Epäonnea

Uygd

Joka paikassa näkee onnellisia nuoria kauniita ihmisiä jotka menevät kihloihin naimisiin ja saavat lapsia. Itse en ole saanut kokea koskaan edes kunnon seurustelusuhdetta miehen kanssa olen itse siis nainen. Ikääkin alkaa jo olla 28 eli en aivan nuori enää ja koko ajan vanhenen. Viime kesänäkin sain tietää ja nähdä monia ikäisiäni ja nuorempia jotka viettivät onnellisina kesähäitä ja odottivat vauvaa. Jouduin osallistumaan eräänlaisiin juhliin erään henkilön naimisiin menon johdosta. Tuntui että nuokin oli järjestetty oikein sitä varten että saisin oloni vielä kurjemmaksi. Olin nimittäin ainut sinkku koko seurueessa ja osa minua vanhemmista henkilöistä varmasti tiesi tilanteeni. Joudun aina kärsimään ja häpeämään itseäni ja tuntemaan itseni huonommaksi. En ole edes varma olenko oikea nainen vai mikä kun kukaan ei kiinnostu.

4

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • illansankari

      MIlloin viimeksi olet yrittänyt iskeä mieleistä miestä itsellesi?

      Mä olen sun kanssa samaa ikäpolvea ja kyllästynyt 'jututtaa' sellaisia naisia joista mä oon kiinnostunut kun nämä kiinnostuksen kohteet eivät kovin vakavalla mielellä itselleen seuraa etsi. Siksipä olen kääntänyt asian niin, että jos nainen on kiinnostunu musta niin tulkoot osoittamaan sen mulle verbaalisesti. Itseäni vanhemmat naiset kyllä osaa tehdä niin, mutta emmä oo niistä kiinnostunu. Ehkä mä huilaan tässä jonku aikaan ja rupean jälleen omaksi itsekseni.

    • iloinen_mies_

      olisi kiva tietää minkä näköinen olet ? löytyykö kuvia netistä ? :)

    • Olen samanikäinen kuin ap ja voisin sanoa melkein samat sanat, tosin olen mies enkä kärsi tai häpeile tätä sinkkuutta, minkä takia pitäs? Helppoa elää yksin. Tosin nyt pikku hiljaa suhteen toivossa alkaa valoa synkän tunnelin päässä kajastaa, mut varmaa ei vielä mikään.

    • sönkkö_

      Tuskin kuitenkaan enää neitsyt olet? Varmasti olet saanut joskus kokea toisen ihmisen läheisyyttä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      103
      2840
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      251
      1993
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      120
      1942
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      136
      1668
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1420
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      25
      1014
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      37
      974
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      96
      968
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      828
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      804
    Aihe