kaipaa. No onko ollu hyviä kokemuksia?
- eräs höpöttäjä
Itse kirjauduin sivustolle vajaa kuukausi sitten, en ole kyllä ollut tuolla kovinkaan aktiivisesti, mutta nyt on tullut kirjoiteltua yhden viehättävän näköisen neitokaisen kanssa, saa nähdä johtaako mihinkään sen kummempaan.
Tuohon moralisointiin jota tässä ketjussa on luettavissa täytyy todeta, että minusta ainakin tuntuu, että useimmat miehet hakevat seksiä kodin ulkopuolelta lähinnä sen vuoksi, kun sitä ei kotoa saa, kuulostaa monilla vielä siltä, että tekevät kohta kaikki kotityötkin seksin toivossa. Minusta tuo asia menee kuitenkin niin, että pitäsi sen vaimonkin osata katsoa peiliin jos mies pettää, ei tuo pettäminen ole aina niin yksioikoista, jos ette anna miehelle, tai nimenomaan annatte makaamalla kuin lahna sanomalla vielä "äkkiä sitten" niin mitä pitäisi odottaa tuollaisen jälkeen, ei mies saa tuollaisella tyydytettyä halujaan.
Itselläni parisuhteessa menee muuten oikein hyvin, teen ruuat, korjaan auton ja kodin, käyn töissä jne. meillä vaan nuo seksuaaliset halut tuntuvat poikkeavan, muijalle riittää kerran-kaksi kahden viikon aikana ja itse haluaisin joka päivä, on puhuttu niin paljon asiasta etten jaksa enää puhua, parisuhteessahan pitäisi pitäisi auttaa kumppania, eikö? ihmettelen vaan tätä meininkiä nykyisin, naiset vaativat, että miesten on tehtävä kohta kaikki kotitöitä myöden, mutta eivät itse viitsi nähdä vaivaa edes sänkyhommissa.
No tämäkin viesti varmaan teilataan täysin, sama se. Ei tietenkään ole tarkoitus yleistää, mutta tällainen tilanne tuntuu monessa suhteessa olevan. Tottakai toiset hakevat vaihtelua jne. mutta itse henkilökohtaisesti kirjauduin tuonne aivan siitä syystä, etten saa kotona tarpeeksi ja olen alkanut ajattelemaan, että ellei minun puolisolla kiinnosta minun fyysinen ja henkinen hyvinvointi sen vertaa, että voisi vähän nähdä vaivaa tuossa seksi asiassa, niin ei minullakaan kiinnosta enää tämä yksiavioisuudesta höpöttäminen.- AnnikaB
Tein profiilin muutama kuukausi sitten ja ehdottelijoita löytyi pilvin pimein. Oon itse hyvännäköinen, kolmekymppinen nainen ja noin puolet viesteistä tuli juuri miehiltä joilla menee hyvin parisuhteessa mutta kaipaavat seksiä, neljäsosa oli rivoja yökötyksiä ja loput karataan yhdessä maailmalle-tyyppisiä.
Mun syy mennä tuonne kirjautumaan oli miehen jatkuvaa matkustelua vaativa työ ja liian vähäinen seksi ja minä sentään sain mieheltä luvan etsiä muuta sänkyseuraa. sen enempää asiasta ei puhuttu, sovittiin vaan että kun on pitkiä aikoja pois niin saan sekstailla muiden kanssa.
Siksi menin tuonne kun en halunnut muuta kuin seksiä ei mitään tunnehässäkkää. Viestitin muutamankin kanssa siellä ja yhden samalla paikkakunnalla asuvan kanssa päätettiin tavata, ihan pelkästään seksimielessä. Meillä oli melkein koko päivä aikaa ja vaikka aluksi kaikki oli aika hämmentävää ja jotenkin kiusallista niin kyllä me seksiin asti päästiin. Varmaan auttoi kun oltiin joskus molemmat nähty toisemme baarielämässä ja oltiin sillai tuttuja vaikka ei oltukaan juteltu.
Oma mies oli silloin muutaman viikon työmatkalla ja en puhunut tästä hänen kanssa vasta kuin tuli takaisin. Mies oli aluksi ihan ok, mutta alkoi muutaman viikon sisällä vähän mustasukkaiseksi ja kytätä mun puhelimenkäyttöä ja sitten sanoin että tää taitaa vaivata sua vaikka luulit ettei vaivaa. Mies oli itsekin hämmentynyt omasta reaktiosta ja me jopa tapeltiin tästä asiasta. Kun mun mielestä jos mä haluan pyöräillä ja mies ei halua niin voin pyöräillä yksin mutta jos joskus haluan seuraa ja mies ei tule niin voin pyytää jonkun toisen pyöräilemään mun kanssa. Mies ei vaan sit kestänytkään ajatusta siitä että olen toisen kanssa.
Mä huomasin kuinka paljon mä kaipaan läheisyyttä ja halaamista vaikka pääasiallisesti oon tykännyt hoitaa halaamisen ja läheisyyden seksin ohessa. Pussailla tykkään muutenkin, mutta muuten en ole mikään kädestäpitäjä tai halailija. Mutta kun jos toinen on tosi paljon pois niin ei aina voi heti hypätä suoraan seksiin. Ja siinä huomaa kuinka paljon sitä läheisyyttä sit kuitenkin on seksin ulkopuolella.
Lupasin miehelle parin kuukauden jälkeen että lopetan ja alettiin miettiä tapoja joilla me voitaisiin nähdä enemmän. Muutto lähemmäs Helsinkiä on yksi mahdollisuus ja sit miehen työmatkojen lyhentäminen tai uusi työpaikka tai jotain, tämä on vielä vähän auki, mutta ainakin etätöitä mies on alkanut tehdä enemmän ja mä en mene kenenkään kanssa panemaan jos se ei ole toiselle ok.
Niin siitä toisesta osapuolesta, hän kirjoitti että kaipaa seksiä omassa avioliitossaan ja on surullinen kun sitä ei ole tarpeeksi, mutta ei aio lähteä. Hän markkinoi itseään sillä että on hyvä nuolemaan, mitä kyllä olikin. :) Ja sen käsityksen sain että hänellä ei ollut lupaa, toivottavasti hän saa asiat järjestykseen.
Mä olen ihan samaa mieltä tossa edellä olevan kanssa että miten toisella on oikeus evätä seksi ja sit vaatia miestä olemaan uskollinen. Oon tavannut monia miehiä joiden on tosi vaikea tehdä kotitöitä kun kukaan ei ole koskaan vaatinut ja monet ei ole koskaan edes koskeneet pesukoneeseen, hyvä ihme aikuiset miehet?!!? Mutta yhtä lukuunottamatta kaikki on opetelleet. Vähän samalta tuntuu monien naisten seksin kanssa, eikö siitä voisi opetella tykkäämään aja tekemään ihan vaikka yhteisenä harrastuksena? Kauniita alusvaatteita ja halailua ja suutelua ja suuseksiä ja käsiseksiä ja ihan seksiseksiä myös.
Ja sitten niille jotka vinkuu että on lapsia ja ei ole aikaa, buhuu, ihan tiedoksi että meillä on kolme vähäunista villiä poikaa kaikki alle kouluikäisiä ettei ole mikään tekosyy se.
Mun mielestä on ihan ok hakea lisää seksiä muualta jos sitä ei kotoa saa, ja sekin on ihan ok ettei kerro jos toinen ei vaan tajua sen seksin tärkeyttä, kunhan ei sit jää kiinni tai ihastu. Ja kannattaa miettiä että miltä tuntuisi jos se olisikin oma puoliso joka haluaisi mennä sekstaamaan toisen kanssa. olisko se ihan ok?
- ei kannata miehille
Siellä on 10 kertaa äijiä niin paljon kuin naisia.
- Foolausta
Kirjauduin viikko sitten sivuille ja voin väittää, että profiileissa on paljon tekaistuja naistenkuvia. Niitä henkilöitä ei ole olemassa ja VM kusettaa miehiä tällä palvelullaan. Ei kannata liittyä tähän ja säästää rahat yhteen baari-iltaan, jossa on mahdollisuus parempaan flaksiin.
- selvä peli...
Kaikille pitäisi olla päivänselvää, että netissä ei ole ainuttakaan paikkaa mistä tavallinen mies saisi ei-maksutonta seksiä ilman valtavaa vaivannäköä.
Jos VM toimisi eli sieltä löytäisi helposti panoja, niin se olisi alta aikayksikön täynnä sinkkumiehiä jotka vain esiintyisivät varattuina.
Ei se nyt vaan mitenkään voi toimia noin.
- stupid broad
en jaksa lukea kaikkia kirjoituksia mutta ap:lle: olipa hiton PÖLJÄ kirjoitus!! Mutkat suoriksi, mustaa ja valkoista taas. Minusta on hienoa että on avattu tämä sivusto niille jotka eivät rehellisesti halua erota ja etsivät vain viihdykettä. Reilu peli puolin ja toisin. Mutta se, että tälläinen sivusto on avattu ei tarkoita sitä että kaikki miehet jotka pettävät ovat vain seksin perässä ja kakki kakkoset ovat patjoja. Jokainen järkevä ihminen sen ymmärtää?! Itse olin kakkonen, nyt ykkönen jo monta vuotta. Mies ei ollut onnellinen eikä todellakaan hakenut vain seksiä. En koskaan ollut patja eikä mieheni vain seksin perässä. Mutta näitä tarinoitahan sinä et halua kuulla. Vaan toitotat yksipuolisia kantojasi täällä totuutena. Ei viitsisi provosoitua turhaan..silti inhottaa tuollainen ymmärtämättömyys.
- Jörgen_77
Upea paikka, itse olen ollut siellä 6kk ja seksielämä on taas mallillaan. Kiertelen työn takia melko pääsääntöisesti viikottain kolmessa eri kaupungissa ja nyt jokaisessa on aina joku rouva "tulilla"
Ok, olen tuo 6kk aikan törmännyt
2 maksullista
Useita kirjekavereita
Aikas rumia, joten "puoleensavetävä" voi olla ihan nokkonenkin
Hoikka = 10-25kg liikaa
Pari 18v
Mutta sanoisin parhaimman tarjonnan olevan 38-45 välillä.
Yleensä syynä on miehen seksistä kieltäytyminen, pari "kostoksi" on vahingossa tullut päästettyä läpi, hellyys hävinnyt suhteesta, intohimo kateissa, ei halua kokeilla mitään uutta .No siis niitä normi juttuja joka suhteesta jossa on suorittajia.
Minua ei haittaa näiden rouvien käyttäminen hyväksi. Jos kerran haluaa niin, ei se minun elin tuolla mitenkään tyhjänpanttina roiku.
Muutama rouva jopa halunnut kokeilla kimppaa joten kaikenlaista sieltä löytyy. Siis moni on pettynyt elämäänsä ja nyt sitten 40v kohdalla tajuavat sen viimein. Elämä on =)
Itse olen sinkku, menestynyt ja ihan omasta päätöksestä pysyn sinkkuna. Sellaista naista ei ole , joka minut taluttaisi alttarille. - Minä
Vinkki, tehkää 2 profiilia sinne toine lähes sitä mitä on ja toine jotain aivan muuta. saat kyllä selville mitä mies hakee. Todella hauskaa-
- VickiAshLey
VictoriaMilan.com väittää, että sivustolla on 260 000 jäsentä Suomessa. AshleyMadison.com epäilee väitteen todenperäisyyttä ja perustaa tietonsa yleisesti tunnettuun verkkoseurantapalvelun Alexa.comin tilastoihin.
Alexa.comin tilastojen mukaan AshleyMadison.com sijoittuu Suomessa huomattavasti korkeammalle kuin VictoriaMilan.com kävijämääriensä suhteen. AshleyMadison.comilla on Suomessa 43 000 jäsentä ja sijoitus Alexan ylläpitämällä listalla on 1 639 (maailmanlaajuisesti sijalla 2 141).
- Victoria Milan löytyy vasta sijalta 5 279 ja maailmanlaajuisesti sijalla 462 181, toteaa AshleyMadison.comin Timo Uusi-Kerttula.
- Meillä on ollut aikaisemminkin huomautettavaa Victoria Milanin epärehellisestä toiminnasta sekä huonosta liikemiestavasta.
Linkit palvelujen sijoittumiseen Alexa.comin tilastoissa:
AshleyMadison.com: http://www.alexa.com/siteinfo/ashleymadison.com#
Victoriamilan.com: http://www.alexa.com/siteinfo/victoriamilan.com#- SV@Oslo
Alexa is not trustworthy metering site, so this information is bullshit. Victoria Milan is the biggest adultery website in Scandinavia and Ashleyu Madison just tries to distract that fact by bullying competitor at public forums like this.
- thats i
SV@Oslo kirjoitti:
Alexa is not trustworthy metering site, so this information is bullshit. Victoria Milan is the biggest adultery website in Scandinavia and Ashleyu Madison just tries to distract that fact by bullying competitor at public forums like this.
Victoria Milan is a hore.And total Bull shit cow.I hope she disappears to her own dirt mad world.White trash as you are everybody
- hahahah:)
Erittäin hienoa teille pettäjäkusipäille että facebookissa uusi saitti jossa voit nähdä kaikkien nimet jotka käyttää näitä huorasaitteja:eiku lukemaan vaan löytyykö se oma "kulta" sieltä::)))
- hahahah:)
Todella hauska nähdä kuin huorien ja huorapukkien päitä alkaa puotoomaan ja vauhdilla.Se on nyt alkanut.Hyvä saitti ja lista.Eikö teitä edes hävetä, jopa omat lapsenne käyvät sielä lukemassa kuinka isi ja äiti huoraa:)
- n2357111317
Oon aika skeptinen sen suhteen, että tuleva mahdollinen aviomieheni pystyisi olemaan minulle uskollinen koko loppuelämänsä. Ei vaan tunnu tällä elämänkokemuksella kovin realistiselta kuvitelmalta toi... Sellainen "sopimuspettäminen" voi joissain tilanteissa olla jopa ok, tai näin itse ajattelen. Tärkeää on puhua suoraan asioista ja olla rehellinen. Seläntakana hommailu sattuu aina. Tää oli taas tällainen aivopieru. Tuli mieleen lukiessa teidän riitelyä ;)
- kiristyksen uhrit
ÄLKÄÄ LIITTYKÖ SELVÄÄ KUSETUSTA KOKO SIVUN TOIMINTA! VOIDAANKIN PUHUA SUORASTA KIRISTYKSESTÄ JA OHESSA KUVA KIRISTYSTILANTEESTA. ÄLKÄÄ LIITTYKÖ!!!!!
http://postimg.org/image/61u6cjwmd/ - VictoriaMI
Jakakaahan kokemuksia Victoria Milan-sivustosta myös tällä deittisivustolla http://www.deittisivustoja.fi/deitti/18/victoria-milan
Itse en hirveästi pidä moisesta deittipalvelusta, koska se saattaa lisätä uskottomuutta heidän keskuudessa kellä siihen on taipumusta. - Anonyymi
Eihän kakkoseksi lähde kuin mieleltään heikot ja sairaat ihmiset. Fiksu ihminen vaatii toisen eroamaan ensin ykkösestä kun alkaa mihinkään sen ukon tai akan kanssa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427105
- 323978
- 503428
- 412978
- 172756
- 372248
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472157- 432112