Päivää
Minulla on taskulaskin casio fx-115ms.
Laskin on hyvä, ei mitään valittamista.
Mutta en saa selvyyttä ohjeistakaan, että miten tällä saa laskettua
1. kertoman?, esimerkiksi 5!, joka on 120.
2. luku potenssiin vaikka 4 tai 5? esimerkiksi 6^4, 7^5
Auttaisi paljon, jos joku voisi ystävällisesti neuvoa! Olen jo pari kk yrittänyt.
taskulaskin casio fx-115ms
olisi mukava laskea
1
452
Vastaukset
- Rekisteröitymätön~
Taitaa olla jo vähän myöhäistä, mutta vastaanpa kuitenkin
Kertoman saat ensimmäisen rivin toisella "mustalla" näppäimellä oikealta, se on shiftin alla (x^-1-näppäin).
Yleinen potenssi on ^-näppäin toisella mustalla näppäinrivillä, kolmas näppäin oikealla. Aivan nuolten alla, alavasemalle kertomasta.
En kyllä tajua miten et muka noita ollut huomannut? Joidenkin tilasto-ominaisuuksien, polynomifunktiosolverin tai basen vaihdon löytämisessä nyt voikin kestää, mutta nuohan ovat aivan nenän edessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313676- 963323
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim943207- 773108
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m683013Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862755- 352550
- 692453
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se442348- 882090