Ostin "Monark oscar" polkupyörän. Sillä on ajettu tasan yksi vuosi. Nyt renkaiden päällys kumit on jo haurastunut. Etu ja taka päällyskumit on halkeamaa täynnä, koko rengaskehän ympäri kulkee halkeama kummaltakin puolelta. Nyt puhkesi takasisuskumi, koska oli tullut lähes sormen kokoinen halkeama päällyskumin kulutus pintaan.
Ennen vanhaan pyörällä sai ajaa 10 vuotta eikä päälyskumia tarvinnut vaihtaa. Nyt yksi vuosi riittää, kumi aivan repale ja merkki on Spectra. Aivan pa#kaa laatua!
Kumilla en ole jarrutellut vinguttaen. Kumissa olen pitänyt kovat paineet, en ole puolityhjillä renkailla ajellut. Painoa minulla on 85kg. Lähes joka päivä tulee ajeltua pari kilometriä.
Spectra pyöränkumi on surkea
7
1401
Vastaukset
Spcetran renkaat taitavat olla Cheng Shin Tiresin tekemiä? Sillä firmalla on renkaita melko hyvistä todella huonoihin.
- Älä osta näitäkään
Meillä vaihdettiin pojan pyörään Continentalit kesällä 2010, nyt on pientä halkeamaa täynnä ja pari reippaampaa jarrutusta sattunut samalle kohtaa renkaasta, jolloin pintakuvio kulunut jo puhki ja pistosuojan vaahto näkyvissä, ei voi suositella niitäkään.
- xc-kuski
Mulla loppui muuten kanssa alle aikayksikön Continentalin Gravityt kesken. Ihan helvetin surkea rengas, josta irtoavat kuviotkin hetkessä. Sen lisäksi renkaalla on taipumus mennä sille suunnitellussakin käytössä puhki omia aikojaan, eli sisäkumia sai olla ostamassa tiuhaan tahtiin. Toiste en erehdy enää Continentalin skeida renkaita ostamaan.
- jjjjjjjjjjjjätkä
Pitäkää tyypit rengaispaineet kunnossa, renkaan kyljessä lukee max paine, siihen asti ilmaa katukäytössä. Citypyörissä useimmiten 4 bar, hybriteisssä 6 bar. Enemmän painetta, niin ei puhkeile helposti ja eiu tuu halkeamia. Ja pyörät pois auringonvalosta!
- CRESCENT/SPECTRA
Spectra taitaa olla Cresentin "alamerkki".
- Kummitusfirma
Spectraa välittää ainakin Cycleurope ja se muuten on tosi surkea firma. Kannattaa kiertää kaukaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821