Heimoihei!
25v. ja 17v. Laulaja ja monitaituri(tytsyjä ollaan) kaipaa uutta bändiä. Vanhalle kävi vähän köpösti.. :/
Ottakkee ihmeessä yhteyttä,nii kerromme lisää,minkälaista musiikkia ja missä treenataan jne jne... (:
[email protected]
BÄNDI KASAAN!!!
3
985
Vastaukset
- soulonfire
Elikkäs jos tuon paikan kertoisitte niin katsotaan sitten uudestaan. :)
Sitä ennen en viitsi edes haaveilla, jos olettekin toiselta puolelta Suomea...- Earth
pääkaupunkiseudulta ollaan molemmat :) Pistäppäs ihmeessä mailia,jos olet lähettyvillä ja kiinnostaa :)
- Anonyymi
Mä olisin Vammalan suunnilta suunnilleen 2 tunnin päässä Helsingistä jos junalla matkustaisin. Ois se aika pitkä matka kyllä. Mutta on aika haastavaa löytää mistään bändiin jäseniä. Oon halunnut opiskella pianon soittoa, musan ope oli aika ilkee mua kohtaan musatunneilla. Omia biisejä löytyy muutaman ne tarttis vähän parantelua ennen kun niitä voi esittää julkisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.794105- 1613523
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1921912- 441746
- 271737
- 231734
- 571694
- 191587
- 181581