Hallitseva Miss Isoäiti Janika Granat, 38, tulee nyt ensi kertaa julkisuuteen tulevan kihlattunsa, Janin, 18, kanssa. Pariskunnan ikäeroon, joka on siis huimat 20 vuotta, eivät ole kaikki suhtautuneet aivan auvoisasti. Missimummulla itsellään on seitsemän lasta ja kaksi lastenlasta. Yksi lapsista vastustaa liittoa.
Janika myöntää, että hän iski 19-vuotiaan tyttärensä ystävän. Kaikki lähti siitä, kun Janika tarvitsi kuskia baarireissulleen. 18-vuotias Jani tuli apuun, ja muutaman viikon päästä he jo seurustelivat.
Pari aikoo kihlautua 11.11.11.
Hymy lokakuu 2011
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/miss-isoaiti-janika-tuli-18-vuotiaan-poikaystavansa-kanssa-julkisuuteen-katso-kuvat
Herättääkö ajatuksia? Onko sinulla yhtä näyttävää isoäitiä?
Miss Isoäiti 18-vuotias heila
hymyilyttää:)
5
1566
Vastaukset
- :)
Poikaystävä on niin onnellisen ja autuaan näköinen :D
- syytäkin olla
Harva 18 kesäinen kelpaa liki 40 naiselle.
Voi voi ..
- avainsanat:
"tuli julkisuuteen"
Luin lehdestä ton saman artikkelin. Omapa on asiansa. Mikä yksillä ei toimi, voi toisilla toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195214- 472879
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312581Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231959En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111747- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231445Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101418- 971407