KYSELY MIEHILLE!!!!!!

Utelias sinkku

Erityisesti kaikille sinkku miehille!!!
Mitä te harrastatte??? Missä liikutte ja mitä teette??? Mistä teidät löytää?
Mistä me sinkku naiset tiedämme, että olette vapaata riistaa? Kun talvi tulee ja hansikkaan käsissänne, emme nää edes josko sormus nimettömässä!?
Kysymys eritoten niille miehille, jotka eivät myöskään viihdy kapakoissa.
Ja jos jostain tunnistan sinkun, niin voinko (jos uskallanko) tulla ihan vapaasti juttelemaan sun kannsas?
Kertokaa mulle/meille sinkulle/sinkille, niin elämä alkaisi myös hymyilemään mulle/meille.

Olette näköjään kivenalla...

11

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uyguyhgb

      kotona ollaan.joskus käyn kaupassa.

    • Tumman lammen asukki

      Harrastukset jää ihan elokuvissa käymiseen, sulkapallokentille, lenkille yms.
      Itse osun juuri tuohon haarukkaan, joka ei viihdy kapakoissa kuin jokusen kerran vuodessa.
      Vaikea se on kaupassa, elokuvissa, missä vaan nähdä esim. onko nainen sinkku vaikka hän katselisi takaisin ja hymyilisi.
      Esimerkkinä voin käyttää kursseja, joilla käyn iltaisin niin 90% on naisia koko porukasta siellä, mutta mistä sen näkee onko varattu vai ei, kun sitä voi olla varattu vaikka ei ole sormusta.

      Edelleen olisi helpointa kun jokaisella sinkulla olisi otsassa "Sinkku" leima ja varatulla "Suhteessa" leima, johan kaikilla olisi helpompaa arvuutella.

      Kertokaa missä ns. alkovapaat mukavat suominaiset viihtyy, ei ainakaan siellä missä minä olen.

      • opiskelija elämää

        "Esimerkkinä voin käyttää kursseja, joilla käyn iltaisin niin 90% on naisia koko porukasta siellä..."

        "Kertokaa missä ns. alkovapaat mukavat suominaiset viihtyy, ei ainakaan siellä missä minä olen."


        Kännäämistäkö tuolla kurssilla harjoitellaan?


    • dherve

      Ei sinkkua valitettavasti voi erottaa päältä päin. On vain mentävä juttelemaan kivan tuntuisille ihmisille siinä toivossa että hän olisi sinkku.
      Ja tuohon voinko tulla vapaasti juttelemaan kysymykseen vastaus on: "ole kiltti ja tule, kiitos" Mikään ei olisi toivottavampaa.

      Me pyörimme suurin piirtein samoissa paikoissa kuin sinkku naisetkin. Voit tulla missä tahansa juttelemaan, vaikka kadulla. Äläkä turhaan mieti millä tavalla lähestyt tai mitä sanot. Pelkästään se että tulet juttelemaan tekisi lähes kenet tahansa sinkkumiehen sen verran iloiseksi, ettei sillä mitä sanot ole oikeastaan lähes mitään merkitystä. :)

      • hsghbxc

        hyvä vastaus. samaa mieltä. ei mullekkaan olis mitään väliä et mitä nainen sanos jos lähestyy. olisin varmaan aivan jäässä ja samalla niin onnellinen.

        lenkkipolulta aika todennäköisesti vois löytää sinkkumiehiä. monesti lenkkeily on pariskunnan yhteinen harrastus joten yksin lenkkeilevä mies tuskin on parisuhteessa.


    • "Mistä me sinkku naiset tiedämme, että olette vapaata riistaa?"
      Yleensä naamasta. =D

      "Ja jos jostain tunnistan sinkun, niin voinko (jos uskallanko) tulla ihan vapaasti juttelemaan sun kannsas?"
      Ööh... miksei? Jos olet hyvää seuraa, niin varmasti kukaan ei pane pahakseen sitä, jos menet juttelemaan.

      "Olette näköjään kivenalla... "
      ...ai sinkkumiehet vai? =D Luulenpa, että sinkkumiehet ovat niin uudistuva luonnonvara, ettei me ainakaan muutamaan vuosimiljoonaan olla loppumassa.

    • näin on

      itse olen koittanut kaupassa, salilla ja monessa muussa paikkaa alkaa juttelemmaan kauniille naisille he ovat yleensä aika ylättyneitä ja säikkyjä ensin mutta kun itse puhuu edes vähän jotain järkevää ja näyttää itsevarmalta puh numeroita tihkuu jonkin verran baarissa naisia on helppo lähestyä mutta olen kyllästynyt baarissa iskemiseen..... joten minä sanon että mitä hävittävää sinulla on jos menet puhumaan jollekin mielenkiintoisen näköiselle kundille. Itsevarmuus kasvaa aika huimasti kuin on ensi kertaa saanut tuntemattoman kauniin naisen kiinostumaan, sinun tapauksessa miehen

    • Olen aina pyörinyt samoissa paikoissa parisuhde-statuksestani riippumatta. Eli meikäläisen bongaa parhaiten:
      -saleilta, lenkkipoluilta, luonnosta koiran kanssa, kesällä rannoilta.

      Baareista ja vastaavista sen sijaan mua on äärimmäisen epätodennäköistä löytää.

      Se sinkkuus ei kyllä oikein selviä millään muulla kuin kysymällä. Eli rohkeasti vain juttelemaan. =)

    • AIka lailla kuljen kodin, työpaikan ja kamppailuseuran väliä. Baareissa ei tule usein käytyä, enkä niissä juuri viihdy.

      Naisseuraa olen kuitenkin onnistunut löytämään ihan kivasti S24-treffeiltä. :)

    • Mut ainakin löytää kaupasta, mulle mielenkiintoisista tapahtumista, kamujen kanssa, kotoa koneen äärestä ja milloin mistäkin.

      Ai mistäkö tietää? No tulemalla juttelemaan asian vuoksi tai jotain, kuten kysymällä kamuilta. Jo viime talvena aioin laittaa paidan tai pipon jossa lukee sinkku (tai jotain vastaavaa), vaikka sellaisiakin on olemassa niin jostain syystä jäi hankkimatta.

    • T ujo mies

      Mä tuun heti juttelemaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      100
      2768
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      235
      1903
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      110
      1859
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      132
      1524
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1400
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      23
      954
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      37
      934
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      84
      909
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      798
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      794
    Aihe