noin kahdeksankymmentä prosenttia miehistä on vajaat 180 cm pitkiä?
Hukkapätkiä etten sanoisi.
Miksi
18
99
Vastaukset
- Niin!
Varmaan siksi, että miesten keskipituus on noin 173 senttiä.
Suurin osa miehistä on siis vajaat 180 senttiä pitkiä ja hyvin harva nainen on pitkä eli 175-180 senttinen.- tarkennus
Suomalaisten miesten keskipituus on nyt 179. Naisten 165.
- 8765r4ew
tarkennus kirjoitti:
Suomalaisten miesten keskipituus on nyt 179. Naisten 165.
Nuorten keskipituus on tuo ja koko väestön on selvästi pienempi.
Johtuisko mitenkään geeneistä? Oisko mahdollista?
- pallikari
kutistuvat maailmanlopun edellä?
- !
Ihmisten keskipituus kasvaa koko ajan. nuoret ovat pitkiä!
- iiiiiikkkkkkkkkk
! kirjoitti:
Ihmisten keskipituus kasvaa koko ajan. nuoret ovat pitkiä!
Norjalaiset on 2 metriä kohta joka iikka
Älähän nyt. Minusta sinullekin sopisi vallan mainiosti 165 senttinen mies. Kyllä se pituusero vaakatasossa tasoittuu noinkin päin.
- y.b..
Jaa. Mulla remontteeraa tuolla yläkerrassa sitten harvinaisuus. Enpä ole tullut aikaisemmin ajatelleeksi..
Jaa, no sepä on kiva tietää näin 190 cm pituutta omaavana...
- ???
Oletko PMD?
- ???
itmies kirjoitti:
Mitähän tuo PMD tarkottaa? Jos selventäisit vähän.
Oletko sama kuin PlatosMorbidDust. Et ilmeisesti ole. Se on myös tuollainen pitkä karpaasi.
- papeete...
??? kirjoitti:
Oletko sama kuin PlatosMorbidDust. Et ilmeisesti ole. Se on myös tuollainen pitkä karpaasi.
PMD on narkomaani ja lastenraiskaaja. Itmies on varmaankin joku työelämässä oleva henkilö.
- ...........
papeete... kirjoitti:
PMD on narkomaani ja lastenraiskaaja. Itmies on varmaankin joku työelämässä oleva henkilö.
IT-mies on työtön AT-mies.
- Hähä! :D
Ihan kiusallaan ovat, kun tietävät sen sinua harmittavan.
- 4D tähti
Miehistä 100% prosenttia on jonkin pituisia. Pituudet voidaan ilmaista reaalilukuina tai likimain kokonaislukuina ja kun pituudet laitetaan järjestykseen on olemassa kokonaisluku jota lyhyempiä on 80% miehistä. MOT.
- 5ey7jr6k7uyl
Hukkapätkiä tai ei, itse olet luonnottoman pitkä naiseksi :D
Pienet ja sirot naiset on parhaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514