Entä jos poikkeaa ulkonäöltään standardeista?

perskeiju

Kaikki tälläkin paltalla toitottavat, että jokainen voi laittautua kauniiksi yms. No, kaikkiin ulkonäkönsä piirteisiin ei voi vaikuttaa, joihinkin ei edes leikkauksella. Kyllä tämä minun pystynenäni varmasti voitaisiin kirurgin veitsen alla leikkauttaa, mutta entäs kun kehoni poikkeaa keskiverrosta?

Olen huomattavan lyhyt (152 cm) ja muutoinkin minulla on siro luusto, esimerkiksi todella pienet kädet ja jalat, painoakin vain noin 46 kg. Minulla on myös pienet rinnat, joten muodokkuudestakaan ei ole parisuhdemarkkinoilla apua. Toki voisin yrittää lihottaa itseäni ja siten hankkia isommat rinnat, mutta todennäköisemmin kaikki rasva kerääntyisi takapuoleen minne se kerääntyy jo nytkin. Minulla ei ole sopusuhtainen vartalo, vaan lantio on leveämpi. Toki entiseni ovat kovasti kehuneet, miten hyvälle heistä näyttää kun vyötärö on 63 cm ja lantio 93 cm mutta eivät kaikki miehet ole persemiehiä ja monet pyllymiehet pitävät pienemmästä ahterista. Tietenkin voisin hankkia silikonirinnat tuomaan vartalooni naisellisuutta, mutta eipä ole halpaa hommaa ja sen lisäksi mikään leikkaus ei ole riskitön. Pienet rinnat ovat myös kätevämmät urheillessa, mutta urheilullisuudestakaan ei taida olla apua miestä hakiessa kun pitäisi olla naisellisen pehmeä.

Pienen ja siron kokoni vuoksi minua luullaan usein muutaman vuoden nuoremmaksi, minkä vuoksi sopivan miehen löytäminen on entistäkin hankalampaa. Ei minua kolmikymppiset lähesty vaan monesti hädintuskin täysikäiset. Kaikella kunnoituksella nuorempia jannuja kohtaan, mielummin ottaisin sellaisen kumppanin jolla on elämänkokemusta suurinpiirein saman verran.

Minulla on pitkät hiukset joita laittamalla yritän tuoda naisellisuutta ulkonäkööni, sen lisäksi pukeudun usein mekkoihin ja hameisiin mutta tuntuu että naisellinen pukeutuminen näyttää päälläni enemmänkin tyttömäiselle vartalostani johtuen. Käytän välillä korkokenkiäkin, mutta ei niilläkään kovin paljoa pituutta ja näyttävyyttä ulkonäköönsä saa, ellei sitten hanki kenkiä 30 cm koroilla mutta ne taas eivät ole kovin käytännölliset.

Kaipa minut on tuomittu yksinäisyyteen kun en kääpiökokoisena isoperseisenä rumanenäisenä keijukaisena täytä kenenkään standardeja mutta mielummin yksin kuin paskassa parisuhteessa ;)

26

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisäinen kauneus

Kaikki on kauniita omalla tavallaan. Ei aina pidä miellyttää koko kansaa vaan pitää nostaa leuka ylös ja olla ylpeä ettei vain sulaudu massaan. Sen minkä ulkonäöltä häviää sen luonteella korvaa.

En usko että aikuinen ihminen voi todella huomio sanan kohdalle TODELLA pitää ihmistä rumana, minä en ainakaan. Kaikki on erilaisia, yksilöitä.

• kysymys...

*Toki entiseni ovat kovasti kehuneet, miten hyvälle heistä näyttää kun vyötärö on 63 cm ja lantio 93 cm mutta eivät kaikki miehet ole persemiehiä ja monet pyllymiehet pitävät pienemmästä ahterista. *

Onko kaikkien miesten pakko pitää sinun perseestäsi?

• perskeiju

Huh, luojan kiitos kaikkien miesten ei tarvitse pitää perästäni. Riittää että edes 1 pitäisi. Se jonka kanssa voisin jakaa elämäni.

Mielelläni kuitenkin olisin sen yhden mielestä edes siedettävän näköinen, ja kuten tuossa aloitusviestissäkin olen kirjoittanut niin en ole näyttävän pitkä, minulla ei ole isoja rintoja ja minulla on ruma pystynenä. Eli paljon tällaisia ulkonäkötekijöitä jotka eivät ole yleisen kauneusihanteen mukaisia sitten mitenkään. Vaikea sitä omaa mussua on löytää jos mitkään ulkoiset avut eivät tulevan mieheni silmää miellytä. Siksi toivon, että edes peffani olisi kelvokas tälle yhdelle.

• UhAh!!

Ja tarkoitushan oli kai saada miehet sanomaan "kyllä minä ainakin tuollaisen ottaisin, mistä tuollaisia ihania pikku keijukaisia löytyy?" Sen verran kehuen itseäsi kuvailet. Jos olisit oikeasti ruma omasta mielestäsi ja pitäisit ulkonäköäsi ongelmana olisit sanonut "olen tällainen ruman pystynokan omaava sateella hukkuva, läskiperseinen ja persejalkainen kääpiö, jolla ei ole edes tissejä millä päteä! Kyllä vituttaa olla minä, kun en tällaisena kellekään kelpaa!! saatana!!"

• perskeiju

:D

"Olen huomattavan lyhyt"

"Minulla on myös pienet rinnat"

"todennäköisemmin kaikki rasva kerääntyisi takapuoleen minne se kerääntyy jo nytkin"

"Minulla ei ole sopusuhtainen vartalo, vaan lantio on leveämpi."

"kääpiökokoisena isoperseisenä rumanenäisenä"

Nämä eivät ole kehuja! Opettele lukemaan hyvä ihminen ihan itsesi parhaaksi.

• Honkkelis konkkelis

Hei keijukainen! Muista, että vaikka pitkiä naisia ihannoidaan, lyhyemmätkin naiset voivat menestyä: Eva Longoria, Salma Hayek, Alyssa Milano jne. Mä oon keskivertokorkkareilla vajaa 180 cm, tunnen itseni joskus kömpelöksi honkkeliksi. Ja kun nuorena nolotti oma pituus ja kuljin lysyssä, niin ryhtiongelmia on vielä lähes 3 kymppisenä. Että ei tääkään aina niin herkkua ole.

• perskeiju

Kiitos vastauksesta!

Onhan toki noita hyvännäköisiä lyhyitäkin naisia olemassa, valitettavasti itse en kuulu siihen joukkoon pikkutissieni ja pystynenäni kanssa.

Ole ylpeä pituudestasi! Pitkät aina huomataan...

• pläääh
        perskeiju kirjoitti:

Kiitos vastauksesta!

Onhan toki noita hyvännäköisiä lyhyitäkin naisia olemassa, valitettavasti itse en kuulu siihen joukkoon pikkutissieni ja pystynenäni kanssa.

Siis ovatko ainoat "rumat" ominaisuutesi pienet tissit ja pystynenä? Mun mielestä toi kuulostaa aika standardilta eli ihan normaalilta. Olet onnekas, pahemminkin voisi olla.

• Mies 47.-,
        perskeiju kirjoitti:

Kiitos vastauksesta!

Voisit rueta kiinnittämään huomiota niihin seikkoihin, jotka sinulla on kunnossa. Itsesääli ja ehkä hieman lapsellinenkin omien muka-huonojen ominaisuuksien jatkuva tarkkailu ja niistä hoilottaminen, on tylsää ja saattaa kuullostaa jopa itsekkäältä. Eli hieman asennemuutosta niin eiköhän se oikea löydy.

• perskeiju
        Mies 47.-, kirjoitti:

Voisit rueta kiinnittämään huomiota niihin seikkoihin, jotka sinulla on kunnossa. Itsesääli ja ehkä hieman lapsellinenkin omien muka-huonojen ominaisuuksien jatkuva tarkkailu ja niistä hoilottaminen, on tylsää ja saattaa kuullostaa jopa itsekkäältä. Eli hieman asennemuutosta niin eiköhän se oikea löydy.

Kukapa meistä ei olisi itsekäs parisuhdemarkkinoilla. Tai en minä ainakaan haluaisi jäädä loppuelämäkseni yksin.

Eräs tuttu mies pamautti suoraan päin naamaa että olen yksin lyhyyteni vuoksi. En siis usko että nämä ulkonäköni puutteet ovat vain pääni sisällä.

Mutta kiitos kuitenkin viestistäsi :)

• ------
        perskeiju kirjoitti:

Kukapa meistä ei olisi itsekäs parisuhdemarkkinoilla. Tai en minä ainakaan haluaisi jäädä loppuelämäkseni yksin.

Eräs tuttu mies pamautti suoraan päin naamaa että olen yksin lyhyyteni vuoksi. En siis usko että nämä ulkonäköni puutteet ovat vain pääni sisällä.

Mutta kiitos kuitenkin viestistäsi :)

Yksin lyhyyden takia? Höpöhöpö! Itse olen 141cm ja aina on kosiskelijoita riittänyt ja lyhyyden lisäksi olen vielä vammainen. Tissiä ja persettä kyllä löytyy ja naamaki on ihan ok. Luultavasti ongelma on itsetuntosi,eikä lyhyytesi.
        Itse en ole juurikaan välittänyt minkälaisena miehet minut näkevät ja sekös niitä houkutteleekin ympärille. Haluavat tutustua ja ottaa selvää mikä mikä tämä pieni olento on :)
        Nykyään olen onnellisesti naimisissa minua arvostavan ja rakastavan miehen kanssa. Ei auta,vaikka olisi kuinka pitkä ja kaunis,jos pään läpi puhaltaa tuuli! Miehet kelpuuttavat sellaiset yleensä vain yhden yön seuraksi.

• perskeiju
        ------ kirjoitti:

Yksin lyhyyden takia? Höpöhöpö! Itse olen 141cm ja aina on kosiskelijoita riittänyt ja lyhyyden lisäksi olen vielä vammainen. Tissiä ja persettä kyllä löytyy ja naamaki on ihan ok. Luultavasti ongelma on itsetuntosi,eikä lyhyytesi.
        Itse en ole juurikaan välittänyt minkälaisena miehet minut näkevät ja sekös niitä houkutteleekin ympärille. Haluavat tutustua ja ottaa selvää mikä mikä tämä pieni olento on :)
        Nykyään olen onnellisesti naimisissa minua arvostavan ja rakastavan miehen kanssa. Ei auta,vaikka olisi kuinka pitkä ja kaunis,jos pään läpi puhaltaa tuuli! Miehet kelpuuttavat sellaiset yleensä vain yhden yön seuraksi.

Kiitos vastauksesta. Hienoa että olet onnellisesti naimisissa. Toivottavasti onni minuakin potkaisisi :)

• ------
        perskeiju kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Hienoa että olet onnellisesti naimisissa. Toivottavasti onni minuakin potkaisisi :)

Onnea etsintään! Kyllä niitä hyviä miehiä löytyy :) Varsin monet miehet pitävät lyhyistä naisista, joskus ihmettelin miten semmoset 180-190cm honkelot kimpussa pyöri.
        Enemmän naiselle on haittaa,jos on tavallista pidempi,minulla on muutama 180-185cm pituista ystävää,eivätkä he meinaa millään löytää miestä. Pitkät naiset taitavat joitakin miehiä pelottaa. Ja eihän heitä voi kaapata syliin samalla lailla,kuin 40 kg keijukaista :)

• mies40+

Tuohan on vaan persoonallista. Sitä paitsi pidän tuollaisesta vartalosta, pienet rinnat ja isohko peppu on just hyvät. Pidän tosin lyhyistä hiuksista, mutta sehän olisi äkkiä korjattu.

• Älähän murehdi

Hei mites upeat isompipeppuiset latinokaunottaret Jennifer L. ja Shakira. Ei oo mitkään jättiutareet näillä typyillä ja Shakiralla pituutta n. 156 cm. Lauleskelee että onneksi tissini ovat pienet ja vaatimattomat jotta et sekoita niitä vuoriin tai jotain vastaavaa :)

• perskeiju

Kiitos mies40 ja Älähän murehdi viesteistänne.

Yitän sitkeästi luottaa siihen että makuja on monia ja jollekin käy tällainen ulkomuodoltaan vähän poikkeavampikin :)

Ei tässä varmaan ole muita keinoja kuin yrittää hyväksyä itsensä kun ei näitä ominaisuuksia pysty muuttamaan mitenkään. Olkoot muut mitä mieltä hyvänsä, kunhan se yksi tykkäisi :)

• häh?

Höh. Kuuden-seitsemän sentin koroilla on vielä oikein mukava kävellä ja sellaiset kengät jalassa olisit radikaalit 1-2 senttiä minua lyhyempi. Olen pitänyt itseäni suht keskimittaisena, tosin nuoremmat alkavat olla kai keskimäärin vähän pitempiä nykyään. En ole tajunnut pitää itseäni kääpiönä, mutta niin kai sitten jos sinä olisit niillä ihan järkevillä koroillakin pari senttiä minua lyhyempänä kääpiö? Vai meneekö raja justiinsa siinä 159 sentin kohdalla.... :-D

• lyhyt itsekin

Itse en ole kuin 158 cm ja olen ylpeä että olen lyhyt! Ei pituus määritä ihmistä. Eipä näin lyhyenä tarvitse kiroilla pituuttaan kun kaapin ovi nasahtaa otsikkoon. Pituutta naisen on helpompi saada lisää mutta jos sitä on siunaantunut 170 niin vaikeampi sitä on poistaa.

Ja näin lyhyenä voi helposti laittaa 12cm jalan alle eikä silti pää mene kävelykadulla yli muiden :)

Ja sit taas kroppa. On ihmisiä jotka tykkää lantiosta. Ole siitä ylpeä. Antamiesi mittojen mukaan lantiosion samoissa lukemissa kuin minulla mutta en sitä erityisen isona/leveänä pidä. Erilaisella vaatetuksella saa korostettua/piiloitettua paikkoja josta ei pidä/pitää. Netistä löytyy todella hyviä vinkkejä millaisia vaatteita eri vartalotyypit kaipaa.

Olet ylpeä siitä mitä olet, etpä ole ainakaan tätä tusina kamaa jota joka paikka jo nykyään pursuaa!

• lyhyt oot

Kyllä 152 cm on tosi lyhyt, sillä se on niin lähellä sitä lyhytkasvuisten rajaa (alle 150 cm). Lantio on myös aika muhkea tuohon pituuteen. Mukava luonne varmasti kompensoisi, mutta mitään kovin ihmeellistä en odottaisi naisesta jonka omakuva koostuu "tisseistä" ja "perseestä". Onhan niitä muitakin ominaisuuksia, esim. henkisiä.

• perskeiju

Kiitos vastauksesta. Lähellä lyhytkasvuisuuden rajaa, olen kyllä siitä itsekin tietoinen.

Omakuvani ei perustu ulkoisiin seikkoihin, mutta valitettavasti ulkonäkö on ensimmäinen asia mikä ihmisestä huomataan, sitä et voi sinä eikä kukaan muukaan kiistää. Kiinnostaisi tietää, että millä perusteella olet tehnyt oletuksen että omakuvani perustuisi vain ulkoisista seikoista? Ethän ole kuitenkaan nähnyt minusta mitään muuta puolta kuin nämä kirjoittamani viestit, joissa keskityin tarkoituksellisesti nimenomaan ulkonäköön. Jos olisit lukenut aloitusviestin huolella niin olisit huomannut että tämä keskustelu koskee ulkonäköä ja ulkonäköstandardeista poikkeamista. Henkisille ominaisuuksille voi sitten perustaa eri keskustelun :)

• Suomipoju

Kyllä minulle kelpaisi noinkin lyhyt ja pienikokoinen nainen.

• Ihan hyvältä vaikutat kuvauksesi perusteella. Pidän erityisesti lyhyemmistä, pieni rintaisista naisista. Itsekin olen vain 175 pitkä.
      Harmi vain että lyhyet naiset tuntuvat kiinnostuvan huomattavan pitkistä miehistä.

• Yksinjaaina

Ei naisen lyhyys ole este pariutumiselle toisin kuin miehille.

• Nättioot

Kuulostat viehättävältä.

Enkä nyt ollut mies, sori.

• yhden_miehen_mielipide

Itseäni juuri viehättää lyhyet ja pienirintaiset naiset. Olen itse aika pitkä mies (melkein 190cm), mutta jotenkin tuollainen sirous on hyvin naisellista mielestäni. Isosta takapuolesta en kauheasti tykkää, mutta varmasti löytyy miehiä jotka tykkäävät juuri tuollaisesta kombosta. Itseänikään ei haittaisi, jos kemiat muuten toimisivat :)

"Kaipa minut on tuomittu yksinäisyyteen", mutta silti sanoit entisesi ovat tykänneet sinusta sellaisena kuin olet. Eipä sinulla ole mitään hätää.

• Fewfkksdklösdlösdfsd

Muista KKKK.

Kompakti Koko Korostaa Karismaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      92
      2039
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      58
      1203
    3. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      97
      1095
    4. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      224
      1088
    5. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      10
      1036
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      64
      971
    7. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      929
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      87
      895
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      878
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      42
      810
    Aihe