A-Talk luomuruoasta. On se puhtaampa mitä

feuf...s

kemikaalimyrkyillä varustettu marketin ruoka. On tutkittu lisäaineiden haittavaikutuksia elävien olentojen, kuten ihmisten terveyteen, ja niiden lisäaineiden haitat on todettu. Useat tekevät paljonkin pahaa jälkeä

Itse voin henkilökohtaisen seurannan perustaalla todeta että halpa lisäaine safka teki oloni todella huonoksi. Söin mikropizzoja, karkkeja, yms ruokia missä oli paljon lisäaineita ja tunsin oloni huonoksi (aina) pään särkyä, palelua, levottomuutta, hikoilua, stressiä, hermostumisia, äkkipikaisuutta, ym ym. Kun olin vähemmällä ruoalla, ja söin paremmin, niin voin paremmin. kaikki meni nuo ongelmat pois.

Moni muukin on todennut että luomu ruoka on huomattavasti terveellisempää mitä marketin elintarvike safka. Luomu on parasta, ja puhtainta ravintoa. Se on kallista, mutta hyvästä pitääkin maksaa. Huonoa saa halvalla, mutta sitä ei kannata ostaa, jos meinaa pitää terveyden hyvänä

5

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elä lyö

      olen samaa mieltä. ihmetyttää miten laki sallii että joudumme syömään näitä myrkkyjä ? sillä kaikkia lisäaineita emme voi välttää halusimme tai ei.
      siinä on myös suurin syy allergioihin ja muihin ihmeellisiin ihmisten oireisiin.

      onhan se ihme että lapsi on allerginen jo melkein syntyessään...
      itse en syöttänyt lapsellemme purkkiruokaa. en välittänyt neuvolan ohjeista. annoin samaa ruokaa kuin me itse mutta ilman mausteita. ei voi olla oikein että ruokaa voi säästää kuukausitolkulla ja luulla että vitamiinit säilyy.

      valitettavasti luomu ruoka on ymmärrettävästä sysytä kallista . politiikot voi asian muuttaa jso haluavat.
      tanskassa tekivät oikein kun sakottavat kaikesta epäterveellsiestä.

      • HäH ?

        Laki sallii ? kuule ihan ite sinä ne ruokasi valkkaat ja kai sulla nyt on silmät päässä millä lukea tuoteselosteet. Olipa sulla penskoja tai ei. Kyllä on taas typeryys huipussaan, muuta sinne tanskaan narisemaan.

        Mitäs vaarallista on mausteissa ?


    • HÖPÖHÖPÖ___

      LUOMU = PAS..KAA.

      jätteet jotka eivät muualle kelpaa, muudään kalliilla hinnalla teille luomu hörhöille.

      EI voi kun NAURAA tyhmyydellenne.

    • hyvää ruokahalua

      Minä nauran näille pelleille, joiden mielestä sana LUOMU on synonyymi sanalle TERVEELLINEN. Aina, joka helvetin kerta toi sama kortti vedetään pöytään. "ei luomu ole terveellisempää!!!". Voi olla, että on, mutta yleensä ei kai olekaan normaalia terveellisempää. MUTTA pointti onkin siinä,että niitä vaarallisia lisäaineita ei ole.Ja ne ei kuulu ruokaan.

      Luomu = entisajan normaalia ruokaa
      Nykyajan "normaaliruoka" = lisäaineita, huttua ja höttöä, arominvahventeita, makeutusaineita, väriaineita, kilokaupalla torjuntainejäämiä.

    • puhtaus ennen muuta

      Luomu on tosiaan sitä ruokaa, mitä omat isovanhempamme söivät. Hintakin on samaa luokkaa; ehkä siksi isovanhempamme kunnioittivat ruokaa aivan toisella tapaa? Jos jauheliha maksaisikin 7€/ paketti, ehkä sitä ei syötäisi niin älyttömiä määriä tai heitettäisi roskiin sen tähteitä.

      Luomumausteita lukuunottamatta lähes kaikki kaupassa myytävät mausteet säteilytetään. Meillä myytävä kaneli ei ole oikeaa ceylon-kanelia nähnytkään; se on halpaa äpäräkanelia ja siksi sen kumariinipitoisuuksista varoitellaan joka joulu. Ulkomailta tullut suositus syödä kanelia säännöllisesti esim. puuron joukossa on lähtenyt siitä, että söisimme edes oikeaa kanelia...mutta emmehän me syö. Sehän maksaa.

      En yritä tässä nyt kääntää ketään luomuideologian kannattajaksi, mutta mielestäni kannattaa ottaa selville asioita, ennenkuin uskoo kaiken mitä mediassa sanotaan. Osa ohjeista voi olla hengenvaarallisia eikä kukaan ota vastuuta, koska tämän maan "uutiset" ovat nykyään enemmän ja enemmän vain ulkomaisista julkaisuista käännettyjä artikkeleita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2048
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1952
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      148
      1558
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe