Olen 19 vuotias ATM ja pelaan ahkerasti runescapea. Peli on sellainen 12v ikäluokassa suosittu, mut mä on niitä niin paljo parempi ku voin treenata päivät ja yöt ku ne on koulussa. mus strenght lvl on 99 ja sain sen 5 kuukaudessa pelaamalla vaan 7h päivä. pillusta ei oo mitään hajua, koska tekopilluni ei varmaan haise oikeelle vai voiko se haista?
MIES 29V PELAA RUNESCAPEA!!!!
4
140
Vastaukset
- nuorena korkataan
Onko siellä naisia?
- vcxvcxfdssdf
Itse pelaan kiekko.tk:ssa nettikiekkoa. Keski-ikä on varmaan 13v. Mikäs sen mukavampaa kuin murskata noita teinejä ja kuunnella heidän vittuilunsa. Uhoa löytyy jokaiselta, vaikka ei taitoa nimeksikään.
- entinen runettaja
That's the way to go sir, that's the way. :P
Jassoo, pelaan mäkin mutta en kovin ahkerasti nykyään. Grafiikka päivitysten jälkeen into pelata loppui totaalisesti ja siittä on jo reilu vuosi vai oliko enemmän? Joka tapauksessa aiemmin se oli parempi, kun itse en tykkää yhtään mistään graafisesta pelistä... vaan ns. retro peleistä kuten adom aikoinaan tekstipohjainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514