Läski pois, nopeasti

Tietämätön nro 1

Hei, haluaisin vatsasta makkarat pois ja reisistä ylimääräisen läskin pois.
En mitään dieettiä halua aloittaa, paitsi toki voin vähentää herkkujen syöntiä ja yrittää syödä terveellisesti, mutta mitä liikkeitä voisi tehdä ihan kotosalla saadakseen vatsamakkarat ja reisiläskit pois?
Tehokkaita vinkkejä kiitos :)!

27

1235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t v5 bv5y5w

      Avioero on sellainen liike kotona, että läski lähtee ja liukkasti! Herkkujankin voi vedellä ihan tarpeen mukaan.

    • Tietämätön nro. 1

      Ja että kun oli taas hauskaa ...
      Tarvitsisin nyt kunnollista apua, kiitos.(;

    • mjhg fiu yy utr5

      Tosi hauska on kysymyskin, miten läskit lähtee, mutta ruokavaliota en muuta.

      Aloita nyt tekemällä yleisliikkeityä, askelkyykkyjä, vaihtohyppyjä, punnerruksia, leuanvetoja. Kaikkia voi tehdä kotona.

    • hilpeä parsakaali

      Lenkkeilyä viisi kertaa viikossa. Piste. Laihdutin itse yli 10kg lenkkeilyllä, eikä mennyt kuin noin 2kk.

      • Tietämätön nro. 1

        Kiitos :)
        Kuinka pitkiä lenkit olivat suurinpiirtein joita teit?
        ps. Kiitos kaikille muillekkin neuvoista :)!


    • Mitään nopeita vippaskonsteja ei ole olemassa. Varsinkaan jos et ole valmis panostamaan täysillä tavoitteisiisi.

      Ruokavaliot kuntoon ja aerobista (kävely/sauvakävely/pyöräily/lenkkeily/jne) liikuntaa 1h 3-4x/viikko, ni sillä pääsee alkuun. Tulokset kuitenkin vievät aikaa. Ja pysyvät tulokset vaativat PYSYVIÄ elämäntavan muutoksia. Ei mitään kuuriluonteisia dieettejä tms.

      Ei muuta kuin tsemppiä liikkumiseen. =)

    • Thsi

      Valitettavasti se vaan on aloitettava siitä mitä sieltä suustaan sisään laittaa. Kuullostaa kurjalta näin alkuun sanoa ja miettiä ,mutta niin se on. Saisit melkoisen paljon puuhailla monipuolista liikuntaa että tuloksia näkyy jollet kunnolla muuta ruokailutapojasi.
      Itse olen liikkunut vuosia säännöllisesti, spinning, juoksu , kuntosali ja kaikki mahdollinen hyötyliikunta. Mielestäni syönyt suht terveellisesti mutta kun ne kilot ei ole lähtenyt toivotulla tavalla. Lihasta olen saanut salitreenillä ja siitä olen tosi tyytyväinen. Mutta ne jenkat ja vatsa ei ole kadonnut niin kuin haluaisin.
      Reilu kuukausi sitten salilla mulle tehtiin kehonkoostumusmittaus ja ei ne lukemat ihan kaameita ollut mutta päätin parantaa. Aloitin Herbalife tuotteilla ja kappas nyt on kuukaudessa paino pudonnut 3 kg ja vyötäröltä läskiä palanut.
      Aamupalan ja iltapäivä ruoan teen Herban pirtelön sekä illalla treenin jälkeen.
      Kahvi ja makean napostelu on helposti jäänyt pois. Lopetin myös leivän syömisen. Vatsakin toimii ja ei turpoa turhasta leivän mussuttamisesta. Vettä olen juonut aina mielestäni riittävästi mutta sen tärkeyttä ei todella pidä unohtaa että aineenvaihdunta toimii riittävästi. Nälkä ei ole ollut kuin ehk ekalla viikolla aamupäivällä mutta porkkanat ja vihannespalat työn lomassa on auttanut siihen. ja samalla kuitupuoli hoituu. Normaalia ruokaa olen syönyt mutta olen oppinut syömään oikein ennen ja jälkeen treenin.
      Proteiinipirtelö sekä lisäproteiini vie turhan nälän tunteen jolloin yleensä tekee mieli mussutella jotain. Lisävitamiini ja kuitutabletit on tehnyt tehtävänsä eli kroppa saa tarpeellisen määrän oikeita aineita jolloin turha syöpöttely jää. Mieletön energisyys tullut kaupanpäälle ja ainahan siitä tulee hyvä olo kun huomaa että vaaka näyttä pienempää lukua ilman sen kummempia "kuureja". Olen saanut tietoa ravinnosta, kehon toiminnasta ym.hyvistä Herbalifen viikkokirjeistä ja olen ihan erilailla kiinnostunut niistä kuin ennen. Perhe vähän naureskelee mun intoilulle mutta mä itse on onnellinen ja tyytyväinen ja uskon että pystyn jatkamaan uusilla ruokailutavoilla ilman herbaakin jatkossa. Mulla on nyt tarvittava tieto asioista ja se on tärkeetä.
      Tsemppiä muillekkin.

    • Varo vasti
      • wwww3efefef

        "Varo vasti" voisi etsiä hiukan enemmän tutkimustietoa sitten. Laihduttaja voi käyttää treenin jälkeen perus proteiini palkkaria, mutta tämä ei ole mitenkään pakollista.


      • Varo vasti
        wwww3efefef kirjoitti:

        "Varo vasti" voisi etsiä hiukan enemmän tutkimustietoa sitten. Laihduttaja voi käyttää treenin jälkeen perus proteiini palkkaria, mutta tämä ei ole mitenkään pakollista.

        Suosittelen palautumisjuomaksi maitoa ja päälle vielä maitorahkaa ja raejuustoa. Laktoosi-intolerantikoillekin löytyy tuotteensa. Maitoallergisille ja muillekkin kalaa, lihaa ja lihatuotteita, kananmunia, papuja ja pähkinöitä.


    • kuntoilija30v

      Kuntoilusta sen verran,
      pitkäkestoinen kuluttaa rasvaa
      lyhytkestoinen kiinteyttää

      Eli suosisin pitkiä hiki lenkkejä/kuntoilua.
      Spinning,kunto potku/nyrkkeily, pyöräily...

      Tottakai on hyvä sisällyttää viikkoon myös lihastreeniä vaihtelevuudenkin vuoksi.

      • KidV

        Ei pidä paikkaansa, harjoituksen TEHO on se mikä ratkaisee rasvanpolton määrän, ei kesto.


    • hitaasti

      Sadan kilometrin kävely polttaa noin puoli kiloa rasvaa, on testattu testiryhmällä. Olettaen tietysti, että ei lisää syömistä. Tuntuu hirveältä, mutta kun ajattelee, että jos kävelee yhden ylimääräisen kilometrin päivässä, niin noin kuudessa vuodessa se tekee 2000 kilsaa, eli 10 kg. Ei enää tunnukaan mahdottomalta! Nimenomaan kävellen, tai muuten kohtuullisesti liikkuen, koska reippaampaa liikuntaa ei jaksa niin kauaa, eikä kroppa pysty polttamaan omia rasvojaan sen nopeammin. Ne muut liikuntamuodot ovat tietysti paikallaan lihaskunnon ja liikkuvuuden kannalta tärkeitä.

    • AUTTAISITTEKO??!!

      Hei olen 11.v tyttö ja painan yli 50kg ja olen mielestäni ylipainoinen. Minulla on myös paksut jalat ja vyötärö. Olen myöskin vähentänyt herkkujen syömistä ja koittanut itse kuntoilla juoksupyörällä vai mikä se sitten onkaan ja pyöräillyt kesäisin pihalla ja lenkkeilyt. Kuntosali ei tule kysymykseenkään! Sillä joutuisin naurunalaiseksi jos perheeni saisi tietää että laihdutan. Koska perheessäni kaikki ovat vähän paksuja. Siis vähän. MITEN SAISIN LÄSKIT POIS JA MIELUITEN VAUHDILLA!!!! KIITOS jos autatte!!!!!! =/

      • kfukcf

        Ihan ensimmäiseksi sinun kannattaa kertoa kotona jos tunnet olevasi ylipainoinen. Sinun iässäsi se ruoka tulee kotoa ja koulusta ja näistä se kotiruoka on isommassa roolissa joten sen määrä ja laatu ratkaisee. Myös liikkumisedsa kodin tuki on välttämätön.

        Eli puhu kotona, ei ne naura. Hyvällä tuurilla koko kotiväki alkaa miettimään terveyttä myös tämän suhteen.


        Sinun iässäsi liikuntaa kuuluisi saada luonnostaan liikkumalla, siis leikkimällä. Harrastusliikuntakin tulee olla sellaista mistä pidät. Tanssia, palloilua jne. Siihenkin tarvitset kodin tukea joten eikun kerro asiasta vanhemmillesi. Jos se menee reisille niin kerro opettajalle ja kouluterveudenhoitajalle. Varmasti saat tukea.


    • vcxvxcvcxxxvvcx

      Mitä dieetti sinun mielestäsi on jos ei herkkujen syönnin vähentämistä ja terveellisen ruuan syömistä? Ei määrästä tarvitse karsia kunhan muuttaa sitä mitä syö. Hiilaria vähemmän ja proteiinia enemmän. Eli käytännössä salaattia ja raejuustoa korvaamaan osa perunasta ja välipalaksi rasvatonta maitorahkaa ym.

      Tietenkään sinun ei ole pakko vähentää syömiäsi kaloreja, jolloin voit vaihtoehtoisesti juosta 100km päivässä.

    • riuttala76

      Kotona ei paljoa pysty tekemään, mut ihan kunnon monipuolinen kuntosaliharjoittelu polttaa kyllä rasvat aikanaan, jos ei ala syömään enemmän. Se tosin voi olla vaikeaa, koska mulla ainakin saliharjoittelu kasvattaa ruokahaluja. Mut mitä enemmän lihasmassaa sitä enemmän sitä polttaa kaloreita ihan levossakin. Kannattaa vaan sit seurata kehitystä peilistä eikä paljoa seurata painon kehitystä, sillä lihas painaa enemmän kuin läski.

      • vcxvcxvcxv

        Riippuu tietenkin siitä mitä kotoa löytyy. Jos vain on tilaa niin kyllähän siinä aika paljon säästää kun kasaa salin kotiinsa. Kyykkyhäkki, penkki, tanko ja kiekot sekä käsipainot, joihin sopii nuo samat kiekot. Nuo eivät maksa kovin paljoa ja noilla treenaa jo aika pitkälle. Esimerkiksi autotalliin mahtuvat hyvin.


      • ,erkit,
        vcxvcxvcxv kirjoitti:

        Riippuu tietenkin siitä mitä kotoa löytyy. Jos vain on tilaa niin kyllähän siinä aika paljon säästää kun kasaa salin kotiinsa. Kyykkyhäkki, penkki, tanko ja kiekot sekä käsipainot, joihin sopii nuo samat kiekot. Nuo eivät maksa kovin paljoa ja noilla treenaa jo aika pitkälle. Esimerkiksi autotalliin mahtuvat hyvin.

        Käsipainojen, levytangon( kiekot) ja leuanvetotangon lisäksi ei tarvitse muuta kuin kovaa treeniä. No tietenkin jossain vaiheessa jonkin sortin telineet ja moneen kulmaan säätyvän penkin, mutta siis tooodella pitkälle pääsee pelkällä levytangolla painoineen ja käsipainoilla.


      • vcxvxcvxvcx
        ,erkit, kirjoitti:

        Käsipainojen, levytangon( kiekot) ja leuanvetotangon lisäksi ei tarvitse muuta kuin kovaa treeniä. No tietenkin jossain vaiheessa jonkin sortin telineet ja moneen kulmaan säätyvän penkin, mutta siis tooodella pitkälle pääsee pelkällä levytangolla painoineen ja käsipainoilla.

        Helposti menee jaloille liian kevyeksi treeni jos tanko pitää saada taiteiltua niskan taakse ilman telinettä. Mielestäni teline on aika ehdoton ja leuanvetotanko voi olla kyykkyhäkin yhteydessä. Penkki ei välttämättä ole aivan pakollinen, mutta kyllähän sen puute etenkin rinnan treenaamista vaikeuttaa aikalailla.


      • Juokseva salihemmo

        Hmmm... Totta toinen puoli. Riippuu paljolti siitä, mitä se salitreeni pitää sisällään.

        Sinällään salitreeni ilman aerobista ei ole kauhean kova kuluttamaan kaloreita. Esim. 70 kg naiselle 1 h kuluttaa keskimäärin vain 325 kcal. Vertailukohtana vaikkapa juoksu, jossa kärventyy suunnilleen tuplaten tuo määrä.

        Se plussa saliharjoittelussa tosiaan on, että lisämassa lihaksena kuluttaa levossakin enemmän.


    • paksukainen

      Mä oon 15v,165cm ja 60kg. Olen mielestäni todella ylipainoinen. Haluaisin laihtua 5-10kg. Käyn 2-6km juoksulenkillä joka päivä ja pelaan kavereiden kanssa n. 2h lentopalloa. Uin myös meidän uima-altaassa joskus. Käyn kavereiden kanssa kävelyllä ja olen muutenkin paljon ulkona. Tanssia olen harrastanut 11 vuotta. Haluaisin,että paino laskisi ja kunto nousisi. Vinkkejä?

      • Gnihh

        Et ole mitenkään "todella ylipainoinen". Olet täysin normaalipainon rajoissa. Se tietysti hämää, että monet ikäisesi ovat vielä lapsenomaisia rimppakinttuja ja monet oikein ihailevat mahdollisimman laihoja.

        Olet kasvuiässä, joten älä ainakaan ala mihinkään syömättömyysdieetille. Jos haluat tinkiä jostain, niin vähemmän turhaa energiaa, eli limukkaa, sipsejä, karkkeja ym. tyhjää energiaa. Ei toki tarvitse kokonaan herkuttelua lopettaa, kunhan ei joka päivä noita syö.


    • -M-

      Oot justiinsa siinä iässä, että paino nousee. Sen kuuluukin nousta kun kasvaa. Liikut hyvin joten sinun ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin jatkaa samaan malliin ja syödä normaalia perusruokaa ja (arvaan) että juoda vähemmän limukkaa ja energiajuomia.

      -M-

    • Anonyymi

      Reisi "läskeihin" suosittelen pyöräilyä, kävelemistä/juoksemista. Itellä ainakin juoksumatolla kun hurautti parin kuukaudenajan niin tuli reisiin kyllä paljon suurempi ero!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jalanheilutuslaitteita vois saada. Akkukäyttöinen sähkömoottori heiluttaa jalkoja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe