Helsingissä Lasipalatsin aukiolla kansainvälinen toritapahtuma jossa mukana Ranskalaisia, Italialaisia, Saksalaisia ja Suomalaisia myyjiä myymässä omia tuotteitaan. Kannattaa suunnata Lasipalatsin aukiolle poimimaan viikonlopun herkut.
Kansainvälinen ruokatori
5
285
Vastaukset
- Jandelii
Kävin viime kesänä - ihania juttuja, varsinkin ne tuoreet leivät.
Se on siis tän viikonlopun Lasipalatsilla - Netti-inkeri
Tämä se on lähiruokaa parraimmillaan !!!
- torilla kävijä
Heh heh. Tampereella oli elokuussa ranskalainen tori ja väki jonotti tuoreen patongin peräs, eli uunituoretta lähiruokaa todella. Kysyntää oli enemmän kun pystyivät toimittaan.
Sit lokakuussa tuli eurooppalainen tori Hämeenpuistoon, en tiedä onko siellä enää.
Saksalaistori tulee keskustorille joulukuun alussa, terästettyjen glögien tarjoiluluvasta ollut kiistaa.
Tämä on eurooppalaista meininkiä. eikä niille toreille ole pakko mennä, jos ei miellytä. Minä tykkäsin.
Mikä estää viemästä muikkukukkojansa sinne tyrkylle.- K-ukko
Onneksi vähävaraisillekin on nykyään "ruokatoreja" joissa saa kassillisen suuhunpantavaa , ei ehkä niin seksikästä kuin tämä kansainvälisyys ....
- Älyttömät ylihinnat
Viddu että on typerää touhua. Tyhmät ihmiset maksavat ylihintaisista vehnäpatukoista ja ranskanpullista, juustoista, joita saa Lidlistä kolmanneksella tuosta hinnasta, samaa shittiä. "Ranskalainen tori". Just joo. Ei se ole tyhmä, joka pyytää vaan se, joka maksaa.
Ranskalaisen torin pitäjät kuulemma nauravat partaansa selän takana, kun tyhmät suomalaiset maksavat mitä vaan ikinä pyytävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273563- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381439
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230- 131219
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451215