Haluatko mennä ajassa taaksepäin?

Mies1985

Ja palata aikaan ennen seksuaalista heräämistä? Ainakin miehillä tällainen on ja naisilla ehkä oma miniversionsa kuten äänenmurroksesta.

Vai haluaisitko palata viattomaan teiniseksuaalisuuteen jossa näyttelijättären naamakuva tai alusvaatemallisto kelpaa masturbazione-materiaaliksi? Haluaisitko olla sellainen nyt? Yksinkertaistaisiko se elämää?*

Vai haluatko olla viisas ja vanhempi mies jolla kyllä riittää vielä säkeissä tehoja lihasten kasvatukseen ja mutta huomaat että naiset ovat epäonnistuneet koriste-esineen tehtävässään eivätkä ole niin kiihottavia?

*Itselläni oli jonkinlainen semi-versio tuosta koska kiihotuin kyllä visuaalisesti monista ärsykkeistä ja erektiot olivat kovia ja spontaaneja mutta toisaalta en kokenut mitään tappavaa kaipuuta oikean naisen seuraan silloin markkina-arvon ollessa kovimmillaan.

14

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No en hitossa haluaisi palata taaksepäin! Nyt on paras!

    • realismus

      Haluan! Haluaisin piipahtaa 1920-luvulla shoppailemassa ja palata saaliin kanssa nykyaikaan.

    • No enpä en

      En. Eiköhän tuo koske vain sinua itseäsi. Olet silleen muutenkin outo.

    • Oikeastaan haluaisin palata reilu 5 vuotta taaksepäin, jolloin olin päässyt yhteen hyväpalkkaiseen duuniin. Mutta silloin ei ollut itellä juuri kokemusta työmarkkinoilta ylipäänsä aiemmin, niin siihenhän se sit kaatuikin... nyt jälkeenpäin asia on harmittanut. Jos voisin toimia toisin niin toimisin, kun nyt viisastuneena ymmärtää missä teki väärin jne.

      Eli työhön liittyvää asiaa muuttaisin, jos pystyisin. Suhteita ajatellen niin ainahan se on ollut mahdollista, kysymys on yleensä ollut vain siinä kenet kelpuuttaa...

      Ei mulla muuta.

    • Haluaisin!!!

      Jos joku tarjoasi mahdollisuuden matkata aikakoneella siihen päivään, kun olin juuri täyttänyt kolmetoista, suostuisin ilomielin elinikäiseen velkaorjuuteen. MIkäli näin tapahtuisi, niin ihan ensi töikseni hankkiutuisin yläasteen kovimman YTM:n seksipartneriksi keinoja kaihtamatta. Sen jälkeen hommaisin itselleni väärennetyt henkkarit ja lähtisin Snadin seduloihin etsimään itselleni irtoseksipartnereita, mahdollisimman paljon tietysti. Parikymppisenä olisin sitten erittäin kokenut seksissä, ja minulla olisi varaa valita miehistä itselleni se parhain lukuisista tarjokkaista. Seksuaalinen kompetenssini, näettehän, olisi tässä vaiheessa jo aivan ultimate-luokkaa.

      Toivoo: Nainen, joka yli parikymppisenäkin on neitsyt, eikä sen vuoksi tule miehille koskaan kelpaamaan.

      PS. Tytöt hyvät, ottakaa tästä surullisesta tarinasta opiksenne. Tämä on palstan liturgian vastaista, tiedän sen. KT/YT-miehen maailmankuva kun vaan on aika erilainen, mitä tulee naisen seksuaaliseen kokeneisuuteen.

      • bullshittiä

        Käytetty nainen ei ole hyvä.


      • eräs mies

        Vaikka tietenkään ketään palstalaista ei nuori koskematon nainen kiinnostakaan, ehkä aika monikin ihan säälistä voisi kartuttaa kokemuksiasi.

        Siis olihan tää trolli?

        Ei mulle ainakaan neitsyys ole mikään este (olen sulle tosin liian vanha:). Ei ole ennenkään ollut. Eikä seksi nyt niin vaikea asia ole ettei sitä ehtisi myöhemminkin oppimaan. Kunnon seksiä haittaa lähinnä estyneisyys, johon harjoittelulla tuntuu olevan vain vähän vaikutusta, ainakin omalla kohdallani estottomin kumppani on (tai oli) myös kokemattomin.


    • menikötaasjotainohi

      "Ja palata aikaan ennen seksuaalista heräämistä? Ainakin miehillä tällainen on ja naisilla ehkä oma miniversionsa kuten äänenmurroksesta."

      Aikaan ennen seksuaalista heräämistä, joka myös lapsuutena tunnetaan?

      Eli siis miehillä on lapsuus, ja naisilla mini-lapsuus?

      • eräs mies

        No, voihan tuo olla, kun Mies1985:n "naiset" on max 16-kesäisiä. Jos lapsuus on kesken, voitaneen puhua mini-lapsuudesta.


      • totuus_esiin
        eräs mies kirjoitti:

        No, voihan tuo olla, kun Mies1985:n "naiset" on max 16-kesäisiä. Jos lapsuus on kesken, voitaneen puhua mini-lapsuudesta.

        haluan lainata erästä ihmistä , kommentoidessani sinun kommenttiasi :) suomeksi jotenkin näin , eräät voivat elää nuoruuden uudelleen toisten pystyvän siihen vain kerran :) ja olen itsekkin samaa mieltä :) nuoruus on ihmisen parasta aikaa , ja varsinkin teinitytöille uudelleen ja uudelleen nuoruuttansa elävän atm:n kanssa :)

        olisi varmasti paljon muutakin kerrottavaa , mutta kun ei tule mieleen , eli kaiketi tämä riittää tähän viestiketjuun :)


      • On se outo

        "Eli siis miehillä on lapsuus, ja naisilla mini-lapsuus?"

        *reps*


    • totuus_esiin

      täytyy myöntää että tavallaan halua :( , mutta toisaalta kun miettii kuinka hienoa se oli silloin joskus , niin miksipäs ei :) ja mitä tulee ikään , niin se ei katso viisautta eikä älykkyyttä , olin mielestäni viisampi nuorena :)

      • totuus_esiin

        ja jottei asia jäisi epäselväksi , niin tytöt/ ns naiset ovat parempia nuorena :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      103
      2850
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      251
      2001
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      120
      1942
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      136
      1678
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1420
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      25
      1014
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      99
      985
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      37
      974
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      828
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      804
    Aihe