Tällä lailla ruåtsalaiset ateismit laittavat ruokaa, örhkien ja röhkien kuin porsakset ja heitellen pitkin seiniä Jumalan hyviä antimia. Viha, se paistaa heistä kilometrien päähän. Kyllä olisi aika näidenkin jumalattomien tulla parannuksen armon alle ja lopettaa tuollainen törkeä karjuminen.
http://www.youtube.com/watch?v=C8Wu3Bps9ic&feature=related
Ateistit keittiössä
12
92
Vastaukset 12
No jopa oli jumalatonta menoa.
Aivan helvatan hyvä:)
Hyväähän siitä tuli,heh.Ruotsalaiset on muuten omineet lihapullat itselleen:)Mene litleeseen(vältin mainostamisen)Siellä on pakasteessa "Aitoja ruotsalaisia lihapullia"
- Anonyymi
Ei ne ole mitään omineet. Lihapullia tehdään ja suositaan eri puolilla maailmaa eri tavalla. On mm. myös Roomassa Italiassa erittäin suosittu ruoka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne ole mitään omineet. Lihapullia tehdään ja suositaan eri puolilla maailmaa eri tavalla. On mm. myös Roomassa Italiassa erittäin suosittu ruoka.
Turkista alkoi ruotsalaisten lihapullien tarina. Tämä on tosi.
- a_theisti
Mestarin sanoin, en tiedä mitään parempaa kuin rasvaiset itsetehdyt lihapullat!
Tuli nälkä :(
1:40 kohdalla on ihan normia :)
- Anonyymi
Älä höpötä. Sinulla on vielä oppimista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpötä. Sinulla on vielä oppimista.
-sanoi ketjunekro
Vaihteeksi hieman erillainen kotikokkiohjelma.
Laatuhuumoria, joskaan ei lapsille ja lapsenmielisille.- Anonyymi
8 miljoonaa näyttökertaa jostain vitun lihapullien teosta, kertooko se sinulle vajakki uskovainen jotain. Luulen että tämä oli vitsi, mutta uskovathan jotkut jumaliinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3661358Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.4071197- 102925
- 82847
- 78842
- 91826
- 112808
- 54805
- 50695
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39690