kaiketi jokainen meistä.
Olen joskus kirjoituspalstoja lukiessani törmännyt ko.otsikkoon.
Jos oletettavasti laatisin kirjeenvaihtoilmoitusta ja jättäisin kertomatta niistä vipeistä ja pankkilainoista jotka lankeaavat maksettavaksi seuraavan kalenterikuukauden kuluessa,käyttäisinkö yhteikunnallista luottamusaseemaani väärin,siis valehtelisin.
Kansanedustajilla noi jyvät ja akanat ovat kaiketi sekoittuneet,koska eivät tiedä mitkä ovat vaalirahoja ja mitkä taulukaupoista saatuja
Omillaan toimeentuleva,
6
<50
Vastaukset
Miks entinen? Äänestäjänä!
Nuo vaalirahasotkut, taulukauppaosioineen viittaavat entiseen UKK:n puolueeseen. Hiukan 'vikamiehet' taisvat päästä taustalla siellä häärimään.
Kun omat juureni ovat syvällä maaseudun sydämessä, tiedän, että joidenkin pienistä filunkitoimista huolimatta juuri maaseudulla asuu hienoa porukkaa.
Jos olisi saanut perjantai putelista edes fingerporillisen parasta 'jumalanviljatuotetta',sanoisin; maaseudulla asuu kosmisen parasta kansaa.Samoin minäkin sanoisin.
Kyökkiä tappiseerasin ja sekoitin ohenteet ja liimat ja nyt olen niin liimoissa,en siis koolla alkavassa tilassa.
Huomenna jos luoja suo on ovienmaalauspäivä,jollen saa ohennepulloa auki siirrän sen huomiseen,koska turha tehdä sitä tänään minkä voi jättää huomennakin tekemättä Amarituliini_38 kirjoitti:
Samoin minäkin sanoisin.
Kyökkiä tappiseerasin ja sekoitin ohenteet ja liimat ja nyt olen niin liimoissa,en siis koolla alkavassa tilassa.
Huomenna jos luoja suo on ovienmaalauspäivä,jollen saa ohennepulloa auki siirrän sen huomiseen,koska turha tehdä sitä tänään minkä voi jättää huomennakin tekemättä AmaArvosteluraati oli heittänyt miinukset,kaiketi omaishoisu ne on ansainnut,kun on
liian energinen.
Saisin plussat kaiketi jos makaisin mitääntekemättä sängynpojalla,kiitos palautteesta.Vaikeaa olla mieliksi omaishoitajana ja omienmielipiteiden takuuvarmana julkituojana Ama
Miekii olen oppinut ulkoistamaan itselle vähemmän tärkeitä töitä. 'monitoimi sviittiäni' ei ole siivottu sitten €uron tulon- olen ulkoistanut sen alan yrittäjille.
Heidän edustaja on käynyt pyörähtämässä sviitin ovella - pökräyksestään toivuttuaan sopertanut jotai 500 ekusta.
Se on puolen vuoden kk-korvaukseni muinoin tekemästäni kiistanalaisesta duunista yhteiskuntamme pönkittämisessä.
Mut ei sii mitää - lotterikoponge on vetämässä. Jos suuria seteleitä olis tuloillaan, sitten tilaisin heitit vaan hommiin.
Muuttaisin siksi aikaa vaikka juna-laiva-junaan tai ym.
Ama, se ovenmaalausduuni on hyvin hyvin herkkä osio aerodynaamisen sisustuksen alalla niin että ravitte ja siunaile ittes wäkivahvaan timmiin.
- sitten alkuviikosta.
Sitten tämä laitapuolisavolaisten vääjäämätön kysymys; hallittetko kalakukonteon
ruiskuorella vai 'patahassina' läskit ja pikkusintit voit kerroksittain?
Kaikkea hyvää projekteillesi. cc.- En ole tiennyt cc:st
löytyvän täällaista hauskuuttajaa! - Muutenkin mukavan päivän parhaat naurut! - Tattista! :)
Olen aivan äimänkäkenä,kyllä cc:stä löytyy potentiaalia,kun kohde on otollinen tuuli myötäinen.
Meillä kapun kanssa on jotain, lapsuudentraumaa ja se kietoo meitä samaan unohduksen syöveriin,josta ei ylös haluakaan tulla keskustelupalstalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193106
- 1162411
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262206Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41995Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411974Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 731237
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351126