Turun paja (lävistys-ja tatuointiliike)

aleksandraaaa

Mitä mieltä ihmiset ootte tosta turun pajasta?!
Hinnat on tosi alhaiset ni epäilyttää vähäsen.
Menisin ottamaan kielikorun tai huulikorun,
mut hiukan mietityttää onko hyvä/hygieeninen paikka :o

22

10676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eevridei

      dunno.

      • aleksandraaaa

        voi vastata sit iha asiaa eikä tommosta..


    • Vertaile!

      Käy katselemassa eri liikkeitä ja kysele ja vertaile. Sillä se selviää.

    • ppppppj

      meee bald fellowsille hansaan, iha sikakiva lävistäjä ja tosi ammattitaitosta porukkaa muutenki! ja ihan sikana korui!

    • jeijieee

      www.larypiercing.com!!!!!!!!!!!!!!!!! paras paikka!

    • Aina

      Bald Fellows on hyvä paikkaa ottaa lävärit! Pajalle en menisi!! Asiakaspalvelu epäystävällistä ja asiakas tuntee itsensä todella typeräksi ko. paikassa!

      • owned2

        Nää baldfellowssin 2 fania(työntekijää?) jaksaa joka voorumil hehkuttaa ja haukkua pajaa ku o vissii töis hiljasta mutta käy tosiaan kattomassa ni näät missä kannattaa käydä!


    • Tomie3

      Ihmettelin tosisissani noita pajan sivuilla olevia "asiakkaan ohjeita", joissa kehotetaan sietämään paskamaista ylimielisyyttä tatuoijalta. Asenne hönkii selliaista ylimielisyyttä että itse en ainakaan ko. liikkeessä mieltäni pahoittaisi.

    • tykkäsin

      Itse kävin ottamassa Turun pajalla kielikorun ja tykkäsin. Tekijä mielestäni hyvin asiansa osaava, ammattitaitoinen ja kertoi asiat niin kuin ne on eikä turhaan kierrelly ja kaarrellu tai yrittänyt vähätellä asioita tai värittää maailmastani ruusunpunaista. Vastasi kattavasti kaikkiin kysymyksiin, tyhmiinkin, ja saattaa olla että ehkä tuli välillä tyhmä olo mutta ei aina tarvii olla niin herkkä. Hoisi hommansa hienosti ja olen ehdottomasti menossa toistenkin sinne. Minulla on useampi lävistys jo entuudestaan ja eri lävistäjiä, joista ei kenestäkään pahaa sanottavaa, mutta väittäisin varmimman olon jääneen tämän Turun pajan käynnin jälkeen.

      • Anonyymi

        Tekeekö Jussi myös 12v kielikoruja jos vanhempani on mukana? Tiedätkö?


      • Anonyymi

        ei tee... ite piti mennä ottamaan nenäkoru pari vuotta sitten turun pajalle eikä tehny vaikka olin jo 13 ja molemmat vanhemmat mukana, kuulemma vähintään 14 täytyy olla että tekee mitään lävistyksiä, ite oon huomenna menossa ottamaan turun pajalle kielikorua mutta ite oonki jo 15


      • Anonyymi

        tekeeks turunpaja napakorun jos täyttää tänä vuon 14 ja on vanhempien lupa ja ne tulee mukaa?


      • Anonyymi

        Suoraan Turun pajalta tämä kommentti! :D


    • 6piercings

      larypiercingiä suosittelen minäkin! en mee enää ikinä muualle!

    • Hahhh

      Missä on se turun paja

    • Anonyymi

      Otin tosiaan Turun pajassa smileyn muutama viikko sitten. Kävin happy hourin aikana. Sattui yllättävän paljon ja koru oli aivan liian suuri.
      Muutaman viikon jälkeen menin toiseen paikkaan vaihdattamaan korua ja paikan lävistäjä sanoi smiley lävistykseni olevan ikeneni sisässä. Senhän on siis tarkoitus olla huulen alla olevassa jänteessä.
      Ikeneni olisivat lähteneet vetäytymään paljastaen hammaskaulan. Lävistäjä kertoi myös, että koru ei saisi olla niin suuri.
      Turun pajassa lävistäjä oli myös hyvin ylimielinen ja epämukava.
      Olen erittäin pettynyt.
      Ymmärrän, että on riski mennä halvempaan paikkaan ottamaan lävistys ja tein tietoisesti valinnan. En vain uskonut, että näin helppo lävistys voisi mennä niin pahasti pieleen. Onneksi ei sentään maksanut paljon.
      En siis suosittele, myös kaverillani on samalta reissulta erittäin epämukavat muistot.
      Kannattaa maksaa enemmän ja ottaa lävistys jossain toisessa paikassa.

    • Anonyymi

      Otin pari viikkoa sitten turun pajalla napakorun. Siellä annettiin hoito-ohjeeksi PESTÄ SAIPPUALLA??!! mitä ihmettä! Ei saisi tuollaiseen ”haavaan” laittaa yhtään mitään kemikaaleja (eli ei saippuaakaan) tai muuta hajusteita yms. Oikea hoito mikä minulla on toiminut on suolaliuos 2krt päivässä ja vedellä huuhtelu! EI MITÄÄN SAIPPUOITA! voi tulla napaan niitä patteja yms. Myös sieltä saamani harjoituskoru on aivan täyttä kuraa! Ei tiedä yhtään mitä aineita siinäkin korussa mahtaa olla! Jos saat ihottumaa tai muuta allergiaa korussa niin tuohon en luottaisi!! Suosittelen lämpimästi jotakin kalliimpaa olisi turvallisempi!!

      • Anonyymi

        Ystäväni otti smiley korun kyseisellä pajalla, olin mukana en huomannut ylimielisyyttä enkä muutakaan huonoa. Mutta myöhemmin huomattiin että koru oli aivan liian ylös laitettu että koko korua ei näkynyt vaikka kuinka hymyilisi. En oikein osaa sanoa kunnon mielipidettä kun jokaisesta suunnasta tulee eri mielipiteitä.


    • Anonyymi

      Ite otin snake bitesit turun pajalla ja ei siknä muuta kun vaan ne turpos mutta ei tulehtunut mutta turvotus loppui parissa päivässä mutta kylmä auttoiw

    • Anonyymi

      Paja on surullisen kuuluisa mesta Turun seudulla, ja ihan syystä. Asiakaspalvelun lisäksi laadutonta on kaikki muukin. Pajalta ei kannata hakea lävistyksiä, ei tatuointeja, ei yhtään mitään. Traagisen surkeeta settiä. En ymmärrä miten se edes pysyy auki.

    • Anonyymi

      Moikka,
      En suosittele kyseistä paikkaa. Henkilökunta tosi tylyä ja lävistysten jälki kohtalaista. Myöskin kuullut etteivät osaa oikeita materiaaleja käyttää lävistyskoruissa. Suosittelen menemään larypiercingiin, kallista on mutta laatu maksaa.

    • Anonyymi

      Itse otin napakorun ja koru oli laadukas turunpajalla ja henkilökunta tänäpäivänä mukavia!
      Ei tulehtunut koskaan ja olin tyytyväinen ja olen.🫶🙏🏽

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe