Onko tietoa tai villiä veikkausta ottaako pyöräliikkeet vastaan tai ostaako joku yksityinen käytettyjä fillareita. Liikkeeseen viemisessä olisi käytetty pyörä menossa vähän niin kuin vaihdossa.
Vastaukset 3
- määmy
Jotkut ottaa toiset ei, riippuu pyörän kunnosta.
Sinänsä uuden pyörän ja vaihdossa saatu pyörän myynti takaa voiton.
Itse aikanaan ostin marketista 21 vaihteisen pelkästään siksi, et pyöräliikkeessä sama pyörä maksoi noin 400 markkaa enemmän. Tosin pyöräliikkeen pyörään olisi tullut myös ensimmäinen huolto kaupan päälle. Mut itse kun osaa... - inssi'
Nämä on näitä.
Hyviä kysymyksiä: miten pyörän saa myytyä osina tai miten rungosta saa hyvin turvamerkinnän pois tai minne voi kaupata vanhan pyörän.
Joopasen joo.- morienttes
Olen pahoillani anssi, eikun inssi jos olet joskus huonon varastetun pyörän hankkinut. Kyllä pyörästä turvamerkintä löytyy, jonka voi tarkistaa ja saa oikein koeajaakin ja kerron muutakin tietoja pyörästä, jos kiinnostaa.
Anssi on näitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14783Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470