16 v naimisissa...3 kakara..Vuoristoratasuhde..
Rakastan sitä naista yli kaiken vaika olen joskus ihan nolla..
Minkälaista piristystä sinä naisena voit sanoa että kaipat..
Nyt en tarkoita wow baby lähdetään Thaimaan 3ksi vkoksi..vaan semmoisia arkipäivä piristyksiä...tai vkonloppupiristyksia..
Se on ihan kiva ajattela lähteä johonkin hotelli tai mökkilomalle ja n****a aivot pellolle mut se ei ole aina mahdollista kun on alaikäisiä lapsia ja lapsenvahti hankala saada..
Onko jotain vinkkejä? Mies, oletko sinä piristänyt naisesi miten?
Kaikki jutut ovat tervetulleita koska kaipan oikeesti neuvoja..
Tiedän että minun nainen tarvitse piristystä mut tuntuu jotenkin että meen lukkoon.
Kiitos jo etukäteen
Piristystä...naiset pliis tarvitsen apua..
1
224
Vastaukset
- tättäräätättärää
Toki ensimmäisenä tuli tuo mökki-ilta mieleen, mutta tosiaan lapset saattaa hieman olla hankala saada aina hoitoon tms.
Miten olisi vain kun lapset unilla niin, hyvää valko-/punaviiniä, jos molemmat nautitte alkoholia ja sitten vaimo saunaan/suihkuun ensin rentoutumaan, sinä tietenkin mukana, ehkä hartia ja niskahierontaa, ihanaa just saunassa, kun lihakset lämpiää. Tämän jälkeen vaimolle lasi viiniä tms. kouraan ja ottamaan lunkisti, sillä välin kun sinä teet jotain helppoa, mutta silti maukasta ruokaa (jos lihansyöjiä niin mm. kunnon pihvit, kermaperunat, salaatti ja patonkia ja noistahan voi osan tehdä jo esivalmiiksi ennen saunaa/suihkua) . Ruoanlaiton yhteydessä voitte keskustella kaikesta ja tietysti nätti kattaus, kynttilät jne. jonka jälkeen molemmat voitte nauttia herkkuruokaa ja viiniä ruoan kanssa ja sen jälkeen nautitte vain toistenne seurasta ja toisistanne :) Arkiromantiikkaa mitä itse välillä nautimme ja mikä sen ihanampaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999