Vantaan Myyrmäessä Iso-myyrin kauppakeskuksessa sijaitsee Kiinalainen katukeittiö pilvi.
Odotin melko pitkään ravintolan tiskillä ja henkilökuntaa ei näkynyt missään. Koputtelin tiskiin herättääkseni henkilökunnan huomion ja saadakseni vähitellen palvelua. Keittiöstä ilmestyikin hujoppi nuorehko itämaalainen. Se hermostui ihan täysin. "Onko sinulla liian kiire, miksi koputtelet täällä", se tivasi ja lisäsi "meillä on töitä!". Oli jopa päällekäyvän oloinen, hetken jo luulin sen käyvän kimppuuni. Viimeinen kerta kun asioin tuossa ravintolassa. Huonoja päiviä voi olla kenellä tahansa, mutta tämä oli jo liikaa.
Onko muilla yhtä riemukkaita kokemuksia tästä katukeittiö pilvistä?
Onkohan siellä aina yhtä uhkaava ilmapiiri?
Katukeittiö pilvi, kiinalainen ravintola
11
7415
Vastaukset
- Arttukele
Liekö kaukoidän ihmisten tapa suhtautua täkäläisiin vai osoitusta heidän vajaista kommunikaatiotaidoistaa. Samankaltainen juttu Myyrmannin jätskikiskalla, kun erehdyin kyselemään mansikkajäätelöä. Muutoinkin havainnut että orientit kumartavat pukuherroja ja titteleitä ja väheksyvät muita kanssaihmisiään.
- Haimorscjh
Mukava paikka, ei ole hyökätty kertaakaan. Huono tsägä
- Tyttö
Monta monta monta kertaa käynyt ja tuota ap:n väitettä huonosta tai hitaasta palvelusta en allekirjoita. Ystävällistä palvelua ja nopeasti (jopa kymmenen annoksen tilaukset) hyvää ja halpaa sapuskaa mukaan. Mahtava paikka!
- tyytyväinen asiakas
Olen käynyt kyseisessä paikassa lähes 10 vuotta. Palvelu on aina ollut ripeää ja todella ystävällistä. Toki myös ruoka on maukasta, voin suositella :).
Itse olen käynyt Katukeittiö Pilvessä lukemattomia kertoja ja aina kun olen tullut sisään tiskin takana odottaa aina joku työntekijä, joka palvelee ystävällisesti. Ikävää jos luulet että siellä on aina tuollaista palvelua, mutta ehkä työntekijällä ei tosin ollut paras päivä. Suosittelen tätä taivaallista paikkaa jokaiselle, josta saa hyvää ruokaa edullisesti ja ystävällisen palvelun kera.
- nomnom
Katukeittiö Pilvestä saa mahtavaa ruokaa! Monta kertaa olen sieltä hakenut, enkä kertaakaan ole joutunut pettymään.:) Palvelukin on aina ollut nopeaa ja ystävällistä.
- Syöjä60
Kiinalaiset avaavat paljon ravintoloita Suomeen. Olen itse aasialainen ja olen käynyt syömässä paljon. Ihmettelen, miksi suomalaiset kehuu paljon siitä, että suurin osa kiinalaisista ravintoloista on hyvä. Makuu on outoa, halvasti tehty, liikaa suolaa ja öljyä. Mielestäni kiinalaiset avaavat ravintoloita sen takia, että tänne Suomeen voi tuoda koko perhe ja sukulaiset töihin. Muutaman vuoden kuluttua kaikki saa jäädä Suomeen kun on saanut kansalaisuuden. Ei lasketa vielä mahdollista ihmiskauppa, lumeavioliitto (hinta vähintään 20000euroa) sille, joka haluaa mennä naimisiin ja saa jäädä Suomeen, rikollisuus.
- jorska1
Joo, toi eka väite taitaa olla kilpailija ravintolasta. Itse olen aina saanut todella hyvää palvelua ja ruokaa.
- Anonyymi
Sanoisin että hyvin toimii ja tietenkin taidetaan maustaa pääasiassa suomalaiseen makuun. Onhan siellä paljon vaihtoehtoja;). Omaan makuunnj sopii mainiosti. Yli 10 v. tuttavuus.
- Anonyymi
Kopuittelu on rasistista
- Anonyymi
Toissailtana hain kolme annosta,poikani nuudeliannos täynnä mustia karvoja/hiuksia,kysyin hyvitystä ja ei mitään.törkeetä palvelua,olen vuosia hakenut ruokaa ja aina ollut tähän asti hyvää,tähän loppu siellä käyminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik174873MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022511Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 101784
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131594Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31008Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641007Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000