Vai ettekö keksi mitään sanomista? Ihan kuin olisin yksin täälläkin. OuNou `´:)
Oletteko hylänneet pastan?
79
137
Vastaukset
- zisel
Voi rakas älä hätäänny, mä tulin juuri paikalle seuraks *ratsastaa valkoisella hevosella hätiin* XD
Mä kyllä rupeen klo 22 kattelee BB:tä että jonkun aikaa tässä istun ja ihmettelen.- ziisöskraist älkää k
Sxthsense kirjoitti:
Ai mut sinne minäkin :)
.
älkää kattoko sitä porvarien hapatusta
.
Ilmoitan harrastavani murjotusta.
(se on maamme yleisimpiä harrastuksia, mutta jostain syystä siitä ei järjestetä minkäänlaisia kilpailuja)Ps. Se on naisten harrastus, etkä ole mainostanut tarpeeksi menkkojasi. Vähemmästäkin menee ohi. Boostauksen paikka siis...
Ratikkakuski kirjoitti:
Ps. Se on naisten harrastus, etkä ole mainostanut tarpeeksi menkkojasi. Vähemmästäkin menee ohi. Boostauksen paikka siis...
No pöh, siihen mitään menkkoja tarvita :) puppyn pitää nyt vaan alkaa puhumaan :)
Toimitin tänään palstalla tuomittua porvarillista harrastetta 12 tuntia ja aion huomenna pistää Tampereen sekaisin, joten katsoin parhaaksi keräillä miinuspeukkuja taustalla.
Tosin TV:n tarjonta on aivan perseestä, joten anti vaan tulla lunta tupaan!Uskompa vaan, ettei mikään tuisku ei estä harrastuksiasi :) Kumpa olisin ollut Tampereella huomenna, niin olisin päässyt nauttimaan läsnäolosi vaikutuksista!
Sxthsense kirjoitti:
Uskompa vaan, ettei mikään tuisku ei estä harrastuksiasi :) Kumpa olisin ollut Tampereella huomenna, niin olisin päässyt nauttimaan läsnäolosi vaikutuksista!
Iltapäivälehtiä vilkuiltuani ymmärsin, että Tuisku päätti keksiä muuta tekemistä itselleen.
Noin muuten tuo maakuntamatkailu aiheuttaa aina toivottavasti vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Onkin otollinen viikonloppu, kun RR lähtee jälleen Euroopan kiertueelleen. ;-)Ratikkakuski kirjoitti:
Iltapäivälehtiä vilkuiltuani ymmärsin, että Tuisku päätti keksiä muuta tekemistä itselleen.
Noin muuten tuo maakuntamatkailu aiheuttaa aina toivottavasti vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Onkin otollinen viikonloppu, kun RR lähtee jälleen Euroopan kiertueelleen. ;-)Mikä se tuollainen RR? Ratikka Rules? :)
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Noin muuten tuo maakuntamatkailu aiheuttaa aina toivottavasti vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Onkin otollinen viikonloppu, kun RR lähtee jälleen Euroopan kiertueelleen. ;-)Jaaha, mä seison sitten huomisen suihkussa joten saatan tulla ryppyseksi rusinaksi aiemmin kuin luulinkaan sikäli että virun siellä tuntitolkulla. Miten tämä nyt liittyi mitenkään mihinkään? Jaa-a.. en tiedä :D
Hyvää yötä! ;) zisel kirjoitti:
Jaaha, mä seison sitten huomisen suihkussa joten saatan tulla ryppyseksi rusinaksi aiemmin kuin luulinkaan sikäli että virun siellä tuntitolkulla. Miten tämä nyt liittyi mitenkään mihinkään? Jaa-a.. en tiedä :D
Hyvää yötä! ;)No sitenhän se, että RR on, mitä kullekin on. Hyvin sä liitit :D Hyvää yötä!
zisel kirjoitti:
Jaaha, mä seison sitten huomisen suihkussa joten saatan tulla ryppyseksi rusinaksi aiemmin kuin luulinkaan sikäli että virun siellä tuntitolkulla. Miten tämä nyt liittyi mitenkään mihinkään? Jaa-a.. en tiedä :D
Hyvää yötä! ;)No se liittyy tietysti maakuntamatkailuun. Kaikki maakuntahörhöt on vanhoja ja ryppyisiä! ;-)
- Kantavia WOimia
Ratikkakuski kirjoitti:
No se liittyy tietysti maakuntamatkailuun. Kaikki maakuntahörhöt on vanhoja ja ryppyisiä! ;-)
.
Raamattuwyöhykkeet owat tämän maan Kantawia Woimia
. Ratikkakuski kirjoitti:
No se liittyy tietysti maakuntamatkailuun. Kaikki maakuntahörhöt on vanhoja ja ryppyisiä! ;-)
Mitä vielä! Kyllä sotaorpojen reissut voittaa maakuntamatkaajat ryppyjen määrässä :)
- y.b..
Pastan? Aika hyvin olen hylännyt, koska on keliakia ;)
Palstan? En keksi oikein mitään sanomista -tänne, -nykyään, -useimmiten. Syytä en oikein tiedä.Ehkä aika on ajanut y.b:n ohi.En oikein usko tuohon ajan yliajamaan. Ihan kiitettävästi palstatrollit ovat ikävissään puolestasi ääntä pitäneet :) Ei tosin mullakaan mitään sanomista, 'tahdon vaan kuunnella ääniä' :)
- y.b..
Sxthsense kirjoitti:
En oikein usko tuohon ajan yliajamaan. Ihan kiitettävästi palstatrollit ovat ikävissään puolestasi ääntä pitäneet :) Ei tosin mullakaan mitään sanomista, 'tahdon vaan kuunnella ääniä' :)
Mä taas uskon ja uskon monen muunkin näin ajattelevan.
Palstatrollit tuskin kaipaa muuta kuin huomiota, kaikilta tasapuolisesti. Ja nehän voi jäädä tuuraamaan mua, kun y.b.stä "aika jättää" :D
'tahdon vaan kuunnella ääniä' Tosta tulee mieleen joku Hectorin biisi, mutta mikä?? :)
Mä taas vietän palstalla omaa laatu-aikaa. Haha. y.b.. kirjoitti:
Mä taas uskon ja uskon monen muunkin näin ajattelevan.
Palstatrollit tuskin kaipaa muuta kuin huomiota, kaikilta tasapuolisesti. Ja nehän voi jäädä tuuraamaan mua, kun y.b.stä "aika jättää" :D
'tahdon vaan kuunnella ääniä' Tosta tulee mieleen joku Hectorin biisi, mutta mikä?? :)
Mä taas vietän palstalla omaa laatu-aikaa. Haha.No juu. Minäkin vietän sellaista laatuaikaa, kun ei ole mitään velvoitteita, joilla kuitenkin rytmitän päiväni :)
Oliskohan se ollut joku Hectorin Rannalla biisi. En muista sen paremmin minäkään.
- br..
Ei toki. Sen verran kiehtova mesta kaikessa epätäydellisyydessään. TosiTv ei pärjää alkuunkaan. Vaikka ihmiset paljastavat sieluaan vain virtuaalisesti. Tai olemalla paljastamatta kertovat eniten, vili&co. varsinkin :)
- br..
Kiehtova mesta... Taisin joutua kuuntelmaan tänään yhtä markkinointihelppoheikkiä pikkusen liian pitkään :D
- Khepsis
vili on trolli koulun priimus
Pitäähän sitä sielua paljastela jossain, jos se sielunkumppani puuttuu :) Ja etenkin erityisen epätaydellisesti. Mutta vilistä ei päästä koskaan selvyyteen. Hänen profiilinsa jää ikuiseksi arvoitukseksi, kun ei uskalla nimmariaan rekata :)
Tänään mietin jostain syystä, viittaako nimesi hevosiin. Vastaisiko se tuollaisia palstasielujen tutkimusia :)Sxthsense kirjoitti:
Pitäähän sitä sielua paljastela jossain, jos se sielunkumppani puuttuu :) Ja etenkin erityisen epätaydellisesti. Mutta vilistä ei päästä koskaan selvyyteen. Hänen profiilinsa jää ikuiseksi arvoitukseksi, kun ei uskalla nimmariaan rekata :)
Tänään mietin jostain syystä, viittaako nimesi hevosiin. Vastaisiko se tuollaisia palstasielujen tutkimusia :)Siis ajatustason tutkimusksia. Onhan sinulla oltava tässä tapauksessa jo palstasielu :)
Sxthsense kirjoitti:
Siis ajatustason tutkimusksia. Onhan sinulla oltava tässä tapauksessa jo palstasielu :)
JA Pah iIkinä kuuna päivänä en yritä kirjoittaa sanaa: tutkimus (jonka kirjoitin nytkin ensin tukimus) DDD
- br..
Sxthsense kirjoitti:
Tänään mietin jostain syystä, viittaako nimesi hevosiin. Vastaisiko se tuollaisia palstasielujen tutkimusia :)Joo melkein viittaa, italaiseen lämmin- melkein kuumaveriseen orhiin tietysti ;D
bravo bravi(ssimo) = well done! Yhdessä konsertissa hiljan kuultua, omin sen sieltä.
Sielut on kiehtovia, sielunkumppani oikea aarre. Epätäydellinen mieluiten, ei se muuten kumppani vois olla. - br..
Sxthsense kirjoitti:
JA Pah iIkinä kuuna päivänä en yritä kirjoittaa sanaa: tutkimus (jonka kirjoitin nytkin ensin tukimus) DDD
Lukihäriöt on jees, tuktimukset ei aina :)
br.. kirjoitti:
Joo melkein viittaa, italaiseen lämmin- melkein kuumaveriseen orhiin tietysti ;D
bravo bravi(ssimo) = well done! Yhdessä konsertissa hiljan kuultua, omin sen sieltä.
Sielut on kiehtovia, sielunkumppani oikea aarre. Epätäydellinen mieluiten, ei se muuten kumppani vois olla.Ai melkein, muttei sitten ollenkaan :D No ajattepas minkälaisia mielikuvia minäkin sinusta olen saanut! Kyljet hiestä kiiltävinä raviradalla kunniakierrosta kiitävä orhi ;D : D :D
- br..
Sxthsense kirjoitti:
Ai melkein, muttei sitten ollenkaan :D No ajattepas minkälaisia mielikuvia minäkin sinusta olen saanut! Kyljet hiestä kiiltävinä raviradalla kunniakierrosta kiitävä orhi ;D : D :D
Voi kyl olla että löydyn varmemmin ravintolakatsomosta ja ihmettelen kun kaksariheppani Rigor Mortis ja Kolmijalka eivät pärjänneetkään :)
br.. kirjoitti:
Lukihäriöt on jees, tuktimukset ei aina :)
Niin mutta kun nämä sormet :) Niilläkin on kyllä tehty parhaat tutkimukset... :)
br.. kirjoitti:
Voi kyl olla että löydyn varmemmin ravintolakatsomosta ja ihmettelen kun kaksariheppani Rigor Mortis ja Kolmijalka eivät pärjänneetkään :)
No mutta hienot kaksaripari. Enpä olis osannut valita itse paremmin! :) Voittajakertoimet ovat aina niin pienet. mut kolmijalkaan vois kyllä panostaa :D
- br..
Sxthsense kirjoitti:
No mutta hienot kaksaripari. Enpä olis osannut valita itse paremmin! :) Voittajakertoimet ovat aina niin pienet. mut kolmijalkaan vois kyllä panostaa :D
Äkkiä sitte ennen kuin Lihajalosteen auto hakee sen kierrätykseen, hepoparan :)
br.. kirjoitti:
Äkkiä sitte ennen kuin Lihajalosteen auto hakee sen kierrätykseen, hepoparan :)
Annahan hepalle kauroja :) Sitä kun voi pusutela enää turpaan :)
- br..
Sxthsense kirjoitti:
Niin mutta kun nämä sormet :) Niilläkin on kyllä tehty parhaat tutkimukset... :)
Niin muutes on eikä ollut akateemista vaikka laadullista kylläkin se kenttätutkimus... Sellasta ei palstalla pystykään, vaikka paljon pystyykin;)
br.. kirjoitti:
Niin muutes on eikä ollut akateemista vaikka laadullista kylläkin se kenttätutkimus... Sellasta ei palstalla pystykään, vaikka paljon pystyykin;)
Empiiriset tutkimukset on aina poikaa ;) Ja menen kyllä nukkumaan, ennen kuin liikaa innostun omista epätäydellisistä palstatutkimuksistani :D
Hyvää yötä! :)Sxthsense kirjoitti:
Tänään mietin jostain syystä, viittaako nimesi hevosiin. Vastaisiko se tuollaisia palstasielujen tutkimusia :)Pst. Vili rekattiin jo kauan sitten. Nykyisin siinä on aina pöllityn nikin merkiksi piste perässä tai se on muuten kirjoitettu väärin. Aivan kuin Mmiehen tai monen muun jo vuosia sitten hävinneen...
Herttaisia persoonia siis. ;-)- br..
Sxthsense kirjoitti:
Empiiriset tutkimukset on aina poikaa ;) Ja menen kyllä nukkumaan, ennen kuin liikaa innostun omista epätäydellisistä palstatutkimuksistani :D
Hyvää yötä! :)Kvalitatiivinen empiria on ihan parasta :D Inanen hermeneuttista käskopeloa joukkoon ja lights off :)
Hyvää yötä. - br..
Ratikkakuski kirjoitti:
Pst. Vili rekattiin jo kauan sitten. Nykyisin siinä on aina pöllityn nikin merkiksi piste perässä tai se on muuten kirjoitettu väärin. Aivan kuin Mmiehen tai monen muun jo vuosia sitten hävinneen...
Herttaisia persoonia siis. ;-)Reinkarnaatioita, joissa evoluutio on ottanut pahasti takapakkia?
- muistutan!
Ratikkakuski kirjoitti:
Pst. Vili rekattiin jo kauan sitten. Nykyisin siinä on aina pöllityn nikin merkiksi piste perässä tai se on muuten kirjoitettu väärin. Aivan kuin Mmiehen tai monen muun jo vuosia sitten hävinneen...
Herttaisia persoonia siis. ;-)Alkuperäinen MMieshän on PlatosMorbidDust eli ei hän hävinnyt ole.
Ratikkakuski kirjoitti:
Herttaisia persoonia siis. ;-)Oiskohan tuo vili kaikkien palstatrollien äiti? Minusta olisi oikeus ja kohtuus, et voisimme nähdä hänet rekattuna ja kuvattuna :D
- KoppavaHoro
Ollaan miehen kanssa katsottu leffoja ja vietetty laatuaikaa. Se lähtee taas töihin eikä tiedetä milloin nähdään seuraavan kerran.
Sori.
Ja joo, ei täällä enää niin paljon hyvää ja kaunista ole kuin silloin joskus vanhoina hyvinä aikoina.Olen kateellinen teille, joilla on The Palstalla vanhoja hyviä aikoja, joista olen kuullut monen mainitsevan :)
- Papu piti kuria:.!1%
Sxthsense kirjoitti:
Olen kateellinen teille, joilla on The Palstalla vanhoja hyviä aikoja, joista olen kuullut monen mainitsevan :)
.
Silloin oli palstalla kuri ja järjestys!!!!1!!1!!1!1!!11
.
Elämässä on hei parempiakin asioita.
Olemme. Ja palsta on hylännyt meidät.
Pikku hiljaa vähenemään päin. Vähiin käy ennen kun loppuu.
Ainii pikkuhiljaa oli yhdyssana löin siihin välin, ei ollu tarkoitus..
Sxthsense kirjoitti:
No problem! :) Kirjoitan sekavasti, joten ymmärrän hyvinkin sekavia :)
Hienoo, sitten meitä on edes muutama.
- Nyt täytyy
Sxthsense kirjoitti:
No problem! :) Kirjoitan sekavasti, joten ymmärrän hyvinkin sekavia :)
myötää että tässä ketjussa olet kirjoittanut selkeästi, ymmärsin jopa kaksi kolmas osaa viesteistäsi ;) Ennen se oli joka kymmenes, joka aukesi...
- Olet hassu kun
korjailet yhtys sanojojasi
Nyt täytyy kirjoitti:
myötää että tässä ketjussa olet kirjoittanut selkeästi, ymmärsin jopa kaksi kolmas osaa viesteistäsi ;) Ennen se oli joka kymmenes, joka aukesi...
Niin, johtuuko se minun kielivirheistä vai ajatuksista ettet ymmärrä? :-)
Olet hassu kun kirjoitti:
korjailet yhtys sanojojasi
No ettei jonkun muun aina tartte. Kyllä mä huomaan useasti itsekin omat kirjoitus ja kielioppi virheeni jälkikäteen. Enkä mä aina jaksa niitä oikoa, vaikka huomaankin. Enhän mä aina jaksa selitellä ja perustella asioitakaan tarkemmin, vaikka osaisin ja pystyisin.
Ei vaan huvita. Verbaalinen laiskuus. Tai sit musta tuntuu, että selittäisin turhaan.- Ei sinun
ol_io kirjoitti:
Niin, johtuuko se minun kielivirheistä vai ajatuksista ettet ymmärrä? :-)
kielivirheistäsi vaan Sxthsensen välillä hieman erikoisista kommenteista, jolle vastasinkin mielestäni.
Ei sinun kirjoitti:
kielivirheistäsi vaan Sxthsensen välillä hieman erikoisista kommenteista, jolle vastasinkin mielestäni.
Joo näin olikin. Hämäännyin vietipuusta taas. Sori.
Ei sinun kirjoitti:
Tiedän mitä tarkoitat, mutten voi vastustaa kiusausta jos saan tilaisuuden web-roolipeleihin eli larppaukseen :) Ne ovat usein irti ajasta ja paikasta ja niiden avulla voi pohtia asioita uudessa valossa. Jos sitä tekee tuntemattoman ihmisen kanssa säännöllisesti, on rajana vain se, kuinka pitkälle pystyy katsomaan sisäänsä :)
- Olen Kauhistunut:.!1
Sxthsense kirjoitti:
Tiedän mitä tarkoitat, mutten voi vastustaa kiusausta jos saan tilaisuuden web-roolipeleihin eli larppaukseen :) Ne ovat usein irti ajasta ja paikasta ja niiden avulla voi pohtia asioita uudessa valossa. Jos sitä tekee tuntemattoman ihmisen kanssa säännöllisesti, on rajana vain se, kuinka pitkälle pystyy katsomaan sisäänsä :)
.
löysin sisältäni Portin
. Olen Kauhistunut:.!1 kirjoitti:
.
löysin sisältäni Portin
.:) niin minäkin. Ihan kammottava aukko!
- Autenttinen:.!1%#?!+
Sxthsense kirjoitti:
:) niin minäkin. Ihan kammottava aukko!
.
Autenttinen (ja myös pateettinen) dokumentti Portin löytymisestä
http://youtu.be/q1FnC9vyxHE
. Autenttinen:.!1%#?!+ kirjoitti:
.
Autenttinen (ja myös pateettinen) dokumentti Portin löytymisestä
http://youtu.be/q1FnC9vyxHE
.Voi miten kaunis ja tasapainoinen olet :) Mulla käy hirvee holodna :)
http://www.youtube.com/watch?v=eMqsWc8muj8
- Cranky_geek
No en nyt sentään hylännyt, mutta paljon harvemmin jaksan mitään kommentoida. Kuten jo mainittiinkin, niin silloin vanhoina hyvinä aikoina palsta oli aika erilainen. Silti yllättävän paljon täällä pyörii vielä ihmisiä noilta ajoilta, mutta ei täällä enää ole oikein sellaista keskustelua tai jos onkin niin paljon harvemmin.
Itsekin kirjoittelin tuolloin paljon pidempiä viestejä, koska ne poiki myös keskustelua silloin ja syntyi aitoa vuorovaikutusta. Tietysti kun täällä kirjoittelee vähänkin pidemmän aikaa, niin alkaa tuntumaan helpommin siltä, että kaikesta on jo keskusteltu niin monta kertaa aikaisemminkin. Ei sitä loputtomiin jaksa toisella samoja asioita uudestaan ja uudestaan hieman eri tavalla muotoiltuna. Tietysti asioihin voi aina saada uusia näkökulmia, mutta yleensä se kuitenkin edellyttää keskustelua uusien ihmisten kanssa, koska harvemmin ihmiset niin radikaalisti muuttavat mielipiteitään.
Ihan kiva täällä on silti lueskella muiden juttuja aina silloin tällöin jonkun muun aktiviteetin ohella. Kai tämä on jonkinlainen tapa, josta ei vaan osaa kokonaan päästää irti, vaikka maailmassa olisi miljoona muutakin asiaa minkä parissa voisi aikaansa kuluttaa.Teillä on ollut tuuria, että samanhenkisiä ihmisiä on sattunut samaan aikaan paljon palstalle. On se tosin varmaan niin, ettei kerran käsiteltyjä asioita jaksa moneen kertaa jauhaa. Vähän niin kuin parisuhteessa.. No ööö.. En kyllä olisi halunnut tätä viimeistä lisätä, mut jotenkin se niin vaan menee :)
Välillä käyn vilkaisemassa. Kun tulin, oli 80 % hyvää kirjoitusta ja loput sitä itseään. Nykyään 90 % sitä itseään ja loput 1 % asiaa.
9 % siltä väliltä.90% shittiä pitänee hyvin paikkansa :) Onneksi täällä tulee välillä jotain listahittejä, kun niihin ei voi kyllästyä :)
- alv-liskot
ei oo ollu asiaa
- alv-liskot
Sxthsense kirjoitti:
Luuletko että mulla on ollut tässä sen enempää? :D
en... ei siis ole huvittanut :(
Tumma pasta on hyvää, tulee vaan harvoin kokkailtua mitään.
Palstaa ei voi hylätä, se pitää voimakkaasti otteessaan.
Toki pieni palstatauko on aina paikallaan, se piristää ja antaa uutta potkua palstailulle.Kaipa tämä jonkinlaisesta harrastuksesta käy. Luin jostakin lehdestä, että vain pieni osa nettiä käyttävistä ihmisistä tuottaa sisältöä nettiin.-- Jos tätä nyt joksikin sisällöksi voi kutsua :)
- Skitsense:.!1%#?+
Sxthsense kirjoitti:
Kaipa tämä jonkinlaisesta harrastuksesta käy. Luin jostakin lehdestä, että vain pieni osa nettiä käyttävistä ihmisistä tuottaa sisältöä nettiin.-- Jos tätä nyt joksikin sisällöksi voi kutsua :)
.
minullakin on jokin skitsense ja osun välittömästi tänne
. Skitsense:.!1%#?+ kirjoitti:
.
minullakin on jokin skitsense ja osun välittömästi tänne
.Vou .) Mainio nimmari!
Kyllä mä vähän olen tämän hylännyt, ja sen jälkeen palsta hylkäs mut, että tasapeli.
Mun nähdäkseni kukaan ei ole sua hylännyt. Taisit olla vaan kalassa, silloin kun tulin tänne :)
Sxthsense kirjoitti:
Mun nähdäkseni kukaan ei ole sua hylännyt. Taisit olla vaan kalassa, silloin kun tulin tänne :)
Joo, no ennenvanhaan oli etusivu täynnä mun nik(e)istä tehtyjä alotuksia... Nyt mä en pääse listoille sitte nii millään.
Jokku Serpicot ja muut pääsee vieläki. Kyllä se vaan niin on, että palsta on mut hylänny.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60854
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111813Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla240699- 51691
- 49609
- 57570
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k91540- 22536
- 76533
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai43518